هتل فرست ورلد |‌ بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
هتل فرست ورلد |‌ بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی

آیا می‌دانستید که بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی قرار گرفته است؟ هتل فرست ورلد (First World Hotel) یک مجموعه عظیم اقامتی در بلندی‌های گنتینگ است که منطقه‌ای تفریحی در نزدیکی کوالالامپور محسوب شده و دارای امکانات گسترده‌ای همچون تم پارک سرپوشیده، مرکز خرید و خیلی چیزهای دیگر است. چیزهای زیادی در مورد هتل فرست ورلد وجود دارد که حتما باید در موردشان بگوییم، پس بدون اتلاف وقت به سراغ ویژگی‌های این هتل بزرگ و جذاب برویم.

 

معرفی کوتاهی از هتل فرست ورلد مالزی

بلندی‌های گنتینگ یک مجموعه تفریحی بسیار عالی در جایی خوش آب و هوا، حدودا یک ساعت دورتر از کوالالامپور است که خیلی از گردشگران، برای داشتن روزی شاد در تور مالزی، به آن‌جا می‌روند. امکانات گسترده‌ی تفریحی در این مکان باعث شده، خیلی‌ها در مورد بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی حرفی به میان نیاورند!

بعد از چند سالی که از ساخت هتل فرست ورلد گذشته بود با ساخته شدن هتل پالازو در لاس وگاس، جایگاه بزرگ‌ترین هتل دنیا را از دست داد تا این که در سال ۲۰۱۵ با اضافه شدن فضایی جدید و نوسازی، دوباره به صدر بازگشت. این هتل دارای فضایی بسیار بزرگ با چشم‌اندازی عالی‌ست و ۷۳۵۱ اتاق در شکل‌ها و اندازه‌ی مختلف را به مهمان خود ارائه می‌کند! امکانات گسترده‌ای برای این هتل در نظر گرفته شده و همچنین با اقامت در آن‌جا، امکان دسترسی راحت به بعضی از مهم‌ترین جاذبه‌های بلندی‌های گنتینگ همچون پارک سرپوشیده اسکایتروپولیس را خواهید داشت.

عکس: svet-bydleni.cz

 

اتاق‌های متنوع در هتل فرست ورلد

تنها عنوان بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی برای اقامت در آن‌جا کافی نیست، هتل فرست ورلد حتما باید دارای اتاق‌ها و امکانات خوبی نیز باشد. خوشبختانه یکی از جذابیت‌های این هتل، تنوع اتاق‌های آن‌جاست که باعث می‌شود، تقریبا همه با هر بودجه‌ای بتوانند، شبی را در آن‌جا مانده و از فضای جذاب گنتینگ لذت ببرند. ارزان‌‌ترین اتاق‌های این هتل، اتاق‌های استاندارد و دلوکس بوده که ۵۰ متر وسعت دارند و دارای طراحی شیک، امکانات کامل رفاهی و همچنین دسترسی به چشم‌انداز زیبای منطقه گنتینگ هستند.

گران‌ترین انتخاب شما در این مجموعه نیز اتاق‌های ورلد کلاب بوده که حدودا ۱۳۰ متر بزرگی داشته و دارای اتاق‌های جداگانه هستند. تمامی اتاق‌های یاد شده از امکاناتی مثل گاو صندوق اختصاصی، حمام شیک، تلوزیون و میز تحریر بوده اما یکی از ضعف‌های بزرگ آن، نداشتن اینترنت رایگان است و شما برای دسترسی به اینترنت، باید مبلغی جداگانه پرداخت نمایید.

از دیگر امتیازات این هتل، امتیازهای بالای آن در زمینه امنیت و همچنین بهداشت بوده که امتیاز کامل ۱۰۰ از اتحادیه هتل های مالزی را دریافت کرده است. بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی به خوبی با ضدعفونی و رعایت پروتوکل‌های بهداشتی بعد از دوران کرونا، توانسته کسب و کار خود را در شرایطی ایده‌آل حفظ کند.

 

خاطراتی که از سفر به کوالالامپور به یادگار می‌برید

عکس: gentinghighlands.info

 

رستوران‌های هتل فرست ورلد

با توجه به این که در مجموعه گنتینگ، رستوران‌ها، کافه‌ها و فست فودهای بسیار زیادی وجود دارد، به همین دلیل در خود مجموعه، رستوران‌های متعددی به نسبت وسعت بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی در نظر گرفته نشده و شما می‌توانید از امکانات کلی گنتینگ های لند استفاده کنید.

رستوران اصلی هتل که صبحانه به صورت بوفه باز در آن‌جا سرو می‌شود، The Food Factory نام داشته که هر روز مجموعه‌ای بزرگ از غذاهای آسیایی و غربی را برای صبحانه به روی میز می‌برد. تمامی غذاهای این رستوران از مواد اولیه تازه و با کیفیت درست شده و به خوبی از پس حجم بالای مسافرانی که به آن‌جا می‌آیند، بر می‌آید. البته از دیگر معضلات هتل باید به این نکته اشاره کرد که صبحانه آن نیز رایگان نیست و باید برای آن، مبلغی را پرداخت نمایید.

The Junction‌ برای سفارش انواع خوراکی‌ها و دسرهای مالزیایی تدارک دیده شده و در لابی هتل قرار دارد. این مکان برای سفارش غذا بوده و غذاها به صورت بسته بندی ارائه می‌شوند و فضایی برای نشستن ندارد. در نهایت یک بستنی فروشی نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید، انواع بستنی‌ها و آبمیوه‌های مختلف را در آن‌جا سفارش دهید.

عکس: blogspot.com

 

قرار گیری در مکانی ایده‌آل

هتل فرست ورلد به عنوان بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی، از چند کیلومتر قبل‌تر از ورود به فضای اصلی بلندی‌های گنیتینگ نیز پیداست و وقتی وارد آن‌جا می‌شوید، متوجه خواهید شد که بسیاری از امکانات آن منطقه، حول محور این هتل قرار گرفته‌‌اند. البته به طور کلی بلندی‌های گنتینگ، جای خیلی بزرگی نیست و شما می‌توانید، پیاده از درب هتل به تمامی جاذبه‌های کوالالامپور در آن منطقه مراجعه نمایید.

 

حال و هوای کوالالامپور در کریسمس

عکس: blogspot.com

 

آیا رفتن به بلندی‌های گنتینگ ارزشش را دارد؟

فارغ از وجود بزرگ‌ترین هتل دنیا در مالزی در منطقه گنتینگ، این منطقه یک مکان توریستی بسیار محبوب است که در فاصله‌ی یک ساعته از کوالالامپور قرار گرفته و خیلی‌ها یک روز از سفر خود را به رفتن به آن‌جا اختصاص می‌دهند. اما آیا رفتن به بلندی‌های گنتینگ، ارزشش را دارد؟ در زیر به بعضی از جاذبه‌های تفریحی این مکان اشاره خواهیم کرد تا متوجه بشوید که رفتن به بلندی‌های گنتینگ یکی از واجبات تور مالزی محسوب می‌شود!

پارک‌های بازی

این مکان دارای دو پارک بازی است. پارک بازی اصلی اسکای وردز نام داشته که دارای فضایی گسترده همراه با چند ترن هوایی، دریاچه، سالن نمایش، ۲۵ سواری مختلف و بخش‌هایی با تم فیلم‌های هالیوودی از جمله سیاره میمون‌ها، شبی در موزه، عصر یخبندان و ... است. همچنین یک پارک بازی کاملا سرپوشیده با امکانات و سواری‌های عالی در فضایی بزرگ و یک پارک مخصوص بازی‌های کامپیوتری نیز در آن‌جا وجود دارد که دومی، بیش از ۴۰۰ دستگاه مختلف با انواع بازی‌ها را در خود میزبانی می‌کند.

عکس: blogspot.com

 

تله کابین گنتینگ

این تله کابین که به نام "مسیر آسمانی" معروف است، شما را به بالاترین نقطه در گنتینگ می‌برد و مسیری ۳.۴ کیلومتر با منظره‌ای درخشان از منطقه‌ای سرسبز را برایتان به ارمغان خواهد آورد. توجه داشته باشید که در طول راه این تله کابین، شما زیر پای خود یک جنگل بارانی ۱۲۰ میلیون ساله، معبد چین سویی و البته پارک‌های بازی گنتینگ را مشاهده خواهید کرد.

عکس: klook.com

 

پارک پروانه‌ها

پارک پروانه‌های باترفلای واندرلند گنتینگ، یکی از زیباترین نقاط این منطقه بوده که از پنجره‌های طبقات بالایی فرست بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی نیز قابل مشاهده است. در این مکان، صدها نوع پروانه‌ی مختلف زندگی کرده و همچنین در بخشی از پارک نیز، یک مزرعه زنبور وجوددارد که بازدید از آن‌جا نیز، جذاب خواهد بود. این مکان، برای جدا شدن از فضای شلوغ و پر هیاهو پارک و کسب آرامش، گزینه‌ای بسیار عالی خواهد بود.

 

تفریحات رایگان در لنکاوی

عکس: rickshawasia.com

 

معبد چین سویی

یکی از زیباترین معابد مالزی که در مکانی مرتفع قرار گرفته و دارایی فضایی زیبا و شگفت‌انگیز است. این مکان به افتخار راهبی نام گذاری شده که به احضار باران و دور کردن ارواح خبیثه معروف بوده است! حتما برای دیدن این معبد بزرگ و همچنین عکاسی در آن‌جا، به این مکان زیبا بروید.

البته این‌ها تنها گوشه‌ای از امکانات گسترده‌ی بلندی‌های گنتینگ از جمله چندین سالن بازی بزرگ، استیج کنسرت جذاب، رستوران‌ها و ... هستند.

عکس: holidify.com

 

بزرگ ترین هتل دنیا در مالزی، انتخابی عالی در نزدیکی کوالالامپور

شاید خیلی از ما در نهایت کوالالامپور را برای اقامت در تور مالزی انتخاب کنیم، اما این هتل می‌تواند، گزینه‌ای عالی برای یک شب اقامت در بلندی‌های گنتینگ باشد. اما در هر حال، پیشنهاد می‌کنیم، حتی اگر به سراغ این هتل نرفتید، یک روز از سفر به کوالالامپور را به رفتن به این مکان اختصاص داده و از امکانات تفریحی گسترده‌ی آن‌جا بهره ببرید.

 

۸ مکان برای بازدید کوله‌گردها در مالزی

عکس: pinterest.com

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران