بهترین رستوران‌های محله تقسیم؛ استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های محله تقسیم؛ استانبول

استانبول شهری غنی با تاریخی کهن است که بین دو قاره اروپا و آسیا گسترده شده و شرایطی منحصر به فرد دارد.  این شهر دارای مساجد و کلیساها، هتل‌های بازسازی شده و لوکس، موزه‌ها، پارک‌ها و گالری‌ها و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی مختلف است. یکی از پر رونق‌ترین محله‌های استانبول که مقصد اول گردشگران تور استانبول را به خود اختصاص می‌دهد تقسیم است. این محله که به جاذبه‌های اصلی شهر نزدیک است قلب منطقه توریستی شهر شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران‌های این منطقه را بررسی کنیم.

 

اوتانتیک

گزلمه از غذاهای سنتی و محبوب ترکیه است که عموما به صورت دستپخت خانگی تهیه و به فروش می‌رسد، که می‌توانید به راحتی در خیابان‌های ترکیه آن‌ها را پیدا کنید. در اوتانتیک می‌توانید گزلمه را در کنار غذاهای آناتولی دیگر پیدا کنید. منو به شما تجربه فرهنگی خوبی ارائه می‌دهد و قیمت‌ها کاملا منصفانه و مقرون به صرفه هستند. کباب‌های بره به شدت لذیذ و نرم بوده و مورد علاقه مهمانان این رستوران قرار دارد. به علاوه می‌توانید در اینجا از بهترین دسرهای ترکی مثل güllaç را امتحان کنید که با گلاب، آرد و انار تهیه می‌شود. اگر نه حتما از دسر incir tatlısı امتحان کنید که با انجیر درست می‌شود و بسیار شیرین است.

 

بهترین کافه‌های استانبول برای خوردن صبحانه‌ی دل‌انگیز ترکی

آدرس: Asmalı Mescit Mh., İstiklal Cd. No:170, Turkey

 

استانبول ۳۶۰

با غذا خوردن در کافه و رستوران ۳۶۰ استانبول حس خواهید کرد در حال غذا خوردن روی ابرها هستید. این فهرست شامل ترکیبی از غذاهای خانگی می‌شود که در مکان‌هایی بین ترکیه، مدیترانه، هند و ایتالیا الهام گرفته شده است. به علاوه منو شامل گزینه‌های منحصر به فرد خلاقانه و تلفیقی هم می‌شود. در بعضی مواقع، شب‌ها اجرای موسیقی و آواز توسط دی‌جی دارند که همراه با سرو نوشیدنی‌های معطر و گوارا است. به علاوه شما در اینجا می‌توانید فهرست کاملی از نوشیدنی‌های اروپایی را هم در دسترس داشته باشید. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های استانبول است و شما می‌توانید برنامه شامی به یادماندنی را با منظره خیره کننده چراغ‌های روشن بچینید و خاطره‌اش را تا همیشه زنده نگه دارید.

آدرس: Tomtom Mh. İstiklal Cad. Mısır Apt.No:163 K:8 Tomtom 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

هاوس کافه

این کافه که در ساختمانی قدیمی و تاریخی واقع شده است رستورانی به سبک غربی با صندلی‌های راحت، موسیقی دوست داشتنی و نورپردازی زیبا است که در وسط خیابان استقلال واقع شده است. سرآشپز رستوران در ایتالیا درس خوانده و دستپختی عالی دارد. غذاهای دریایی این رستوران مخصوصا ماهی بسیار باکیفیت و تازه پخت است. به لطف نزدیکی به بازار ماهی و بسفر همیشه بهران غذاهای دریایی در اینجا پیدا می‌شود.

 

بهترین محله‌های استانبول برای خوردن صبحانه‌ی ترکی

آدرس: Istiklal Caddesi Misir Apt K:8, Beyoglu, Istanbul

 

Eleos Fish Restaurant

شما می‌توانید این رستوران منحصر به فرد را در تونل، در انتهای بی‌اغلو پیدا کنید که در ساختمانی تاریخی واقع شده است. در اینجا می‌توانید از خوراک ماهی تازه در نمای تماشایی بسفر لذت ببرید و خاطره‌ای به یادماندنی از تور استانبول را ثبت کنید. اگر می خواهید از خوردن غذای دریایی لذت ببرید اما دوست ندارید گرفتار بوی ماهی در حال پخت شوید می‌توانید به این رستوران بروید از خوردن بهترین غذاهای دریایی لذت ببرید.

آدرس: 231 İstiklal Caddesi, İstanbul, 34421, Turkey

 

Taksim Karaoke Bar

این یک کافه و رستوران جذاب کره‌ای است که کمی در استانبول عجیب و نایاب به نظر می‌رسد. در اینجا ۶ غذای جانبی وجود دارد که همراه غذای اصلی سرو می‌شوند. بنابراین اگر گرسنه نیستید غذاها را به اشتراک بگذارید و از ریخت و پاش و اسراف جلوگیری نمایید. یکی از پرطرفدارترین غذاهای اینجا خوراک پای مرغ سرخ شده است که با سس مخصوص کره‌ای سرو می‌کنند. خود غذا کمی عجیب به نظر می‌رسد اما سس مخصوص آن بسیار خوشمزه و لذیذ است. به علاوه در اینجا می‌توانید در صورت عدم خستگی ناشی از گردش در کارائوکه آواز بخوانید، مسابقه دهید و شاد باشید.

 

معرفی بهترین رستوران های مارماریس

آدرس: No:7 Kuloğlu Mh., , Beyoğlu/İstanbul, Recep Paşa Cad, 34437, Turkey

 

فاروس

این رستورانی ایتالیایی و دوست داشتنی است که غذاهای فوق‌العاده یونانی و مدیترانه‌ را به اشتراک می‌گذارد. صبحانه قابل توجه و وسوسه‌انگیز بوده و حتی گزیه‌های گیاه‌خواری هم موجود دارد. در اینجا می‌توانید در جوی دوست داشتنی از خوردن غذاها لذت ببرید و آخرشب سری به فهرست نوشیدنی‌شان بزنید. سرویس بسیار سریع آماده می‌شود. به علاوه غذا خوردن با منظره بسفر چیزی نیست که در این رستوران از یاد ببرید.

 

۴ سرآشپز زن مشهور در رستوران‌های استانبول

No:31 Cumhuriyet Caddesi, İstanbul, 34437, Turkey

 

لب دریا

این رستورانی پشت بامی با تراسی فوق‌العاده باصفا با منظره چشمگیر بسفر است که منوی آن از غذاهایی مثل سیب زمینب سرخ کرده، مرغ، استیک و کباب تشکیل شده است. منو عمدتا گوشتی بوده و خیلی مناسب گیاه‌خواران نیست. برای صرف صبحانه و ناهار می‌توانید یک صبحانه سنتی ترکی با غذای خیابانی رایج در ترکیه سیمیت را انتخاب کنید.

آدرس: 57 Kumbaracı Yokuşu, İstanbul, 34425, Turkey

۱۹ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران