معرفی ویلاهای خصوصی در کوالالامپور: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری مالزی
معرفی ویلاهای خصوصی در کوالالامپور: بخش اول

کوالالامپور، یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر با تور مالزی است و هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. معماری‌های زیبا، مردم مهربان، غذاهای خیابانی بی‌نظیر، امکانات خرید، فرهنگ و زندگی شبانه، گشت و گذاری به یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زنند. اینجا یک انتخاب عالی برای دیدن فضای آسیای قدیمی است و با اقامتگاه‌های متعدد و مثال زدنی، خستگی سفر را به خاطراتی باشکوه بدل می‌کند. در این مقاله، با هم به گردش در میان این اقامتگاه‌ها می‌پردازیم و سری می‌زنیم به بهترین ویلاهای خصوصی در کولالامپور مالزی.

 

 Sarang Vacation Homes

این ویلای سه خوابه، در فاصله ۶۰۰ متری میدان Sungei Wang واقع شده و از امکانات رفاهی کامل از جمله غذاخوری، آشپزخانه و سرویس بهداشتی برخوردار است. بعلاوه مهمانان در این جا می‌توانند از وای فای رایگان و پارکینگ بهره‌مند شوند. این اقامتگاه، ۹۰۰ متر از مراکز خرید و غذا خوردن در Fahrenheit 88 و ۱.۷ کیلومتر از برج های دوقلوی Petronas فاصله دارد. برای آشنایی بیشتر با این برج‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای که درباره برج‌های دو قلو پتروناس، کوالالامپور نوشته شده را مطالعه کنید. گفتنی است که این اقامتگاه به ترمینال اتوبوسرانی و همچنین فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور بسیار نزدیک است.

 

معرفی مشهورترین معبدهای کوالالامپور

آدرس: 4, Jalan Sin Chew Kee, Bukit Bintang, 50150 Kuala Lumpur, Malaysia 

 

 Dtown Bukit Setiawangsa

این ویلای ۴ خوابه که دارای رستوران، اتاق استراحت مشترک، باغ، آشپزخانه مشترک، ۳ حمام و وای فای رایگان است، در ۶ کیلومتری کارخانه رویال سلانگور واقع شده و بسیار به جاذبه‌های دیدنی و پرطرفدار شهر نزدیک است. گفتنی است که آشپزخانه این ویلا، بسیار مجهز است.

در این اقامتگاه یک فضای بازی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده، بنابراین گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان به شمار می‌آید. بعلاوه امکانات تنیس و دوچرخه سواری نیز برای علاقمندان مهیاست. جالب است بدانید که برج‌های دوقلوی پتروناس و هتل معروف Petrosains در ۷ کیلومتری ویلا واقع شده‌اند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، سلطان عبدالعزیز شاه است که ۳۶ کیلومتر با ویلا فاصله دارد.

آدرس: 3 Jalan Bukit Setiawangsa 10, 54200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Cheras Leisure

اینجا ملکی تراس دار در کوالالامپور است که در فاصله ۹ کیلومتری رستوران Dinner In The Sky Malaysia ، تقریبا ۱۰ کیلومتری TREC KL و همچنین ۱۰ کیلومتری گالری Starhill واقع شده است. مهمانان در این ویلای ۵ خوابه می‌توانند از وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کاملا مجهز به ماشین ظرفشویی و سایر تجهیزات لازم و همچنین ۲ حمام برخوردار شوند.

گفتنی است که اتاق‌های این اقامتگاه، بسیار جادار و راحت هستند و یک تلویزیون صفحه تخت نیز وجود دارد که اوقات فراغت در تور کوالالامپور را به خوبی پر می‌کند. جالب است بدانید که فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه، تنها ۳۵ کیلومتر با این ویلا فاصله دارد.

 

فعالیت‌هایی برای سفری دو نفره به کوالالامپور

آدرس: 36 Jalan Lemak 2 Cheras, 56100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

The Townhouse

این ویلای سه خوابه دارای چشم اندازی بی‌نظیر به کوه، طبیعت و استخر است. مهمانان در این جا می‌توانند از رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه و سالن مشترک، ۲ حمام و یک صبحانه قاره‌ای بی‌نظیر بهره‌مند شوند. وای فای رایگان در سراسر ویلا در دسترس است .

 اتاقها نیز از تهویه مطبوع و امکانات رفاهی کامل برخوردارند. این ویلا، دکوراسیونی زیبا و یک تراس پرطرفدار و جالب توجه دارد. گفتنی است که کارخانه دیدنی رویال سلانگور در ۸ کیلومتری ویلا واقع شده و Suria KLCC  نیز تنها ۱۰ کیلومتر از اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: No. 42, Jalan Wangsa 7, Taman Wangsa Ukay Bukit Antarabangsa, Ampang, 68000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

 KL City Bungalow POOL

این ویلای زیبا و پرطرفدار دارای یک استخر روباز اختصاصی همراه با تیوب، باغ، امکانات باربیکیو، سونا، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی است. جالب است بدانید که این ویلای بزرگ، از ۷ اتاق تشکیل شده و همچنین آشپزخانه مجهز، فضای نشیمن و ۷ حمام را در خود جای داده است.

بعلاوه مهمانان می‌توانند در این اقامتگاه لوکس، از تراس زیبا و منظره‌ای جالب توجه بهره‌مند شوند. گفتنی است که این اقامتگاه، در ۵ کیلومتری Axiata Arena و ۷ کیلومتری مگامال Mid Valley  واقع شده و از معبد Thean Hou حدودا ۸ کیلومتر و از باغ گیاه شناسی پردانا کوالالامپور ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. در نهایت باید گفت که فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه، بسیار به این ویلا نزدیک است و فقط ۲۴ کیلومتر با آن فاصله دارد.

 

۸ مرکزخرید کوالالامپور برای خرید سوغاتی‌های زیبا

آدرس:  3, Lorong Awan Jawa, Taman Yarl,, 58200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Cottage Lake Holiday

این ویلای لوکس در ۵ کیلومتری میدان برجایا تایمز و ۶ کیلومتری رستوران Dinner In The Sky واقع شده و اقامتی به یادماندنی را با منظره زیبای باغچه و استخر روبازش برای مهمانان رقم می‌زند. اینجا، از آشپزخانه کاملا مجهز و یک سرویس بهداشتی خصوصی برخوردار است و مرکز سلامتی ویلا، دارای وان آبگرم و سونا است.

اتاق‌های ویلا بسیار جادار و راحت هستد و از امکانات رفاهی جالب توجهی برخوردارند. جالب است بدانید که این اقامتگاه، دارای زمین بازی کودکان است و اوقات خوشی را برای فرزندانتان فراهم می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این ویلا، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در فاصله ۳۵ کیلومتری واقع شده و ویلا خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Pandan Perdana 28, Jalan Perdana 3/10, Pandan Perdana, 55300 Kuala Lumpur, Selangor, 55300 Kuala Lumpur, Malaysia 

 

Han Holiday Home

و اما یکی دیگر از ویلاهای خصوصی پرطرفدار در کوالالامپور که در ۱۰ کیلومتری Axiata Arena و ۱۲ کیلومتری میدان برجایا تایمز واقع شده، این اقامتگاه زیباست که با یک اتاق استراحت مشترک همراه با تهویه مطبوع و همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه این ویلای سه خوابه که ۲ حمام و یک تراس بی‌نظیر را در خود جای داده، به جاذبه‌های اصلی شهر نظیر رستوران Dinner In The Sky Malaysia و مگامال Mid Valley بسیار نزدیک است.

 

سفر مقرون به صرفه به کوالالامپور

آدرس: No.39, Jalan 8/154, Taman Bukit Anggerik, 56000 Kuala Lumpur, Malaysia 

۱۷ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران