لوکس‌ترین هتل‌ها در آکسارای استانبول: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
لوکس‌ترین هتل‌ها در آکسارای استانبول: قسمت دوم

استانبول باشکوه همچنان با سرزندگی و تنوع بالایش، بازدیدکنندگان و مردم محلی را مجذوب خود می‌کند. در هنر و فرهنگ، خوردن و نوشیدن، خرید یا ورزش همیشه چیز جدیدی در سفر با تور استانبول برای هر سلیقه‌ای وجود دارد. این شهر جذاب که در دو قاره اروپا و آسیا گسترده شده است، مناطق و محله‌های بسیاری را شامل می‌شود و آکسارای یکی از معروف‌ترین آنهاست.

آکسارای به زبان ترکی، به معنای "کاخ سفید" است. محله آکسارای، بخشی از منطقه فاتیح بوده و با محله امینونو هم مرز است. این محله، ظاهری مدرن دارد و هتل‌ها و مغازه‌های بسیاری را در خود جای داده که عمدتا در زمینه تجارت با روسیه و رومانی فعال هستند. بعلاوه اقامتگاه‌های جالب توجهی را می‌توانید در این محدوده بیابید. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های حوالی محله آکسارای آشنا شویم.

 

Istanbul Royal Hotel

این هتل ۴ ستاره، درست در نزدیکی بلوار آتاتورک واقع شده و با رستورانی که غذاهای لذیذ ترکی سرو می‌کند، وای فای رایگان، روم سرویس، خدمات خشکشویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، انبار چمدان، وای فای رایگان در سراسر ملک و سایر امکانات رفاهی لوکس به استقبال مهمانان می‌آید. این ملک، ۱۲۸ اتاق فرش شده مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و حمام خصوصی را در خود جای داده است. در ضمن اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگی هستند که مشرف به خیابان های استانبول بوده و چشم اندازی جالب توجه به مناظر اطراف دارند.

در این ملک، مهمانان می‌توانند از نوشیدنی سرد و میان وعده‌های سبک پیانو بار ۲۴ ساعته لذت ببرند. هر روز صبح نیز، یک بوفه صبحانه در رستوران هتل رویال سرو می‌شود. در اینجا یک میز تور وجود دارد که اطلاعاتی کافی در مورد گشت و گذار در شهر و جاذبه‌های محلی در اختیار مهمانان گذاشته و برایشان خودرو کرایه می‌کند.  گفتنی است ایستگاه تراموای آکسارای، ۱۰۰ متر و بازار بزرگ استانبول ۱۰ دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارند.

 

برترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۲۱

آدرس: Aksaray Cad. No:16 Laleli, Fatih, 34480 Istanbul, Turkey

 

Glorious

این هتل فقط ۱۰ دقیقه پیاده روی از بازار بزرگ فاصله دارد و ۱۰۰ اتاق‌ مدرن با امکانات کامل از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی ارائه می‌کند. اتاق‌ها با رنگ‌های گرم، کف پارکت و مبلمان چوبی تزئین شده‌اند و فضایی آرامش بخش را برای استراحت رقم می‌زنند.

از مهمترین امکانات هتل می‌توان به مرکز اسپا، روم سرویس 24 ساعته، رزرواسیون 24 ساعته،  امکانات خشکشویی، خدمات کرایه خودرو و میز تور اشاره کرد. در ضمن رستوران هتل، غذاهای لذیذ بین المللی سرو می‌کند. البته مهمانان می‌توانند از طعم نوشیدنی‌های متنوع و باکیفیت در بار دنج هتل نیز لذت ببرند. برای ریلکس کردن در اینجا، هیچ گزینه‌ای بهتر از مرکز اسپا و بهره مندی از استخر سرپوشیده، سونا و خدمات ماساژ در اتاق درمان انفرادی نیست. بعلاوه حمام سنتی، دارای فواره‌هایی برای دوش گرفتن و سنگ‌های داغ برای استراحت است.

اگر برای گردش در شهر به راهنمایی و کمک نیاز دارید، پرسنل میز تور برای بازدید از جاذبه‌های اصلی استانبول به شما کمک می‌کنند. گفتنی است این هتل، ۱۵ دقیقه پیاده روی تا منطقه سلطان احمد فاصله دارد و مهمانان به راحتی می‌توانند به مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی دسترسی داشته باشند. در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک، ۱۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Ordu Cad.Yesil Tulumba Sk.No:9 Laleli, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

 

Yuksel Istanbul Yenikapı Hotel

در این هتل می‌توانید به رستوران، مرکز تناسب اندام، بار، سالن استراحت مشترک، سونا و خدمات کرایه خودرو دسترسی داشته باشید. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک، امکانات راحتی و رفاه مهمانان را در این ملک کامل می‌کنند. در اینجا ۶۰ اتاق با تهویه مطبوع، کمد لباس، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان هستند.

همچنین مهمانان اقامتگاه، می توانند هر روز از خوردن صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. و اما در مورد جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل، باید گفت ستون کنستانتین ۲.۱ کیلومتر و مسجد سلیمانیه ۲.۲ کیلومتر با این ملک فاصله دارد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که در فاصله ۴۱ کیلومتری از هتل واقع شده است.

آدرس: Aksaray Mah.Küçük Langa Cad. No:70, Old City, Fatih, Fatih, 34096 Istanbul, Turkey

 

Beethoven Senfoni Hotel

این هتل رومانتیک و جذاب که در دسامبر ۲۰۱۹ افتتاح شد، ۵۰ اتاق غیر سیگاری و دنج را در خود جای داده که همگی مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی حمام اختصاصی و میزکار هستند.

این اقامتگاه ۴ ستاره همچنین یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، بار رستوران، خدمات برگزاری تور، حمام ترکی، سونا، تراس، خدمات کرایه خودرو، وای‌فای رایگان در سراسر ملک و سالن استراحت مشترک برای مهمانان را فراهم می‌کند. در ضمن صبحانه کانتیننتال یا بوفه، هر روز در این اقامتگاه سرو می‌شود.

به لحاظ دسترسی نیز باید گفت این ملک در فاصله ۱.۱ کیلومتری مسجد سلیمانیه،  ۱.۷ کیلومتری ستون کنستانتین و ۲.۳ کیلومتری مسجد آبی استانبول قرار دارد و با فرودگاه استانبول نیز ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه این هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

اقامت در بهترین هتل‌های گالاتای استانبول

آدرس: Kemalpaşa Mh. Ağa Yokuşu Sk. No.11 Fatih, Fatih, 34134 Istanbul, Turkey

 

Hotel Yigitalp Istanbul

این ملک جذاب تاریخی، در مرکز تاریخی استانبول و در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی تا بازار بزرگ واقع شده است. اینجا دارای اسپا با حمام ترکی مرمر سنتی است و انواع درمان‌های ماساژ را ارائه می‌دهد و فضایی بسیار آرامش بخش را برای استراحت و ریلکس کردن رقم می‌زند. بعلاوه مهمانان می‌توانند از ۸۳ اتاق با تخت‌ها و پارچه‌هایی الهام گرفته از سبک عثمانی‌، موسیقی پس‌زمینه آرامش‌بخش، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با وان برخوردار شوند.

برای خورد و خوراک نیز غذاهای ترکی، در محیط زیبای رستوران هتل فراهم بوده و علاوه بر این مهمانان می‌توانند نوشیدنی‌های گوارا را در بار Alp که فضایی صمیمی دارد میل کنند.  گفتنی است این ملک، در ۲۰۰ متری خط تراموای T1 واقع شده که ارتباط مستقیمی به کاخ توپکاپی استانبول و منطقه سرگرمی پرهیاهوی بی اوغلو دارد.

همچنین به فاصله ۱۰ دقیقه با تراموا، تا ایاصوفیه  و حدود ۵ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو Vezneciler قرار دارد. در نهایت باید گفت فرودگاه استانبول، در فاصله ۵۱ کیلومتری از این ملک واقع شده و در صورت تمایل می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید.

آدرس: Gencturk Cad. Cukurcesme Sk. No:38 Sehzadebasi, Fatih, 34470 Istanbul, Turkey

 

Beethoven Premium Hotel

این ملک زیبا و خاطره انگیز در منطقه فاتح، در ۱.۱ کیلومتری مسجد سلیمانیه، ۱.۷ کیلومتری ستون کنستانتین و ۲.۳ کیلومتری آب انبار باسیلیکا واقع شده است. در اینجا می‌توانید به استخر سرپوشیده، یک مرکز اسپا و تندرستی با تراس، جکوزی و سونا و همچنین حمام ترکی دسترسی داشته باشید. برای خورد و خوراک نیز جای نگرانی نیست، زیرا صبحانه روزانه شامل گزینه‌های قاره‌ای، بوفه یا کامل انگلیسی/ایرلندی بوده و همچنین رستوران هتل نیز غذاهای ترکی بسیار لذیذ و باکیفیت و تهیه شده از مواد اولیه تازه را سرو می‌کند.

و اما ۶۱ اتاق جادار و باشکوه در این ملک درنظر گرفته شده‌اند که همگی دارای فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان بوده و برخی از اتاق‌ها بالکن دارند و چشم اندازی بی نظیر از شهر را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی، بلغاری، انگلیسی و روسی مسلط بوده و همچنین در صورت درخواست، خدمات کرایه خودرو ارائه می‌دهند. در آخر باید گفت فرودگاه آتاتورک استانبول، در فاصله ۱۵ کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله ۵۳ کیلومتری از این ملک واقع شده است. گفتنی است این منطقه، برای اسکی محبوبیت بالایی دارد.  

 

رمانتیک‌ترین هتل‌های استانبول

آدرس: Gençtürk Caddesi, Fatih, 34134 Istanbul, Turkey

 

Grand Hilarium Hotel

این هتل، در منطقه مرکزی و تاریخی ینی کاپی استانبول واقع شده و یک استخر سرپوشیده را در خود جای داده است. و اما برای استراحت فضای مناسبی فراهم است، زیرا ماساژورهای هتل طیف وسیعی از درمان‌های آرامش‌بخش، از جمله ماساژ کل بدن و پدیکور را ارائه می‌دهند. در ضمن مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی، در سونا و حمام ریلکس کنند.  

بعلاوه مهمانان، از صرف غذاهای محلی و بین المللی در رستوران این هتل لذت خواهند برد. یک بار صمیمی نیز وجود دارد که نوشیدنی‌های جالب توجهی سرو می‌کند. وای فای رایگان در سراسر ملک موجود بوده و تمامی ۷۰ اتاق این ملک ۴ ستاره، دارای مبلمان رنگارنگ و تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، حمام‌هایی شیک و کلیه امکانات رفاهی هستند. همچنین این ملک، دارای یک سالن بدنسازی مجهز به تجهیزات کاردیو است. گفتنی است این اقامتگاه، ۵۰ متر از فری ترمینال ینی کاپی و ۵۲ کیلومتر از فرودگاه استانبول فاصله دارد.

آدرس: Katip Kasim Mah. Mustafa Kemal Pasa Cad. Fabrika Sok. No:3-5 Aksaray, Fatih, 34130 Istanbul, Turkey

 

Zagreb

این ملک، در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از هیپودروم قسطنطنیه قرار دارد و دارای یک استخر آب گرم در طبقه بالا با سقف جمع شونده است. تعداد ۵۸ اتاق جادار و دلباز این ملک همگی مجهز به تهویه مطبوع، امکانات تهیه چای و قهوه، یک آینه تمام قد، یک میز آرایش دنج و بالکن اختصاصی هستند. پنجره‌های بزرگ سقف به کف نیز، نور طبیعی فراوانی را به فضای داخلی اتاق ها راه می‌دهند.

مهمانان همچنین می‌توانند از انواع درمان‌های سلامت و ماساژ کل بدن که توسط اسپای هتل ارائه می‌شود، برخوردار شوند. این هتل همچنین یک حمام سنتی، سونا و اتاق بخار را ارائه می‌دهد. برای خورد و خوراک نیز می‌توانید هر روز صبح از نان خانگی، پنیر محلی و میوه‌هایی که به صورت بوفه سرو می‌شوند، نوش جان کنید. جالب است بدانید این هتل، شب‌ها اجرای موسیقی زنده را در بار لابی ترتیب می‌دهد.

گفتنی است این ملک، ۵ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه تراموای آکسارای، ۲ کیلومتر از مرکز خرید هیستوریا، ۱۰ کیلومتر از مرکز خرید جواهر استانبول، ۳ کیلومتر از برج گالاتا  و ۱۰ دقیقه پیاده روی از بازار بزرگ و بازار ادویه فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی و آب انبار باسیلیکا نیز به فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از این ملک واقع شده‌اند.

 

آدرس: Gencturk Cad. Cukurcesme Sok. No: 29 Sehzadebasi, Fatih, 34450 Istanbul, Turkey

 

Bulvar Palas

این هتل زیبا، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و تنها ۳ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه تراموای آکسارای و ۳ ایستگاه تراموا از بازار بزرگ فاصله دارد. جالب است بدانید این فضای رمانتیک، بسیار محبوب گردشگران تور استانبول خصوصا زوج‌هاست. در اینجا می‌توانید از امکانات فراوانی از جمله مرکز تناسب اندام، خدمات اسپا و سونا، حمام، جکوزی و امکانات ماساژ برخوردار شوید. در ضمن این ملک، ۷۲ اتاق بزرگ و مبله و تزئین شده کلاسیک را در خود جای داده که دارای تهویه مطبوع با کنترل جداگانه، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و تلویزیون LCD ماهواره‌ای هستند.

در ضمن صبحانه بوفه، شامل ۸۵ غذای سرد و گرم بوده و رستوران نیز غذاهای ترکی بسیار لذیذی را برای ناهار و شام سرو می‌کند. گفتنی است این ملک، تنها ۲ ایستگاه تراموا با مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد. بعلاوه بسیاری از جاذبه‌های تجاری، خرید و گردشگری استانبول به راحتی با پای پیاده از این ملک قابل دسترسی هستند. و در انتها باید بگوییم فرودگاه استانبول، ۵۶ کیلومتر با این ملک فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره سمت آسیایی استانبول

آدرس: Atatürk Bulvari No:36 Sarachane Beyazıt, Fatih, 34134 Istanbul, Turkey

 

Crowne Plaza

و در پایان این سفر مجازی، به این هتل مجلل سر می‌زنیم که در شهر قدیمی و به فاصله ۴۰۰ متری از بازار بزرگ واقع شده است. این ملک دارای اسپا همراه با طیف وسیعی از درمان‌های زیبایی‌، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی است. تعداد ۲۵۷ اتاق‌ زیبای این هتل ۵ ستاره نیز از تلویزیون ماهواره‌ای، چای/قهوه‌ساز و حمام اختصاصی با لوازم آرایشی مجلل برخوردار بوده و برخی دارای یک فضای نشیمن بزرگ نیز هستند. بعلاوه، شما می‌توانید به وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی داشته باشید.

رستوران Lale در این اقامتگاه، هر روز صبحانه بوفه غنی سرو می‌کند. یک منوی لذیذ از غذاهای بین المللی نیز، در اینجا برای ناهار و شام ارائه می‌شود.  به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت ایاصوفیه و ایستگاه قطار سیرکجی در ۳ کیلومتری، فرودگاه استانبول در ۵۳ کیلومتری و فرودگاه آتاتورک در ۱۸ کیلومتری از این ملک واقع شده‌اند. در ضمن این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Balabanaga Mah. Fethi Bey Cad. No:2, Laleli, Fatih , Fatih, 34134 Istanbul, Turkey

۲۵ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران