در کوش آداسی چه غذایی را کجا بخوریم؟

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
در کوش آداسی چه غذایی را کجا بخوریم؟

کوش آداسی یک مکان محبوب به خصوص در تابستان برای گردشگران از سرتاسر دنیا است. به خصوص اینکه این شهر ساحلی ترکیه در مقایسه با بدروم و آنتالیا خلوت‌تر بوده و به همین دلیل همواره مورد پسند توریست‌هایی بوده است. البته که همانند بسیاری از مقاصد گردشگری، کوش آداسی نیز مکان‌های توریستی متعددی را در خود جای داده که یکی از مهم‌ترین آن‌‌ها رستوران‌ها هستند. شما در تور کوش آداسی خود به هیچ وجه بابت غذا اذیت نخواهید شد و متناسب با سلیقه و ذائقه غذایی خود می‌توانید گزینه‌های مختلفی را پیدا کنید. ما نیز به نوبه خود در این مقاله، چند مکان عالی برای غذا خوردن در کوش آداسی را به اشتراک گذاشته‌ایم تا در انتخاب رستوران مورد علاقه خود دید بهتری داشته باشید.  

 

Kirazli Koy Sofrasi Restaurant، برای صبحانه سنتی ترکی در کوش آداسی

کمتر گردشگری وجود دارد که آوازه صبحانه ترکی را نشنیده باشد. صبحانه‌ها در ترکیه بسیار مفصل بوده و مثل یک وعده غذایی اصلی خورده می‌شوند. به طوری که بر روی میز صبحانه شاهد شیرینی، تخم مرغ، سبزی، زیتون، مربا و مقدار زیادی پنیر خواهید بود. این صبحانه بیشتر با چای سرو می‌شود؛ اما ممکن است برخی قهوه نیز ترجیح دهند. کیرازلی کوی سفراسی یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای صبحانه ترکی در کوش‌ آداسی است. این رستوران هر آنچه را که برای صبحانه انتظار دارید را برای شما سرو خواهد کرد. این مکان همچنین بسیار دنج و دارای طبیعتی آرام است که لذت بیشتری به صبحانه شما خواهد بخشید.

ناگفته نماند که کرازلی کوی سفراسی خدمات ناهار و شام نیز ارائه می‌دهد اما صبحانه‌های آن محبوبیت بیشتری دارند. قیمت‌ها نیز متناسب آن آنچه که برای خوردن انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. اما قیمت متوسط ​​آن برای هر نفر را می‌توان ۸ دلار تخمین زد. ساعات کار رستوران کیرازلی کوی سفراسی به جز دوشنبه‌ها که تعطیل است از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب است.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

آدرس: Kirazli, Kirazli Camlik Yolu Uzeri, Kusadasi/Turkey

 

Yucca’s Atmosphere Restaurant، برای لذت از موسیقی زنده در کوش آداسی

رستوران یوکا با شعار "غذای خوب، اوقات خوش" سعی می‌کند تا مشتریان را در داشتن یک وعده غذایی خوشمزه و دوست داشتنی همراهی کند. این مکان دارای فضای بسیار دلپذیری بوده و غذاهای آن بسیار لذیذ و متناسب با ذائقه ما ایرانیان است. یکی از امتیازهای مهم رستوران یوکا در مقایسه با دیگر مکان‌ها اجرای موسیقی زنده در آن است که در داشتن لحظات خوش نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کوش‌آداسی شناخته می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این رستوران داشتن غذاهای چینی، هندی و ترکی در منو است. بنابراین، مشتریان می‌توانند گزینه‌های متنوعی را سفارش داده و یک وعده غذایی متفاوتی را برای خود رقم بزنند. رستوران یوکا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بامداد باز است و علاقه‌مندان می‌توانند در طول روز یا شب به آنجا رفته و از موسیقی زنده آن استفاده کنند.

آدرس: Sağlık Cd No: 65, Kusadasi/Turkey

 

Damla Restaurant، برای خوردن ماهی خوشمزه در کوش آداسی

قطعا یکی از کارهایی که حتما باید در تور کوش آداسی انجام داد، خوردن غذاهای دریایی در مقابل منظره دریا است. راکی نوعی نوشیدنی الکلی در ترکی است که می‌توان آن را نوشیدنی سنتی ترک‌ها نامید. معمولا ترک‌ها دوست دارند تا در کنار ماهی راکی بنوشند. اگر شما نیز به دنبال مکانی با منظره دریا هستید که بتوانید انواع پیش غذاها و غذاهای دریایی در کوش آداسی را به سبک مردم محلی میل کنید، رستوران داملا پیشنهاد اول ما است. رستوران داملا مکانی است که تمام انتظارات مشتریان را برآورده می‌کند. این مکان همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است.

آدرس: Balik Hali Meydani, Kusadasi/Turkey

 

Tuki Restaurant، برای خوردن ساندویچ‌های خوشمزه در کوش آداسی

چنانچه از عاشقان ساندویچ هستید، هیچ گزینه‌ای بهتر از رستوران توکی در کوش آداسی برای شما نخواهد بود. این مکان ساندویچ‌های متفاوت و البته بسیار خوشمزه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر آن این فرصت را خواهید داشت تا در کنار همبرگر‌ها و هات داگ‌های خوشمزه سیب زمینی سرخ کرده، سوسیس سرخ شده و کالباس مخلوط پنیر چدار با کلی مخلفات دیگر را سفارش دهید. رستوران توکی هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱ بامداد به مشتریان خود خدمات سرو می‌کند.

 

سفر ارزان با تفریحات رایگان کوش آداسی

آدرس: Kemal Arıkan Cad, Çağlayan Sok, No: 2, Kusadasi/Turkey

 

Palm Wings Restaurant، برای علاقه‌مندان به سلف سرویس در کوش آداسی

رستوران پالم وینگز، در یکی از هتل‌های کوش آداسی قرار گرفته و گزینه‌ای عالی برای خوردن غذا به صورت سلف سرویس است. شما می‌توانید برای خوردن وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت مفصل به رستوران پالم وینگز در کوش آداسی بروید. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند علاوه بر بوفه سلف سرویس از نوشیدنی‌های الکلی محلی و غیر الکلی رایگان در آن بهره ببرند. مهمانانی که هفت روز یا بیشتر در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند یک روز از رستوران بدون پرداخت هزینه استفاده کنند. ناگفته نماند که این هتل دارای ساحل اختصاصی، استخر، اسپا و برنامه‌های نمایش انیمیشن برای کودکان است. این یکی از بهترین انتخاب‌ها در کوش آداسی برای کسانی است که دوست دارند کل تعطیلات خود را در هتل بگذرانند.

آدرس: Davutlar Mah, Adnan Kahveci Cad, 09430, Kusadasi/Turkey

 

Kutes Restaurant، برای داشتن وعده غذایی خوشمزه و قیمت مناسب در کوش آداسی

کوتس یک کافه بسیار زیبا در کنار دریا در کوش آداسی است. اغلب مشتریان این مکان را به دلیل موقعیت و منظره زیبا و البته غذاهای خوشمزه و قیمت مناسب آن ترجیح می‌دهند. این مکان در محدوده  Liman Caddesi، که یک مکان محبوب توریستی در کوش آداسی است، قرار دارد. بنابراین شما می‌توانید با انتخاب این رستوران قبل یا بعد از وعده غذایی به گشت و گذار در همین حوالی بپردازید. منوی این رستورات بسیار متنوع بوده و از فست فود گرفته تا ماهی را می‌توانید در آن پیدا کرده و سفارش دهید.

 

بازدید از شهر باستانی افسوس در کوش آداسی

آدرس: Camikebir Mah, Ataturk Blv, Liman Cad, Kusadasi/Turkey

 

Coconut Beach Cafe & Bar، برای علاقه‌مندان به رستوران ساحلی در کوش آداسی

قطعا ترک کوش آداسی بدون داشتن تجربه خوردن یک وعده غذایی خوشمزه در کنار دریا و منظره ساحل ناتمام خواهد بود. Coconut Beach Cafe & Bar بهترین انتخاب برای خوردن وعده غذایی در خط ساحلی است. همچنین این رستوران در نزدیکی‌های پارک آبی جزیره دزدان دریایی ترتوگا کوش آداسی قرار دارد که در صورت تمایل می‌توانید به آنجا نیز بروید. این کافه رستوران که دریای زیبایی هم دارد به شما این حس را خواهد داد که در میامی یا هاوایی هستید. به عنوان نکته مهم دیگر اینکه منوی این مکان شامل غذاهای ایتالیایی، فست فود، و غذاهای دریایی است و می‌تواند خواسته‌های همه را در وعده غذایی برآورده کند. اگر به این رستوران که فضای بسیار زیبایی دارد، رفتید، شنا کردن را فراموش نکنید! اینجا یکی از رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا به شمار می‌رود.

آدرس: Papatya sokak No.2 Sahil Siteleri, Kusadasi/Turkey

 

Mare Restaurant and Bistro، برای خوردن غذای ایتالیایی در کوش آداسی

رستوران ماری با محیطی اصیل و آرام، مکانی دنج با سبک ایتالیایی است. این رستوران از سال ۱۹۹۲ در کوش آداسی فعالیت داشته و توانسته به یکی از برترین رستوران‌های ایتالیایی در این شهر تبدیل شود. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای دریایی، باربیکیو و استیک را نیز در کنار غذاهای ایتالیایی پیدا کنید. کیفیت غذاها و فضای این مکان به قدری بالا است که آن را می‌توان در لیست بهترین رستوران‌های کوش آداسی از همه نظر قرار داد. رستوران ماری همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب باز است. قیمت‌ها نیز از ۲.۵ تا ۱۶ دلار بسته به آنچه می‌خورید و می‌نوشید متغیر است.

 

هتل ۴ ستاره ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

آدرس: Orhangazi Cad, Number 9, Yavansu Mahallesi, Long Beach, Kusadasi/Turkey

 

Liman Balık Restaurant، برای خوردن پیش غذاهای خوشمزه در کوش آداسی

ترکیه فرهنگ غذایی بسیار غنی دارد. به طوری که علاوه بر غذاهای خوشمزه در این کشور شاهد پیش غذاهای متنوع و لذیذ بسیار زیادی نیز خواهید بود. چنانچه دوست دارید تا در تور کوش آداسی خود تجربه خوردن پیش غذاهای خوشمزه ترکی را داشته باشید حتما سری به رستوران لیمان بالیک بزنید. اغلب پیش غذاهای این رستوران با روغن زیتون طبخ شده و لذتی فراموش نشدنی دارند. البته که در کنار انواع پیش غذاها در رستوران لیمان بالیک فرصت خوردن انواع ماهی و غذاهای دریایی خوشمزه‌ای را نیز خواهید داشت.این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ نیمه شب باز است.

آدرس: Tümen Sk. No: 10 Türkmen Mahallesi, Kusadasi/Turkey

 

Etchi Steakhouse Restaurant، برای خوردن خوشمزه‌ترین استیک در کوش آداسی

Etchi Steakhouse یکی دیگر از رستوران‌های خوب کوش آداسی است که با سرو انواع استیک‌های خوشمزه خود شهرت دارد. پس اگر عاشق گوشت هستید توصیه می‌کنیم فرصت رفتن به این رستوران را در سفر با تور کوش آداسی از دست ندهید. اتچی استیک هاوس همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب در حال خدمت رسانی به مشتریان است.

آدرس: Akyar Mevkii Opposite Kismet Hotel, Kusadasi/Turkey

 

Casablanca Restaurant، برای داشتن وعده غذایی شاد در کوش آداسی

سرگرم‌کننده‌ترین و شادترین مکان برای معرفی رستوران خوب در کوش آداسی را در انتهای لیست این مقاله قرار دادیم. کازابلانکا مکانی پر از شور و شوق در قلب کوش آداسی با موسیقی زنده، کارکنان صمیم و کوکتل‌های منحصر به فردش گزینه‌ای است که نباید از دست داد. به خصوص اگر دوست دارید تا شبی شاد را سپری کنید هیچ گزینه‌ای بهتر از رستوران کازابلانکا برای شما نخواهد بود. در این رستوران از کباب ترکی گفته تا انواع فست فود را می‌توانید سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرید.

 

آشنایی با پارک ملی شبه جزیره دیلک

آدرس: Adnan Menderes Bulv. Yeni Belediye Binasi Yani No:13, Kusadasi/Turkey

 

منبع

۱۰ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران