اینستاگرامی‌ترین کافه‌های استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اینستاگرامی‌ترین کافه‌های استانبول

وقتی حرف از تور استانبول می‌شود بیشتر جنبه تاریخی آن بر فضا حاکم می‌شود. بگذارید بگوییم اگرچه که استانبول دارای فضای به شدت جذاب و پویای تاریخی است اما به لحاظ جاذبه‌های مدرن و به روز با بهترین نقاط دنیا رقابت می‌کند. کافه در فرهنگ ترکی دارای جایگاه و اهمیت بسیار بالایی است ترک‌ها بسیار به کافه می‌روند و با دوستان خود چای می‌نوشند و گفتگو می‌کنند. حال با سرایت مدرنیته شدن و افراط‌ گرایی به این بخش از فرهنگ دوست داشتنی شهر شاهد ظهور بی‌نظیر کافه‌هایی هستیم که ظاهر اینستاگرام شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. اگر صفحه شخصی‌تان یکی از الویت‌هایی است که همیشه به آن رسیدگی می‌کنید پس رفتن به این کافه‌ها را در تور استانبول از دست ندهید.

 

F’roses Floral Cafe

اگر عاشق زندگی پرنسسی هستید، با دیدن این کافه نفس‌تان بند خواهد آمد. فضای داخلی این کافه با مبلمان ویکتوریایی، گل‌های رز در همه جا، و استفاده از رنگ صورتی از چینی تا دستمال سفره و غذا از شما استقبال می‌شود. بوی خوش و کاورهای آبی رنگ فقط به حال و هوای آن می افزاید. می‌توانید با دیواره‌ای از گل‌های رز سلفی بگیرید، یا می‌توانید خود را به خاطر زیبایی شکلاتی گنبد شکلاتی روبی گم کنید یا اگر گرسنه هستید، ساندویچ سالم اما با نان صورتی (فوکاچیا چغندر) همراه با پنیر و کباب میل کنید. سبزیجات حتی نوشیدنی‌ها هم فوق‌العاده هستند، از چای حباب‌دار گرفته تا اسموتی‌ها تا رویبوس و چغندر صورتی یا لاته رز. در صورت درخواست خوراکی‌های بدون لاکتوز، حتی می‌توانید شیر غیر لبنی دریافت کنید.

 

گردشی جذاب در منطقه فنر و بالات استانبول

آدرس: Arnavutköy, Bebek Arnavutköy Cd No:26/A, 34345 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

Walter’s Coffee Roastery

والتر، از بریکینگ بد، را که می‌شناسید او اکنون کافه خود را دارد. از منوی جدول تناوبی با عناصر مرتبط با قهوه و رمز عبور Wifi، این نقطه صنعتی دارای یک کلوچه گیاهی است که باید حتما آن را امتحان کنید. یا اگر گیاهخوار نیستید چرا در مصرف یک «انژکتور» که مانند ساندویچ دونات کاراملی/نوتلا با سرنگی که هنوز به آن متصل است، رژیم لاغری‌تان را نمی‌شکنید. اگر نمی‌خواهید یک کت و شلوار همت بپوشید و با یکی از عینک‌های پیرکس یا مخروطی شکل شیمی‌ عکس بگیرید و آن را در اینستاگرام پست کنید، می‌توانید لپ‌تاپ خود را به اینترنت وصل کنید و سرگرمی در اینجا را کامل نادیده بگیرید. به خصوص که موسیقی سالن اصلا بلند نیست و باعث حواس پرتی شما نمی‌شود. با انواع دانه‌های قهوه که همه قابل خرید هستند و تعدادی چای برای فروش، این کافه باید در فهرست مکان‌های گردشی شما قرار داشته باشد.

آدرس: Caferağa, Bademaltı Sk. No:21, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

 

Fil Books

با میزهای مرمری، ردیف‌هایی از قفسه‌های کتاب، و حتی صندلی‌هایی که پایه ندارند و با طناب به سقف آویزان شده‌اند، هر کسی وارد آن می‌شود به اشتباه تصور می‌کند وارد کارگاه هنری شده است. این مکان کوچک که به‌عنوان یک کتاب‌فروشی، یک کارگاه و یک کافه راه‌اندازی شده است، اکنون انتشاراتی است که میزبان رونمایی‌های کتاب، گفتگوهای هنرمندان، کارگاه‌ها، و حتی تطبیق افراد تازه‌کار با مربیان با تجربه را بر عهده دارد. اگر می‌خواهید به اندازه یگ گالری عکس در گوشی‌تان ذخیره کنید، در جای مناسبی هستید. خلاقیت آن‌ها به غذا نیز گسترش یافته است. به عنوان کسی که عاشق شکلات است اگر از پنکیک اورئو خوشتان نیامد، براونی غرق شده در گاناش شکلاتی را دوست خواهند داشت. نوشیدنی Energy Boost دارای سیب سبز و پوست پرتقال فوق‌العاده ای است که فقط در اطراف شنا می‌کنند و مزه‌ای فوق‌العاده‌ دارد. لیموناد داغ نیز با پوره آناناس که زنجبیل تند، لیمو ترش، بادیان ستاره‌ای معطر و دارچین ایده‌ای عالی بود که نتیجه فوق‌العاده‌ای داشت بنابراین اگر مردد بودید چه چیزی سفارش دهید فقط از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

 

۷ سالن بولینگ برتر استانبول را بشناسید

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa, Ali Paşa Değirmeni Sk. No:1 D:1, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

Minoa Cafe Bookstore

کتاب‌خورها وقتی به اینجا می‌روند حس می‌کنند وارد کتاب فروشی به سبک هری پاتر شده‌اند. اگر می‌خواهید قبل از مرور کتاب‌ها به خودتان بگویید، کروسانت را با ماکیاتوی سویا یا شکلات سرد امتحان کنید. یا شاید بخواهید با یک کوکی بدون گلوتن همراه با موهیتو یا افشره هویج تازه یا آب انار خنک شوید. با این حال، اگر گرسنه بودید، انتخاب‌هایی از همبرگر، پاستا، ریزوتو، ساندویچ و سالاد دارید. با این حال، هیچ چیز بهتر از رسیدن به آنجا برای صبحانه Minoa Fit با ترکیب نهایی نان شیرین و خوش طعم، تخم مرغ، پوره آووکادوی، پنیر خاکی کهنه و گوجه فرنگی و خیار تازه، مینی گرانولا و قهوه نیست. اگر خیلی سحرخیز نیستید، می‌توانید با Duvel Belgian Golden Ale و کتاب مورد علاقه‌تان کنار بیایید.

آدرس: Vişnezade, Süleyman Seba Cd. No:52/A, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

Suflör Café

همه چیز در این کافه دو بعدی عجیب و در عین حال سرگرم کننده است. انفجاری از شکلات حسی یا آتشفشانی از پنیر تنها با سوفله در منو، انتظار دیگری با غذاهای خوشمزه‌ای که قرار است کل روز شما را وسوسه کنند را نداشته باشید. لیمونادهای دست ساز در یک گلدان مناسب برای یک دسته گل سرو می‌کنند. آن‌ها قهوه تلخ نایت کینگ را به خوبی با شکلات یاقوتی ترکیب کرده‌اند، اما اگر واقعاً چیزی جادویی می‌خواهید، کرم سیب ترش را با شکلات سفید و سوفله تاهینی امتحان کنید. دکور تک رنگ با طرح‌های روی دیوار به شما احساس دنیای دیگری می‌دهد. تصور کنید که در یک کتاب کمیک مانند موزیک ویدیوی A-Ha 'Take On Me'  کشیده شده‌اید. کافه سوفلور چه از لحاظ مفهوم زیبا و چه یکی از غذاهای خوشمزه آن، چیزی برای ارائه دارد که مطمئنا اینستاگرام هر کسی را دگرگون خواهد کرد.

 

معرفی برترین رستوران‌های استانبول

آدرس: Vişnezade, Çatlak Çeşme Sk. No:1/D, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

Cafe Naftalin

کسانی که با گربه‌ها میانه خوبی ندارند شاید بخواهند از رفتن به این کافه صرف نظر کنند. آن‌ها می‌آیند و در کنار کوفته‌های سبزیجات و لیموناد شیرین خانگی توت‌فرنگی روی میز شما می‌خوابند. همه چیز در مورد این مکان فوق العاده زیبا است، از منوی دست نویس که در پاکت نامه‌ای با نقل قول کافکا قرار دارد تا توالت پنهان شده در پشت درب یخچال. اگر می‌خواهید غذایی متناسب با ذائقه‌تان داشته باشید، چای گل رز همراه با کلوچه‌های گربه‌ای زیبا را امتحان کنید که انگار مستقیما از خود بهشت آورده‌اند. کوکی‌ها در رنگ‌های مختلف تهیه شدند، بنابراین دقیقا شبیه یک بچه گربه برایتان سرو می‌شود. این یکی از مکان‌های بسیار دوست داشتنی شهر است که به شما این فضا را می‌دهد تا کودک درون‌تان را آزاد کنید.

آدرس: Balat, Yıldırım Cd. No:27/A, 34087 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Şairler Kahvesi

لیموناد آلبالو و دارچین را شاید هر جای دیگری نبینید اما با وجود حس کنکاوی جاری در این کافه می‌توانید آن را امتحان کنید و یا لیموناد خیار و آویشن که حس تازه و لطیفی دارد و خوابالودگی را از سرتان می‌پراند سفارش دهید. هر نوشیدنی، به خصوص قهوه‌ها، با گل، یک شکلات کوچک و در عین حال خامه‌ای Hobby و یک نوشته همراه است. در داخل طومار نقل قولی از یک شاعر ترک آمده است. باید برنامه ترجمه مورد علاقه‌تان را فعال کنید زیرا این کافه با مضمون کتابخانه دارای نقل‌قول‌های شگفت‌انگیزی است. غذای آنها هم چیزی کم از بقیه بخش‌های کافه ندارد. صبحانه ترکی شامل سیب زمینی سرخ کرده، سالاد رنگارنگ و غذاهای جانبی کافی است که می‌تواند یک ارتش را سیر کند. با این حال، براونی که با تکه‌های توت فرنگی و پرتقال، با برگ‌های نعناع، آغشته به گاناش شکلاتی و کمی شکر سفید احاطه شده همیشه جزو محبوب‌ترین‌ها قرار دارد.

 

خوش‌مزه‌ترین غذاها و خوراکی‌های استانبول

آدرس: Vişnezade, Süleyman Seba Cd. 50 A, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

La Vie Praline

در اینجا تنوع زیادی در طعم‌ها و غذاهای منو وجود دارد، از آبنبات چوبی گرفته تا انواع شکلات‌های فانتزی، چیزهای زیادی در اینجا وجود دارد که شما را وسوسه می‌کنند تا پول‌هایتان را خرج کنید. با این حال، کافه آن‌ها گزینه‌های غذایی واقعی مانند صبحانه بوقلمون دودی هم دارد. همچنین از قهوه گرفته تا لیموناد، تا دسر توت فرنگی و منوی صبحانه اروپایی شما انتخاب‌های مختلفی هم خواهید داشت. توصیه می‌کنیم شجاعت به خرج دهید قهوه ترک با توت فرنگی آن‌ها را امتحان کنید. شما هرگز نمی‌توانید آن را در جای دیگری جز اینجا پیدا کنید شاید در ذهن‌تان این دو ترکیب شدنی نباشد اما به منو اعتماد کنید. اگر هم هوس دسر داشتید می‌توانید از فوندو شکلاتی، شیر شکلات مخصوص، بشقاب شکلات‌های دست ساز و بسیاری موارد دیگر چیزی سفارش دهید.

آدرس: Türkali, Hattat Tahsin Sk. No:48a, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

Sold Abbasağa

چیزی که کافه عباس آقا را متفاوت کرده این است که برخلاف دیگر کافه‌ها که قهوه و لیموناد با کیک شکلاتی سرو می‌کنند در اینجا هر چیزی که می‌بینید از کاکتوس‌ها، مبلمان طراحان هنری، کاسه‌های اسموتی وگان، کیف پول کلاچ بی‌نظیر، یا لیوان‌های سرامیکی شیک همگی برای فروش هستند. این کافه در هدف دیگری تنها به طراحان محلی فرصت دیده شدن نمی‌دهد بلکه هر کسی که از هنر بویی برده باشد می‌تواند کارهایش را ارائه دهد تا آن‌ها را در این کافه به فروش برسانند. شما در اینجا می‌توانید شیفته هنر شوید و در جستجوی زوایای ظریف کافه هنر طراحان را کشف کنید. اما اگر خیلی از هنر سر رشته ندارید هم اشکالی ندارد می‌توانید لپ تاپ‌تان را بردارید و گوشه‌ای بنشینید و به کارهایتان برسید، قهوه سفارش دهید و چند عکس اینستاگرامی بیاندازید.

 

برترین مراکز خرید استانبول (بخش اول)

آدرس: Abbasağa Mahallesi, Salnameci Sokak, No 43, Beşiktaş, İstanbul

۰۹ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران