بهترین برگرهای کوالالامپور را در این ۸ رستوران میل کنید

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین برگرهای کوالالامپور را در این ۸ رستوران میل کنید

کوالالامپور یکی از خواستنی‌ترین شهرهای دنیاست که باید به آن پا گذاشت و روزهایی چند را خوش گذراند. شهری مدرن و زیبا با برترین امکانات رفاهی و تفریحی. شهری با قاعده‌ها و قوانین آسیای شرقی که به دلیل جاذیه‌هایش سالانه مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر از خوردن غذاهای شرق آسیایی خسته شده‌اید یا چندان به آنها علاقه‌ای ندارید همراه ما باشید تا ۸ رستوران ویژه‌ی این شهر برای نوش جان کردن معروف‌ترین و لذیذترین برگرهای دنیا را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Burger on 16


یک رستوران ویژه برای آنهایی که عاشق برگرها هستند و نگرانی زیادی از جانب رژیم‌های غذایی و رعایت آنها ندارند. رستورانی که توسط سه دوست عاشق قهوه و برگر راه‌اندازی شده است و امروزه شهرتش در سراسر شهر کوالالامپور پیچیده است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید بهترین گوشت‌ها را برای برگر شدن سفارش بدهید و نوش جان کنید. البته اگر گیاهخوار نیز هستید نگران نباشید. در این رستوران می‌توانید برگرهایی نیز مخصوص گیاهخوارن بیابید و سفارش بدهید. این رستوران که به نوعی یک فست‌فود شیک به حساب می‌آید هم یک فضای داخلی دلچسب دارد و هم یک فضای خارجی لذت‌بخش تا مشتریانش بتوانند سفارش‌هایشان را در دنج‌ترین مکان‌ها نوش جان کنند.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

 

 

Burger on 16

 


۲- Quivo


یک رستوران ایتالیایی درجه یک که با رفتن به آن نه تنها می‌توانید بهترین برگرها را سفارش بدهید و نوش جان کنید که می‌توانید بهترین پیتزاها و پاستاها را نیز نوش جان کنید. رستورانی شیک که درهایش تا نیمه‌های شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها هر زمانی که باشد گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی که یکی از دنج‌ترین مکان‌های رمانتیک شهر کوالالامپور برای قرارهای عاشقانه به حساب می‌آید.

 

 

Quivo

 


۳- My Burger Lab Oug


در سفر به کوالالامپور اگر حلال بودن غذا برایتان مهم است و می‌خواهید برگرهای لذیذ نوش جان کنید این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که پیش رو دارید. رستورانی که فقط عصرها تا اوایل شب درهایش به روی مشتریانش باز است و یکی از رستوران‌های پرطرفدار کوالالامپور به حساب می‌آید. رستورانی که غذاهای عمومی مخصوص گیاهخواران را نیز دارد و به دلیل طراحی و تزئینات داخلی‌اش شبیه به رستوران‌ها و فست‌فودی‌های آمریکایی به نظر می‌آید.

 

غذاهای خوشمزه و حلالی که در سفر به کوالالامپور باید امتحان کنید

 

 

My Burger Lab Oug

 


۴- VCR


یک رستوران عالی که اینترنت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد و برگرهایش تنوع قیمتی مناسبی دارند. رستورانی‌ که به نوعی اروپایی و آمریکایی به حساب می‌آید و مشتریان زیادی در میان شهروندان کوالالامپور دارد. با رفتن به این رستوران تمامی می‌توانید برگرهای نسبتا ارزان قیمت اما با کیفیت را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

VCR

 


۵- KGB


یک فست‌فودی عالی برای آنهایی که غذای بیرون‌بر می‌خواهند و هم برای آنهایی که می‌خواهند در یک مکان معمولی بنشینند و غذایشان را نوش جان کنید. جاییکه غذاهای حلال برای مشتریانش ارائه می‌کند و در کنار برگرهایش لذیذترین سیب‌زمینی‌های سرخ کرده را نیز تدارک می‌بیند. جاییکه فضایی آمریکایی دارد و درهایش از ساعاتی قبل از ظهر تا نیمه‌های شب به روی مشتریانش باز است.

 

بهترین غذاهای اسپانیایی را در سفر به کوالالامپور تجربه کنید

 

 

KGB

 


۶- Feeka Coffee Roasters


یک کافه‌ی حرف نداشتنی که از ساعات اولیه‌ی روز یعنی از ساعت ۸ صبح تا ساعات آخریه‌ی شب یعنی ساعت ۱۱ درهایش به روی مشتریانش باز است و همراه با بهترین قهوه‎ها و نوشیدنی‌ها، بهترین برگرها را نیز برای آنها ارائه می‌کند. کافه‌ای ساده و صمیمی که قیمت‌هایش معقول هستند و اگر با بودجه‌ی کم به به کوالالامپور سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید. کافه‌ای که هم برای گوشت‌خواران پیشنهادهای ویژه دارد و هم برای گیاهخواران.

 

 

Feeka Coffee

 


۷- Healy mac’s


یک کافه رستوران عالی که به نوعی یک کلاب با شور و صفا نیز به حساب می‌آید و در تمامی ساعات روز مشتریان زیادی را به خودش می‌کشاند. جاییکه با تمامی وعده‌های غذایی از مهمانانش پذیرایی می‌کند و به غیر از برگرهای گوشتی، پیشنهادهای ویژه‌ای نیز برای گیاهخواران دارد. در سفرتان به کوالالامپور مطمئن باشید اگر به این رستوران برای یک بار تشریف ببرید، فضای اروپایی ایرلندی‌اش شما را به خودش جذب می‌کند تا برای بارهای بعدی نیز تشریف ببرید.

 

۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران

 

 

Healy mac’s

 


۸- Ra-Ft Cafe


یک کافه‌ی عالی که هم فضای بیرونی جذابی دارد و هم یک فضای داخلی آرامش‌دهنده. چرا که در این کافه دکورها و تزئینات همه به صورت مینیمال و در عین سادگی هستند و همین سادگی آن را دنج و درجه یک کرده است. جاییکه در آن هم غذاهای گوشتی می‌توانید سفارش بدهید و هم غذاهای گیاهی. برگرهایش نیز از معروف‌ترین غذاهای آن به حساب می‌آیند. جاییکه تمامی وعده‌های غذایی در آن سرو می‌شوند و منوی جذابی برای مشتریانش دارد. منویی که البته چندان ارزان قیمت نیست اما مطمئن باشید ارزش اندکی گران بودنش را دارد.

 

 

Ra-Ft Cafe

۱۴ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران