بهترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول

استانبول باورنکردنی است! اینجا، یکی از شگفت انگیزترین شهرهایی است که در تمام طول عمرتان خواهید دید. این خطه دارای معماری خیره کننده، عبادتگاه‌هایی به یاد ماندنی، مناظری بی بدیل، غذاهای لذیذ و گرم‌ترین و مهمان نوازترین مردمان است. بدون شک، بارها و بارها هوس خواهید کرد که با تور استانبول سفر کنید و این شهر فریبنده را از نزدیک شاهد باشید.

با اینحال شاید دغدغه یافتن یک اقامتگاه کامل و راحت، بیش از هر چیز ذهنتان را به خود مشغول کند. اما جای نگرانی نیست، زیرا این شهر توریستی با انبوهی از هتل‌ها، هاستل‌ها، آپارتمانها و ویلاها به استقبالتان خواهد آمد. هر چند اگر به دنبال اقامتی می‌گردید که نهایت دنجی و فضای خصوصی را برایتان به ارمغان بیاورد، بهتر است به یکی از بهترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول فکر کنید.

 

یالیکوی در استانبول

این اقامتگاه راحت و دنج در حدود ۱۶ کیلومتری مرکز خرید ایستینیه پارک، ۱۶ کیلومتری استادیوم ترک تلکام و یاقوت کبود استانبول واقع شده و ۴۴ کیلومتر با فرودگاه استانبول فاصله دارد. مهمانان در اینجا به یک باغ مفرح، پارکینگ عمومی رایگان، وای فای رایگان و غذاخوری در فضای باز دسترسی دارند.

همچنین این خانه، دارای ۲ اتاق خواب همراه با پاسیو و بالکن با منظره باغ و دریا، کفپوش چوبی / پارکت و عایق صوتی بوده و از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار است از جمله: فضای نشیمن مبله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پتوهای برقی، حمام خصوصی، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، لوازم بهداشتی رایگان، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، محصولات شوینده، اجاق گاز، ظروف و وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، مایکروویو، ماشین ظرفشویی و یخچال.

آدرس: 17Yalıköy Mektebi Sokak, Beykoz, 34820 Istanbul, Turkey

عکس: booking

 

سرنی هاوس در استانبول

این خانه آرام احاطه شده توسط طبیعت بیکوز، در منطقه مرمره واقع شده و یکی از بهترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول به شمار می‌آید. مهمانان تور استانبول در این ویلا به پاسیو، بالکن، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، میز مطالعه، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو، آشپزخانه مجهز و کامل همراه با اجاق گاز، چای/قهوه ساز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال دسترسی دارند. همچنین، وای فای رایگان در سراسر ویلا موجود است. بعلاوه می‌توانید از امکانات باربیکیو نیز برخوردار شوید.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی به جاهای دیدنی استانبول، باید گفت ایستینیه پارک و یاقوت کبود استانبول در ۲۴ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن است که ۴۶ کیلومتر با ویلا فاصله دارد.

آدرس: Endamlı Sokak 40, 34829 Istanbul, Turkey

 

سوغات استانبول چیست؟

عکس: booking

 

سکوند هوم در استانبول

این ویلای جذاب، یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت خانواده‌ها و از جمله پرطرفدارترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول است. این ویلا، اقامتی خاطره انگیز را همراه با یک باغ مفرح، امکانات باربیکیو، خدمات کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی، فضای مخصوص سیگار کشیدن، پارکینگ عمومی رایگان و وای فای رایگان ارائه می‌دهد.

این ویلای جذاب، مجهز به تهویه مطبوع بوده و شامل ۲ اتاق خواب مجزا، تهویه مطبوع، بالکن با چشم اندازی به منظره طبیعی و زیبا و کفپوش چوبی / پارکت است. همچنین از مهمانانش با ملحفه، ۲ حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، فضای نشیمن مبله، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پنکه، اتو، آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، محصولات شوینده، خشک کن، ظروف و وسایل آشپزخانه، ماشین لباسشویی و یخچال پذیرایی می‌کند.

گفتنی است  کاخ دولما باغچه ۸.۶ کیلومتر، برج ساعت دولما باغچه ۹.۲ کیلومتر و برج مایدن ۱ کیلومتر با این ویلا فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول است که در فاصله ۳۷ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: çengelköy kalantor sokak ho:15 üsküdar, Uskudar, 34680 Istanbul, Turkey

عکس: booking

 

ویلا بسفروس کناک در استانبول

این ویلا، در حقیقت یک ملک تاریخی بازسازی شده است که تنها ۲۵۰ متر با تنگه بسفر فاصله دارد و در میان بهترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول، به زیبایی هرچه تمام‌تر خودنمایی می کند. این فضای جذاب با امکاناتی نظیر باغی سرسبز ، تراس آفتابگیر با چشم اندازی به منظره بسفر، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، فضای پیک نیک و مبلمان فضای باز، به استقبال مسافران تور استانبول می‌آید. در ضمن، ورود حیوانات خانگی به این ویلا به صورت رایگان مجاز است.

این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، پاسیو، بالکن با منظره کوهستان و باغ و دریا، کفپوش چوبی / پارکت است. بعلاوه مهمانان در اینجا به انواع شرایط و وسایل آسایش و راحتی دسترسی دارند از جمله: ۴ اتاق خواب، ۲ حمام و یک فضای نشیمن مبله، ملحفه، کمد، حمام خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، بخاری، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، پنکه، اتو، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، اجاق گاز، خشک کن، وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت بندر فری آنادولو کاواگی، تنها ۲ دقیقه پیاده روی از این ویلای اجاره‌ای استانبولی فاصله دارد. از اینجا با ۱۰ دقیقه قایق سواری، می‌توانید به راحتی به بخش اروپایی شهر دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از تور دیدنی قایق سواری در بسفر لذت ببرید یا از رستوران‌های غذاهای دریایی اطراف دیدن کنید. بعلاوه قلعه یوروس در ۱ کیلومتری، میدان تکسیم استانبول در ۳۲ کیلومتری و فرودگاه آتاتورک استانبول در ۵۵ کیلومتری این ویلا واقع شده‌اند.

آدرس: Mirişah Hamam Sokak No:29 Anadolu Kavağı Beykoz, 34450 Istanbul, Turkey

 

راهنمای کامل سفر زمینی به استانبول

عکس: booking

 

فلوریا در استانبول

ویلا فلوریا نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول است و در ۱.۵ کیلومتری ساحل فلوریا، ۲.۲ کیلومتری ساحل منکشه، ۲۰ کیلومتری مسجد سلیمانیه و ۲۰ کیلومتری بازار ادویه قرار دارد. همچنین مسجد آبی استانبول در ۲۱ کیلومتری، برج گالاتا در ۲۱ کیلومتری و فرودگاه استانبول نیز در ۴۲ کیلومتری از ویلا فلوریا واقع شده‌اند.

و اما به لحاظ امکانات باید گفت این اقامتگاه دارای یک اتاق خواب، تهویه مطبوع، بالکن، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه کامل و مجهز همراه با ماشین لباسشویی و سایر امکانات رفاهی است.

آدرس: Gülistan Sokak, Bakirkoy, 34153 Istanbul, Turkey

عکس: booking

 

اسلیک هاوس در استانبول

این خانه شیک همراه با یک تراس دوست داشتنی در بشیکتاش استانبول، تنها ۳.۶ کیلومتر از کاخ دولما باغچه و ۴.۳ کیلومتر تا برج ساعت دولما باغچه فاصله دارد و اقامتگاهی راحت و دنج را با امکاناتی کامل ارائه می‌دهد. همچنین پل شهدای ۱۵ جولای در ۵.۱ کیلومتری، مرکز کنگره استانبول در ۶ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۳۷ کیلومتری این ویلای زیبا واقع شده‌اند.

این ویلا که جزو بهترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول محسوب می شود، دارای ۳ اتاق خواب، تهویه مطبوع، پاسیو، بالکن، فضای نشیمن مبله، تلویزیون، وسایل اتو، ۲ حمام خصوصی، حوله، سشوار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه مجهز همراه با اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال است. همچنین، وای فای رایگان در سراسر ویلا در دسترس است.

آدرس: Balmumcu, Delalzade Sokak No:27, Beşiktaş/İstanbul, Türkiye, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

 

مرکز خرید ونیزیا استانبول

عکس: booking

 

بلو پرا هاوس در استانبول

این ویلای جالب توجه که در مرکز استانبول واقع شده است، چشم اندازی از منظره شهر و باغ را از تراس و بالکن برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. همچنین مهمانان در اینجا، به وای فای رایگان در سراسر ویلا دسترسی دارند.

بعلاوه این اقامتگاه دارای کفپوش چوبی / پارکت، تهویه مطبوع، ۴ اتاق خواب، آشپزخانه کوچک همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، کتری برقی، ماشین لباسشویی، یخچال و همچنین و ۴ حمام خصصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. بعلاوه حوله و ملحفه، کمد لباس، فضای نشیمن مبله، میز مطالعه، مبل تختخواب شو، پنکه و اتو در ویلا مهیا هستند. در نهایت از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی ویلا می‌توان به برج گالاتا، خیابان استقلال و میدان تقسیم اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۳۶ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: 12Şehbender Sokak, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

عکس: booking

 

شماره ۲۲ در استانبول

اینجا یکی از جذاب‌ترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول بوده و اقامتی مفرح و خاطره انگیز را با امکاناتی نظیر فضای پیک نیک، مبلمان فضای باز، استخر خصوصی در فضای باز، باغچه، استخر آب شور، حوله استخر و ساحل، صندلی‌های آفتابگیر، سونا، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، خدمات دلیوری مواد غذایی، خدمات شاتل و فکس/فتوکپی،  برای مهمانانش رقم می‌زند.

بعلاوه ویلا دارای عایق صوتی، تهویه مطبوع، ۳ اتاق خواب، اتاق نشیمن و بالکن با چشم اندازی به منظره باغ و استخر است و شرایطی ایده آل را برای استراحت و کسب انرژی و آرامش در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در اینجا امکانات رفاهی نظیر ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، ۲ حمام خصوصی، حوله، سشوار، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت و وسایل اتو برای مخاطبان فراهمند. همچنین می‌توانید از آشپزخانه‌ای کامل همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، توستر، اجاق گاز، مایکروویو، خشک کن، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردار شوید.

و اما به لحاظ دسترسی‌ها، باید گفت مرکز خرید ایستینیه پارک ۴.۵ کیلومتر و ورزشگاه نف ۸.۷ کیلومتر با ویلا فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه استانبول است که در ۳۷ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: 22Güler Sokağı, Sariyer, 34457 Istanbul, Turkey

 

بهترین هتل‌های محله بشیکتاش در استانبول

عکس: booking

 

ویلا بسفروس در استانبول

و در آخر به این ویلای جذاب و زیبا می‌رسیم که در لیست بهترین ویلاهای اجاره‌ای استانبول مطرح می‌شود و در ۷ کیلومتری برج مایدن واقع شده است. این اقامتگاه، روزهایی به یادماندنی را با امکاناتی قابل توجه از جمله باغ، تراس، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، امکانات باربیکیو، استخر خصوصی در فضای باز، سونا، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. بعلاوه، ورود حیوانات خانگی به صورت رایگان به این ویلا مجاز است.

از طرفی این اقامتگاه مجهز به عایق صوتی تهویه مطبوع بوده و دارای بالکن با چشم اندازی به منظره شهر، کوهستان، استخر، باغ و دریاست. همچنین مهمانان به وسایل و امکاناتی نظیر فضای نشیمن، کاناپه، ملحفه، کمد لباس، اتاق پرو، مبل تختخواب شو، بخاری، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت، وسایل اتو، حمام خصوصی، حوله، سشوار، آشپزخانه مجهز به همراه میز غذاخوری، قهوه ساز، توستر، اجاق گاز، مایکروویو، خشک کن، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال دسترسی دارند.

به لحاظ موقعیت مکانی، باید گفت کاخ دولما باغچه ۹.۴ کیلومتر و برج ساعت دولما باغچه ۱۰ کیلومتر با این ویلا فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول است که در ۳۷ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است. و در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر گزینه‌های دنج که فضای خصوصی کاملی را رقم می‌زنند، مقاله بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در استانبول را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Kaldırım Caddesi, Uskudar, Istanbul, Turkey

عکس: booking

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۸ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران