لوکس‌ترین هتل‌ها در کارتال استانبول: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری استانبول
لوکس‌ترین هتل‌ها در کارتال استانبول: قسمت دوم

کارتال در سمت آناتولی استانبول (استانبول آسیایی)، دقیقا در ساحل دریای مرمره واقع شده و تا تپه‌های سرسبز زیبای آن در داخل خشکی امتداد دارد. کارتال، رو به جزایر پرنس استانبول است و اطراف آن را مناطق پندیک، مال تپه، سانجاک تپه و سلطان بیلی احاطه کرده‌اند. اینجا بعنوان یکی از مناطق پر جنب و جوش و پرجمعیت شهر و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها از نظر مسافران تور استانبول شناخته می‌شود. بیایید در ادامه بخش اول با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه کارتال آشنا شویم.

 

Burgu Arjaan

این ملک اشرافی در مال تپه، در حوالی کارتال و در سمت آسیایی شهر واقع شده و تنها چند قدم با مترو فاصله دارد و به خیابان بغداد و مراکز تجاری، خرید و سرگرمی بسیار نزدیک است.

در اینجا ۱۱۳ اتاق جای گرفته‌اند که دارای آشپزخانه کوچک، چای / قهوه ساز، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، ماشین لباسشویی و خشک کن، گاوصندوق شخصی و اتو هستند. برخی از واحدها نیز برای راحتی بیشتر مهمانان، دارای فضای نشیمن بوده و برخی دیگر، چشم‌اندازی باشکوه به منظره دریا یا شهر دارند. در ضمن، وای فای رایگان در سرتاسر ملک وجود دارد.

 

تجربه ۷ تفریح هیجان‌انگیز در استانبول

به جهت خورد و خوراک لازم نیست نگران چیزی باشید، زیرا این هتل دارای ۴ غذاخوری بوده و در این میان، رستوران Elements All Day Dining طعم بی نظیری از غذاهای بین‌المللی  را ارائه می‌دهد. Elements Bar با دکوراسیون مدرن خود فضایی شیک را فراهم می‌کند. B&T Café-Deli یک کافه مدرن اروپایی است که تنقلات، سالاد سالم، ساندویچ، کلوچه و دسرهای خانگی را سرو می‌کند. و بار کنار استخر روباز نیز، در فصل تابستان خدماتی عالی برای شکم گردی مهمانان ارائه می‌دهد.

اگر با فرزند خردسال با تور استانبول سفر می‌کنید، این هتل می‌تواند گزینه‌ای عالی برای اقامتتان به شمار آید، زیرا بچه‌ها می‌توانند در کلوپ Flipper’s Kids وقت بگذرانند و با انواع بازی‌ها و اسباب بازی‌های آموزشی، در کنار مربیان آموزش دیده سرگرم شوند.

این هتل، فن آوری سطح بالایی را در ۴ اتاق جلسه با اندازه‌های مختلف ارائه می‌دهد. اتاق‌های جلسه، از سیستم‌های صوتی تصویری و نورپردازی مدرن برخوردارند. از طرفی دیگر، مهمانان می‌توانند در باشگاه تناسب اندام مجهز به کاردیو با فناوری بالا، تجهیزات تمرینی و برنامه‌های شخصی به فعالیت بپردازند و از راهنمایی مربیان حرفه‌ای بهره‌مند شون. و یا ساعاتی را در استخر سرپوشیده یا روباز، اتاق بخار و سونا به ریلکس کردن و استراحت مشغول شوند.

و اما به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم خیابان بغداد ۶ کیلومتر، کادیکوی ۸.۴ کیلومتر، فرودگاه صبیحا گوکچن ۲۰ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۷۰ کیلومتر با این ملک ۵ ستاره فاصله دارند. ورودی ایستگاه مترو مال تپه نیز، درست در کنار هتل قرار دارد.

 

تاریخچه و محله‌های شاخ طلایی در استانبول

آدرس: Altaycesme Mah. Samanyolu Sok. No:23 Maltepe Istanbul, Maltepe, 34843 Istanbul, Turkey

 

Tango Arjaan

این هتل لوکس ۵ ستاره، در مال تپه و در نزدیکی ورودی مترو واقع شده و دسترسی عالی به مراکز تجاری، خرید و سرگرمی خیابان بغداد دارد. بسیاری از مشخصه‌های این هتل، مانند خواهر دوقلویش، هتل Burgu Arjaan است.

از مهمترین امکانات این ملک زیبا می‌توان به باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا و اتاق بخار، آرایشگاه و ۴ اتاق جلسه چند منظوره با تجهیزات سمعی و بصری و امکانات مدرن اشاره کرد. بعلاوه بچه‌ها نیز می‌توانند در کلوپ کودکان، به بازی و وقت گذرانی بپردازند تا والدین آنها با خیال راحت، به استفاده از امکانات رفاهی هتل و یا گشت و گذار در شهر مشغول شوند .

به جهت گزینه‌های غذاخوری، می‌توانید ۴ رستوران و کافه بار را در این ملک خاطره‌انگیز بیابید. رستوران Elements All Day Dining ، یک تجربه ناهارخوری عالی را در محیطی زیبا و خودمانی با انواع غذاهای بین‌المللی مشتمل بر صبحانه روزانه، بوفه ناهار و منوی آلاکارت ارائه می‌دهد. Elements Bar دارای محیطی دنج و شیک در کنار منوی نوشیدنی‌های متنوع است. کافه B&T Café–Deli نیز یک سالن استراحت به سبک مدرن است که در طول روز میان‌ وعده‌های سبک، شیرینی‌های خانگی، دسرها و نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت سرو می‌کند.

 

آشنایی با ۳۰ موزه برجسته استانبول، قسمت اول

در این ملک ۵ ستاره، ۱۳۲ اتاق و سوئیت وجود دارند که همگی از آشپزخانه کوچک، چای / قهوه ساز، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، ماشین لباسشویی و خشک کن، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی برخوردارند و روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته فراهم است. بعلاوه، سوئیت‌ها به منظره شهر و جزایر پرنسس دید دارند.

آدرس: Altaycesme Mh. Samanyolu Sk. No:23 Maltepe, Maltepe, 34843 Istanbul, Turkey

 

The Green Park Pendik

این هتل لوکس ۵ ستاره که در مرکز منطقه پندیک و در حوالی کارتال واقع شده است، ۵۳۸ اتاق مجلل با تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام آبگرم اختصاصی را در خود جای داده که برخی از آنها با چشم‌اندازی از دریای مرمره، از مهمانان پذیرایی می‌کنند. بعلاوه مرکز اسپای هتل دارای اتاق‌های بخار، اتاق‌های برفی و اتاق‌های ماساژ خصوصی است.

از دیگر امکانات رفاهی می‌توان به استخرهای سرپوشیده و روباز، وای فای رایگان در مناطق عمومی، سالن زیبایی، سالن بدنسازی با تجهیزات قلب و عروق و استودیو پیلاتس اشاره کرد.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی در استانبول (قسمت اول)

امکانات شکم گردی نیز به بهترین نحو، در این اقامتگاه فراهم است. در واقع این ملک، دارای ۷ بار و رستوران می‌باشد. رستوران Sarajevo، صبحانه غنی بوفه را همراه چشم‌اندازی بی نظیر از دریا ارائه می‌دهد. رستوران Gourmet، غذاهای بسیار باکیفیت و لذیذ و نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌کند. همچنین می‌توانید اوقاتتان را در بار Red n Black یا Jinks Pub به نوشیدن، استراحت و تماشای تلویزیون بگذرانید. گفتنی است این ملک، فقط ۵۰۰ متر از بندر کشتی‌های پندیک و ۸ کیلومتر با پیست فرمول ۱ استانبول فاصله دارد. فرودگاه صبیحا گوکچن نیز در ۷ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۸۷ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Kaynarca Mah. Erol Kaya Cad. No:204 Pendik , Pendik, 34890 Istanbul, Turkey

 

Divan

این ملک زیبای ۵ ستاره، در کارتال و در ۳ کیلومتری مارینا پندیک واقع شده که کشتی‌ها از آن حوالی، به سمت دریای مرمره می‌روند. گفتنی است فرودگاه صبیحا گوکچن ۱۲ کیلومتر و فرودگاه استانبول، ۹۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

بعلاوه این اقامتگاه، ۲۳۱ اتاق راحت با امکانات مدرن را در خود جای داده است. این اتاق‌ها دارای مبلمان چوبی ظریفی بوده و مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، دسترسی به اینترنت رایگان و امکانات تهیه چای و قهوه رایگان هستند.

 

بهترین هتل‌های منطقه بی‌اغلو استانبول

مرکز اسپا و تناسب اندام به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع شامل استخرهای سرپوشیده و روباز، یک سالن بدنسازی مجهز با مربیان حرفه‌ای، حمام ترکی، سونا، جکوزی و یک اتاق باران بزرگ با کاشی است. همچنین می‌توانید برای ریلکس کردن، گزینه‌ای را از بین طیف وسیعی از ماساژها انتخاب کنید.

در کنار این امکانات، مجموعه‌ای عالی از غذاهای ترکی و بین‌المللی، در محیط زیبای رستوران Brasserie سرو می‌شوند. بار رستوران پشت بام Turkuaz که در طبقه آخر واقع شده، طعم‌های بی نظیری را همراه با چشم‌اندازی پانوراما از جزایر پرنس استانبول ارائه می‌دهد. همچنین یک بار سلامتی در باشگاه وجود دارد که آبمیوه‌های تازه را سرو می‌کند.

آدرس: E5 Karayolu Uzeri No:209 Ust Kaynarca 34899 Pendik, Pendik, 34899 Istanbul, Turkey

 

Broyt Suites

این هتل خاطره‌انگیز، در فوریه ۲۰۲۰ و در ۸ کیلومتری برج میدن و ۱۲ کیلومتری بازار بزرگ استانبول افتتاح شد. این ملک، اقامتی کامل را با انواع امکانات رفاهی از جمله رستوران، وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ اختصاصی رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات دربان و صرافی برای مهمانان فراهم می‌کند.  در ضمن، هر روز صبحانه قاره‌ای در دسترس است.

 

پربازدیدترین نقاط استانبول

در این اقامتگاه ۴ ستاره، ۲۷ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کوچک، ناهار خوری، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی درنظر گرفته شده‌اند. برخی از اتاق‌ها نیز، منظره شهر را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

گفتنی است این ملک حدود ۱۳ کیلومتر تا باسیلیکا سیسترن استانبول، ۱۳ کیلومتر تا ایاصوفیه، ۱۴ کیلومتر تا ستون کنستانتین یادگار رومی‌ها در استانبول، ۱۵ کیلومتر تا مسجد آبی استانبول و ۱۶ کیلومتر تا کاخ دولما باغچه فاصله دارد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن استانبول است که در ۳۲ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: caddebostan mahallesi Bağdat Caddesi no:290, Kadikoy, 34728 Istanbul, Turkey

 

Dream Hill

این اقامتگاه رویایی، جذاب و مدرن، تنها ۲۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه صبیحا گوکچن فاصله دارد. برای رفت و آمد در شهر نیز مشکلی نخواهید داشت، زیرا ایستگاه مترو Idealtepe در ۷۰۰ متری هتل واقع شده است. بعلاوه اگر با خودروی شخصی در تور استانبول سفر می‌کنید، می‌توانید از مزایای پارکینگ اختصاصی رایگان در این ملک برخوردار شوید.

در این هتل ۴ ستاره، شاهد ۱۳۶ اتاق شیک با رنگ‌های خاکی و قهوه‌ای و مبلمان درجه یک خواهید بود که مجهز به وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، چای ساز و قهوه ساز و فضای نشیمن هستند.

 

ماجراجویی جذاب در سفر به استانبول

برای شکم گردی نیز، امکاناتی عالی در نظر گرفته شده است. رستوران Marmara، هر روز صبحانه را به سبک بوفه ارائه می‌دهد و رستوران آلاکارت Dream Bistro نیز، غذاهای محلی ترکی و همچنین غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند. کاپیتان بار که در طبقه آخر و مشرف به دریا و جزایر پرنس قرار دارد، برای صرف نوشیدنی و تماشای زیبایی‌های طبیعی اطراف ایده‌آل است. همچنین مهمانان می‌توانند از خوردن کیک‌ها، کلوچه‌ها و شیرینی‌های خانگی در Dream Patisserie لذت ببرند.

از دیگر امکانات قابل توجه این هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام و مرکز سلامتی اشاره کرد که با استخر سرپوشیده، سونا، حمام و طیف وسیعی از انواع ماساژهای آرامش بخش به استقبال مهمانان می‌آید.

آدرس: Bagdat Cad. No:273 Maltepe, Maltepe, 34854 Istanbul, Turkey

 

Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel

این فضای رومانتیک و دوست داشتنی، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و درست در کنار کالامیس مارینا و پارک کالامیس در سمت آسیایی استانبول، در چند قدمی مارینا فنرباغچه و ورزشگاه فنرباغچه، یعنی شکری سراج اوغلو قرار دارد.

این هتل نوساز ۵ ستاره دارای ۲۱۰ اتاق شیک با منظره دریا، اسکله یا شهر است. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، پخش‌کننده iPod، وای‌فای رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز رایگان و همچنین ۲ بطری آب هستند. بعلاوه، روم سرویس ۲۴ ساعته نیز در دسترس است.

 

اینستاگرامی‌ترین کافه‌های استانبول

در ضمن این هتل دارای ۲ استخر روباز، یک استخر سرپوشیده گرم، و یک مرکز اسپا و تناسب اندام به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع است. پس از تمرین در Shape Club، می‌توانید از ماساژ درمانگران خاور دور در اسپای Blue Harmony  لذت ببرید. همچنین این هتل، ۸ رستوران و کافه را در خود جای داده که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند. Remina صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند، در حالی که روف رستوران Ouzo با تم مدرن خود، غذاهای دریایی ارائه می‌دهد. Sushico و Divan Patisserie نیز، از جمله پرطرفدارترین گزینه‌های غذاخوری هتل هستند.

به لحاظ دسترسی‌ها، این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و منطقه خرید محبوب خیابان بغداد، فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا ملک فاصله دارد. همچنین بندر اتوبوس‌های دریایی Kadikoy Seabus، بندر کشتیرانی کادیکوی و ایستگاه مترو کادیکوی که دسترسی آسان به بخش اروپایی استانبول را فراهم می‌کند، تنها ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارند. ایستگاه متروی کادیکوی، مسیری را به خط مارمارای ارائه می‌دهد تا در چند دقیقه به سمت اروپایی برسید. بعلاوه میهمانان می‌توانند به تاکسی دریایی، برای رفتن به جزایر پرنس در اسکله تفریحی، واقع در نزدیکی هتل دسترسی داشته باشند. در نهایت باید گفت فرودگاه صبیحا گوکچن، ۳۰ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۶۳ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

 

مراکز خرید ارزان استانبول کدامند؟

آدرس: Fener Kalamis Caddesi No:38, Kadikoy, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

 

La Cielo Suites Bostancı

و در پایان این سفر مجازی و لوکس، سری می‌زنیم به این هتل زیبا و شاعرانه که در ژانویه ۲۰۲۱ در ۱۱ کیلومتری برج میدن افتتاح شد. این ملک انواع امکانات رفاهی از جمله روم سرویس، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، استخر جکوزی، خدمات کرایه خودرو و چشم‌اندازهایی بی بدیل به مناظر اطراف را ارائه می‌دهد.

بعلاوه ۲۴ اتاق را در این ملک ۴ ستاره خواهید یافت که دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، حمام اختصاصی، کمد و گاوصندوق شخصی هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای پاسیو بوده و برخی دیگر چشم‌اندازی به باغ هتل دارند. در ضمن هر روز، صبحانه بوفه یا آلاکارت نیز برای مهمانان سرو می‌شود که از کیفیت و تنوعی عالی برخوردار است.

گفتنی است کاخ توپکاپی استانبول و همینطور پل شهدای ۱۵ جولای ۱۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین ‌المللی صبیحا گوکچن است که در ۱۹ کیلومتری هتل واقع شده و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

تفریح در پارک‌های بازی و آبی استانبول

آدرس: Altıntepe mahallesi Galipbey Caddesi no:1, Maltepe, 34854 Istanbul, Turkey

۱۴ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران