هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول: قسمت سوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول: قسمت سوم

 در طول ۲۰۰۰ سال گذشته، استحمام در استانبول به نوعی هنر تبدیل شده و امروزه بازدیدکنندگان تور استانبول حق انتخاب وسیعی از میان حمام‌ها، مراکز اسپا و ماساژ دارند. ما در ادامه مقالات بخش اول و بخش دوم این مطلب، به برخی از هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول سر خواهیم زد و این سفر مجازی و جالب را در این نقطه به پایان خواهیم رساند. با ما همراه شوید.

 

Faik Pasha

این اقامتگاه مجلل قرن هجدهمی که فقط ۳۵۰ متر از خیابان پر طرفدار استقلال فاصله دارد، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای فای رایگان در سراسر فضای بزرگ هتل و یک حمام ترکی ارائه می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک با مبلمان آنتیک و کف چوبی تزئین شده‌اند. سوئیت‌ها یک آشپزخانه کوچک دارند و برخی دارای بالکن هستند که نمایی از شهر قدیمی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. در صورت تمایل، می‌توانید از تورهای راهنمای شهر و تورهای خرید این هتل نیز کمک بگیرید.

 

استانبول در دوران کرونا برای سفر امن است؟

صبحانه روزانه به عنوان بوفه باز همراه با نان‌های خانگی ، کلوچه ها و املت های تازه سرو می شود. همچنین یک کافه در این هتل وجود دارد که انواع نان‌های تست، سالادها و مانتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و رستوران هتل نیز انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی را ارائه می‌دهد. بعلاوه در روزهای یکشنبه می‌توانید از موسیقی زنده جاز در رستوران لذت ببرید. برج گالاتا، بنادر کشتی‌های تفریحی، ایستگاه متروی شیشانه، موزه معصومیت در استانبول، موزه پرا و موزه هنر مدرن استانبول همگی در ۱ کیلومتری هتل قرار دارند. در ضمن افرادی که به اجناس آنتیک و عتیقه علاقمندند، می‌توانند به راحتی سری بزنند به عتیقه فروشی‌های کوکورکوما که در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Firuzaga Mah. Faikpasa Caddesi No:41/45 Cukurcuma Beyoglu , Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Miss

این هتل ۱۰۰ اتاقه که دارای یک استخر فصلی در فضای باز، اتاق‌های غیر سیگاری، وای فای رایگان و مرکز آبگرم و سلامتی است، در ۵۰۰ متری موزه باستان شناسی استانبول قرار دارد. اتاق‌ها از حمام اختصاصی عالی برخوردارند و سالن نشیمن این هتل نیز طرفداران بسیاری دارد. توصیه می‌کنیم که از آبگرم، سونا و حمام ترکی این هتل غافل نشوید. مهمانان ضمن بهره مندی از کلیه امکانات رفاهی در اتاق‌ها، می‌توانند به غذاهای محلی رستوران این هتل نیز دسترسی داشته باشند و یا برای خرید به مرکز تجاری این اقامتگاه بروند.از مکان‌های دیدنی و محبوب این حوالی نیز می‌توان از آب انبار کلیسا، بازار بزرگ استانبول، بازار ادویه، مسجد آبی استانبول و ستون کنستانتین یادگار باستانی رومی‌ها در استانبول نام برد.

 

رستوران‌های تاریخی محله سلطان احمد، استانبول

آدرس: Hoca Paşa Mahallesi, Darüssade Sk. No: 3 34110 Sirkeci Fatih İstanbul, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

 

Raffles

این هتل ۵ ستاره با ۱۸۵ اتاق که در مرکز خرید Zorlu واقع شده، از تراس‌هایی با چشم انداز شگفت انگیز به شهر، مرکز سلامتی و مرکز تناسب اندام برخوردار است. مرکز اسپای این اقامتگاه، مجهز به استخر سرپوشیده، سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و امکانات ماساژ است. رستوران Rocca در این اقامتگا،ه غذاهای مدیترانه‌ای را با ترکیب طعم‌های ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. رستوران Isokyo نیز غذاهای آسیایی را در یک فضایی اجتماعی استثنایی و ابتکاری ارائه می‌نماید. در این هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی و همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می‌شود. در نهایت باید گفت اورتاکوی که بهترین مناظر را از بسفر به مخاطبان هدیه می‌دهد، در ۲.۵ کیلومتری از ملک قرار دارد.

آدرس: Zorlu Center Besiktas, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

 

JW Marriott

این هتل نوساز ۱۳۰ اتاقه، در نوامبر ۲۰۱۹ افتتاح شد. رستوران، استخر روباز فصلی، مرکز تناسب اندام و بار این هتل طرفداران بسیاری در استانبول دارد. بعلاوه این اقامتگاه، از حمام ترکی، مرکز سلامتی، اسپا و سونا نیز برخوردار است. رزرواسیون ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه قاره‌ای و نزدیک بودن به خیابان استقلال و میدان تکسیم، از دیگر ویژگی‌های این هتل به یاد ماندنی هستند. این اقامتگاه، تنها ۳۶ کیلومتر با فرودگاه صبیحا گوکچن فاصله دارد.

 

تفریحات و جاذبه‌های آبی در استانبول

آدرس: Kemankes Kara Mustafa Pasa Mahallesi, Kemankes Caddesi, Veli Alemdar Han No 49, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Uranus

این هتل با برخورداری از یک استخر سرپوشیده شیک، مرکز سلامتی و فضای بزرگ، سونا، مرکز اسپا و امکانات ماساژ و حمام ترکی، برای استراحت پس از یک روز شلوغ مورد توجه بسیاری از مردم محلی و گردشگران قرار گرفته است. دکوراسیون این اقامتگاه مدرن بوده و به رسم تمام هتل‌،های لوکس از کلیه امکانات رفاهی برخوردار است. اما یکی از امکانات جالب توجه، وجود تخت‌های ارتوپدی همراه با بالش‌های پارچه‌ای طبیعی در اتاقهاست.

شما می‌توانید روز خود را با یک صبحانه غنی از بوفه آزاد این هتل آغاز کنید. رستوران Sur نیز گزینه‌های متنوعی از غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کند. در کنار همه این موارد، باید گفت که کافه باغ برای مهمان در دسترس است تا از نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها در طول روز لذت ببرند. همچنین یک مرکز تجاری شیک با جدیدترین تجهیزات سمعی و بصری، در دسترس علاقمندان است. این هتل در منطقه مرکزی توپکاپی واقع شده و با ایستگاه های تراموا و متروبوس، میدان تکسیم و مرکز خرید Marmara Forum فاصله کمی دارد.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استانبول

آدرس: Merkezefendi Mah. Mevlana Cad. No:112/1 Zeytinburnu, Zeytinburnu, 34150 Istanbul, Turkey

 

Great Fortune

این هتل که در ۲۰۰ متری ستون کنستانتین واقع شده به یک مرکز تناسب اندام، پارکینگ اختصاصی، یک سالن مشترک و یک مرکز سلامتی اسپا، حمام و سونا مجهز است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به خودپرداز و خدمات دربان همراه با وای فای رایگان در سراسر ملک، رزرواسیون ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان اشاره کرد. منوی صبحانه قاره‌ای و بدون گلوتن هر روز صبح در این اقامتگاه در دسترس است. بازار بزرگ، مسجد آبی و آب انبار باسیلیکا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل به شمار می‌‌آیند.

۲۹ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران