۶ لوکیشن فیلم آسیایی‌های پولدار در مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
۶ لوکیشن فیلم آسیایی‌های پولدار در مالزی

فیلم سینمایی آسیایی‌های پول‌دار دیوانه که توانست طرفداران زیادی پیدا کند به زندگی پر زرق و برق طبقه مرفه و سطح بالای جامعه سنگاپور می‌پردازد. این فیلم به دلیل زرق و برق زیاد و همچنین استفاده از لوکیشن‌های زیبا و گرمسیری از استقبال زیادی برخوردار شد. اما هیچ می‌دانستید بیشتر صحنه‌های فیلم در مالزی همسایه زیبای سنگاپور فیلم‌برداری شده است؟ تور مالزی جدا از تمامی تجاربی که با خود دارد فرصت ماجراجویی و کشف هم به شما می‌دهد. امروز می‌خواهیم شما را با خط داستان این فیلم در مالزی راهنمایی کنیم.

 

کوالالامپور، Carcosa Seri Negara

این ساختمان سفید و زیبا که حالا به عنوان هتلی لوکس از آن استفاده می‌شود در گذشته محل زندگی کمیساریای عالی انگلیس در مالزی، سر فرانک سوتنهم بود. نام این ساختمان که در سال ۱۸۹۶ ساخته شده از نمایش "پادشاهی به رنگ زرد" برداشته شده است. نام شهر خیالی در داستان کارکوسا بود. شما می‌توانید برای چای عصرانه به این هتل بروید و در کافی شاپ آن از فضای بسیار دل انگیز و غذاهای خوشمزه لذت ببرید. این هتل جذاب دارای گل‌های نادری است که هر ده سال یک بار گل می‌دهند.

 

بهترین زمان برای سفر و گردش در مالزی

آدرس: Taman, Persiaran Tuanku Ja’afar, Tasik Perdana, 50480 Kuala Lumpur

 

پنانگ، عمارت Cheong Fatt Tze

این ملک قدیمیِ به سبک پراناکان که با اسم عمارت آبی نیز شناخته می‌شود توسط صنعتگر و سیاستمدار چینی چونگ فات تسه در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد. این عمارت با پنجره‌های شیک سبک گوتیک، دیوارهای مشبک (هواکش‌های) سبک چینی و کاشی‌های منحصر به فرد پراناکان، اصلا جای تعجب نیست که چرا برای فیلم آسیایی‌های پولدار دیوانه انتخاب شد. در این عمارت یکی از سکانس‌های پایانی، زمانی که النور یانگ، مادر شوهر شیطانی معروف، با شخصیت اصلی راشل چو برای مبارزه با فال ماهجونگ روبروی هم نشستند، فیلم‌برداری شد. در واقع برای آن سکانس بخشی از عمارت به عنوان محل برگزاری بازی‌های ماهجونگ بازسازی شد. این عمارت در زمره جاذبه‌های اصلی پنانگ قرار دارد.

آدرس: Lot 22, 14, Lebuh Leith, George Town, 10200 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

لنکاوی، هتل Four Seasons Resort

اگر فیلم را دیده باشید احتمالا به یاد دارید که در داستان آرامینتا به دختران می‌گوید که آن‌ها را به بالی می‌برد، اما در حقیقت او نه به جنوب سنگاپور بلکه به سمت شمال این کشور و جزیره زیبای لنکاوی در همسایگی می‌رود. ریزورت فر سیزنز، هتلی فوق‌العاده مجلل با ویلاهای سقف بلند، حمام‌هایی به سبک ترکی و یک ساحل خصوصی به طول یک کیلومتر حس ثروتمندی را به شما القا می‌کند. این استراحتگاه با یک اسپای کامل، کلاس‌های یوگا و یک استخر شنای زیبا از مهمانان خود میزبانی می‌کند و آرامش و رفاهی را برایشان فراهم می‌آورد که به سختی بتوان از آن دل کند. پس از اقامت در اینجا آرزو می‌کنید هرگز آن را ترک نکنید.

 

آشنایی با بهترین کلیساهای مالزی

آدرس: Jalan Tanjung Rhu, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

پنانگ، هتل Eastern and Oriental

مردم محلی آن را به عنوان هتل E&O" " می‌شناسند، اما برای بقیه مردم دنیا یادآور صحنه‌های آغازین Crazy Rich Asians است. هتل E&O به سبک استعماری توسط برادران Sarkies در سال ۱۸۸۵ ساخته شده است و دارای یک ساحل اختصاصی، ایوان‌های زیبا با چهارچوب آهنی و عناصر دنیای قدیم مثل زره کلاه‌دار دربان‌های قدیم و یک بال تاریخی است. اگر ۱۲۵ دلار بودجه برای اقامت دارید ممکن است وسوسه شوید و بخواهید در یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین ساختمان‌های پنانگ سپری کنید که در فاصله کمی از خارج از جورج تاون مالزی واقع شده است.

آدرس: 10, Lebuh Farquhar, George Town, 10200 George Town, Pulau Pinang, Malaysia

 

کوالالامپور، BLVD House

رستوران BLVD House با صندلی‌های کلاسیک، فضای نیمه آلفرسکو و درهای شیشه‌ای، یک تجربه غذاخوری مجلل برای ثروتمندان و طرفداران ماجراجویی، به ویژه طرفداران Crazy Rich Asians است. کتاب فیلم را بردارید و برای ناهار به اینجا بیایید، سلفی‌های جذابی بگیرید و سیب زمینی سرخ شده با پنیر چیلی سفارش دهید. اگر تولد یکی از اعضای گروه‌تان است با پرداخت ۷.۵ دلار اضافه می‌توانید کیکی کوچک هم برای سرو روی میزتان سفارش دهید.

 

آشنایی با واحد پول مالزی در سفر

آدرس: 9, Persiaran KLCC, Kuala Lumpur, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

کوالالامپور، Be-landa House

این عبارت که به معنای واقعی کلمه "خانه هلندی" ترجمه می‌شود متعلق به هوفستدس، یک خانواده هلندی است که در سال ۱۹۹۲ به مالزی نقل مکان کردند. این عمارت با سه آلاچیق در چندین طبقه و یک پل دیوار شیشه‌ای مانند آتلانتیس که از دریا بیرون آمده از بالای جنگل بیرون زده است. اگر نمی‌دانید این خانه را کجا دیده‌اید، سکانسی که النور یانگ در حال خواندن کتاب مقدس با دوستان خود است و برای بار اول از علاقه پسرش به دختری آمریکایی می‌شوند، در اینجا فیلم‌برداری شده است.

۰۶ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران