اجاره آپارتمان‌های لوکس استانبول (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری استانبول
اجاره آپارتمان‌های لوکس استانبول (قسمت اول)

در سفر با تور استانبول متوجه خواهید شد، این شهر که بین دو قاره اروپا و آسیا واقع شده از تضادهای فراوان، زیبا و شگفت‌انگیزی برخوردار است. قطعا این تضادها، روی بناها و اقامتگاه‌ها نیز تاثیر خود را داشته به این معنا که می‌توانید هتل یا هر نوع اقامت‌گاه دیگری را متناسب با هر سلیقه‌ای بیابید. ما نیز در این مقاله، قصد داریم در مورد اجاره آپارتمان‌های لوکس استانبول در تعطیلات صحبت کنیم.

 

قیمت اجاره آپارتمان در محله‌های معروف استانبول

قیمت و کیفیت آپارتمان بستگی دارد به اینکه در کدام منطقه از استانبول، آپارتمان اجاره می‌کنید. برخی از مناطق شهر بسیار پرطرفدار و گران هستند، اما هر چه از مرکز شهر فاصله می‌گیرید، قیمت‌ها مقرون به صرفه‌تر می شوند. بطور کلی، قیمت اجاره آپارتمان در بخش اروپایی استانبول، عمدتا بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو در ماه است. اما بخش آسیایی استانبول ارزان‌تر بوده و در حدود ۳۵۰ تا ۷۰۰ یورو در ماه است. برای آشنایی با محله‌های این شهر، مقاله محله‌های دیدنی و جذاب استانبول را مطالعه کنید. در ادامه، مروری کلی بر اجاره آپارتمان در محله های معروف استانبول خواهیم داشت:

تکسیم: این محله که در منطقه بی اغلو واقع شده، محبوبیت زیادی برای افراد محلی و نیز گردشگران دارد. این محدوده، همچنین به عنوان قطب اصلی حمل و نقل استانبول عمل می‌کند. گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای در مورد اجاره آپارتمان مبله در تکسیم وجود دارد، هرچند شایان ذکر است که این منطقه گاهی اوقات می‌تواند فوق العاده پر سر و صدا باشد.

 

راهنمای بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

سلطان احمد: این منطقه کوچک و تاریخی، با معماری‌های باستانی عجیب و غافلگیرکننده احاطه شده که به شدت برای گردشگران جالب هستند. این محله همچنین، چشم اندازهای بی‌نظیری به سراسر بسفر دارد. اجاره اکثر آپارتمان‌های محله سلطان احمد در استانبول بالاست و البته بسته به اندازه و نوع ساختمان، می‌توانید گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای را نیز بیابید.

گالاتا: اینجا منطقه‌ای است که به داشتن برج مشهور قرن چهاردهمی خود می‌بالد. اگر به دنبال آپارتمان اجاره‌ای در نزدیکی برج گالاتا در استانبول هستید، لازم است که هزینه ای بیش از سایر محله‌های استانبول برای این امر درنظر بگیرید.

جهانگیر: اینجا به محله‌ای محبوب برای مهاجران و نیز افراد تازه وارد تبدیل شده است. جهانگیر، برخی از مشهورترین هنرمندان استانبول از رمان نویسان گرفته تا ستاره‌های اپرا را به خود جلب کرده و این امر منجر به افزایش قیمت اجاره بهای آپارتمان‌ها در این محدوده شده است. اگر خیلی خوش شانس باشید، می‌توانید ملکی را پیدا کنید که منظره خیره کننده‌ای از دریا را ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل‌های استانبول با بهترین اینترنت بی‌سیم رایگان

شهر قدیمی: این محدوده که به عنوان "شبه جزیره تاریخی" نیز شناخته می‌شود، دارای اکثر بناهای باستانی این شهر است که بیشتر آنها مربوط به دوره‌های بیزانس و عثمانی هستند. این منطقه به طور حیرت‌انگیزی ارزان بوده و به راحتی می‌توانید آپارتمانی مقرون به صرفه را بیابید.

بطور کلی، آپارتمان‌های مبله و لوکس بسیاری در استانبول وجود دارند. اما در ادامه، برخی از معروف‌ترین آنها را برای اجاره چند روزه و حتی طولانی مدت به شما معرفی خواهیم کرد.

Bosphorus Pearl Suite

این  آپارتمان لوکس و بزرگ چهار خوابه و مبله، گزینه‌ای ایده‌آل برای یک خانواده یا گروهی از دوستان با ظرفیت ۸ نفر است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به ۳ حمام اختصاصی، پارکینگ، سونا، استخر، فیتنس، اسپا، نظافت روزانه و مستخدم و برخورداری از آخرین فناوری‌ها اشاره کرد. این آپارتمان در محله Gumussuyu استانبول واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های ارزان استانبول سال ۲۰۱۹

Bosphorus Royal Suite

این آپارتمان منحصر به فرد یک خوابه با ظرفیت ۲ نفر، مهمانان خود را از تمام امکانات به روز و مدرن برخوردار می‌کند و نیز چشم اندازی بی‌نظیر از بسفور ارائه می‌دهد. این ملک بیش از ۶۵۰ متر مربع مساحت دارد و دارای چهار حمام، سونا، دو اتاق بخار، پنج اتاق درمان، جکوزی، حمام رومی، بار، اتاق نشیمن، آشپزخانه و یک دفتر کار است. در واقع باید گفت که این اقامت‌گاه تفریحی لوکس، هم برای اقامت شغلی و هم برای یک استراحت عاشقانه گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

Swissotel Living

این آپارتمان راحت و لوکس، برای اقامت خانواده و یا دوستان ایده‌آل است. این بنا در منطقه بشیکتاش واقع شده و در کنار سایر امکانات اقامتگاه‌های لوکس از استخر پشت بام، یک سالن بدنسازی و یک فضای اسپا ۴۰۰۰ متری با ۱۴ اتاق درمانی، سه حمام، یک اتاق هیدروتراپی و یک سالن ریلکس برخوردار است.

 

معرفی هتل ۴ ستاره پورت بسفروس استانبول

Nisantasi Luxury Palace 

هر واحد این کاخ مجلل، مساحتی بالغ بر ۲۸۰ متر مربع دارد و برای اسکان ۶ نفر جهت اقامتی طولانی و یا کوتاه مکان مناسبی است. این واحدهای مبله با سقف‌های ۴ متری، پنجره‌های سقف به کف، درب‌های چوبی دوران عثمانی، دارای ۲ اتاق خواب کامل و یک اتاق مبله هستند. گفتنی است که این بنا، در منطقه نیشان تاشی استانبول واقع شده و از مشخصه‌های بارز آن می‌توان به  یک اتاق نشیمن عظیم با تلویزیون و کانال‌های ماهواره‌ای و اپل تی وی، پخش کننده DVD با کتابخانه‌ای مشتمل بر ۲۰۰۰ دی وی دی، چاپگر، اسکنر و فکس و آشپزخانه‌ای عالی و تراس مبله اشاره کرد.

 Golden Bosphorus Penthouse

پنت هاوس اختصاصی استانبول با تراس و چشم انداز عالی به بسفر، یک آپارتمان دوبلکس است. سه اتاق خواب کامل بی عیب و نقص با حمام و سرویس بهداشتی مهمان و یک اتاق نشیمن با کلیه تجهیزات الکترونیکی مدرن از مشخصه‌های بارز این بنای لوکس هستند. اگر برای بیزینس به استانبول آمده‌اید، این آپارتمان بسیار مناسب شماست، زیرا یک بخش اداری با میز تحریر خصوصی در اینجا وجود دارد. جالب است بدانید که این ساختمان، در حوالی برج گالاتا واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۱۹ به انتخاب tripsavvy

۱۷ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران