معرفی هتل ۳ ستاره Himeros Beach آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل ۳ ستاره Himeros Beach آنتالیا

آنتالیا بدون شک یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جزیره‌های ترکیه است که در سفرهای تابستانی و بهاری می‌توانید به آن تشریف ببرید و حسابی خوش بگذرانید. البته این جزیره و زیبایی‌هایش در تمامی فصل‌های سال از مسافران پرشمار میزبانی می‌کند. جزیره‌ای که سواحل رویایی دارد و در آنها می‌توانید انواع تفریحات هیجان‌انگیز آبی را تجربه کنید. جزیره‌ای که یکی از بهترین نقاط کشور ترکیه برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. جزیره‌ای بی‌نظیر که در هتل‌های لوکسش می‌توانید گران اقامت کنید و در هتل‌های ارزان قیمتش با کیفیت. در سفرتان با تور آنتالیا اگر می‌خواهید هزینه‌تان زیاد نشود و محدودیت بودجه دارید همراه ما باشید تا هتل ۳ ستاره Himeros Beach Hotel این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


هتل ۳ ستاره هیمروس بیچ (Himeros Beach Hotel)

در فاصله ۱۰۰ متری از ساحل، یک هتل نسبتا کوچک اما دنج در آنتالیا واقع شده است که با مراجعه به آن می‌توانید ارزان اما با کیفیت اقامت کنید. هتلی که کارکنانش به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهربانی از شما میزبانی می‌کنند. هتلی که ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد و در لابی و طبقاتش وندینگ نوشیدنی و خوراکی دارد. هتلی که صبحانه را در اتاق‌هایش نیز سرو می‌کند. هتلی که سرویس اتوشویی دارد و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این هتل در خود یک صرافی کوچک نیز دارد. هتلی که بوفه باز دارد و ورود حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع است. هتلی که اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و برای اتاق‌هایش خدمات سرویس روزانه ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید بیشتر با این هتل آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

 ۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا 

 Himeros Beach Hotel


اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل ۳ ستاره هیمروس بیچ هرکدام ۱۸ متر وسعت دارند و هرکدام‌شان امکانات متنوعی از جمله یک بالکن زیبا به سوی دریا و ساحل دارند. مهمترین امکانات این اتاق‌ها اما سیستم تهویه مناسب، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت رایگان به صورت نامحدود، ملحفه‌های تمیز و اتوکشیده شده، سرویس بهداشتی و حمام مجزا برای هر اتاق، تلویزیون و یک سیستم روشنایی کامل است. اتاق‌هایی که مناسب اقامت دو نفر هستند و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برخی از آنها امکانات لازم برای آشپزی کردن را نیز دارند. اتاق‌هایی که برای یک اقامت ارزان و با کیفیت مناسب هستند.

 

 راهنمای سفر مقرون به صرفه به آنتالیا

 Himeros Beach Hotel


امکانات تفریحی هتل ۳ ستاره هیمروس بیچ

درست است که هیمروس بیچ یک هتل ۳ ستاره است اما امکانات تفریحی آن بیش از یک هتل ۳ ستاره است. با مراجعه به این هتل می‌توانید برای تفریح به یک باغ جذاب بروید و شب‌های باشکوهی در آن داشته باشید. جدای از باغ اما ساحل اختصاصی این هتل از پرطرفدارترین نقاط آن به حساب می‌آید. ساحلی که سایه‌بان و تخت دارد و یک فضای بی‌نظیر برای مهمانان هتل می‌سازد. ساحلی که در طول آن می‌توانید قدم بزنید و خوش بگذرانید. استخر روباز یکی مخصوص کودکان و دیگری مخصوص بزرگسالان از دیگر امکانات تفریحی این هتل به حساب می‌آیند که آن را هم برای اقامت‌های خانوادگی مناسب می‌کنند و هم برای اقامت‌های مجردی. یکی دیگر از امکانات تفریحی هیمروس بیچ میز بیلیارد و تنیس آن است که طرفداران زیادی دارد.

 

 تور آنتالیا و پیشنهادهای تابستانی که نباید از دست بدهید ـ قسمت اول

 Himeros Beach Hotel


رستوران هتل ۳ ستاره هیمروس بیچ

این هتل در خود یک رستوران دارد و همین تنها رستورانش بهترین و لذیذترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را در کنار هم سرو می‌کند. رستورانی که منوی باز دارد و همین امر به جذابیت آن اضافه کرده است. در غذاهای آماده و لذیذ این هتل هر شب می‌توانید از انواع پیتزاها تا انواع کباب‌ها و پاستاها و سالادها را نوش جان کنید. اگر گیاهخوار نیز هستید اصلا نگران نباشید. چرا که در این رستوران انواع غذاهای غیرگوشتی را نیز می‌توانید بیابید.

 

 Himeros Beach Hotel


فاصله هتل ۳ ستاره هیمروس بیچ تا مکان‌های دیدنی آنتالیا

  1. تئاتر متروپولیتن شهرداری: از این هتل تا تئاتر متروپولیتن که هرشب برنامه‌های جذابی دارد نزدیک به ۵۰ دقیقه راه است که این مسافت را باید با ماشین طی کنید.
  2. مرکزخرید ترا سیتی: این مرکزخرید یکی از مراکزخرید خوب آنتالیا به حساب می‌آید که از آن می‌توانید سوغاتی‌های خوب خریداری کنید. مرکزخریدی که تا هتل هیمروس نزدیک به یک ساعت با ماشین فاصله دارد.
  3. آبشار دودن: دودن آبشار بسیار معروف آنتالیا است که تعداد زیادی از مسافران این شهر بازدید از آن را در برنامه‌های سفر خود قرار می‌دهند. آبشاری که از این هتل نزدیک به یک ساعت فاصله دارد و این یک ساعت را باید با ماشین طی کنید.
  4. تم پارک مدیکال: این تم پارک نیز نزدیک به یک ساعت از هیمروس بیچ فاصله دارد و اگر در یک سفر خانوادگی به آنتالیا رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم از آن دیدن کنید.
۱۱ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران