بهترین اقامتگاه‌های جزیره کوه لیپ تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین اقامتگاه‌های جزیره کوه لیپ تایلند

Koh Lipe، انتخابی شگفت‌انگیز از هتل‌های بوتیک و لوکس با چشم انداز ساحلی خیره کننده را ارائه می‌دهد که یافتن آنها در دیگر نقاط تایلند دشوار است. خانه‌های ییلاقی کوچک چوبی به جای هتل‌های بتونی غول پیکر، در سراسر این جزیره به زیبایی خونمایی می‌کنند. اگر مسافر تور تایلند هستید، بیایید در این مقاله با برخی از بهترین اقامتگاه‌های کوه لیپ تایلند از نزدیک آشنا شویم.

 

Sawan

این تفریحگاه، دارای مجموعه‌ای کوچک از ۵ خانه ییلاقی راحت تایلندی است که در نزدیکی Sunset Beach واقع شده‌اند. این اقامتگاه تفریحی بسیار مناسب یک سفر شخصی و خصوصی است. هر ویلای ییلاقی، یک بالکن بزرگ و اختصاصی دارد که منظره‌ای باشکوه از دریای آندامان و غروب آفتاب ارائه می‌دهد. اگر نمی‌خواهید در بالکن بنشینید، می‌توانید در تختخوابتان دراز بکشید و از درهای شیشه‌ای بزرگ روبرو شاهد این مناظر بی‌بدیل باشید.

 

معرفی ۷ ساحل معروف و زیبای پاتایا

Serendipity Beach

این اقامتگاه لوکس که روی تپه‌ای واقع شده، در فاصله کمی از جنوب ساحل Sunrise قرار دارد. ویلاها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور طبیعی درون منظره‌ای بی‌بدیل از طبیعت قرار گرفته‌اند. هر ویلا، چشم انداز شگفت‌انگیزی به دریای آندامان دارد و بالاترین ویلا در ۵۵ متری از سطح دریا واقع شده است.

Mali

این تفرجگاه، دارای ۳۴ خانه ییلاقی خیره کننده است. سقف‌های پوشالی شما را فریب ندهد. این اقامتگاه‌ها بسیار لوکس هستند و از تخت بزرگ عالی، درهای شیشه‌ای سقف به کف و چشم اندازهایی بی‌نظیر به جزیره برخوردارند.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ساحلی تایلند

Ten Moons

این تفریحگاه دارای تعدادی از خانه‌های ییلاقی چوبی هستند که با پوشش گیاهی سرسبز و ساحل شنی کوچکی احاطه شده‌اند و بهشتی به یاد ماندنی را تداعی می‌کند. خانه‌های ییلاقی، دقیقا در انتهای جنوبی ساحل Sunrise قرار دارند و بسیار مناسب و آرام هستند. کمی آن طرف‌تر، صخره‌های مرجانی Koh Usen که سر از آب بیرون آورده‌اند و ماهیانی که در آن حوالی به گشت و گذار مشغولند، به چشم می‌خورند.

Castaway

خانه‌های ییلاقی Beachfront Breezy در تفرجگاه Castaway، خیره کننده‌ترین نما را در جزیره ارائه می‌دهند. از پنجره طبقه دوم به رنگ‌های فیروزه‌ای دریای اندامان خیره شوید و صبح هنگام نیز با تصویری شگفت‌انگیز از طلوع خورشید به استقبال یک روز شاد و مفرح بروید. این حوالی، فضایی آرام و معنوی در اختیارتان می‌گذارد تا در ساعات اولیه روز به ساحل بروید و به یوگا و مدیتیشن بپردازید. در ضمن صبحانه‌ای از میوه‌های تازه، پنکیک و قهوه بسیار خوشمزه‌ای در رستوران کنار ساحل انتظارتان را می‌کشد.

 

معرفی هتل‌های عاشقانه کنار ساحلی بانکوک

Bayview Sunset Bungalows

این مجموعه از خانه‌های ییلاقی در انتهای Sunset Beach، یکی از بهترین منظره‌ها را در جزیره به گردشگران هدیه می‌دهد و در بالکن نیز به چشم انداز بی‌بدیل غروب خورشید دست خواهید یافت. در کنار این ویلاها، تنها دو هتل در این محدوده به چشم می‌خورند و در کل فضای اینجا به نحوی خارق‌العاده، آرامش بخش و دنج است.

Wapi

این تفریحگاه در میان جنگل درختان کاج و در وسط ساحل Sunrise قرار دارد و برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی با هزینه پایین‌تر در این جزیره هستند مناسب است. این مکان چشم اندازی زیبا از اقیانوس دارد و منظره‌ای زیبا از طلوع خورشید را به سحرخیزان هدیه می‌دهد. میهمانان برای اکتشاف در میان صخره‌های مرجانی از تجهیزات غواصی برخوردار خواهند شد و همچنین می‌توانند از دوچرخه‌ها برای گشت و گذار در جزیره استفاده کنند.

Gecko Lipe

این اقامت‌گاه در میانه راه بین ساحل پاتایا و ساحل Sunrise قرار دارد و با یک پیاده‌روی کوتاه از آن، می‌توان به کنار دریا رسید. خانه‌های ییلاقی روستایی مجهز به تختخوابی بزرگ و راحت، کولر و پشه بند هستند. این خانه‌ها برای مسافران کوله پشتی، بهترین گزینه بوده و قیمت‌ اجاره آنها نیز بسیار مناسب است.

 

پاتایا را در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی تجربه کنید

The Chic

این هاستل، یکی از جدیدترین اقامتگاه‌های بودجه‌ای در جزیره است که درست در امتداد خیابان Walking کوه لیپ تایلند واقع شده است. شما در این خوابگاه می‌توانید مسافران بسیاری را بیابید که به تنهایی سفر می‌کنند. اتاق‌های خوابگاه نیز، ارزان‌ترین اتاق‌ها در کل جزیره هستند. همه خوابگاه‌ها دارای حمام مشترک بوده و فقط اتاق‌های خصوصی دارای تهویه مطبوع هستند.

The Street

این هاستل، درست در انتهای ساحل پاتایا در خیابان Walking  واقع شده و یکی دیگر از خوابگاه‌های عالی و بزرگ را به مسافران کوله پشتی ارائه می دهد. این خوابگاه نسبتا جدید، از طراحی داخلی جالب توجهی سود برده و نیز تمام اتاق‌ها دارای وای فای و تهویه مطبوع رایگان هستند.

 جزیره کوه لیپ، سرشار از انواع اقامتگاه‌ها در سطوح مختلف کیفیت و قیمت است. به طور کلی سه ساحل اصلی در این محدوده وجود دارند که بهترین اقامتگاه‌های جزیره کوه لیپ تایلند در آنها واقع شده‌اند. ساحل Sunrise ، بیش از نیمی از ۱۰ هتل برتر کوه لیپ را در خود جای داده و بهترین مکان برای بهره‌مندی از آرامش و گذراندن اوقات فراغت در کنار دریاست.

 

معرفی ۵ ساحل جذاب ساموئی

ساحل  Sunset نیز اقامتگاه‌های کمتری را شامل می‌شود، اما برای برخورداری از سکوت و فرار از ازدحام ایده آل است. و در نهایت ساحل پاتایا، شلوغ‌ترین ساحل این جزیره است و هتل‌های بزرگ‌تری را به جای خانه‌های ییلاقی کوچک چوبی دربرگرفته است.

۱۳ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران