بهترین زیپ لاین های تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین زیپ لاین های تایلند

زیپ لاینینگ، یک فعالیت مهیج در فضای باز است که در تایلند بسیار محبوبیت دارد. این ورزش، به شما امکان می‌دهد مانند یک پرنده در عمق جنگل از درختی به درخت دیگر و بر فراز رودخانه‌های بزرگ و طبیعت بی بدیل به پرواز درآیید. زیپ لاین برای تمام سنین مناسب است، حتی کودکان بالای ۵ سال نیز می‌توانند از این فعالیت مفرح برخوردار شوند. در ادامه، به معرفی برخی از بهترین زیپ لاین های تایلند خواهیم پرداخت.

 

زیپ لاین اسکای لاین جانگل لاج

حقیقت این است که چیانگ مای در ارتفاعات شمال تایلند، نه تنها زیبایی طبیعی خیره کننده‌ای را در سفر با تور تایلند ارائه می‌دهد، بلکه مجموعه‌ای از ماجراهای هیجان انگیز را برای معتادان آدرنالین به ارمغان می‌آورد. و زیپ لاین، یکی از هیجان انگیزترین این فعالیت‌هاست که چشم اندازهای منحصر به فردی از مناظر سرسبز منطقه و حیات وحش متنوع را پیش روی علاقمندان می‌گستراند. بیایید تجربه زیپ لاین در چیانگ مای تایلند را از  Skyline Jungle Luge  شروع کنیم که جزو بهترین زیپ لاین های تایلند در چیانگ مای به شمار می‌آید.

این سواری پر آدرنالین، از نیوزلند شروع می‌شود و مسیر حماسی ۲۱۰۰ متری را از میان دهکده زیبای Pa Pan در منطقه دوی ساکت استان چیانگ مای شامل می‌شود.

ایمنی، اولویت اصلی در این زیپ لاین محسوب می‌شود. پرسنل مجرب نیز، در طول ماجراجویی علاقمندان را همراهی می‌کنند و در نقاط مختلف مسیر در دسترس خواهند بود تا در صورت نیاز، به آنها کمک نمایند. در اینجا انتظار طولانی‌ترین زیپلاین تایلند و تاب‌های آسمانی بلند و دیگر فعالیت‌های جذاب را داشته باشید که روزی هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند و خاطراتی جذاب را تا آخر عمر برایتان به ارمغان خواهند آورد. پس از انجام فعالیت‌های ماجراجویانه، می‌توانید با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه معطر یکی از معروف‌ترین مزارع کشت تایلند در روستای پا پان، به آرامش برسید.

عکس: pm-tours.com

 

زیپ لاین کینگ کونگ اسمایل

می‌توانید هیجان یک سفر یک روزه را با پرواز بر فراز مناظر سرسبز شمال تایلند با King Kong Smile  نیز تجربه کنید. این تور زیپ لاین که در بالای کوه‌های دهکده جذاب ماتون لوانگ واقع شده، از بهترین زیپ لاین های تایلند به شمار می‌آید و چشم اندازهای بی نظیری از کوه‌ها، جنگل‌ها و دره‌ها را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید اینجا، مرتفع‌ترین و طولانی‌ترین زیپ لاین در آسیا را رقم می‌زند! این زیپ لاین، ۴ بار در طول روز مخاطبانش را به این پرواز مفرح مهمان می‌کند و می توانید هر سانس را خواستید انتخاب کنید.

پس از ورود و قبل از شروع برنامه، آموزش ایمنی دریافت خواهید کرد. برنامه Ultimate 19 تجربه زیپ لاین به طول ۷۰۰ متر را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال آدرنالین بیشتر هستید، برنامه Extreme 38 نیز شما را به یک زیپلاین ۱۲۰۰ متری دعوت می‌کند و قلبتان را به هیجان می‌آورد.

 

تفریح در سافاری ورلد بانکوک

عکس: tripadvisor.com

 

زیپ لاین تاید آپ ادونچر

در ادامه آشنایی با بهترین زیپ لاین های تایلند، سری می‌زنیم به جنگل بارانی نفس گیر کرابی تا زیپ لاین THAI'D UP Adventures را کشف کنیم. این زیپ لاین، شما را بر فراز فضایی سرسبز، سواحل زیبا و صخره‌های آهکی مرتفع به پرواز در می‌آورد و از آن بالا، شاهد حیات وحش فراوان و غنی خواهید بود. از اینجا مناظر فوق‌العاده‌ای را، به ‌ویژه از سکوی شناور ۷۰ متری تجربه خواهید کرد. البته برنامه‌های موجود، برای افرادی با قد بالای ۱۰۰ سانتی متر مناسب هستند.

گفتنی است این مکان، فقط ۱۵ دقیقه از شهر کرابی و آئو نانگ فاصله داشته و در کنار زیپ لاین،  صخره نوردی، قایق سواری و ATV را در میان جنگل‌های سرسبز ارائه می‌دهد.

عکس: klook.com

 

زیپ لاین تری تاپ ادونچر پارک کانچانابوری

سفر مجازی‌مان را در میان بهترین زیپ لاین های تایلند، در پارک ماجراجویی Tree Top Adventure  ادامه می‌دهیم که یک فضای منحصر به فرد در استان کانچانابوری، در غرب تایلند و در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از آبشار سای یوک نوی است. اینجا که حدود ۳ ساعت رانندگی، از بانکوک و ۱ ساعت رانندگی از شهر کانچانابوری فاصله دارد.

این پارک، در ریزورت هوم Home Phutoey River Kwai، درست در قلب یک جنگل بارانی استوایی باشکوه با مناظر خیره کننده بر روی رودخانه Kwai واقع شده است. در اینجا، بیش از ۴۰ سکوی ماجراجویی در فضای باز برای فعالیت‌های هیجان انگیزی نظیر زیپ لاین ۱۸۰ متری، اسکای بایک، پل آسمان، اسکیت بورد پرنده و تورهای کوهنوردی و غیره را تجربه خواهید کرد. و در عین حال، می‌توانید بر فراز دریاچه و طبیعت باشکوه، از خلاقیت‌های مادر طبیعت لذت ببرید.

پارک ماجراجویی Tree Top، برای تمام سنین ۱۰ سال به بالا مناسب است. علاوه بر این، شما باید حداقل ۱.۴۰ متر قد داشته باشید و حداکثر وزن مجاز بدن ۱۳۰ کیلوگرم است.

ماجراجویی شما، با یک دستورالعمل در مورد ایمنی و یک صعود تمرینی آغاز خواهد شد. بعد از اینکه این کار را با موفقیت انجام دادید، زمان آن فرا رسیده که راه خود را در مسیر طبیعت زیبای بکر ادامه دهید.

 

تفریحات رایگان در پوکت

عکس: thaitourismguide.com

 

زیپ لاین هانومان ورلد

آیا به دنبال بهترین و هیجان انگیزترین تجربه‌های ماجراجویی زیپ لاین در سفر با تور پوکت هستید؟ در این صورت، Hanuman World نامی است که با قدرت خودنمایی می‌کند و در شمار بهترین زیپ لاین های تایلند محسوب می‌شود.

این زمین بازی طبیعی به‌ خاطر پل‌های آسمانی و فعالیت‌های هیجان انگیزی شهرت دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند در زیبایی جنگل‌های بارانی استوایی سرسبز غرب پوکت غوطه‌ور شوند. بعلاوه اینجا، دارای شبکه‌ای از ۱۶ خط زیپ لاین است که تا ۴۰۰ متر طول دارند و از بالای درختان عبور می‌کنند و مناظری خیره‌کننده از طبیعت سرسبز را ارائه می‌دهند.

این زیپ لاین‌ها، راهی عالی برای تفریح خانواده‌ها و علاقمندان به هیجان است تا بدون به خطر انداختن ایمنی خود یا درختان، به طبیعت نزدیک شوند. در واقع ۳۰ سکو در بالای درختان هانومان ورلد قرار گرفته‌اند، اما هر کدام به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که درختان را از هر گونه آسیب جدی محافظت می‌کنند. تکیه گاه‌های چوبی، زیپ لاین‌های فولادی را محکم در جای خود نگه می‌دارند، بدون اینکه پوست تنه درخت را بخراشند و آن را بشکنند.

عکس: hotels.com

 

زیپ لاین تری تاپ ادونچر پارک هواهین

از دیگر فضاهای مفرح که بعنوان بهترین زیپ لاین های تایلند شناخته می‌شوند، می‌توان به Tree Top Adventure  اشاره کرد که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از شهر هواهین در نزدیکی بانکوک واقع شده است. در اینجا ماجراجویی‌های خاطره انگیزی در فضای باز نظیر زیپ لاین، پرش سریع از پل زیگ زاگ و اسکیت بورد پرنده را تجربه خواهید کرد و بر فراز دریاچه و مناظر سرسبز اوج خواهید گرفت. این فعالیت‌ها، برای تمام افراد بالای ۶ سال مناسب است. و کل فعالیت زیپ لاین، حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد که می‌تواند نیم روز شما را به بهترین نحو پر کند.

 

محبوب‌ترین تفریحات تور تایلند

عکس: socialgiver.com

 

زیپ لاین تارزان ادونچر

و در نهایت در سفر با تور تایلند، می‌توانید ماجراجویی را زیپ لاین Tarzan Adventure پاتایا نیز تجربه کنید و از  پرواز بر فراز منظره پانورامای این خطه لذت ببرید. اگر خانواده یا دوستان شما را همراهی کنند، این فعالیت سرگرم کننده‌تر هم خواهد بود.

و اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید، نگران نباشید. زیرا پرسنل حرفه‌ای، آموزش‌های لازم را در رابطه با زیپ لاین و ایمنی ارائه می‌دهند و اعتماد به نفس‌تان را بالا می‌برند. بدون شک زیپ‌لاین در پاتایا نیز یکی از بهترین تجربه ها را برایتان به ارمغان می‌آورد و در این راه، جنگل‌های سرسبز پاتایا و خنکای نسیمی عطرآگین شما را همراهی خواهند کرد.

عکس: pelago.co

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

نظرات کاربران