بهترین هتل‌های تساغکادزور ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
بهترین هتل‌های تساغکادزور ارمنستان

در حالی که سهم عمده گردشگری تور ارمنستان سهم پایتخت آن ایروان می‌شود، اما شهرهای دیگری همچون تساغکادزور هم هستند که دارای جاذبه‌های فراوان و فعالیت‌های مختلفی برای انجام دادن هستند. شهر تساغکادزور ارمنستان که به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای اطراف ایروان برای سفرهای روزانه محسوب می‌شود توانسته سهمی در جذب گردشگر داشته باشد. ما در این مقاله بهترین هتل‌های این شهر را برای اقامتی راحت بررسی می‌کنیم.

 

Tsaghkadzor Marriott Hotel

این هتل که در پیست اسکی تساغکادزور واقع شده با اتاق‌هایی مدرن و لوکس از مهمانان خود میزبانی می‌کند. برخی از این اتاق‌ها به کلیسای Kecharis نما دارند و بعضی دیگر به باغچه بیرونی هتل. با این همه تمامی اتاق‌ها دارای تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی مدرن با دوش و وان لوکس، دمپایی با لوازم مورد نیاز بهداشتی، مبل و میز مطالعه هستند. به علاوه می‌توانید در یکی از رستوران‌ها و ۴ بار که غذاهای متنوعی از میان وعده‌های سبک تا غذاهای لاکارته را سرو می‌کنند، غذا بخورند. مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شوند. به علاوه شما می‌توانید تابستان‌ها در سالن اسپا و درمان استراحت کرده و زمستان‌ها در پیست اسکی تفریح کنید.

 

بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

آدرس: 4/1, Tandzaghpyur Street 2, Tsaghkadzor 2310, Armenia

 

Ararat Resort Tsaghkadzor

این هتل ۵ ستاره مجلل که تنها ۵ دقیقه ماشین سواری با مرکز تساغکادزور فاصله دارد با امکانات و ویژگی‌های مدرن رفاهی توانسته نظر مثبت مهمانان خود را جلب کند. هر اتاق این هتل دارای امکانات رایج مدرنی شامل یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی لوکس با کلیه امکانات، و پنجره‌های نورگیر هستند. به علاوه  برخی از اتاق‌ها یک فضای نشیمن هم ارائه می‌دهند. غذا را در رستوران هتل از گزینه‌های محبوب اروپایی بخورید و حتی در کافه از نوشیدنی‌های عالی سفارش دهید. در استخر و اسپا استراحت کنید و اگر تمایل داشتید در اطراف پیاده‌روی کنید. همچنین خدمات دربان، میز تور و دستگاه خودپرداز در محل نیز ارائه می‌شود. حتی کارت‌های اسکی نیز در اینجا به فروش می‌رسد. این منطقه برای انجام کارهایی مثل اسکی و دوچرخه سواری بسیار محبوب است.

آدرس: 54 Mher Mkrtchyan St, Tsaghkadzor 2310, Armenia

 

Elegant Hotel & Resort

این هتل ۴ ستاره راحت و دوست داشتنی که در پیست اسکی تساغکادزور واقع شده امکاناتی مثل رستوران و کافه تراس، و اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پس از یک روز گردش و تفریح در برف و پیست اسکی به هتل بازگردید و در اسپا و استخر آن تمام خستگی‌تان را در کنید. اتا‌ق‌ها نیز راحت و مدرن هستند و امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، بالکن با نمای کوه‌های زیبای و چای/قهوه‌ساز ارائه می‌دهند. در حالی که اتاق‌های خانوادگی هم وجود دارد اما زوج‌های جوان از این هتل به شدت استقبال می‌کنند. رستورانی که در هتل وجود دارد منویی از غذاهای عالی سرو می‌کند و همچنین پارکینگ رایگان هم در دسترس وجود دارد. همچنین از دیگر امکانات اینجا می‌توان به سالن اشتراکی، اتاق بازی و میز تور نیز اشاره کرد. شما می‌توانید در اینجا از طیفی از فعالیت‌ها مثل اسکی و ماهیگیری لذت ببرید و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. با اقامت در این هتل تمامی اعضای خانواده شما احساس رفاه و راحتی خواهند داشت.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره در ایروان

آدرس: 11 Tandzaghbyur St, Tsaghkadzor 2310, Armenia

 

Aurora Resort Tsaghkadzor

این هتل ۴ ستاره در تساغکادزور واقع شده و دارای بار و سالن استراحت مشترک است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق، همراه WiFi رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. هتل دارای اتاق‌های خانوادگی است و سعی کرده بهترین امکانات را فراهم بیاورد. همه اتاق‌های مهمان مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، حمام اختصاصی با امکانات کامل مثل دوش و سشوار بوده و میز و کمد هم در دسترس قرار داده شده است. در حالی که همه اتاق‌ها دارای بالکن هستند فقط تعدادی از آن‌ها منظره زیبای کوه ارائه می‌دهند. شما می‌توانید صبح را در رستوران هتل با صبحانه قاره‌ای و یا بوفه شروع کنید و در طول روز از امکانات مدرن و لاکچری مثل اسپا و خدمات سلامتی، حمام و سونا بهره‌مند شوید. اقامت در این هتل ۴ ستاره هیچ چیزی کم از بودن در هتل‌ها ۵ ستاره ندارد. به همان اندازه کامل و راحت و لاکچری است.

 

معرفی هتل لاکچری Golden Palace در ایروان

آدرس: 18, 2 Tandzaghbyur St, Tsaghkadzor 2310, Armenia

۱۱ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران