بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در استانبول

در سفر با تور استانبول، برای به دست آوردن فضای بیشتر و حفظ حریم خصوصی توصیه می‌کنیم که یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای برای اقامت کوتاه مدت در استانبول را انتخاب کنید. این آپارتمان‌های مبله که به صورت آماری، عمدتا توسط گردشگران بسیاری مورد تایید قرار گرفته‌اند از امکانات رفاهی، وسایل کافی در آشپزخانه و حمام برخوردارند و برخی از آنها دارای خدمات تمیز شدن روزانه هستند. البته ممکن است یافتن این اقامتگاه‌ها کمی مشکل باشد، اما ما در این مقاله قصد داریم به شما در حل این چالش کمک کنیم تا برنامه بهتری برای سفرتان با تور ترکیه تدارک ببینید.

 

Teo Apartments

این آپارتمان در محله سلطان احمد، به سبکی ساده و کاربردی تزئین شده است و شما را به گردش در محله سلطان احمد استانبول دعوت می‌کند. واحدهای آپارتمان بزرگ و مبله هستند و همه امکانات موردنیازتان را دارند. جالب است بدانید که این بنا، تنها ۳ دقیقه با مسجد آبی و ۵ دقیقه با ایاصوفیه فاصله دارد. هزینه اجاره به ازای هر شب، از ۵۰ دلار شروع می‌شود.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

آدرس: Kucuk Ayasofya Avenue, Fenerlikapi Street No: 8, Sultanahmet, Fatih, Istanbul

 

Ada Home Istanbul

این آپارتمان بزرگ و مدرن نیز در قلب تکسیم واقع شده و بنابراین با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به جاذبه‌های مهم، زندگی شبانه و حمل و نقل عمومی این محدوده به آسانی دسترسی داشته باشید. وای فای رایگان و اجاره بهای مقرون به صرفه ۵۰ دلار به ازای هر شب نیز، شما را شگفت زده خواهند کرد. 

آدرس: Kocatepe neighbourhood, Feridiye Avenue No:73, Taksim, Beyoglu, Istanbul

 

Elite Aparts By MK

این آپارتمان مدرن یک خوابه، دارای دکوراسیونی مدرن بوده و در قلب محله سلطان احمد قرار دارد. در این مکان دنج و دلپذیر، می‌توانید به چشم اندازی از منظره ایاصوفیه دسترسی داشته باشید. در ضمن وای فای رایگان نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. مقدار اجاره آپارتمان به ازای هر شب، از ۷۰ دلار شروع می‌شود.

 

گشتی جذاب در موزه توهمات استانبول

آدرس: Kucuk Ayasofya neighbourhood, Kucuk Ayasofya Avenue No: 74, Fatih, Istanbul

 

Atam

هر کدام از واحدهای این آپارتمان، ظرفیت پذیرش ۵ نفر را دارند و دارای ۲ اتاق هستند. این آپارتمان، به جاذبه‌های اصلی شهر نزدیک بوده و تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی با مسجد آبی فاصله دارد و بهتر است قبل از رفتن به این مکان هفت واقعیت جالب درباره مسجد آبی استانبول را بدانید. اینجا یکی از معدود آپارتمان‌هایی است که دارای رزرواسیون ۲۴ ساعته بوده و همچنین در این ساختمان می‌توانید از وای فای رایگان لذت ببرید. البته مبلغ اجاره نسبت به نمونه‌های مشابه کمی بالاست و از ۱۰۰ دلار به ازای هر شب شروع می‌شود.

آدرس: Sultanahmet neighbourhood, Ogul Street No:10, Fatih, Istanbul

 

Premium Residence Taksim Square

بی شک بعد از گشت و گذاری مفصل در حوالی تکسیم، خرید از خاص‌ترین فروشگاه‌های استانبول و لذت بردن از زندگی شبانه استانبول، هیچ چیز به اندازه یک اقامت‌گاه راحت نمی‌چسبد. این جا نیز از فضایی شیک و دنج برخوردار است و اتاق‌هایی تمیز و جادار و راحت دارد. اما به هر حال قیمت اجاره نیز بالاست و حداقل ۱۴۰ دلار به ازای هر شب است.

 

۶ تفریح خیابانی در سفر به استانبول

آدرس: Gumussuyu neighbourhood, Ulker Street No:2, Beyoglu, Istanbul

 

Amida

اینجا نیز یک استودیوی مدرن ۳ خوابه در محله تکسیم است و به بسیاری از جاذبه‌های استانبول دسترسی فوق العاده‌ای دارد. در این مکان دنج و آرامش‌بخش استراحت کنید و از وای فای رایگان آن لذت ببرید. قیمت‌ها نیز در اینجا بسیار مناسب بوده و می‌توانید یک واحد را با ۶۰ دلار به ازای هر شب اجاره کنید. 

آدرس: Fenerli Kapı Street No:1, Sultanahmet, Fatih, Istanbul

 

Balat House

این خانه زیبا در محله یهودی نشین بالات واقع شده و از فضایی دنج و دکوراسیونی به رنگ زرد و قهوه‌ای برخوردار است. از اینجا می‌توانید به پارکی در حوالی شاخ طلایی بروید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید. این بنا، از رستورانی کوچک با خدمات و غذاهای خانگی عالی و همچنین وای فای رایگان برخوردار است و قیمت اجاره نیز بسیار عالی در حدود ۵۵ دلار به ازای هر شب است.

 

 آشنایی با آب و هوای استانبول  

آدرس: Vodina Avenue No: 120 Balat, Fatih, Istanbul.  Historical Jewish quarter.  4-minute walk from the bank of the Golden Horn

 

Istanberry

این مجموعه از آپارتمان‌های مدرن، در نزدیکی تکسیم واقع شده‌اند و با عناوین مختلفی از جمله Sunshine، Moon، Dream  و Stone  نامگذاری شده‌اند. گفتنی است که بالکن اتاق‌ها چشم انداز بی‌نظیری به شهر دارند. واحدها ظرفیت ۴ نفر را داشته و برای سفرهای خانوادگی بسیار ایده‌آل هستند. شما می‌توانید با پرداخت حداقل ۷۰ دلار به ازای هر شب، از اقامتتان در محله بی‌اغلو استانبول نهایت لذت را ببرید.

آدرس: Emin Cami Street No: 13, Beyoglu, Istanbul. 10-minute walk from Taksim square

 

Galata Beyazit

این آپارتمان در بیازیت استانبول واقع شده و فاصله کوتاهی با خیابان استقلال و خط تراموا دارد و این امر، رفت و آمد در شهر را برای گردشگران آسان می‌کند. این فضای مدرن، تمام امکانات رفاهی را در ازای هزینه مناسبی در حدود ۷۵ دلار برای هر شب فراهم می‌کند.

 

صرف غذاهای ترکی مناسب هر ذائقه‌ در استانبول

آدرس: Kemeralti Avenue, Galata Beyazit Street No:6, Beyoglu, Istanbul

 

Casa Di Bava

این مجموعه آپارتمان‌های شیک در نزدیکی تکسیم، از فضای داخلی و اتاق‌های بزرگ سود برده‌اند. اگر مایل باشید، می‌توانید صبحانه خود را در یک تراس دوست داشتنی میل کنید و سپس با حال و هوایی عالی به سمت جاذبه‌های اصلی شهر پیاده‌روی کنید. در ضمن اینجا وای فای رایگان به مهمانان ارائه می‌شود و هزینه اجاره بهای هر شب، حداقل ۹۰ دلار است.

آدرس: Firuzga neighbourhood, Bostanbasi Street No: 28 Beyoglu, Istanbul.  10-minute walk from Taksim Square.

 

Balat Suites

سوئیت‌های Balat اقامتگاههای جالب توجهی در منطقه یهودیان بالات به شمار می‌آیند. این اماکن، منظره زیبایی به شاخ طلایی و خیابان‌های آرام منطقه فاتیح دارند. برای دیدن جاذبه‌های شهر نیز، می‌توانید پیاده تا ایستگاه اتوبوس بروید و از آنجا خود را به مسجد آبی، ایاصوفیه، محله سلطان احمد و سایر بخش‌های دیدنی شهر برسانید و یا در بهترین رستوران‌های محله سلطان احمد وقت بگذرانید. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این اقامتگاه‌ها به استقبال شما خواهند آمد.

 

آغاز فصل حراج در استانبول

آدرس: Cibali neighbourhood, Kadir Has Avenue No: 51, Fatih, Istanbul 

۲۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران