لوکس‌ترین هتل‌ها در شیشلی استانبول: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
لوکس‌ترین هتل‌ها در شیشلی استانبول: بخش اول

شیشلی استانبول، یکی از ۳۹ منطقه ترکیه است که از فضایی تاریخی برخوردار بوده و در سمت اروپایی شهر قرار دارد. این منطقه از شرق با بشیکتاش استانبول، از شمال با ساریر، از غرب با ایوب و کاگیتانه و از جنوب با بی‌اوغلو همسایه است. این محدوده در مساحتی به وسعت ۳۵ کیلومتر مربع در چندین محله قدیمی مانند تسویکیه، نیشانتاشی، مجیدیه کوی و اوک میدانی، با تراکم جمعیت گسترش یافته است.

جالب است بدانید در گذشته، شیشلی یک منطقه روستایی باز بود که تا سال ۱۸۰۰ برای ماهیگیری، کشاورزی و تفریح ​​مورد استفاده قرار می‌گرفت. بعدها در سال‌های آخر امپراتوری عثمانی و سال‌های اولیه جمهوری ترکیه (در اواخر نوزدهم و اوایل قرن بیستم)، بعنوان یک منطقه مسکونی طبقه متوسط ​​تعیین شد.

امروزه، ساختمان‌های قدیمی این منطقه مدرنیزه شده‌اند و یا با ساختمان‌های چند طبقه نوساز جایگزین گشته‌اند. انبوهی از مغازه‌ها، کافه‌ها و امکانات رفاهی، زندگی را در این منطقه به لذتی مطلق بدل کرده‌اند که در هیچ جای دیگری نمی‌توان نظیرش را یافت. مقاله راهنمای کامل گردش در منطقه شیشلی، می‌تواند شما را بهتر با این محدوده آشنا کند. ما نیز در ادامه، قصد داریم سفری جذاب و مفرح را به لوکس‌‌ترین هتل‌ها در حوالی منطقه شیشلی آغاز کنیم و با پتانسیل‌ها و امکانات بی نظیرشان در پذیرایی از مسافران تور استانبول آشنا شویم.

 

آرکاد در شیشلی استانبول (Arcade)

این ملک خوش استایل و بسیار محبوب خصوصا در بین زوج‌ها، اقامتی به یادماندنی و رمانتیک را در محله نیشانتاشی استانبول یعنی منطقه معروف خرید و سرگرمی ارائه می‌دهد. مهمانان در این اقامتگاه ۴ ستاره، به امکاناتی ایده‌آل از جمله مرکز اسپا، سونا، حمام ترکی، وای فای رایگان در سراسر ملک، رزرواسیون ۲۴ ساعته، صبحانه روزانه لذیذ و نوشیدنی در کافه بار دسترسی دارند.

 

گشت و گذار در بازار ادویه استانبول

در اینجا ۴۴ اتاق شیک و بزرگ را خواهید یافت که از تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای فضای نشیمن هستند که بهترین امکان برای استراحت و دورهمی خانوادگی، پس از یک روز شلوغ گشت و گذار در شهر به شمار می‌آید.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم مرکز خرید سیتیز تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی، مرکز خرید Cevahir بیست دقیقه پیاده‌روی، مرکز همایش و نمایشگاه استانبول ۷۰۰ متر و مرکز کنگره استانبول نیز ۷۰۰ متر تا هتل فاصله دارند. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است که در ۲۲ کیلومتری ملک واقع شده و فرودگاه استانبول نیز در مسافت ۴۸ کیلومتری قرار دارد.

آدرس: Rumeli Caddesi No: 76, Meşrutiyet Mahallesi Sisli, Sisli, 34363 Istanbul, Turkey

 

لاساگرادا در شیشلی استانبول (Lasagrada)

این اقامتگاه زیبا، تاریخی و شیک با معماری مینیمالیستی ایتالیایی، در محله عثمان بی و تنها در چند قدمی منطقه مجلل نیشانتاشی واقع شده است. ایستگاه مترو عثمان بی، فاصله اندکی با ملک دارد و مهمانان دسترسی آسانی به میدان تکسیم در ۲ کیلومتری ملک خواهند داشت. در ضمن فرودگاه استانبول، در ۳۵ کیلومتری این اقامتگاه ۵ ستاره واقع شده است.

در اینجا با ۸۴ اتاق لوکس و امکانات مدرن مواجه خواهید شد که همگی مجهز به عایق صوتی، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، دستگاه اسپرسوساز و حمام مدرن دارای دوش یا وان هستند.

 

بهترین کارها در روزهای بارانی استانبول

امکانات شکم گردی نیز به نحوی مطلوب فراهم بوده و رستوران  Smog Shisha Lounge که از تراسی بزرگ و چشم‌اندازهای پانوراما از شهر برخوردار است، طعم غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی را سرو می‌کند. بوفه صبحانه غنی در رستوران Daphne شامل آب میوه‌های تازه، قهوه‌های ایتالیایی، نان‌های تازه و همچنین محصولات ارگانیک و بدون گلوتن است. Lasagrada Brasserie نیز دارای منوی وسیعی است که گزینه‌های لذیذ بین‌المللی را دربر می‌گیرد. از دیگر امکانات بارز این هتل می‌توان به مرکز اسپا، سونا و حمام ترکی، مرکز تناسب اندام مجهز و روف بار اشاره کرد.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

 

گلنز پالاس در شیشلی استانبول (Glens Palas)

این فضای شیک و لوکس ۵ ستاره که از طراحی داخلی فوق العاده‌ای برخوردار است، امکاناتی ایده‌آل نظیر بار و رستوران، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، تراس، صبحانه کانتیننتال یا بوفه و چشم‌اندازهایی باشکوه از دریا را ارائه می‌دهد.

 

بهترین نقاط عکاسی در استانبول

به لحاظ موقعیت مکانی این ملک در ۲ کیلومتری مرکز کنگره استانبول، ۷ کیلومتری پل بسفر، ۲.۲ کیلومتری کاخ دولما باغچه استانبول، ۲.۱ کیلومتری میدان تکسیم و یک کیلومتری ورزشگاه وودافون پارک واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول است که در ۳۵ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک، ترانسفر فرودگاهی را برای مهمانانش مهیا می‌کند.

در ضمن این اقامتگاه ۴۵ اتاق راحت و جادار را دربرگرفته که دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و کمد هستند.

آدرس: Harbiye Mahallesi Abdi Ipekci Caddesi No 12, Sisli, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

رناتا در شیشلی استانبول (Renata)

این ملک تاریخی و جذاب ۴ ستاره با ۳۷ اتاق دنج و راحت، در ۱.۸ کیلومتری مرکز خرید Cevahir، نهصد متری مرکز همایش و نمایشگاه استانبول و مرکز کنگره استانبول، ۱۶ کیلومتری فرودگاه آتاتورک و ۴۷ کیلومتری فرودگاه استانبول واقع شده است. در ضمن، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی به مهمانان ارائه می‌شود.

 

انتخاب بهترین کروزهای شبانه استانبول

این اقامتگاه زیبا، بعنوان یک ملک دوستدار محیط زیست فعالیت داشته و از فناوری ozone برای تمیز کردن اتاق‌ها قبل از ورود مهمانان استفاده می‌کند. در اینجا به امکاناتی جذاب از جمله وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز اسپا، سونا با پرداخت هزینه اضافی و همچنین صبحانه حلال و بدون گلوتن دسترسی خواهید داشت.

بعلاوه تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و پورت HDMI هستند. برخی از واحدها نیز، از یک فضای نشیمن برای راحتی بیشتر مهمانان برخوردارند.

آدرس: Nakiye Elgun Sokak No:44 , Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

 

رامادا پلازا در شیشلی استانبول (Ramada Plaza)

این هتل مجلل که تنها ۲ کیلومتر از میدان تکسیم فاصله دارد، در چند قدمی موزه نظامی استانبول و مرکز همایش و نمایشگاه استانبول واقع شده است. مرکز خرید Cevahir تنها ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد و فرودگاه صبیحا گوکچن، در ۴۵ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۴۹ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارند.

جالب است بدانید یک ورودی به ایستگاه مترو عثمان بی، درست در مقابل ملک وجود دارد. همچنین در این ملک، شارژ رایگان را برای خودروهای برقی خود خواهید یافت. بعلاوه به دلیل واقع شدن در منطقه شیک نیشانتاشی، حوالی این ملک سرشار از رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های برندهای معروف است.

 

مراکز خرید ارزان استانبول کدامند؟

و اما از مهمترین امکانات و خدمات این ملک جالب توجه می‌توان به باشگاه بدنسازی، استخر پشت بام، مرکز اسپا، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار مرمرین و خدمات ماساژ اشاره کرد. بعلاوه پارکینگ اختصاصی با پرداخت هزینه اضافی، برای مهمانانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند فراهم است.

برای شکم گردی می‌توانید به رستوران Pancaldi در این ملک بروید که غذاهای ترکی و بین‌المللی بسیار باکیفیت و لذیذی سرو می‌کند. همچنین صبحانه در اینجا، به صورت بوفه آزاد ارائه می‌شود. کافه بار ۲۴ ساعته این اقامتگاه نیز طعم‌های محبوبی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و دسرها و قهوه‌های بسیار خوشمزه، ساندویچ‌های مغذی، پیش غذاهای مختلف و سالادهای سالم را در اینجا خواهید یافت. همچنین برای کسانی که عاشق پیتزا و برگر هستند، منویی بسیار متنوع را ارائه می‌دهد.

در نهایت ۱۷۵ اتاق را در این ملک ۵ ستاره خواهید یافت که سازگار با محیط زیست بوده و انواع امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، تلویزیون‌ صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار را برای پذیرایی از مهمانان مهیا می‌کنند.

آدرس: Halaskargazi Cad No 63 Osmanbey, Sisli, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey

 

رگارد در شیشلی استانبول (Regard)

این هتل ۴ ستاره که از موقعیت مکانی عالی برخوردار است، وای فای رایگان در سراسر ملک، رستوران، مرکز تناسب اندام مجهز و مدرن، اتاق جلسات، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ در مرکز سلامتی همراه با اتاق نمک را ارائه می‌دهد.

بعلاوه هر کدام از ۵۴ اتاق این اقامتگاه نیز مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با وان و دوش و لوازم آرایش رایگان و سشوار و سایر وسایل آسایش و راحتی هستند. برخی از اتاق‌ها نیز از یک فضای نشیمن، برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان برخوردارند.

 

قهوه ترک در بهترین مکان‌های استانبول

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم مرکز کنگره استانبول در ۵۰۰ متری، میدان تکسیم در ۱.۶ کیلومتری و ایستگاه مترو عثمان بی در ۸۰ متر هتل قرار دارند. مرکز خرید Cevahir دو کیلومتر، مرکز خرید Zorlu چهار و نیم کیلومتر و مرکز خرید Kanyon پنج و نیم کیلومتر از ملک فاصله دارند. نزدیک‌ ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آتاتورک است که در ۱۶ کیلومتری هتل واقع شده و البته فرودگاه استانبول، ۵۰ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: BOZKURT MAH. DERE 2 SK. NO: 7 -9 İÇ KAPI NO: 1 ŞİŞLİ, Sisli, 34375 Istanbul, Turkey

 

آدلمار در شیشلی استانبول (Adelmar)

این فضای آرامش بخش و جذاب، ۵۰۰ متر از مرکز همایش و نمایشگاه استانبول، ۱.۵ کیلومتر تا مرکز خرید Cevahir و ۶ دقیقه پیاده روی تا نیشانتاشی فاصله دارد. همچنین فرودگاه آتاتورک، در ۱۶ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۵۱ کیلومتری هتل قرار دارند.

گفتنی است این ملک ۴ ستاره با امکاناتی نظیر میز تور، سالن استراحت مشترک، بار و رستوران به استقبال مسافران تور استانبول می‌آید. بعلاوه هر روز، صبحانه قاره‌ای بسیار لذیذ و باکیفیتی در هتل سرو می‌شود. در ضمن، در اینجا رستورانی را خواهید یافت که بهترین غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد.

 

تفریح در پارک‌های بازی و آبی استانبول

برای استراحت و رفع خستگی‌های سفر، مهمانان می‌توانند در یکی از ۳۸ اتاق این هتل اقامت داشته باشند که از تخت‌هایی راحت، تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، میز کار، کمد لباس، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. برخی از واحدها نیز، دارای فضای نشیمن و بالکن هستند.

آدرس: Dolapdere Caddesi No:217, Sisli, 34375 Istanbul, Turkey

 

لِمیراژ در شیشلی استانبول (Le Mirage)

این هتل در مرکز شیشلی واقع شده و از دکوراسیونی مدرن برخوردار است. در اینجا با رزرواسیون ۲۴ ساعته، میز تور، چشم‌اندازهایی جذاب به دیدنی‌های شهر، بار و رستوران از مهمانان پذیرایی می‌شود. بعلاوه روم سرویس، انبار چمدان و صرافی در دسترس هستند.

این اقامتگاه ۴ ستاره، ۳۸ اتاق را در خود جای داده که همگی مجهز به تهویه مطبوع مرکزی، وای فای رایگان، مینی بار، کتری برقی، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با امکانات رایگان هستند.

 

بهترین رستوران‌های محله کادیکوی استانبول

همچنین خدمات شاتل به فرودگاه آتاتورک استانبول که در فاصله ۲۱ کیلومتری هتل واقع شده است، با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت ایستگاه مترو عثمان بی در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی و مراکز خرید جواهر، سیتیز، پروفیلو و آستوریا در حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از ملک قرار دارند. بعلاوه مهمانان می‌توانند با یک پیاده روی کوتاه خود را به مرکز کنگره استانبول، مرکز کنگره لطفی کردار، مرکز کنگره هیلتون و تئاتر روباز حاربیه برسانند.

آدرس: Cumhuriyet Mah. Abidei Hürriyet Cad. No:22 Sisli, Sisli, 34380 Istanbul, Turkey

 

جف نیشان تاشی در شیشلی استانبول (Jaff Hotels Nişantaşı)

این ملک ۴ ستاره، در سپتامبر ۲۰۲۰، در فاصله‌ای کمتر از ۱ کیلومتر از مرکز کنگره استانبول افتتاح شد. این اقامتگاه زیبا و مجلل، دارای چشم‌اندازی جذاب از شهر بوده و مخاطبانش را به رستوران، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، رستوران، اتاق جلسات و ۶۷ اتاق خانوادگی مهمان می‌کند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، حوله و میز کار بوده و برخی از اتاق‌های ویژه بالکن دارند.

 

فعالیت‌های جذاب در بی‌اغلو، استانبول

بعلاوه، مهمانان هر روز می‌توانند از طعم بی نظیر صبحانه بوفه لذت ببرند. در نهایت به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم میدان تکسیم ۲.۱ کیلومتر و برج ساعت دولما باغچه ۲.۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول است که در ۳۰ کیلومتری هتل واقع شده و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به علاقمندان ارائه می‌دهد.

آدرس: Merkez mahallesi Nakiye Elgün Sokak No:45 Şişli, Sisli, 34250 Istanbul, Turkey

 

لاواستریا در شیشلی استانبول (La Wisteria)

این هتل بوتیک رمانتیک و ۴ ستاره، با ۲۵ اتاق دنج و راحت، وای فای رایگان، صبحانه بوفه، اتاق‌های دنج، امکانات اسپا و سونا رایگان و خدمات ماساژ با هزینه اضافی و همچنین چشم‌اندازی جالب توجه از شهر، از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

این ملک در شیشلی که ۴ دقیقه پیاده روی تا محله بومونتی فاصله دارد، در عین حال در مسافت ۴۲ کیلومتری فرودگاه استانبول واقع شده و مهمانان می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی نیز برخوردار شوند.

 

معرفی زیباترین کاخ‌های استانبول

در ضمن تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان و سایر امکانات رفاهی هستند. صبحانه بوفه نیز هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. در ضمن پرسنل پذیرش به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و تعاملی عالی با همه مهمانان، از جمله مهمانان بین‌المللی دارند.

آدرس: Cumhuriyet Mh. Izzetpasa Sk. No:56 Bomonti Sisli, Sisli, 34380 Istanbul, Turkey

در این مقاله، برخی از مهمترین هتل‌های لوکس در شیشلی استانبول را از نظر گذراندیم. و البته این گزینه‌ها، به همین مقاله خلاصه نمی‌شوند. بنابراین، در مقاله بعد نیز ما را همراهی کنید تا با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌ها در شیشلی استانبول آشنا شوید.

منابع:

https://luxuryhotel.guru/istanbul_Sisli/

https://travel.usnews.com/Hotels/Istanbul_Turkey/n-sisli/

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g293974-zfn7811854-Istanbul-Hotels.html

۰۹ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران