تجربه ۵ اسپای لاکچری در سفر به کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
تجربه ۵ اسپای لاکچری در سفر به کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت مالزی است و اصلی‌ترین شهر گردشگری این کشور به شمار می‌آید. شهری پر از امکانات رفاهی و گردشگری که آن را در تمامی شرق آسیا زبانزد کرده است. شهری که در آن هم می‌شود تفریحات روزانه را تجربه کرد و هم تفریحات شبانه. شهری که هم میزبان جوانان گردشگر تنهاست و هم میزبان خانواده‌هایی که اهل سفر و گشت و گذار هستند. در سفرتان با تور کوالالامپور اگر به دنبال اسپاهای لوکس برای مراجعه هستید همراه ما باشید تا ۵ اسپای معروف و شیک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Spa Village

در یک فضای خصوصی فوق‌العاده شیک، واقع شده در هتل The Ritz Carlton، اسپایی قرار دارد که یکی از گران‌ترین و برترین اسپاهای کوالالامپور به شمار می‌آید. اسپایی که بهترین ماساژورها را در اختیار دارد و متنوع‌ترین خدمات را به مشتریانش ارائه می‌دهد. اسپایی که در آن جدای از ماساژهای مربوط به شرق آسیا و تایلندی، می‌توانید سراغ ماساژهای سوئدی و اروپایی را نیز بگیرید. یکی از بهترین خدمات این اسپا ارائه‌ی آروماتراپی است. ماساژ با سنگ داغ نیز در این اسپا انجام می‌شود. در سفرتان به کوالالامپور، اگر رفتن به اسپا جدای از دریافت خدمات به منظور سلامتی، برایتان جنبه‌ی تفریح و سرگرمی نیز دارد این اسپا بهترین اسپایی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. اگرچه دریافت خدمات آن اندکی گران است. درهای این اسپا همه روزه از ساعت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

 

بهترین رستوران‌های حلال کوالالامپور (قسمت اول)

Spa Village

۲- Mandara spa

این اسپا در هتل Renaissance kuala lumpur قرار دارد و یکی از برترین اسپاهای مالایی در جهان به شمار می‌آید. اسپایی که هم اتاق‌های خصوصی تک تخته دارد و هم اتاق‌های خصوصی دو تخته. اسپایی که به تن شما فرصت می‌دهد از فشارهای زندگی روزمره جدا شود و درحالیکه تنش‌ها از آن دور می‌شود، خستگی و کوفتگی نیز از آن بیرون برود. اسپایی که خدمات مربوط به ماساژ آن متنوع است اما جدای از خدمات مربوط به ماساژ، خدمات مربوط به زیبایی نیز در آن ارائه می‌شود. بنابراین با مراجعه به این اسپا می‌توانید بهترین ماسک‌های پوستی را امتحان کنید. درهای این اسپا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

Mandara spa

۳- The Spa

در هتل Mandarin Oriental شهر کوالالامپور اسپایی قرار دارد شیک که نورپردازی نرم و گرم فوق‌العاده‌ای دارد. اسپایی که کف آن تماما چوب است و از ۶ اتاق انفرادی و دو اتاق برای زوج‌ها تشکیل شده است. اسپایی که جدای از اتاق‌های خصوصی ماساژ، استخر و سونا نیز دارد و همین باعث شده است علاقه‌مندان زیادی داشته باشد. اسپایی که در اتاق نمک آن می‌توانید به فکر رفع بیماری‌های تنفسی‌تان باشید و در حمام گل رز آن به فکر لطافت و درخشندگی بیشتر پوست‌تان. درهای این اسپا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حصور آنها با ارائه انواع ماساژهای مالایی، تایلندی، سوئدی و همینطور ماساژهای درمانی مختص به گرفتگی‌های موضعی استقبال می‌کند.

 

۷ تفریح جذاب در سفر تنهایی به کوالالامپور

The Spa

۴- The Majestic spa

این اسپا در هتلی به همین نام در کوالالامپور واقع شده است و فضای فوق‌العاده‌ای دارد. فضایی که معطر به گل‌های خوشبو است و از پنجره‌های شیشه‌ای بزرگش استخر هتل را به عنوان چشم‌انداز در مقابل دیدگان مراجعه‌کنندگانش قرار می‌دهد. اسپایی که خدمات درمانی آن فوق‌العاده‌اند و تمامی مراجعه‌کنندگانش از این بابت رضایت کامل دارند. بنابراین اگر بافت‌هایی از پوست شما مرده است و خون در آن جریان ندارد، اگر احساس درد و کوفتگی در بدن‌تان می‌کنید، یکی از بهترین اسپاهایی که در سفر با تور مالزی به کوالالامپور می‌توانید به آن مراجعه کنید همین اسپا است. اسپایی که در سراسر طول روز درهای آن به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

The Majestic spa

۵- Ossota KL

این اسپا در اصل یک مرکز سلامتی سه طبقه است که با مراجعه به آن جدای از دریافت خدمات ماساژ و سلامتی، می‌توانید خدمات مربوط به زیبایی را نیز دریافت کنید و از امکانات تفریحی مناسبی که این مجموعه دارد نیز استفاده نمایید. سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و اتاق تنیس روی میز تنها گوشه‌ای از امکانات تفریحی این مجموعه هستند. مجموعه‌ای که ماساژهای سنتی چینی و تایلندی به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد و آرایشگاهش یکی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر کوالالامپور به شمار می‌آید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید درهای این مرکز به صورت ۲۴ ساعته به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. بنابراین هرساعت از شبانه‌روز از سفرتان به کوالالامپور که فرصت کردید می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید.

 

آشنایی با معروف‌ترین بناهای مذهبی کوالالامپور

Ossota KL

۱۹ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران