بهترین غذاهای اسپانیایی را در سفر به کوالالامپور تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین غذاهای اسپانیایی را در سفر به کوالالامپور تجربه کنید

برای چشیدن غذاهای اسپانیایی، نیازی نیست که حتما به خود اسپانیا بروید، بلکه رستوران‌هایی که غذاهالی این کشور را سرو کنند، در همه جای جهان پیدا می‌شوند. یکی از راهکارهای شما این است که در هنگام تور مالزی و رفتن به شهر کوالالامپور، از میان چندین رستوران بسیار خوب اسپانیایی، یکی را انتخاب کنید و غذایی بسیار عالی سفارش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ اسپانیایی معرکه در کوالالامپور را به شما معرفی نماییم.

 


۱- El Mesón


"ال مسون" رستوران نسبتا ساده‌ای است که در زمینه ارائه غذاهای اسپانیایی در کوالالامپور، حرف اول را می‌زند. منوی این مکان چندین و چند غذای مختلف از جمله غذاهای متعدد دریایی را در خود جای داده و به بهترین شکل ممکن نیز آن‌ها را پخت می‌کند. سرو غذاهای شکیل و دوست داشتنی، همچون محیط گرم آن است و اگر به غذاهای اسپانیایی علاقه داشته باشید، بدون شک از بودن در آن لذت می‌برید.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

 

 

El Mesón

 


اگر قصد دارید در این رستوران عالی غذایی میل کنید، حتما یک روز زودتر تماس بگیرید و Paella Mariscos را از منوی آن برای خود رزرو کنید. این غذای فوق‌العاده اسپانیایی که به صورت آرامپز تهیه می‌شود با انواع گوشت‌های درایی و برنج پخته شده و در بالای آن یک خرچنگ خوشمزه قرار داده می‌شود. برای آن‌ها که به دسرهای خوشمزه علاقه وافر دارند، "ال مسون" چندین دسر اسپانیایی را نیز تدارک دیده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Tarta de Queso اشاره کرد که پودینگ کیکِ پنیری با سس کارامل است. دسری که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد!


آدرس: 61-63 Jalan Telawi 3, Bangsar Baru, 59100 Kuala Lumpur

 


۲- Nexo Spanish Restaurant


اگر از غذاهای استاندارد رستوران‌های اسپانیایی کوالالامپور که شامل کوفته و غذاهای مملو از روغن زیتون است خسته شده‌اید، بهتر است سری به نکسو بزنید که برای کسانی که عاشق غذاهای گوشتی هستند، واقعا شبیه به بهشت است. فضای این رستوران نیز مدرن و ساده بوده اما بزرگ و زیباست و یک مرکز نوشیدنی با مدل‌های مختلفی از نوشیدنی‌های متفاوت در آن یافت می‌شود.

 

 

Nexo Spanish

 


همانطور که گفتیم، انواع غذاهای گوشتی در منوی نکسو پیدا می‌شود و شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از غذاهای دریایی مختص اسپاینیایی‌ها را نیز در آن سفارش دهید. اما در این میان فراموش نکنید که Queso de Cabra را که پنیر بز پاپریکایِ گرما دیده به همراه عسل هست را سفارش دهید که طعمی بی‌نهایت خوشمزه دارد و خاطره‌ای متفاوت از غذاهای اسپانیایی برایتان خواهد ساخت.


آدرس: G-13, Ground Floor, Nexus, Bangsar South, No.7, Jalan Kerinchi 59200 Pantai Valley

 


۳- La Bodega Bangsar


این رستوران که از سال ۱۹۹۹ در کوالالامپور به فعالیت مشغول است، قدیمی‌ترین رستوران غذاهای اسپانیایی در این شهر بوده و مشتریان همیشگی زیادی دارد که این مکان را همیشه شلوغ نگه می‌دارند. محیط رستوران گرم و دوست داشتنی است و خدمه آن همیشه به گرمی با مشتریان احوال‌پرسی کرده و بهترین خدمات ممکن را برایشان تدارک می‌بینند. این رستوران جدا از اینکه جایی عالی برای خوردن غذاهای خوشمزه است، مکانی بسیار دلنشین برای دورهمی‌ها نیز محسوب می‌شود.

 

غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید

 

 

La Bodega

 


منوی این رستوران چندین نوع غذای مختلف از غذاهای گوشتی و دریایی تا گیاهی دارد و برای هر کس با هر سلیقه‌ای کاملا ایده‌آل است. نکته جذاب اینکه اگر صبح زود از هتل بیرون زده باشید، می‌توانید برای خوردن یک صبحانه اسپانیایی نیز به این مکان مراجعه نمایید.

 


۴- Pinchos Tapas


مکانی بسیار شلوغ و گرم که یکی از مراکز بسیار مهم گردهمایی‌های اسپانیایی‌ها در کوالالامپور محسوب می‌شود. Pinchos Tapas دارای یک سالن داخلی نسبتا کوچک و یک فضای بیرونی دلرباست که با گلدان‌های زیبا تزیین شده و برای صرف شام در شب‌های کوالالامپور ایده‌آل به نظر می‌رسد.

 

 

Pinchos Tapas

 


منوی رستوران دارای چندین نوع غذای کلاسیک اسپانیایی است که شامل غذاهای گوشتی، غذاهای سریع و همچنین چند نمونه غذای گیاهی نیز هست. نوشیدنی‌های اسپانیایی زیادی نیز در این مکان به فروش می‌رسد که از جمله بخش‌های بسیار معروف Pinchos Tapas به حساب می‌آید.


آدرس: 18 Changkat Bukit Bintang 50200 Kuala Lumpur

 


۵- Fuego


در میان رستوران‌های اسپانیایی کوالالامپور، بدون هیچ شکی بهترین منظره را هنگام غذا خوردن در Fuego گیرتان خواهد آمد. این رستوران فضایی زیبا دارد که مشرف به نمای برج‌های پتروناس و دیگر ساختمان‌های زیبای کوالالامپور است و برای صرف غذا در شب‌های این شهر ایده‌آل به نظر می‌آید.
به غیر از غذاهای اسپانیایی، بعضی غذاهای ترکیبی نیز در منوی این مکان پیدا می‌شود، اما در تمام موارد شما با دستپختی عالی مواجهید که غذاهای خوشمزه‌ای را روانه‌ی میز می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که کمی زود به این مکان مراجعه کنید تا میزی عالی نصیبتان شود.

 

بهترین فود کورت‌های کوالالامپور به انتخاب گردشگران

 

 

 Fuego

 


آدرس: Level 23a, Tower B, The Troika, 19 Persiaran KLCC, 50450 Kuala Lumpur

۰۶ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران