فعالیت‌های ماجراجویانه‌ در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
فعالیت‌های ماجراجویانه‌ در کوالالامپور

کوالالامپور یک مقصد عادی نیست، پایتختی مملو از شگفتی و مقصدی پر از تفریحات متنوع است. اما ما امروز به دنبال فعالیت‌های عادی نیستیم، بلکه می‌خواهیم ماجراجویی‌هایی را به شما معرفی کنیم که در تور کوالالامپور و اطراف این شهر می‌توانید تجربه کنید.

 

۱- سقوط آزاد در فضای بسته

اگر چه ما به دنبال ماجراجویی و به یادگار بردن خاطراتی از سفر به کوالالامپور هستیم، اما این که گنجایش هزینه و همچنین جرات سقوط آزاد را داشته باشیم، یک بحث دیگر است. به همین خاطر ما به شما یک فعالیت امن‌تر، اما فوق‌العاده را معرفی می‌کنیم و آن‌ هم سقوط آزاد در فضای بسته‌ی AirRider است. این مکان هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای تازه‌کارها طراحی شده و هزینه‌ی آن نیز ۸۹ رینگیت است که برای تازه‌کارها شامل آموزش اولیه نیز می‌شود.

 

مسیرهای پیاده‌روی جذاب در کوالالامپور

آدرس: S601, 1 Utama E, 1 Utama Shopping Centre, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya

 

۲- موتور سواری در ATV Adventure Park

پارک ماجراجویی ATV حدود ۳۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله داشته و جایی برای آن‌هاست که به دنبال ماجراجویی و کارهای هیجان انگیز هستند. تورهای موتور چهار چرخ و گشت و گذار در مسیر صخره‌ای اما سرسبز این پارک واقعا لذت بخش است. این فعالیت در دو پکیج به صورت یک ساعت و نیمه و ۴ ساعته انجام می‌شود که اولی ۱۰۰ و دومی ۳۰۰ رینگیت هزینه دارد.

۳- حمله به دوستانتان در Zorb Games

این مکان جذاب در کوالالامپور، یکی از پارک‌های خاصی است که حتما در آن‌جا بهتان خوش خواهد گذشت. چند ورزش جالب با این توپ‌های حبابی انجام می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به فوتبال حبابی، راگبی حبابی و حتی تیر و کمان با پناه گرفتن پشت این توپ‌ها اشاره کرد. البته اگر به صورت جمعی به کوالالامپور سفر کرده باشید، خیلی بیشتر در Zorb Games به شما خوش خواهد گذشت، با این حال همیشه تیم‌های دیگری برای بازی در این محل پیدا خواهید کرد.

 

بهترین نقاط کوالالامپور برای خرید سوغاتی

آدرس: No. 2, Jalan 19/1, Petaling Jaya, 46300 Petaling Jaya, Selangor

 

۴- غواصی با کوسه‌ها در Aquaria KLCC

آکواریوم Aquaria KLCC یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌ها در جهان است که در آن بیش از ۵ هزار جانور دریایی از جمله چند نوع کوسه و لاکپشت‌های دریایی زندگی می‌کنند. آکواریوم کوالالامپور آنقدر بزرگ است که شما می‌توانید در آن به غواصی مشغول شوید یا با قفس‌های مخصوص آبی به داخل آب رفته و کوسه‌ها را از نزدیک تماشا کنید. راحت‌ترین راه برای این ماجراجویی جذاب نیز استفاده از قفس‌هاست که نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و قیمت آن نیز ۲۳۵ رینگیت است.

آدرس: Kuala Lumpur Convention Centre, Jalan Pinang, Kuala Lumpur City Centre

 

۵- بالا رفتن از دیوار راست برای بزرگ‌ترها و کوچک‌ترها در District 21

District 21 یک پارک بازی متفاوت در IOI City است که سالنی بزرگ از بازی‌های خاص دارد و شامل دیوار نوردی برای سنین مختلف با تم‌های جالب، بالا رفتن از سطح شیب‌دار و خیلی کارهای دیگر است که بعضا واقعا هیجان انگیز و ترسناک هستند. ورودی این پارک ۸۵ رینگیت بوده و بعد از آن می‌توانید به رایگان از همه‌ی وسایل District 21 استفاده کنید.

 

آشنایی با معروف‌ترین بناهای مذهبی کوالالامپور

آدرس: AT 6, IOI City Mall, IOI Resort City, 62502 Putrajaya

 

۶- قایق سواری در آب‌های خروشان

یکی از فعالیت‌های ماجراجویانه بسیار محبوب در نزدیکی کوالالامپور، قایق سواری در آب‌های خروشان است که عموما در رودخانه‌ی کوالا کوبو بارو انجام می‌شود. جایی در فاصله‌ی ۴۵ دقیقه‌ای از کوالالامپور که شما می‌توانید با شرکت در تورهایی همچون Xventure Mind Outdoor به راحتی به آن‌جا رفته و با تجهیزات عالی و جمعی خوب، از این سواری هیجان انگیز، بهره ببرید. این تورها چیزی حدود ۱۷۵ رینگیت برایتان هزینه در پی خواهد داشت.

۷- کارتینگ در CityKarting

پیست کارتینگ CityKarting یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی خواهد بود که عاشقان ماشین سواری و مسابقه در سفر با تور مالزی می‌توانند در آن شرکت کنند. خوشبختانه این محل نیز برای افراد بالای ۱۲ سال در دسترس بوده، پس نوجوانان خانواده هم می‌توانند از آن بهره ببرند.

 

سفری کم هزینه به کوالالامپور با خرید کارت گردشگری

آدرس: Car Park Western 5, Go Kart Circuit, Stadium, Seksyen 13, 40000 Shah Alam

 

۸- ماجراجویی در پارک Skytrex

این پارک جالب ماجراجویانه در یک جنگل بارانی زیبا واقع شده و شما بازی‌هایش را روی درختان این جنگل پیدا خواهید کرد. بازی‌هایی که در Skytrex می‌بینید، البته که جذاب و هیجان انگیز و در بعضی موارد ترسناک به نظر می‌آیند، اما امنیت بالایی داشته و به راحتی و بدون مشکل می‌‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. این محل نیز برای ماجراجویی افراد کم سن و سال نیز توصیه می‌شود.

آدرس: Batu 20, 1/2, Jalan Sungai Congkak, Kampung Padang, 43100 Hulu Langat

۱۶ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران