معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

آنتالیا از مراکز توریستی ترکیه است که همیشه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بوده است. مخصوصا تابستان‌ها این استان مملو از گردشگران آفتاب دوست می‌شود. طی سال‌های اخیر به واسطه گردشگری پویا و فعال آن سرمایه‌های زیادی جذب شده و چهره منطقه به کل تغییر کرده است. مناطق تاریخی آنتالیا، سواحل زیبا، مراکز خرید، رستوران‌ها و آب و هوای مدیترانه‌ای باعث شده تا تور آنتالیا در رده‌های بالای گردشگری دنیا قرار بگیرد. از ویژگی‌های برجسته آنتایا هتل‌های سوپر لوکسی است که اقامتی به یادماندنی رقم می‌زنند. در اینجا هتل درجه یک Akra Hotel را معرفی می‌کنیم.

 

هتل آکرا

هتل آکرا که از هتل‌‌های بسیار محبوب و دوست داشتنی آنتالیا است و امتیاز ۹ را از کاربران دریافت کرده امکانات مدرن و کاملی را در محیطی بسیار لوکس ارائه می‌دهد. آکرا نه فقط از داخل همه چیز تمام و بی‌نقص است، از بیرون هم تنها در فاصله ۷ دقیقه‌ای پارک کارناوال با پای پیاده، ۳ دقیقه رانندگی با ساحل BLM و همچنین ۳ دقیقه رانندگی با مرکز خرید Laura Shopping Center فاصله دارد. به عبارتی از تفریح و گردش هر چیزی بخواهید به راحتی در دسترس شما قرار دارد. به علاوه سرویس دهی هتل عالی بوده و پرسنل دقیق و حرفه‌ای آن به زبان‌های ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی صحبت می‌کنند و در بدترین حالت هم بلاخره کسی هست که متوجه درخواست‌های شما گردد. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و شما همیشه پذیرش را در دسترس خواهید داشت. شما می توانید از آن‌ها برای رزرو تورهای گردشی و انواع بلیط‌ها نیز کمک بگیرید.

 

معرفی هتل Adam & Eve آنتالیا

اتاق‌ها

اتاق‌ها کاملا لوکس و مدرن هستند و با تراس‌های دل‌انگیزی رو به شهر، منظره زیبایی مقابل شما می‌گسترانند. از لحاظ امکانات دارای تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم، مبلمان و میز مطالعه هستند. سرویس بهداشتی لوکس و مدرن آن وان آبگرم با منظره سراسری از دریا ارائه می‌دهد که می‌توانید در آن لم بدهید و از تماشای افق دریا لذت ببرید. سوییت‌ها و اتاق‌های خانوادگی که بزرگ‌تر هستند دارای فضای نشیمن با نمای کاملی از دریا هم هستند. به علاوه خدمات روزانه اتاق و شستشوی روزانه نیز ارائه داده می‌شود.

 

معرفی هتل Trendy Lara در آنتالیا

امکانات داخلی هتل

امکانات رفاهی هتل آکرا بسیار متنوع و زیاد است و می‌توان گفت هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. شما در اینجا می‌توانید از یک استخر داخلی چهار فصل، دو استخر فضای باز و یک استخر فضای باز مخصوص کودکان استفاده کنید، طیف گسترده‌ای از درمان‌ها و ماساژها مثل ماساژ کل بدن، ماساژ زوج، ماساژ سر و صورت، ماساژ، پست و هر نوع دیگری استفاده کنید و یا در کلاس‌های یوگا و بدن‌سازی شرکت کنید. همچنین سونا، حمام ترکی و اسپا نیز در دسترس قرار دارد. از خدمات لوکس‌تر می‌توان به خدمات آرایشی، زیبایی، مانیکور و پدیکور اشاره کنیم. اتاق بخار، اسمکراب بدن، سالم سازی و درمان مو نیز از ارائه میشود.

رستوران و کافه

هتل Akra دارای چندین رستوران و بار است. Pablito Bistro غذاهای انتخابی از خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کند. این غذاهای متنوعی را برای لذت بردن از خود از جمله غذاهای دریایی، نان‌های تازه تهیه شده، پیتزا، غذاهای کبابی و پاستا سرو می‌کند. غذای ارگانیک و انواع میان وعده‌ها نیز در دسترس است. رستوران آسمانی با نمایی از کوه‌های فوق‌العاده زیبای بیگ، دریای مدیترانه و شهر، در طبقه ۱۰ هتل واقع شده است. شما می‌توانید از انواع غذاها لذت ببرید و هر چیزی دوست دارید نوش جان کنید.

دیگر امکانات هتل

امکانات هتل بسیار متنوع و زیاد بوده و تقریبا هر چیزی که نیاز باشد را برطرف می‌کند. کفاشی، لباس شویی، خشک شویی و تفریحاتی مثل زمین تنیس و کتابخانه هم در دسترس است. همچنین شاتل برای بردن شما به جایی یا بازگرداندن شما هم وجود دارد که با پرداخت هزینه اضافی در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از میز تور درباره تورهای گردشی اطلاعات بگیرید و رزرو نمایید. به علاوه برای افرادی که برای برنامه‌های کاری تجاری سفر کرده باشید هم می‌توانید از امکانات در دسترسی مثل دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری جلسه با پرداخت هزینه اضافی استفاده نمایید. برای افرادی که دارای محدودیت‌های حرکتی هستند نیز ویژگی‌هایی مثل مسیرهای حمل ویلچر، روشویی سطح پایین برای افراد قد کوتاه و یا ویلچری، و یا توالت فرنگ مخصوص افراد وزن بالا نیز محیا شده است.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا

آدرس: Şirinyalı, Lara Cd. No:24, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

۲۵ آبان ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 29 خرداد 1400)

نظرات کاربران