بهترین هتل‌های ارمنستان در بوکینگ

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
بهترین هتل‌های ارمنستان در بوکینگ

ارمنستان کشوری زیبا، کوچک و دیدنی است که در منطقه قفقاز واقع شده و مدت کمی است که راه توسعه را پیش گرفته است. در حالی که بیشتر مناطق این کشور کوچک از دشت‌ها و دامنه‌ها تشکیل شده و بخش بیشتر آن روستانشین هستند اما شهرهای اصلی آن با سرعت زیادی رو به پیشرفت گذاشته‌اند. با گسترس شهرنشینی و صدالبته صنعت گردشگری در این کشور امکانات لوکس و مدرنی در گوشه و کنار آن ظاهر شده‌اند که در سطح کیفیت‌های جهانی قرار دارند. در اینجا برای گردشگران تور ارمنستان به معرفی بهترین هتل‌های این کشور که بالاترین امتیاز را در بوکینگ کسب کرده‌اند می‌پردازیم.

 

جرموک، Jermuk Ashkhar Sanatorium

جرموک شهری با شهرت درمانی و چشمه‌های آب معدنی است که در این سال‌ها رشد زیادی پیدا کرده است. هتل ۵ ستاره Jermuk Ashkhar Sanatorium با امتیاز ۹.۲ در بوکینگ با ارائه یک استخر سرپوشیده، مرکز آبگرم و سلامتی، و اتاق‌هایی با منظره کوهستان بعنوان بهترین هتل جرموک ارمنستان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی رودخانه آرپا واقع شده است. شما تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این رودخانه برسید و از مناظر زیبای اطراف آن لذت ببرید. همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در سراسر هتل مقدور است. اقامت در اتاق‌های لوکس و بسیار راحت این هتل سفری به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند.

 

معرفی صومعه‌ها و کلیساهای ارمنستان

آدرس: Shahumyan Street 20, 3701 Jermuk, Armenia

 

تساغکادزور- Ararat Resort Tsaghkadzor

آرارات ریزورت با ارائه یک مرکز تناسب اندام و آبگرم با استخر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و با قرارگیری منحصر به فردش که تنها ۵ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد امکان دسترسی راحت به اصلی‌ترین جاهای شهر را مقدور کرده است. این در حالی است که تله کابین اسکی در فاصله ۳ کیلومتری قرار دارند که شما می‌توانید با خرید کارت اسکی از باجه داخل هتل به اسکی هم بروید. در اینجا شما به پارکینگ و اینترنت رایگان دسترسی دارید و خدمات در سطح بسیار بالایی به شما ارائه می‌شود. اتاق‌ها نیز دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی مجهز به روپوش و دمپایی هستند و برخی از اتاق‌های بزرگ‌تر فضای نشیمن هم دارند. رستوران واقع در هتل با غذای اروپایی خوشمزه میزبان مهمانان خود است و شاتل نیز با هزینه اضافی در هتل به مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: Mher Mkrtchyan Street 54, 2310 Tsaghkadzor, Armenia

 

ایروان، Erebuni Hotel Yerevan

در مرکز ایروان، نزدیک میدان جمهوری ارمنستان، هتل اربونی با غذاهای سنتی ارمنی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا اقامتی آرامشبخش را رقم بزند. هر روز صبح در بوفه هتل صبحانه رایگان سرو می‌شود و اینترنت رایگان نیز در تمام هتل در دسترس مهمانان قرار داده شده است. شما با اقامت در اتاق‌های راحت اینجا از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و امکانات تهیه چای و قهوه برخوردار خواهید بود. از اقامت در اینجا لذت ببرید، غذاهای خوشمزه رستوران را بخورید و در کافه مدرن آن بین طیفی از نوشیدنی‌ها گزینه محبوب‌تان را سفارش دهید. همچنین هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس نگه داری چمدان هم هست.

 

معرفی سه شهر بزرگ و مهم ارمنستان

آدرس: Vazgen Sargsyan Street 26/4, 0010 Yerevan, Armenia

 

Luxury Apartments and Studios

این اقامتگاه لوکس و جذاب که در فاصله ۵.۳ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان و ۵.۶ کیلومتری میدان جمهوری واقع شده است اقامتگاهی با لابی و وای فای رایگان است. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، آشپزخانه کوچک مجهز به فضای غذاخوری، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. به علاوه برخی از واحدها دارای یک مکان نشیمن و یا یا بالکن نیز هستند. خوبی اقامت در این هتل این است که می‌توانید از خدمات اجاره ماشین نیز لذت ببرید.

آدرس: 1 Griboyedov Street, 0014 Yerevan, Armenia

 

ایروان، Grand Hotel Yerevan - Small Luxury Hotels of the World

این هتل ۵ ستاره در ایروان که فقط ۲۰۰ متر از گالری هنر ملی و ۵۰۰ متر از تئاتر اپرا فاصله دارد، با ارائه یک اسپای شیک، وان آبگرم و دسترسی به استخر روباز در پشت بام، یک رستوران ارمنی تازه افتتاح شده با چشم انداز پانوراما از چارلز آزناوور و دسترسی به اینترنت رایگان اقامتی بی‌نظیر و به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. این هتل اتاق‌هایی به سبک کلاسیک با تلویزیون هوشمند، گاوصندوق و دستگاه چای / قهوه‌ساز ارائه می‌دهد. در محوطه بزرگ آبگرم گراند هتل می‌توان سونا، سولاریوم و سالن بدنسازی پیدا کرد. طیف گسترده‌ای از ماساژها و درمانهای زیبایی را نیز می‌توان رزرو کرد.

 

آشنایی با واحد پول ارمنستان پیش از سفر

آدرس: Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia

۱۹ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران