هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول: قسمت دوم

فرهنگ اسپا، از زمان رومیان در ترکیه باقی مانده است. مراکز اسپا با حمام‌های ترکی متفاوت هستند و معمولا مانند حمام‌ها در گوشه و کنار شهر یافت نمی‌شوند، بلکه اغلب بخشی از مجموعه هتل ها به شمار می‌آیند. اگر قصد سفر با تور استانبول را دارید، بیایید در ادامه بخش اول این مطلب سری بزنیم به هتل‌هایی با بهترین اسپاها در استانبول.

 

Swissotel

این هتل ۵۶۶ اتاقه، با برخورداری از مجوز سطح اجرایی Safe Hotels  برای سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷، محل اقامتی لوکس، امن و پنج ستاره را همراه با استخر اختصاصی پشت بام و آبگرم مشهورش ارائه می‌دهد. در اینجا ضمن برخورداری از چشم انداز عالی به بسفر، پیاده می‌توانید به منطقه تجملاتی نیشان تاشی بروید و از مراکز خریدش بهره مند شوید. اسپا و آبگرم این هتل شامل ۱۴ اتاق درمان، مرکز تناسب اندام، استخرهای داخلی و فضای باز است. طراحی تمام بخش‌های هتل، برگرفته از سبک سوئیس و نیز نشانه‌هایی از فرهنگ ترکیه است و می‌توانید پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و امکانات رفاهی منحصر به فرد را در این اقامتگاه بیابید.

 

هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول

همچنین این هتل با وجود رستوران‌های شیک در بالای بام که طعم های منحصر به فرد غذاهای بین‌المللی را به مخاطبان هدیه می‌دهد، شهرتی جهانی یافته است. گفتنی است که بسیاری از فروشگاه‌ها، رستوران‌های منحصر به فرد، کافه‌ها و بارهای پر رفت و آمد با یک پیاده روی کوتاه از هتل قابل دسترسی هستند. از جاذبه‌های نزدیک هتل می‌توان به کاخ توپکاپی استانبول، بازار بزرگ استانبول و مسجد آبی استانبول اشاره کرد.

آدرس: Visnezade Mah Acısu Sok No:19 Maçka, Besiktas, 34357 Istanbul, Turke

 

Arcade

این اقامتگاه بزرگ که در محله نیشان تاشی استانبول واقع شده، دسترسی عالی به مراکز خرید معروف از جمله Cevahir و سرگرمی‌های متنوع دارد. در اینجا می‌توانید از سونا، مرکز اسپا و حمام ترکی بی‌نظیری برخوردار شوید و از اقامت در اتاق‌هایی که امکانات رفاهی کاملی را شامل می‌شوند، لذت ببرید. وای فای رایگان در سراسر هتل قابل دسترسی است و پذیرش ۲۴ ساعته، دغدغه یافتن اقامتگاهی مناسب را از ذهن گردشگران می‌زداید. مرکز همایش و نمایشگاه استانبول و همچنین مرکز کنگره استانبول، ۷۰۰ متر با هتل فاصله دارند. همچنین نزدیکترین فرودگاه به اینجا، فرودگاه آتاتورک است که در فاصله ۲۲ کیلومتری از هتل واقع شده است.

 

۱۰ مکان برای عکاسی فرمالیه عروسی در استانبول

آدرس: Rumeli Caddesi No: 76, Meşrutiyet Mahallesi Sisli, Sisli, 34363 Istanbul, Turkey

 

Hammamhane

این هتل در قلب کوکورکوما در یک ساختمان بازسازی شده در فاصله ۵۵۰ متری خیابان استقلال و با ۱۰ دقیقه پیاده روی تا میدان تکسیم واقع شده و دارای سوئیت‌های بزرگ با آشپزخانه اختصاصی و وای فای رایگان است. سوئیت‌های هتل با کف پارکت چوب پنبه‌ای و سقف‌های بلند، مبلمان مدرن و بسیار با سلیقه تزئین شده‌اند و برخی دارای تراس نیز هستند. بسیاری از گالری‌های هنری، فروشگاه‌های مد، عتیقه فروشی‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های شیک در فاصله نزدیکی با هتل واقع شده‌اند. در این اقامتگاه، صبحانه روزانه به سبک سنتی سرو می‌شود. از جاذبه‌های برتر اطراف این هتل می توان به موزه معصومیت در استانبول و یا برج نمادین گالاتا در استانبول اشاره کرد. در نهایت باید گفت که مرکز اسپا و سلامتی و حمام ترکی تاریخی آن با نام  Cukurcuma Hammam، این مجموعه را به بهترین شکل کامل می‌کنند.

آدرس: Firuzağa Mah.Çukurcuma Cad. No:45 Beyoglu, Beyoglu, 34425 Istanbul, Turkey

 

Antusa Design

این هتل نوساز در ژوئیه ۲۰۱۹ در ۳۰۰ متری آب انبار باسیلیکا افتتاح شد. داشتن چشم اندازی به مناظر دیدنی شهر، سالن اجتماعات، رستورانی که غذاهای لذیذ ترکی در استانبول را سرو می‌کند و بوفه صبحانه، از نقاط عطف این اقامتگاه لوکس به شمار می‌آیند. از اینجا به راحتی می‌توانید به بازار بزرگ، مسجد آبی و ستون کنستانتین استانبول دسترسی داشته باشید و در کنار همه اینها، از مرکز اسپای مجهز و زیبایش نهایت استفاده را ببرید.

 

تفریحاتی که می‌توانید در مراکز خرید استانبول تجربه کنید

آدرس: Alemdar Mahallesi yerebatan caddesi salkımsöğüt sokak no:16 FATIH, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

 

Pell Palace

این اقامتگاه مجلل نیز در شمار هتل‌های نوساز استانبول محسوب می‌شود که در اوت ۲۰۱۹ افتتاح شد. این مکان، در ۲۰۰ متری ستون کنستانتین واقع شده و نمایی ویژه از شهر را به مسافران تور ترکیه ارزانی می‌کند. از جمله امکانات بی بدیل این ملک، می‌توان به مرکز آبگرم و سلامتی همراه با سونا اشاره کرد. مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا و بازار بزرگ از جاذبه‌های گردشگری معروف این محدوده هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه به آن، فرودگاه استانبول است که ۴۲ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارد و هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه ارائه می‌دهد.

آدرس: Emin Sinan Mah. Gedikpasa Camii Sok. No 37 Sultanahmet, Fatih, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

 

Four Seasons

این کاخ بازسازی شده قرن نوزدهمی عثمانی که در امتداد تنگه بسفر استانبول واقع شده، از یک معماری تاریخی زیبا و تجملاتی بهره برده است. در اینجا یک مرکز تناسب اندام عالی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و یک مرکز اسپای مجهز در دسترس هستند. بعلاوه میهمانان این هتل می‌توانند از فضای عجیب و غریب حمام ترکی بهره‌مند شوند. این ملک ساحلی همچنین دارای یک باغ و یک تراس بزرگ با چشم انداز پانوراما از بسفر  است. وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و تزئین شده با مبلمان عالی از دیگر مشخصه‌های این اقامتگاه ۱۷۰ اتاقه به شمار می‌آیند. رستوران Aqua  با تراس مشرف به بسفر، غذاهای مدیترانه‌ای را همراه با غذاهای مخصوص ایتالیایی و ترکی سرو می‌کند. این هتل، تنها ۴ دقیقه پیاده روی با میدان جذاب بشیکتاش در استانبول فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

آدرس: Ciragan Cad. No:28, Besiktas, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

 

Glk premier

این هتل که در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول واقع شده، در حقیقت یک عمارت عثمانی قرن نوزدهمی و بازسازی شده است. این مکان دارای سونا و حمام ترکی بوده و اتاق‌های بزرگ آن دارای کفپوش چوبی و مبلمان لوکس هستند. مرکز آبگرم به حمام، لوازم بهداشتی و سلامتی مجهز است و یک ویتامین بار در مرکز آبگرم وجود دارد که آب میوه‌های سالم و غذاهای سبک را ارائه می‌دهد. رستوران تراس در این هتل زیبا، غذاهای محلی سرو می‌کند و علاقمندان را از مناظر خیره کننده مسجد آبی، ایاصوفیه استانبول، دریای مرمره و کاخ توپکاپی برخوردار می‌نماید.

آدرس: Kucukayasofya Cad. No:60 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

۲۸ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران