بهترین استیک‌های کوش آداسی را کجا بخوریم؟

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین استیک‌های کوش آداسی را کجا بخوریم؟

کوش آداسی از مقاصد بسیار جذاب و ساحلی ترکیه است که اوج فصل گردشگری این شهر همان فصل تابستان است هوا گرم و آفتابی بوده و بساط تفریحات آبی در کوش آداسی پهن است. کوش آداسی دارای فرهنگ و تاریخ مخصوص خودش بوده و جاذبه‌های فراوانی را در خود جای داده است. این مقصد ساحلی زیبا تنها به سواحلش ختم نمی‌شود. شما در سفر با تور کوش آداسی می‌توانید خریدهای خوبی انجام دهید و در بهترین رستوران‌ها غذا بخورید. استیک دوستان و علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی از این رستوران‌ها غافل نشوند.

 

Tranche steak house

این خانه استیک که در مارینا و در ساحل واقع شده است، دارای منظره‌ای فوق‌العاده زیبا و رویایی بوده و از بهترین‌های شهر محسوب می‌شود. شما در اینجا می‌توانید از طیف متنوعی از استیک‌ها لذت ببرید و از مزه دهنده‌ها و غذاهای مکمل خوشمزه‌ای امتحان کنید. فضای رستوران دوستانه و جذاب بوده و منظره سحرانگیز آب‌های آبی هم تیر خلاص را زده است. اگر در سفری عاشقانه و یا خانوادگی هستید این رستوران مناسب شما است. به علاوه گروه‌های زیادی جشن تولد عزیزان‌شان در در این رستورا تدارک می‌بینند. استیک‌ها دارای تزئین‌های زیبا و وسوسه‌انگیزی هستند که قطعا عکسشان سر از اینستاگرام شما در می‌آورند.

 

۶ رستوران غذای دریایی در کوش آداسی

آدرس: Ataturk Bulvari, Setur Marina, Kusadasi 09400 Turkey

 

Mare Restaurant & Bistro Kusadasi

رستوران ماره یکی دیگر از گزینه‌های برتر کوش آداسی است که با قرار گرفتن در ساحل ضمن غذاهای عالی منظره‌ای فوق‌العاده را هم در دسترس شما قرار می‌دهد. ماره شاید برای خانه استیکش خیلی معروف و شناخته شده باشد؛ اما منویی تک بعدی فقط شامل استیک نداشته و طیفی از گزینه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. در اینجا همه سلیقه‌ها می‌توانند از غذاهای خوشمزه آن شامل انواع و اقسام استیک‌های لذیذ و خوشمزه، بلژیکی، هلندی، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای لذت ببرند. حتی برخی گزینه محدود وگان و گیاه‌خواری هم وجود دارد تا گروه‌های خانوادگی و پرجمعیتی که با هم به این رستوران می‌روند بتوانند به راحتی دور هم خوش بگذرانند.

آدرس: Orhangazi Cad Number 9 Yavansu Mahallesi,long Beach, Kusadasi 09400 Turkey

 

Etchi Steakhouse

برای این که بدانید از چه خانه استیکی حرف می‌زنیم، اول باید عکس غذاهای آن را در گوگل جستجو کنید. تکه‌های گوشت شامل اندازه‌ها و بخش‌های مختلفی می‌شوند و همراه با غذاهای مکل مختلفی سرو می‌شوند. شما می‌توانید استیک‌تان از لحاظ میزان پختن، سس‌ها، مکمل‌هایی مانند سیب زمینی سرخ کرده و سالاد را خودتان انتخاب کنید. غذاهای این رستوران محدود به گزینه‌های اروپایی و استیک‌ها بوده و خبری از کورس‌های متنوع‌تر نیست. خبر خوش این که غذاهای این رستوران حلال است. مسلمانان هم به خاطر همین موضوع علاقه زیادی به این رستوران دارند.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

آدرس: Türkmen, Priva Villas Residences, Turgut Özal Blv., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

Casablanca Restaurant

از رستوران‌های دل‌باز با دو فضای باز و سرپوشیده است که مخصوصا در بهار و پاییز که هوا ملس و دل‌انگیز است می‌توان در فضای باز آن نشست و از خوردن بهترین غذاها لذت برد. رستوران دارای جوی صمیمی و شاد است که به محض ورود به آن تحت تاثیر محیط گل از گل‌تان می‌شکفد. منوی غذاهای این رستوران شامل لیستی از انواع استیک‌ها، غذاهای خوشمره ترکی و هندی می‌شود. با این همه غذاهای گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن هم موجود است که اگر کسی همراه‌تان بود و این‌ها نیاز داشت می‌توانید سفارش دهید. این رستوران از صبح تا شب باز بوده و در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و منوی نوشیدنی‌ها فعالیت می‌کند.

آدرس: Adnan Menderes Bulv. Yeni Belediye Binasi Yani No:13, Kusadasi 09400 Turkey

 

Planet Yucca Restaurant

وقتی از دور به این رستوران نگاه می‌کنید، با توجه به فانوس‌های کاغذی قرمزی که دور تا دور رستوران کشیده شده به یاد فرهنگ چینی می‌افتید. در این رستوران غذاهای معروف هندی، چینی و ترکی سرو می‌شود. اما چیزی که این رستوران همه چیز تمام را به این فهرست آورده است کیفیت بالای استیک‌ها و کباب‌های آن است. اگر در گروهی بزرگ هستید که بعضی از آن‌ها گیاه‌خوارند خبر خوب به شما این که در اینجا گزینه‌های گیاهی و وگان هم به صورت محدود در دسترس وجود دارد. شما می‌توانید انتخاب کنید که کجا بنشینید زیرا دو فضای داخلی و خارجی دارد.

 

معرفی برترین کافه‌های کوش آداسی

آدرس: Camikebir, Sağlık Cd. No 65, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

By Q Lounge

این رستورانی شیک و فوق‌العاده خوش ترکیب است که فضای داخلی آن شما را افسون خواهد کرد. استیک‌های خوشمزه و عالی در محیطی شیک و مدرن لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند. اگر از طرفداران استیک نیستید می‌توانید از غذاهای ترکی هم چیزی خواستید انتخاب کرده و نوش جان کند. وعده‌های پذیرایی در این رستوران شامل صبحانه، ناهار، شام، برانچ، شام آخرشبی و نوشیدنی می‌شود.

Rıza Saraç Cd. Türkmen Mahallesi, Kusadasi 09400 Turkey

۳۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران