بهترین ریزورت‌های ساحلی تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین ریزورت‌های ساحلی تایلند

کشور تایلند که به خاطر تفریحات شبانه پرجنب و جوش، بازارهای متنوع برای خرید، سواحل زیبا، معابد بودای باشکوه، غذاهای خیابانی گوناگون، وسایل حمل و نقل محلی توک توک‌ و جشنواره‌های فرهنگی معروف است، این روزها به یکی از کشورهای پرطرفدار برای سفر در منطقه جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است. از همین رو اقامتگاه‌های متعددی در آن تاسیس شده‌اند تا مسافران تور تایلند بتوانند بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و سفری راحت و به یادماندنی را در این کشور دوست داشتنی تجربه کنند. از جمله پرطرفدارترین اقامتگاه‌ها، ریزورت‌های تایلند هستند که برخی از آن‌ها موقعیت ساحلی داشته و به همین دلیل به عنوان انتخاب اول اکثر گردشگران ترجیح داده می‌شوند. چنانچه شما نیز قصد سفر به کشور تایلند و اقامت در یکی از ریزورت‌های ساحلی آن را دارید، حتما تا پایان این مقاله ما را دنبال کنید.

 

ریزورت ساحلی له مریدین پوکت، تایلند

هتل Le Meridien Phuket Beach Resort در فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی از ساحل Karon، قرار گرفته و در دسته هتل‌های ۵ ستاره تایلند قرار دارد. تعداد اتاق‌های این اقامتگاه ۴۷۰ عدد بوده که همه آن‌ها با زیباترین شکل ممکن طراحی و دیزاین شده‌اند. علت معرفی این مکان در لیست برترین ریزورت‌های تور تایلند موقعیت ساحلی آن است که بنای آن درست روبروی دریا قرار گرفته و اغلب اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی مشرف به ساحل هستند. مسافران می‌توانند در این اقامتگاه تمامی استانداردهای یک هتل پنج ستاره را پیدا کرده و سفری راحت و همه چیز تمام را تجربه کنند. به طوری که در بین امکانات اولیه نظیر تلویزیون ال سی دی، مینی بار و دسترسی به اینترنت در هر اتاق امکانات درجه یک دیگری نظیر اسپا و سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران‌ها، اتاق بازی، استخرهای روباز و زمین تنیس، فروشگاه خرید سوغاتی تایلند و ... در آن ارائه می‌گردند.

  • آدرس: 29 Soi Karon Nui, Karon, Phuket, 83100, Thailand
  • هزینه یک شب اقامت: از ۱۵۷۳۵ روپیه تایلند شروع می‌شود

 

بهترین ریزورت‌های ساحلی در پوکت

عکس: marriott.com

 

ریزورت ساحلی سنترال گرند میراگ پاتایا، تایلند

اگر به دنبال هتل‌های ۵ ستاره در پاتایا تایلند هستید، Centara Grand Mirage می‌تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند. چرا که این مجموعه اقامتگاهی خدماتی عالی ارائه داده و در کنار آن فضای هتل حال و هوای بسیار دوست داشتنی دارد که برای گردشگران جذاب است. همه اتاق‌های این مجموعه دارای منظره ساحلی زیبایی بوده و بخش جذاب و پرطرفدار دیگر آن در بر داشتن پارک آبی به نام The Lost World و یک پارک موضوعی و ماجراجویی به نام  The Lost World Adventure Land در آن است. بنابراین افراد در هر سنی می‌توانند اقامتی به یادماندنی و شادی را در این هتل تجربه کرده و از آبشارها و سرسره‌ها پرپیچ و خم آن لذت ببرند.

در این هتل نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز فضاهای تفریحی متنوعی ترتیب داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کلاب مخصوص برای بازی کودکان، منوهای رژیم غذایی مغذی، یک منطقه بازی در فضای باز، یک منطقه هنری و صنایع دستی سرپوشیده، کلاس‌های آشپزی سرگرم‌کننده، نمایش سینمای کودک و کافه کودک اشاره کرد. بنابراین خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را در آنجا گذاشته و خود به استراحت بپردازند. این هتل یکی از بهترین ریزورت‌های تایلند برای داشتن اقامتی خانوادگی به همراه کودکان است.

  • آدرس: 277 Moo 5 Naklua Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
  • هزینه یک شب اقامت: از ۱۴۰۰۰ روپیه شروع می‌شود

عکس: centarahotelsresorts.com

 

ریزورت ساحلی سایی فی فی ایسلند، تایلند

مورد بعدی از ریزورت‌های تایلند که موقعیت ساحلی داشته و از طبیعتی زیبا و دیدنی برخوردار است، می‌توان به SAii Phi Phi Island Village اشاره کرد. البته که قرار گرفتن این هتل در لیست بهترین ریزورت های ساحلی تایلند بی‌دلیل نبوده و از فضای زیبای آن گرفته تا خدمات رفاهی همه چیز تمام این مجموعه را برای اقامت در بین گردشگران پرطرفدار کرده است. آنچه که جذابیت این مکان را دوچندان کرده، قرار گرفتن آن در میان مزرعه نخل نارگیل بزرگ به مساحت ۷۰ هکتار است.

همچنین از امکانات این هتل می‌توان به مرکز غواصی پنج ستاره PADI، دو استخر بزرگ، سه بار، پنج رستوران، زمین تنیس، مرکز اسپا و یک فروشگاه خرید سوغاتی اشاره کرد. این مجموعه اقامتگاهی بی‌نظیر دارای ۱۸۹ خانه ییلاقی سنتی به سبک تایلندی و ۱۲ ویلای لوکس با استخر اختصاصی است که رزرو آن‌ها در بین زوج‌ها برای گذراندن ماه عسلی به یادماندنی بسیار طرفدار دارد. تمامی این موارد SAii Phi Phi  را به یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی کرابی تایلند برای تجربه تعطیلات آرام تبدیل کرده است.

  • آدرس: 49 Moo 8, Phi Phi Island, Ao Nang, Amphoe Muang, Krabi, 81000 Phi Phi Don, Thailand
  • هزینه یک شب اقامت: از ۲۸۷۴۲ روپیه شروع می‌شود

 

۷ باشگاه ساحلی ساموئی

عکس: saiiphiphiislandvillage.com

 

ریزورت ساحلی فلو سامویی مائینام، تایلند

یکی دیگر از دوست داستنی‌ترین ریزورت‌های تایلند که با موقعیت ساحلی خود توانسته مسافران زیادی را به خود جلب کند، The Flow Samui Beach Resort نام دارد. این مجموعه اقامتی در قلب Maenam قرار داشته و با امکانات و خدمات همه چیز تمام خود تجربه اقامتی دلپذیر را به مهمانان ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این هتل می‌توان به عرضه اتاق‌های متنوع به مسافران اشاره کرد. به طوری که از اتاق‌های خصوصی ساده با منظره رو به دریا گرفته تا ویلاهای لوکس با استخرهای اختصاصی از جمله گزینه‌هایی هستند که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را با پرداخت هزینه جداگانه رزرو کنید.

این هتل که در میان بهترین ریزورت‌های ساحلی تایلند برای خانواده‌ها قرار دارد، امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی، مینی بار، سشوار، حوله، قهوه ساز/چای ساز، وان حمام، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی و ... را داخل اتاق‌های خود ارائه می‌دهد. همچنین دارای محیطی امن آرام بوده و خانواده‌ها می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای آن را رزرو کرده و از اقامت در آن لذت ببرند. بنابراین اگر قصد رزرو تور تایلند به همراه خانواده و کودکان خود را دارید، این مجموعه می‌تواند تمامی انتظارات تفریحی و رفاهی شما را در طول اقامت برآورده کند.

  • آدرس: 49, 35 M.1, Mae Nam, Amphoe Ko Samui, Surat Thani 84330, Thailand
  • هزینه یک شب اقامت: از ۱۰۷۸۳ روپیه شروع می‌شود

عکس: tianxun.com

 

ریزورت ساحلی هریتیج پاتایا، تایلند

The Heritage Pattaya Beach Resort واقع در دامنه‌های ساحل Jomtien در جنوب پاتایا از دیگر ریزورت‌های تایلند است که توانسته مورد توجه مسافران این کشور قرار بگیرد. این اقامتگاه در دسته هتل‌های ۴ ستاره استاندارد قرار داشته و در کنار امکانات و خدمات عالی این هتل، سبک معماری زیبای آن به سبک تایلندی از دیگر دلایل جذب گردشگران برای اقامت در آن است.

ریزورت ساحلی هریتیج در کل از ۲۴۸ اتاق تشکیل شده که همه آن‌ها رفاه و راحتی مسافران را در الویت خود قرار داده و به زیباترین شکل ممکن تزیین شده‌اند. اتاق‌های این هتل در شش نوع مختلف طراحی شده و بسته به علاقه و بودجه مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. این اتاق‌ها عبارتند از: اتاق باغ، اتاق دولوکس، سوئیت جونیور، سوئیت یک خوابه، اتاق با دید اقیانوس و اتاق با دید مرداب. امکانات اولیه ارائه شده در هر اتاق شامل تلویزیون LCD، وان حمام با دوش، بالکن خصوصی، مبلمان راحت، صندوق امانات داخل اتاق و وای فای رایگان می‌شود. از دیگر امکانات این مجموعه اقامتی می‌توان به استخرهای روباز، مرکز تناسب اندام، کافه ساحلی، کلاب تفریحی کودکان، رستوران، اسپا، اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های آن و ... اشاره کرد.

  • آدرس: 435 Moo 12, Pratumnak 6 Road Nongprue, Banglamung Chonburi 20150 Thailand
  • هزینه یک شب اقامت: از ۴۶۸۵ روپیه شروع می‌شود

 

دیدنی‌ترین بازارهای شناور تایلند

عکس: pattayatophotels.net

 

ریزورت ساحلی کو تائو، تایلند

آخرین مورد از بهترین ریزورت‌های تایلند با موقعیت ساحلی، Ko Tao Beach Resort نام دارد. کو تائو ریزورت در ساحل جنوبی کوه تائو واقع شده و دارای اتاق‌هایی به سبک بوتیک بوده که همین ویژگی از جمله دلایل تبدیل شدن آن به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها در بین مسافران تور تایلند است. امکانات ارائه شده توسط این هتل شامل استخر شنا، باری با انواع نوشیدنی‌های متنوع و رستوران با غذاهای خوشمزه است. از آنجایی که جزیره کو تائو به خاطر ورزش‌های آبی، به ویژه غواصی شهرت دارد، مهمانان می‌توانند خود را در یک دوره غواصی که در این هتل برگزار می‌شوند، ثبت نام کرده و سفری متفاوت و به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

علاوه بر موارد فوق در این هتل سرویس‌های اختصاصی با قایق‌های تندرو بین جزایر اطراف عرضه می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای سفرهای ماهیگیری و غواصی با آن‌ها همراه شوند. از دیگر تفریحات آبی که با اقامت در این مکان به راحتی فرصت بهره‌مندی از آن‌ها را خواهید داشت می‌توان به کایاک سواری، کشتی کروزهای شبانه و ... اشاره کرد. ریزورت ساحلی کو تائو یکی از بهترین هتل‌های ساحلی تایلند برای اقامت خانواده‌ها است.

  • آدرس: 19/1 Moo 3, Chalok Baan Kao Ko Tao, Sutatthani, 84360 Thailand
  • هزینه یک شب اقامت: از ۳۶۹۲ روپیه شروع می شود

 

قوانین رانندگی و کرایه خودرو در تایلند

عکس: booking.com

 

منبع

 

۱۵ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران