فعالیت‌های ساده و سرگرم‌کننده در سفر به کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
فعالیت‌های ساده و سرگرم‌کننده در سفر به کوالالامپور

سفر به کوالالامپور برای بار اول خیلی هیجان‌انگیز است. اولین چیزی که در این شهر نظر شما را به خودش جلب می‌کند برج‌های پتروناس هستند. غذاهای خیابانی معطر چیزیست که به وفور با آن برخورد خواهید کرد. به علاوه این شهر به زیبایی فرهنگ‌های مختلف را در خود تلفیق کرده و نمایشی زنده از فرهنگ‌های مالایی، چینی و هندی ارائه می‌دهد. شما در کوالالامپور خیلی بیشتر و بهتر از چیزهایی که راهنماهای گردشگری می‌نویسند با موارد جذاب روبرو می‌شوید. ما در این پست جاهای کم‌تر شناخته شده شهر را برای سفر با تور مالزی به شما معرفی می‌کنیم.

 

برای نوشیدنی‌های خوشمزه به heli pad بروید

کوالالامپور تعداد بسیار زیادی کافه روباز و دل‌انگیز را در سراسر شهر میزبانی می‌کند. یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین آن‌ها اسکای‌بار دار طبقه ۳۳ام هتل ترندرز واقع شده است. شما می‌توانید در یکی از کابین‌ها بنشینید و از نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که به زیبایی تزئین می‌شوند سفارش دهید. ورتیگو یکی دیگر از کافه‌های جذاب است که در طبقه ۵۹ هتل بایان تری واقع شده و با تراس کوچک و دنجش نمای زیبایی از شهر را ارائه می‌دهد. اما یکی از مهم‌ترین جاهایی که حتما باید یک بار به آن بروید هلی پد است که روزها باند فرود هلی‌کوپر و شب‌ها به عنوان کافه‌ای جذاب عمل می‌کند. شما می‌توانید به تماشای منظره پانورامای شهر بنشینید و از نوشیدن آبمیوه خنک‌تان لذت ببرید.

 

 برترین غذاهای خیابانی جورج تاون، پایتخت غذای مالزی

 

 

 heli pad

 

 

با راهبان در معبد کوآن یین غذا بخورید

معبد کوان یین یا معبد الهه رحمت یکی از مکان‌های دیدنی و کم‌تر شناخته شده بین گردشگران است که به جز بخش‌های عبادتی دارای یک سالن غذاخوری عمومی هم هست. طیف بسیار گسترده‌ای از غذاها در این معبد پخت شده و با قیمتی بسیار ارزان عرضه می‌شود. شما می‌توانید برای بازدید به این معبد بروید و بعد برای خوردن ناهار به باقی مردم ملحق شوید. در محوطه حیاط مانند معبد ردیف‌هایی از صندلی و میزهای طویل چیده شده که مردم دور آن جمع می‌شوند و در کنار یکدیگر به خوردن غذا مشغول می‌شوند.

 

 

  معبد کوآن یین

 

 

طعم منحصر به فرد عسل Trigona را بچشید

اگر می‌خواهید حد نهایی طعم غذاها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر مالزی را تجربه کنید به سمت کافه تریگونا واقع در طبقه ۶ام هتل Four Seasons کوالالامپور بروید. شما می‌توانید از آبمیوه‌های طبیعی و خوشمزه این کافه که با عسل مالزیایی طعم دوچندانی گرفته‌اند سفارش داده و غرق در طعم بهشتی آن‌ها شوید. نوشیدنی‌ها در این کافه با سلیقه و زیبا تزئین و تهیه شده و در اختیار شما قرار داده می‌شود. روی یکی از صندلی‌ها در گوشه‌ای دنج بنشینید و از بودن در محیطی لوکس و آرامش‌بخش لذت برده و مشغول نوشیدن آبمیوه‌تان شوید.

 

  خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی مالزی برای یک شکم‌گردی هیجان‌انگیز 

 

 

  عسل Trigona

 

 

در یکی از پارک‌های کوالالامپور گردش کنید

کوالالامپور شهری پر از پارک‌های متنوع و کوچک و بزرگ است که می‌توانند برای رفع خستگی یک روز پر از پیاده‌روی شما اوقات خوبی را ارائه دهند. هوای مطبوع و تمیز و نسیم ملایم می‌تواند جانی تازه به شما دهد. با وجود این که هر جایی لطف خودش را دارد اما یکی از اصلی‌ترین نقاطی که در طی سفر به کوالالامپور هر کسی باید از آن بازدید کند پارک پروانه است. این پارک که در فاصله‌ ده دقیقه‌ای از شهر قرار گرفته میزبان مجموعه‌ای خیره‌کننده بیش از ۶ هزار پروانه در ۱۲۰ گونه مختلف است. این پارک که به لطف طیف گسترده پروانه‌ها برای همه سنین مخصوصا کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است برای بازسازی محیط طبیعی و همچنین شبیه‌سازی جنگل‌های گرمسیری میزبان حدود ۱۵ هزار گونه گل و گیاهی هم است. به جز پارک پروانه‌ها می‌توانید به باغ دریاچه‌ها نیز برویدو این باغ جذاب و ۹۲ هکتاری بین دو دریاچه واقع شده و طبیعتی بسیار زیا را در دسترس شما قرار می‌دهد. این باغ به بخش‌های کوچک‌تری همچون پارک پرندگان، باغ ارکیده و همچنین پارک آهو تقسیم می‌شود. بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه تمام روز وقت شما را می‌گیرد اما شک نکنید که ارزشش را دارد.

 

 

 پارک‌های کوالالامپور 

 

 

مرکز صنایع دستی کوالالامپور

همانطور که گفتیم مالزی در خود چندین فرهنگ مختلف را پذیرفته و کوالالامپور به عنوان پایتخت به خوبی این ویژگی را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با رفتن به مرکز صنایع دستی کوالالامپور از بخش‌های مختلف آن دیدن کنید. این ساختمان از بخش‌های مختلفی همچون موزه، گالری طراحی پارچه، بخش هنرمندان و صنایع دستی، و فروشگاه سوغاتی تشکیل شده است. یکی از سرگرمی‌های بسیار جذاب این مجموعه تماشای نحوه درست کردن محصولات مختلف توسط هنرمندان بومی است. به علاوه برخی از کلاس‌های مبتدی نیز در محل برگزار می‌شود که می‌توانید به آن‌ها ملحق شده و تجربه‌ای منحصر به فرد به دست بیاورید.

 

گشت و گذاری سبز در کوالالامپور، شهر مدرن آسمان‌خراش‌های مالزی

 

 

 صنایع دستی کوالالامپور

۰۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران