راهنمای سفر لاکچری با تور مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
راهنمای سفر لاکچری با تور مالزی

مالزی از جمله مقاصد گردشگری پرطرفدار در دنیاست و انواع مسافرها از کوله‌گردها گرفته تا افراد بسیار ثروتمند به این کشور سفر می‌کنند. ما در پست‌های مختلف از سفرهای مقرون به صرفه به کوالالامپور پایتخت این کشور و تخفیف‌های گوناگون گفته‌ایم. در این پست اما می‌خواهیم به سفرهای لاکچری به مالزی بپردازیم. از مقاصدی که می‌توانید انتخاب کنید تا جاهایی که می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید یا خرید کنید.

 

مقاصد لاکچری در مالزی

بدون شک در اولین ایده، برای هر سفری تور کوالالامپور را به شما پیشنهاد می‌کنند. شهری که می‌تواند سفرهای مختلف از مقرون به صرفه تا لاکچری را برایتان به همراه داشته باشد. در پایتخت شما می‌توانید در لوکس‌ترین هتل‌های کوالالامپور اقامت داشته باشید و برای خرید به گران‌ترین مراکز خرید مراجعه کنید.

با این حال هستند مقاصد جالب‌تر و خاص‌تری که شاید برای چنین سفرهایی بیشتر مناسب باشند. برای مثال تورهای ویژه‌ای به مقصد ساراواک برگزار می‌شود که اقامت شما در جزایر خاص این منطقه بوده و می‌توانید در هتل‌هایی خاص و متفاوت سکونت داشته از جاهایی دیدنی بازدید کنید.‌ این چنین تورهایی همیشه برایتان فعالیت‌های متفاوت همچون سواری بر قایق‌های تندروی لوکس، کروز سواری در رودخانه ساراواک و همچنین تور مخصوص پارک ملی باکو را به همراه خواهند داشت.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های پنانگ

از میان جزایر مالزی برای سفر، غیر از جزایر خصوصی که بیش از اندازه گران‌قیمت و خاص هستند، جاهایی مثل جزایر پرهنتیان مالزی به شما پیشنهاد می‌شود. جزایر زیبا و منحصر به فرد که اقامتگاه‌های لوکسی داشته و با توجه به تقریبا خلوت بودن جزایر و وجود امکانات عالی، می‌توانید لحظات عالی را در آن‌ها سپری کنید.

اما تنها جزایر و محل‌های ساحلی نیستند که برای سفر به درد شما می‌خورند، بلکه ارتفاعات مالزی همچون بلندی‌های کامرون در مالزی نیز از جمله مقاصدی هستند که برای سفرهای لوکس به شدت پیشنهاد می‌شود. سفرهای خاصی برای طرفداران تور لاکچری به این مکان ترتیب داده می‌شود که شامل اقامت در جایی لوکس، گردش‌هایی با امکانات عالی به محل‌های طبیعت گردی و همچنین بازدیدهای یک روزه به نقاط نزدیک همچون پنانگ یا پانگکور لاوت خواهد بود.

لاکچری‌ترین ریزورت‌های مالزی

انتخاب‌ شما در میان ریزورت‌های مالزی نیز بسیار زیاد است. از ریزورت‌های ساحلی بسیار لوکس تا جزایر خصوصی و حتی اقامتگاه‌هایی که در جنگل‌های فوق‌العاده جذاب مالزی قرار گرفته‌اند. اما در صدر تمام این موارد، مسلما The Datai Langkawi قرار می‌گیرد. ریزورتی بی‌مثال که در جنگلی بارانی به قدمت ۱۰ میلیون سال ساخته شده و تا جای ممکنه سعی شده تا به محیط اطرافش آسیبی وارد نکند. این ریزورت با انبوهی از درختان کهن و زیبا احاطه شده و فضا و مناظری معرکه را برایتان به ارمغان می‌آورد. جالب این که فاصله‌ی شما در این هتل با ساحل نیز زیاد نیست و می‌توانید پیاده به دریا برسید.

 

معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور

سخت است که هتل‌های دیگر مالزی بتوانند به پای Datai برسند، اما با مرور لیست برترین هتل‌های لاکچری متوجه خواهید شد که اقامتگاه‌های رویایی در این کشور بسیار زیادتر از این حرف‌هاست. یکی دیگر از مقال‌های بارز در این رابطه Pangkor Laut Resort است. اقامتگاهی خاص که در یک جزیره خصوصی واقع شده و هم ویلاهایی در خود جزیره دارد و هم ویلاهایی که روی آب ساخته شده‌اند. این مکان آرامش بخش و فوق‌العاده زیبا یک مکان عالی برای مسافرتی لاکچری به مالزی است.

The Eastern & Oriental Hotel در پنانگ، Gayana Marine Resort در صباح یا هتل چهار فصل در لنکاوی، از دیگر انتخاب‌هایی هستند که شما می‌توانید در تور لاکچری پنانگ یا سفر به لنکاوی انتخاب کنید.

 

۴ مرکز خرید مهم کوالالامپور را بشناسید

مراکز خرید لوکس برای خرید از برترین برندها

در تور لاکچری مالزی، مسلما یکی از چیزهایی که خیلی برایتان اهمیت خواهد داشت، خرید در سفر به مالزی است. لوکس‌ترین مراکز خرید این کشور در کوالالامپور واقع شده‌اند و تک و توک می‌توانید مراکز خرید عالی در شهرهای دیگر پیدا کنید. پس ما نیز چند نمونه از بهترین‌ها در پایتخت را به شما معرفی می‌کنیم تا در تور کوالالامپور بتوانید از برترین و لوکس‌ترین برندهای دنیا خرید کنید.

در این زمینه معرفی مرکز خرید پاویلیون در کوالالامپور حرف اول را می‌زند. مرکز خرید بزرگ و فوق‌العاده عالی که در مرکز شهر واقع شده و انواع برندهای معتبر دنیا درآن حضور دارند. شاید مراکز خرید دیگری را در ادامه به عنوان بهترین‌ها به شما معرفی کنند، اما اگر قصد خرید لوکس دارید باید سراغ مراکز خاصی همچون Mid Valley Megamall، Suria Klcc Mall، Fahrenheit 88 یا Starhill Gallery بروید.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران