بهترین هتل‌های گارنی در ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
بهترین هتل‌های گارنی در ارمنستان

گارنی دهکده‌ای تاریخی در فاصله ۲۵ کیلومتری ایروان است که معبد تاریخی آن به نام معبد گارنی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین جاذبه‌های تاریخی تور ارمنستان محسوب می‌شود که توریست‌ها را وادار می‌کند تا سفری یک روزه از ایروان را به جان بخرند. گارنی تاریخی سه هزار ساله و پر فراز و نشیب دار و حتی بعد زلزله‌ای سهمگین بخش زیادی از آن ویران شد. با این حال به یمن رفت و آمد توریست‌هایی که از منطقه دیدن می‌کنن هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی به وجود آمده که به شما امکان اقامت در طبیعت زیبا و تاریخی اقامتی روح نواز را تجربه کنید.

 

هارمونیا گاردن گارنی در ارمنستان (Harmonia Garden Garni)

هارمونیا گاردن گارنی واقع در گارنی، در فاصله ۲۸ کیلومتری سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان، و ۲۸ کیلومتری میدان جمهوری اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن مشترک است که با داشتن یک باغ در محل امکان تجربه تعطیلاتی آرامشبخش و به یادماندنی را برای شما فراهم می‌کند. این اقامتگاه دارای خدمات اتاق، مرکز تجاری و برگزاری تور برای مهمانان است. در اینجا تمامی اتاق‌ها دارای کمد هستند و برخی از اتاق‌های خاصی را با منظره استخر ارائه می‌دهد، در حالی که هر اتاق دارای پاسیو است. همچنین تمامی اتاق‌های مهمان دارای حمام اختصاصی، دمپایی و ملحفه هستند و با وجود نور زیادی که به داخل تابیده می‌شود حال و هوای گرم و صمیمی دارند. هر روز صبح در اینجا با صبحانه قاره‌ای یا الاکارته آغاز می‌شود. همچنین فضای باغ آنقدری جذاب و بهشتی است که هیچ کاری هم نکنید نشستن و لذت بردن از هوا خیلی می‌چسبد!

آدرس: 29 Alekyan Street, 2215 Garni, Armenia

 

گارنی هین یارد در ارمنستان (Garni HinYard)

اول از همه این که گارنی هین‌یارد جایی بسیار زیبا و دل انگیز و شبیه به خانه‌های قدیمی نجیب زادگان است، ضاهری سنگی و تیره با در و پنجره‌های چوبی و جذاب! این اقامتگاه زیبا دارای یک رستوران، استخر فصلی در فضای باز، یک بار و سالن استراحت مشترک در گارنی است. این ملک با داشتن اتاق های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند و همچنین امکان دوچرخه سواری و استفاده از باغ و باربیکیو را هم فراهم آورده است. اتاق‌های مهمان در مهمانخانه دارای قسمت نشیمن هستند در حالی که برخی از واحدها با منظره استخر ارائه شده‌اند و اتاق‌ها دارای پاسیو هستند و حمام اختصاصی، دمپایی و ملحفه نیز ارائه می‌دهند. به علاوه هر روز صبح در این هتل با صبحانه سبک بوفه آغاز می‌شود. همچنین کارکنان که به زبان‌های انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند، و همیشه آماده کمک در پذیرش ۲۴ ساعته هستند. تئاتر اپرا و باله ارمنستان در ۲۷ کیلومتری Garni HinYard و میدان جمهوری در ۲۷ کیلومتری این ملک قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی Zvartnots است که در ۳۹ کیلومتری مهمان‌خانه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های روفتاپ ایروان

آدرس: Azatamartikner st. 1/7, 2215, Garni village, Kotayk region, Armenia, 2215 Garni, Armenia

 

مهمانخانه گارنی ریستوست در ارمنستان (Guest House GarniResthost)

مهمانخانه GarniResthost واقع در گارنی، ۲۸ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ ارائه می‌دهد. همچنین این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، و تراسی باصف اقامتی دوست داشتنی را نیز برای خانواده‌های که در سفر به گارنی ارمنستان هستند، فراهم می‌کند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی برای مهمانان بوده و حس بسیار صمیمی دارد. در این مهمانخانه هر اتاق دارای کمد لباس، حمام مشترک با دوش است، در حالی که برخی از اتاق ها آشپزخانه با یخچال را برای شما فراهم می‌کنند. همچنین مهمانان مهمانخانه GarniResthost می‌توانند از یک صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی لذت ببرند و برای پیاده روی در اطراف، به گشت و گذار بروند. میدان جمهوری ۲۸ کیلومتر و کلیسای جامع اچمیادزین ۴۹ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارند. نزدیکترین فرودگاه بین المللی Zvartnots در ۴۰ کیلومتری هاستل است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی رایگان نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Kotayk,Garni,G.Marzpetuni str. 9, 2215 Garni, Armenia

 

گارنی بردهاوس در ارمنستان (Garni Bread House)

این اقامتگاه راحت و دوست داشتنی با اتاق‌های روشن و تمیز در ۲۸ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، محل اقامتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و باغ ارائه می‌دهد و کلیه امکانات مورد نیاز شما را فراهم می‌کند. همچنین با ارائه اتاق‌های خانوادگی بزرگ محیطی برای خانواده‌ها نیز فراهم شده است. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به حمام و دمپایی هستند، در حالی که واحدهای خاص در مهمانخانه دارای قسمت نشیمن نیز هستند. مهمانان خانه نان گارنی می توانند از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری در گارنی و اطراف آن لذت ببرند و از کارائوکه و وای فای رایگان در سراسر هتل استفاده کنند. میدان جمهوری ایروان ۲۹ کیلومتر و کلیسای جامع اچمیادزین ۵۰ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی Zvartnots در ۴۰ کیلومتری خانه نان گارنی است و همچنین این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

معرفی زیباترین جنگل‌های ارمنستان

آدرس: Garni charenci 17, 2215 Garni, Armenia

 

هتل گارنی در ارمنستان (Hotel Garni)

هتل گارنی در ۲۸ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان در گارنی واقع شده است و وای فای رایگان، چک-این و چک اوت سریع و خدمات دربان ارائه می‌دهد. این ملک حدود ۲۸ کیلومتر تا میدان جمهوری، ۵۰ کیلومتر تا کلیسای جامع اچمیادزین و ۲۷ کیلومتر تا دانشگاه دولتی ایروان فاصله دارد و پذیرش ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک و صرافی برای مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله هستند و کمد لباس ارائه می‌دهند. این اتاق‌ها خیلی ساده و فقط در حد احتیاجات ابتدایی هستند و نباید خیلی توقع‌تان را بالا ببرید. با این همه مهمانان هتل گارنی می‌توانند از صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی در هتل لذت ببرند.

آدرس: Garni S. Shahumyan 10/1 S.Shahumyan 10/1, 2215 Garni, Armenia

 

گارنی هاوس سامان در ارمنستان (Garni House SAMAN)

گارنی هاوس سامان دارای چشم‌انداز باغ است و در حدود ۳۰ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، دارای اقامتگاه‌هایی با باغ و بالکن است. این هتل که وای فای رایگان و صبحانه در اتاق ارائه می‌دهد در ۳۰ کیلومتری میدان جمهوری و ۲۹ کیلومتری دانشگاه دولتی ایروان قرار گرفته است. یک قسمت نشیمن، ناهارخوری و آشپزخانه کامل با یخچال، اجاق گاز و اجاق گاز برای اقامتگاه ر نظر گرفته شده که انگار در خانه خودتان هستید و همچنین سرو صبحانه در تراس هم ارائه می‌شود. موزه تاریخ ارمنستان ۳۰ کیلومتر و آبشار ایروان ۳۰ کیلومتر تا خانه گارنی سامان فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی Zvartnots در ۴۲ کیلومتری اقامتگاه است و خدمات ترانسفر فرودگاهی در هتل ارائه می‌شود.

 

بهترین هتل‌های واغارشاپات در ارمنستان

آدرس: 1-ая улица, первый дом, Garni, Armenia

 

هتل چز یوت در ارمنستان (Chez Yvette)

این هتل یکی از بهترین هتل‌های گارنی است. این هتل با امکان دسترسی به تئاتر اپرا و باله ارمنستان در ۲۹ کیلومتری، دارای اقامتگاه، رستوران، استخر فصلی در فضای باز، سالن استراحت مشترک و باغ است و هم وای فای و هم پارکینگ خصوصی و صبحانه رایگان برای رفاه کاما مهمانان خود ارائه می‌دهد. در اینجا صبح‌ها صبحانه گیاهی یا قاره‌ای سرو می‌شود و امکانات باربیکیو در محل موجود است و در نزدیکی آن می‌توانید از اسکی و دوچرخه‌سواری هم لذت ببرید. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی Zvartnots در ۴۱ کیلومتری Chez Yvette است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 31 Avenue de Gueghard, 2215 Garni, Armenia

 

مهمانخانه گارنی در ارمنستان (Guest House Garni)

این مهمانخانه اقامتگاهی جذاب شبیه به فضای خانه یک دوست است که محل اقامتی صمیمی و راحت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل در گارنی، ۲۹ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، دارای اقامتگاهی با باغ، پارکینگ خصوصی و تراس است. این ملک در حدود ۲۹ کیلومتری میدان جمهوری، ۵۰ کیلومتری کلیسای جامع اچمیادزین اواقع شده و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای تخت و کمد هستند و حمام و سرویس بهداشتی خصوصی هم ارائه می‌دهند. از آنجایی که لوازم به سبک کمی قدیمی‌تری چیده شده و کمی از مد افتاده هستند خبری از آلایش یک اقامتگاه توریستی نیست و بهتر اسن به عنوان یک جای خواب روستایی به آن نگاه کنید.

 

بهترین مقاصد کوهنوردی در ارمنستان

آدرس: село Гарни, Котайкская область, улица Степана Шаумяна 22, 2215 Garni, Armenia

 

ویلای طبیعت گارنی در ارمنستان (Garni Nature Villa)

حالا به جای تمام اقامتگاه‌های روستایی و هتل‌های صمیمی اصلا به ویلایی مستقل فکر کردید که خودتان باشید و خودتان؟ خب این ویلا با مناظر رویایی اطراف یکی از بهترین پیشنهادات در گارنی است. نمای بیرونی ویلا سیمانی و تیره است و شاید به ذوق‌تان بزند. اما از لحاظ زیبایی اطراف هیچ کم ندارد. نمای دریاچه و کوهستان و مراتع سرسبز تا باغی جمع و جور در داخل همه چیز در راستای آرامش شما فراهم شده است. این ویلا ۱۵۰ متری دارای سه اتاق خواب مستقل با قسمت نشیمن مبله و تلوزیون سینمای خانواده بوده و دارای آشپزخانه و میز ناهارخوری است. به علاوه حیوانات خانگی هم اجازه ورود به داخل ویلا را دارند. به علاوه صبحانه کانتیننتال هر روز در ویلا سرو می‌شود. این ویلا واقع در گارنی، ۳۰ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، اقامتگاهی با سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، و آشپزخانه مشترک ارائه می‌دهد و از لحاظ جغرافیایی در ۳۰ کیلومتری میدان جمهوری واقع شده است. نیچر ویلا دارای باغ و پارکینگ خصوصی رایگان است و امکانات باربیکیو تراسی دل انگیز ارائه می‌دهد.

 

راهنمای کامل کمپ زدن در ارمنستان

آدرس: Garni, Geghard street 48, 2215 Garni, Armenia

 

منبع

۲۷ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران