عکاسی در زیباترین نقاط کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
عکاسی در زیباترین نقاط کوش آداسی

کوش آداسی شهری ساحلی و زیباست که مسلما نقاط مختلفی برای عکاسی در داخل از شهر و خارج آن وجود دارد تا بتوانید قاب‌هایی درخشان از سفر خود ثبت کنید. از سواحل و جزایر زیبا گرفته تا پارک ملی و نقاط تاریخی، ما در نوشته‌ی امروز بهترین جاها برای عکاسی در کوش آداسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

جزیره کبوتر

این جزیره‌ی زیبا که تنها ۳۵۰ متر از بندرگاه فاصله دارد، نه تنها یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کوش آداسی به حساب می‌آید، بلکه جایی عالی برای گرفتن عکس‌هایی زیباست. این جزیره مناظر زیبایی را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید تصاویر باز از کوش آداسی بگیرید و خود نیز با داشتن یک قلعه‌ی قرن ۱۳امی، مکانی فوق‌العاده برای گرفتن بهترین عکس‌هاست.

سواحل زیبای کوش آداسی

کوش آداسی یکی از بهترین مقاصد گردشگری ساحلی در ترکیه است و مسلما چندین ساحل عالی دارد که پیشنهاد می‌کنیم جدا از آبتنی و انجام فعالیت‌های آبی، چند عکس جذاب نیز در آن‌ها بگیرید. سواحل معروف کوش آداسی همچون ساحل بانوان، ساحل دان تاون یا ساحل لانگ، جاهایی عالی و زیبا در شهرند، اما پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن عکس، ساعات اولیه صبح به این مکان بروید تا هم نور عالی داشته باشید و هم این که تا شلوغ نشده، عکس‌های خود را بگیرید.

همچنین بعضی سواحل خاص همچون ساحل پارک ملی یا ساحل کوستور، جاهایی بسیار زیبا هستند که به خاطر فاصله از شهر، آنقدر شلوغ نمی‌شوند. این سواحل قاب‌هایی استثنایی برای شما به همراه خواهند داشت که در سفر به کوش آداسی بهتر است از آن‌ها بهره ببرید.

 

جشنواره کشتی شترها در کوش آداسی

بازار کوش آداسی

شاید بازارها جایی برای خرید باشند، اما همیشه بازارهای سنتی ترکی، موقعیت‌هایی را برای گرفتن عکس‌های زیبا برای شما به ارمغان می‌آورند و بازار بزرگ کوش آداسی نیز از این قائده مستثنی نیست. یک بازار قدیمی که فروشگاه‌هایی برای فانوس‌های ترکی، فرش و انواع سرامیک در خود دارد و فضای آن نیز زیبا و دلنشین است.

افسوس

یکی از زیباترین شهرهای باستانی دنیا در نزدیکی کوش آداسی واقع شده است. یکی از جاذبه‌های خاص این شهر که متعلق به قرن ۱۰ قبل از میلاد مسیح بوده و چندین بنای باشکوه آن، هنوز پابرجاست. بخش زیادی از شهر به واسطه‌ی زلزله‌ی بزرگ سالیان گذشته از بین رفته است، اما هنوز جاهای زیبایی در این ویرانه‌های باستانی باقی مانده که شما می‌توانید عکس‌هایی فوق‌العاده را در آن‌‌ها به ثبت برسانید.

 

شهر باستانی میلتوس در کوش آداسی

باسیلیکای سنت جان

در فاصله‌ی نه چندان دوری از ویرانه‌های تاریخی افسوس، باسیلیکای سنت جان قرار گرفته که یکی دیگر از زیبایی‌های این منطقه محسوب می‌شود. مهم‌ترین دلیل برای این که باسیلیکای سنت جان را به عنوان جایی عالی برای عکاسی به شما معرفی می‌کنیم، دروازه‌ی ورودی آن است که مسلما یکی از بهترین نقاط منطقه برای گرفتن عکس‌هایی زیباست.‌

موزه کاملیک (Camlik)

این موزه خاص، در سال ۱۹۹۷ ساخته شده و جایی برای نمایش لوکوموتیوهای قدیمی است. همین امر باعث شده تا ما این مکان را برای عکاسی به شما معرفی کنیم. لوکوموتیو‌ها در فضای آزاد و در جایی سرسبز و زیبا قرار داده شده‌اند و به همین دلیل گرفتن عکس کنارشان، تصویری زیبا را خواهد ساخت.

 

هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی

پارک ملی دیلک (Dilek)

دیگر مکان مهمی که باید به شمامعرفی کنیم، پارک ملی دیلک است که خیلی از شهر دور نیست و بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی، از این مکان نیز بازدید می‌کنند. یک پارک جنگلی عالی با سواحلی زیبا، غارهای بزرگ، رودهایی دیدنی و حیات وحشی که باعث می‌شود در تمام طول گردش، صدای آواز پرندگان به گوشتان برسد. این پارک ملی جایی است که شما می‌توانید در نقاط معروف آن همچون غار زئوس و همچنین محیط‌های جنگلی‌اش، عکس‌هایی فوق‌العاده را ثبت کنید. در گردش‌های شهری به اطراف کوش آداسی، مسلما پارک ملی دیلک می‌تواند یک مقصد عالی و متفاوت برای شما باشد.

پاموکاله

اگر کمی به خودتان زحمت بدهید و به پاموکاله که حدودا دو ساعتی از کوش آداسی دورتر است بروید، هم می‌توانید یک منطقه شگفت‌انگیز در ترکیه را مشاهده کرده و هم عکس‌هایی زیبا از این استخر‌های طبیعی پلکانی به رنگ برف ثبت کنید. رسوب مواد معدنی از آب چشمه‌های آب گرم، باعث به وجود آمدن این پدیده‌ی زیبا شده‌اند و منظره‌‌ای استثنایی را ساخته‌اند که حتی در تور آنتالیا و دیگر شهرهای این منطقه نیز، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به پاموکاله زده و از بودن در این مکان لذت ببرید.

۱۴ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران