جذاب‌ترین کافه‌های اینستاگرامی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
جذاب‌ترین کافه‌های اینستاگرامی استانبول

کافه‌های اینستاگرامی این روزها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده‌اند. جاهایی که در کنار نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه، فضایی زیبا و خاص دارند و همچنین با تزیین جذاب غذاهایشان، این شرایط را فراهم می‌کنند تا مشتریانشان، چند عکس زیبا از حضورشان در کافه، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در تور استانبول نیز شما می‌توانید چندین مورد از این کافه‌ها را امتحان کنید، اما برای این که کار شما راحت‌تر شود، ما بهترین‌های این دسته را در نوشته‌ی امروزمان به شما معرفی می‌کنیم.

 

Dandin Bakery

این مکان یکی از ترندهای محبوب در منطقه کاراکوی استانبول است که جوانان محلی نیز عاشقش هستند. یک کافه‌ی مدرن و عالی که در فضای خاص درست شده و جالب این که در کنار نوشیدنی‌های مختلف غذاهای محلی ترکی نیز در آن به فروش می‌رسد. Dandin Bakery در جایی عالی واقع شده و شما به راحتی در گردش‌های شهری می‌توانید به سراغ این کافه‌ی معروف بروید و اگر قرار نبود غذایی در آن‌جا سفارش دهید، چای یا قهوه بنوشید. Dandin Bakery از آن دست جاهایی است که نه به خاطر فضایش، بلکه به خاطر زیبایی غذاهایی که به روی میز می‌آید یک مکان اینستاگرامی عالی است و از همین رو آن را باید بهترین کافه اینستاگرامی استانبول به حساب آورد.

 

بهترین کافه‌های سمت آسیایی استانبول

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa, Kılıç Ali Paşa Mescidi Sk. No:17

 

Maide Café

وقتی به دیدن محله‌ی زیبا و رنگارنگ بالات در استانبول می‌روید، حتما سری به این کافه‌ی جالب بزنید. جایی در خیابان ییلدریم که میزهای آن زیر سایه بان کوچک و روی سنگ فرش خیابان، جذابیتی مضاعف به این کافه‌ی زیبا بخشیده است. دیوارهای داخل کافه از گرافیتی و تابلوهای هنری زیبا پر شده و منو نیز پر از چیزهای جالب برای سفارش است. در واقع در Maide  سعی شده تا هنر در هنگام سرو غذا نیز لحاظ شود و از همین رو غذاها و نوشیدنی‌هایی که با قیمتی عالی به فروش می‌رسند، چهره‌ای زیبا در هنگام روی میز رفتن دارند.

آدرس: Balat, Yıldırım Cd. No:26 A

 

Balat Antik Café

در بالات کافه‌های جذاب زیادی پیدا می‌کنید و Balat Antik Cafe نیز یکی دیگر از آن‌هاست که در لیستمان آورده‌ایم. یک کافه‌ی رنگارنگ و زیبا که جدا از میزهای داخل سالن که با صندلی‌هایی گلدوزی شده و کلاسیک آراسته شده، آلاچیق‌هایی رنگی و میزهایی رنگی نیز در بخش‌های مختلفش دارد. همچنین بالای این کافه پر است از چترهای رنگی و زیبا که همه‌ی این‌ها باعث می‌شود نه یک عکس، بلکه چندین عکس از این محل بگیرید. در این کافه از صبحانه تا شام، انواع غذاها سرو می‌شود و در زمینه‌ی نوشیدنی و دسر نیز، با منوی متنوع و خوبی مواجه هستید. اینجا یکی از بهترین نقاط استانبول برای عکاسی است.

آدرس: Balat Mh. Vodina Cd, Sancaktar Ykş. No:6

 

Incir Agaci Kahvesi

این کافه در نزدیکی Balat Antik واقع شده و تم رنگی را دنبال می‌کند. پله‌های رنگارنگ، میزها و صندلی‌های رنگی و شادی که در تمام بخش‌های این کافه جریان دارد، واقعا یک تنوع خوب در میان کافه‌های دلگیری است که این روزها مد شده‌اند. با بیش از ۸۲ هزار دنبال کننده، خود این کافه از پربیننده‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان بهترین کافه‌های استانبول است و شما هم می‌توانید عکس‌های زیبا در بخش‌های مختلف آن بگیرید.

 

جدیدترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول

آدرس: Balat, Merdivenli Mektep Sk. No:1

 

F'Roses Café

از اسم کافه تقریبا می‌توانید حدس بزنید که با یک کافه‌ی دخترانه‌ی زیبا با تم گل مواجه هستید. همه چیز در این کافه با تم رنگی صورتی درست شده و غذاها نیز در بسیاری از موارد با همچین رنگی به روی میز می‌روند. F'Roses دقیقا به خاطر این که یک کافه‌ی با کیفیت و اینستاگرامی باشد بنا شده و در این زمینه واقعا موفق هم بوده است. برای گرفتن عکس‌های پرتعداد در این مکان اصلا خجالت نکشید، چون بقیه هم مثل شما به همین دلیل به F'Roses می‌آیند.

 

۵ کافه محبوب در محله بشیکتاش استانبول

آدرس: Arnavutköy, Bebek Arnavutköy Cd No:26/A

 

Kybele Hotel & Café

Kybele یک هتل معروف در محله سلطان احمد استانبول است و کافه‌ی آن نیز در میان جوان‌های استانبول بسیار معروف است. اگر شما قصد سفر به استانبول را دارید، می‌توانید در گردش‌های شهری به این منطقه از استانبول، به دیدن کافه Kybele بروید. جایی با طراحی زیبای رنگارنگ که یک جو عالی دارد و حتما از بودن در آن لذت خواهید برد. شما در کافه‌ی این محل امکان سفارش انواع نوشیدنی و دسر و غذاهای مختلف را دارید و اگر در محیط بیرونی بنشینید، می‌توانید از فضای محله‌ی جذاب سلطان ‌احمد نیز استفاده کنید.

آدرس: Alemdar, Yerebatan Cd. No:23

۱۸ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران