اجاره آپارتمان‌های لوکس استانبول (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اجاره آپارتمان‌های لوکس استانبول (قسمت دوم)

آپارتمان‌های لوکس مبله در استانبول، برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال یک استراحت چند روزه در شهر هستند، انتخاب بسیار محبوبی است تا بیشتر با جو موجود و حال و هوای مردم محلی ارتباط برقرار کنند. این اقامتگاه‌ها در سفر با تور استانبول، آزادی عمل و راحتی بیشتری را به مسافران می‌دهند تا احساس ‌کنند در خانه خودشان هستند. گفتنی است که آپارتمان‌های معتبر استانبول برای اجاره از امکانات بی‌نظیری همچون سالن بدنسازی، استخر و سونا، پارکینگ برخوردارند. بیایید در ادامه مقاله قبل، بحث اجاره آپارتمان‌های لوکس استانبول در تعطیلات را دنبال کنیم.

 

Bosphorus Deluxe

این آپارتمان با خدمات لوکس و ظرفیت چهار نفر، راحتی بی‌حدی به شما هدیه می‌دهد تا در کنار خانواده و دوستان لحظاتی شاد را تجربه کنید. اتاق نشیمن جادار، آشپزخانه کاملا مجهز، دو اتاق خواب راحت و دو حمام، همگی را در اینجا با دکوراسیون مجلل به سبک مدرن اروپایی و کاملا مبله با امکانات رفاهی در سطح بالا خواهید یافت. سونا، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ماساژ درمانی و استخر در اینجا طرفداران بسیاری دارند و مربیان تناسب اندام، برنامه‌های ورزشی خاص شما را برایتان طراحی می‌کنند. این آپارتمان در منطقه Gumussuyu استانبول واقع شده است.

Tophane

این آپارتمان مجلل در منطقه Tophane و در حوالی گالری‌های هنری، برای اسکان ۴ نفره ایده‌آل است. این ساختمان در سال ۱۹۰۵ ساخته شد و اولین آپارتمان لوکس در امپراتوری عثمانی بود. این بنا در حال حاضر بازسازی شده و از کلیه امکانات رفاهی مدرن برخوردار است. در ضمن سیستم تهویه مطبوع آن عالی است و بدون شک در تابستان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

 

هتل‌های لوکس محله کاراکوی استانبول

Beyoglu Penthouse Studio

این آپارتمان دو خوابه در خیابان استقلال، در منطقه بی‌اغلو واقع شده و ظرفیت اسکان ۴ نفر را دارد. یک اتاق نشیمن، یک بالکن اختصاصی و یک آشپزخانه درجه یک، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای‌، دستگاه پخش DVD و سیستم iPod، اینترنت پرسرعت وای فای و یک مینی بار از امکانات اصلی این اقامت‌گاه لوکس هستند. در ضمن میهمانان آپارتمان در صورت تمایل، می‌توانند از خدمات خشکشویی نیز استفاده کنند.

Minimal Pera

این آپارتمان مجلل دو خوابه که با زیبایی هر چه تمام‌تر تزئین شده، در حوالی برج گالاتا در استانبول واقع شده و مناسب برای اسکان ۴ نفر است. در کنار کلیه امکانات مدرن، یک آشپزخانه کاملا مجهز در اینجا وجود دارد تا هر وقت خواستید، خودتان وعده‌های غذایی‌تان را تهیه کنید. یخچال، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، کتری برقی، تستر، اجاق گاز و سایر امکانات دیگری که ممکن است در طول مدت اقامت به آن نیاز داشته باشید در دسترستان هستند. بالکن نیز چشم اندازی شگفت‌انگیز از مناظر شهر را ارائه می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال 2020

Karakoy Design Loft

این اقامتگاه یک خوابه، امکان استراحتی عالی برای زوج‌ها را در نزدیکی بسفور در محدوده کاراکوی فراهم می‌کند.  بعلاوه مناسب اشخاصی است که سفری کاری به استانبول دارند، زیرا یک محل کار کوچک با یک میز تحریر در اینجا وجود دارد. تلویزیون ماهواره‌ای و وای فای پرسرعت، سیستم گرمایش و سرمایش استاندارد، اتاق نشیمن و آشپزخانه‌ای لوکس در این آپارتمان در اختیارتان خواهند بود.

Istanbul Design Loft

این آپارتمان یک خوابه مدرن ،دارای کلیه امکانات مدرن و مورد نیاز است که ممکن است هنگام مسافرت یا در خانه‌تان در آرزویشان بوده‌اید. سیستم گرمایش و سرمایش عالی است و اگر آشپزی را دوست دارید، می‌توانید از یک آشپزخانه دوست داشتنی آمریکایی اوپن و مجهز برخوردار شوید. در اینجا یک کتابخانه، یک تلویزیون ال سی دی با کانال‌های بین‌المللی، یک دستگاه پخش DVD  و سایر وسایل الکترونیکی به روز در انتظارتان هستند.

 

معرفی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس استانبول

Taksim Delux City View

آپارتمانی برای ۴ نفر در بخش اروپایی استانبول، جنب میدان معروف تاکسیم در خدمتتان است که ۵ دقیقه با ماشین از برج گالاتا فاصله دارد. سرویس بهداشتی این اقامتگاه راحت، از محصولات مراقبتی با کیفیت بالا برخوردار است. مکانی برای انجام امور اداری در این آپارتمان طراحی شده و تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های بین‌المللی و یک اتاق ناهارخوری با یک میز ۴ نفره از مشخصه‌های اصلی این اقامت‌گاه هستند.

Pera Cozy Apartment

این ساختمان دو خوابه، در محله پرا در بی‌اغلو واقع در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و ظرفیت اسکان ۴ نفر را داراست. وسایل الکترونیکی مدرن و کامل بوده و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی آن بسیار باکیفیت هستند که این امر، ساختمان را برای اقامت در فصول گرم و سرد ایده‌آل می‌کند. وای فای پرسرعت و امکانات خشکشویی و اتو نیز برای مهمانان درنظر گرفته شده است.

 

راهنمای بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

Chic Galata Apartment

این آپارتمان شیک با پارکت زیبا، برای سکونت دو فرد بزرگسال یا دو بزرگسال و یک کودک عالی است. این مکان شامل یک اتاق خواب، یک حمام بی‌نظیر، یک اتاق نشیمن و یک آشپزخانه کوچک مجهز، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت است. اتاق نشیمن دارای کاناپه‌هایی بسیار راحت و تلویزیون با کانال‌های بین‌المللی است. در ضمن آپارتمان، یک فضای ناهارخوری دوست داشتنی را برایتان فراهم می‌کند. جالب است بدانید که یک رستوران نیز در ساختمان وجود دارد.

اجاره آپارتمان‌های لوکس استانبول در تعطیلات، لحظات فراموش نشدنی را در بزرگ‌ترین شهر ترکیه برایتان رقم می‌زند. در هنگام اجاره آپارتمان، حتما تهویه مطبوع را مد نظر داشته باشید. استانبول، از آب و هوای نیمه گرمسیری مدیترانه‌ای برخوردار است و می‌تواند در ماه‌های تابستان بسیار گرم و مرطوب شود به نحوی که متوسط ​​دمای ماه جولای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد شد. فصل زمستان‌ در استانبول نیز بسیار سرد است. بنابراین لازم است در مورد کیفیت سیستم سرمایش و گرمایش آپارتمان، به حد کافی وسواس به خرج دهید. هر چند که کیفیت در این رابطه روی قیمت تاثیر خواهد گذاشت، اما بدون شک ارزشش را دارد!

۲۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران