بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول

استانبول شهری فوق‌العاده زیبا و دیدنی و از مقاصد پر طرفدار اروپایی و آسیایی است. از دیرباز نیز وضعیت استانبول به همین شکل بوده یعنی از زمان پیش از مسیحیت این شهر مورد توجه امپراطوری‌ها بوده است. تور استانبول پر از ماجراجویی‌های فراوانی است که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشاند یکی از بهترین آن‌ها در این مقصد ماجراجویانه، گشت و گذار در بهترین رستوران‌ها است. در حالی که ما پیش‌تر به معرفی انواع رستوران‌های این شهر پرداختیم در اینجا نگاهی به بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول می‌اندازیم.

 

Viva Restaurant

این کافه و رستوران جذاب دارای دو فضای داخلی و بیرونی کنار خیابان است که دو منوی رستورانی و کافه را ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین رستوران‌های استانبول است که در داخل دارای دکوراسیونی بسیار زیبا و جذاب است و غذاها با شکل و ظاهری فریبنده و وسوسه‌انگیز سرو می‌شوند شما در اینجا قدرت انتخاب بالایی دارید و می‌توانید از انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی، مدیترانه‌ای، انواع کباب‌ها، غذاهای اروپایی، اروپای شرقی، گریل و همچنین برخی از گزینه‌های گیاه‌خواری و وگان، حلال و حتی بدون گلوتن هم سرو می‌کند. شما می‌توانید برای تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار، عصرانه، شام و شام دیروقت روی این رستوران حساب کنید.

 

بهترین رستوران‌های محله سلطان احمد

آدرس: Ibn-I Kemal Sokak, No 20, Sirkeci Fatih, Istanbul 34110 Turkey

 

Mitani restaurant

این رستوران برتر و شناخته شده در داخل با المان‌های ترکی و نقش و نگارهای سنتی گلیم و رومیزی‌های بومی حس و حال ترکی را تداعی می‌کند. منوی رستوران میتانی از گزینه‌های بین‌المللی و ترکی تشکیل شده و امکان سفارش قلیان هم وجود دارد. به علاوه در اینجا می‌توانید از خوردن غذاهای زغالی که در کوزه‌های گلی به شیوه سنتی تهیه می‌شوند لذت ببرید. همچون اغلب رستوران‌های درجه یک و شناخته شده شما می‌توانید اینجا گزینه‌های حلال، گیاهی و بدون گلوتن هم پیدا کنید.

آدرس: Akbiyik Caddesi No 34 Cankurtaran Mah, Istanbul 34122 Turkey

 

Shishly Cafe & Bistro

اگر به جای رستوران‌ی سنتی و سبک بومی دوست دارید در فضایی مدرن و شیک غذا بخورید حتما عاشق این کافه و بیسترو خواهید شد. در اینجا می‌توانید از خوردن غذاهای ترکی، پیتزاها، غذاهای اروپایی، غذاهای بین‌المللی و همچنین منوی کافه لذت ببرید. اگر در گروهی بزرگ با سلیقه‌های متفاوت هستید و یا خودتان رژیم‌های خاصی مثل گیاهخواری و یا وگان را دنبال می‌کنید در اینجا برای شما چیزهایی پیدا می‌شود.

 

جدیدترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول

آدرس: Abide-i Hurriyet Caddesi, No:122, Istanbul 34381 Turkey

 

Armada Terrace Restaurant

اگر می‌توانید رفتن به یکی از رستوران‌های گران استانبول را تجربه کنید توصیه می‌کنیم حتما رفتن به این رستوران را در برنامه سفرتان بگنجانید. این رستوران با نمای فوق‌العاده از طرفی رو به شهر و از طرفی بسفر را مقابل چشمان‌تان می‌گستراند. آنقدر فضا گیرا و زیبا است که در لحظه اول فراموش می‌کنید برای غذا خوردن به اینجا آماده‌اید. منوی غذا در اینجا شامل غذاهای دریایی، ترکی و بین‌المللی می‌شود. غذاهای ویژه‌ای برای گیاه‌خواران، حلال و بدون گلوتن هم وجود دارد. اشاره کنیم که این رستوران فقط ناهار و شام سرو می‌کند.

آدرس: Cankurtaran Mah. Ahirkapi Sok. No: 24 Fatih, Istanbul 34122 Turkey

 

Roof Bistro Lounge

قبل از اینکه درباره غذاهایش بگوییم اشاره کنیم که روف بیسترو دارای دو فضای داخلی و روباز است و آبنمایی سنگی و چند پله دارد که منظره آن را زیباتر هم کرده است. شما در اینجا می‌توانید از منوی کافه با گزینه‌های وسوسه‌انگیز و لذیذ لذت ببرید، یا غذاهای مدیترانه‌ای، بین‌المللی، ترکی و انواع کباب‌ها را انتخاب کنید. روف بیسترو برای هر سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام میزبان مهانان خود خواهد بود و بهترین امکانات و خدمات را ارائه می‌دهد. شما روی صندلی‌های مخملی سورمه‌ای احساس راحتی خواهید و آرامش شما را در بر خواهد گرفت.

 

رستوران‌های غذای آمریکایی در استانبول

آدرس: Barış Yolu Cad. My Country Alışveriş Merkezi No:4/1-2 Hamidiye Mah., Istanbul 34794 Turkey

 

Summit Restaurant

این رستوران شگفت‌انگیز که بالای برج قرار دارد منظره‌ای زیبایی از شهر به شما ارائه می‌دهد تا غذا خوردن شما در آن کاملا خاطره‌انگیز شود. منوی غذا شامل غذاهای بین‌المللی، ترکی و مدیترانه‌ای می‌شود که برای وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شوند. خدمات و کیفیت غذا فوق‌العاده هستند و امکانات جانبی فراوانی هم ارائه می‌شود که همگی آن‌ها محبوبیت این رستوران را رقم زده‌اند. شما در اینجا می‌توانید از سیستم رزرواسیون استفاده کنید و یا از پارکینگ رایگان، اینترنت بی‌سیم بهره‌مند شوید. همچنین امکاناتی برای ناتوانی‌های جسمی هم وجود دارد. این رستوران دارای منوی بار و سرویس میز عالی هم هست.

 

۵ رستوران عالی اطراف بازار بزرگ استانبول

آدرس: Gokevler Mah. 2317. Sk. No: 1 Kaya Istanbul Fair & Convention, Esenyurt, Istanbul 34522 Turkey

۳۰ آذر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران