بهترین رستوران‌های ایرانی در تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین رستوران‌های ایرانی در تایلند

تایلند یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر توریستی و تفریحی است. به همین دلیل افراد زیادی برای گردش و دیدن طبیعت زیبای آن به شهرهای مختلف سفر می‌کنند تا انواع تفریحات را انجام داده و تجربیات متفاوتی کسب کنند. در این میان ایرانی‌های زیادی هستند که وقتی با تور تایلند به هر کدام از شهرها یا جزایر آن قدم می‌گذارند، دلشان می‌خواهد یک یا چند وعده از سفرشان را غذای خوب ایرانی بخورند. درست است که متنوع‌ترین غذاهای جهان در این کشور پخت می‌شود و اگر جزو افرادی باشید که بخواهید غذاهای جدید را امتحان کنید به راحتی می‌توانید بهترین غذاهای خیابانی یا غذاهای سنتی تایلندی را بچشید. شاید هم از طعم بی‌نظیر غذاهای آسیایی خوشتان بیاید. هر چند، برای خوردن یک وعده خوشمزه با طعم و بوی کشورمان، در این مقاله بهترین رستوران‌های ایرانی تایلند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

رستوران گوگوش در پاتایا

یکی از مهم‌ترین لذت‌های سفر، غذاهای خوشمزه‌ای‌ است که در این مدت می‌خورید. گوگوش علاوه بر اینکه شخصیت محبوبی در میان ایرانی‌های علاقه‌مند به موسیقی است، یک رستوران معروف و عالی در تور پاتایا نیز هست. این رستوران محبوب که بیشتر گردشگران ایرانی در پاتایا را به خود جذب می‌کند، حتی تایلندی‌ها را هم به سوی خود می‌کشاند تا از غذاهای خوشمزه ایرانی بچشند و لذت ببرند. از آنجایی که کباب و قرمه سبزی ایران در همه جای دنیا زبانزد است، پس طبیعی است که یک گردشگر خارجی دلش بخواهد، طعم آنها را در یک رستوران ایرانی امتحان کند. رستوران گوگوش یکی از رستوران‌های خوب ایرانی در تایلند است که آشپزی ایرانی را با مواد اولیه تازه و باکیفیت به جهانیان معرفی می‌کند. این رستوران محیطی صمیمی و حال و هوایی دل‌نشین دارد و می‌توانید برای دورهمی‌های خانوادگی از قبل میزی در آنجا رزرو کنید. همچنین قیمت منوی آن مناسب بوده و می‌توانید غذای مورد نظر خود را از ۲۰۰ بات به بالا سفارش داده و نوش جان کنید.

 

عجیب‌ترین غذاها در تایلند

شماره تلفن رستوران گوگوش پاتایا: ۰۸۵۲۸۷۶۵۰۲

آدرس رستوران گوگوش پاتایا: خیابان ساحلی، بین خیابان ۱۱ و ۱۲، روبروی مرکز خرید ایرانیان

 

رستوران پرسپولیس در بانکوک

پرسپولیس یکی از شناخته شده‌ترین کلمه‌های ایرانی در کل جهان است که از تمدن ایران و قدیمی‌ترین کاخ سلسله هخامنشیان برگرفته شده است. غذا خوردن در خوش‌نام‌ترین رستوران شهر، میل شما را برای خوردن یک وعده دلچسب دوچندان می‌کند. رستوران پرسپولیس بانکوک یکی از رستوران‌های ایرانی خوب و باکیفیت تایلند است که قیمت‌های خیلی مناسبی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید یک غذای خوشمزه را در کافه رستورانی باصفا با مبلغی کم و ارزان بخورید و لذت ببرید.

شماره تلفن رستوران پرسپولیس بانکوک: ۰۰۶۶۲۲۳۳۱۸۱۸

آدرس رستوران پرسپولیس بانکوک: خیابان سوریانگ، روبروی هتل مریدین

 

رستوران البرز در پاتایا

تصور کنید که به جایی سفر کرده‌اید که غذاهایش را دوست ندارید و نمی‌توانید از غذاهای آن شهر بخورید. چه چیزی بهتر از اینکه بدانید یک رستوران ایرانی خوب وجود دارد که به دادتان برسد. در رستوران البرز خیالتان از همه چیز راحت باشد. چون که با رستورانی تمیز با دکوراسیون ساده و صمیمی رو به رو خواهید شد که طراحی و چیدمان آن به سبک و سیاق رستوران‌های ایرانی انجام شده است. جایی که شما را به یاد ایران بیندازد. این رستوران با سرو غذاهای باکیفیت میان گردشگران ایرانی بسیار محبوب است و علاوه بر غذاهای خوشمزه ایرانی، انواع پیتزاها را هم در منوی خود دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رستوران البرز برای گردشگران تور تایلند امکانات ویژه‌ای فراهم کرده است تا بتوانند کارهای مربوط به سفر همچون خرید اینترنتی بلیط یا جابه‌جایی ساعت پرواز را به ‌راحتی انجام دهند. رستوران البرز پاتایا از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ و نیم شب باز و آماده پذیرایی است.

 

نکاتی جالب در مورد توک توک در تایلند

شماره تلفن رستوران البرز پاتایا: ۰۳۸۴۱۴۱۴۲

آدرس رستوران البرز پاتایا: خیابان اول بیچ، کوچه دوازدهم، جنب هتل سنترال پاتایا

 

رستوران تهران در پوکت

پوکت از دیدنی‌ترین جاهای تایلند است. این جزیره بکر و زیبا، یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی را در دل خود دارد. کیفیت بالا و طعم لذیذ غذاهای این رستوران با منوی کاملی از انواع کباب‌ها، خوراک‌های سنتی ایرانی و خورشت‌ها در فضایی صمیمی و چشم‌اندازی بی‌نظیر از ویژگی‌هایی است که این رستوران را میان گردشگران محبوب کرده است. با توجه به اینکه این رستوران در یکی از جزایر فوق‌العاده تایلند قرار دارد، با این حال شما می‌توانید یک وعده غذای خوشمزه با عطر و طعم آشنای ایرانی را با قیمتی مناسب سفارش داده و میل کنید.

آدرس رستوران تهران در پوکت: ساحل پاتونگ، رو به روی هتل دوانجیت، دی جی پلازا

 

رستوران تهران در پاتایا

تهران به عنوان پایتخت ایران، شهری محبوب در میان ایرانی‌هاست. هر جا که باشیم، با شنیدن نام این شهر دلمان یک جوری می‌شود و یاد تهران همیشه زنده با رستوران‌های بی‌نظیرش می‌افتیم. به همین خاطر هر موقع که در پاتایا دلتان هوس یک غذای خوشمزه ایرانی کرد، می‌توانید به شعبه رستوران تهران در این شهر رفته و یکی از آن غذاهای خوش‌بو و طعم ایرانی را سفارش دهید. این رستوران واقع در واکینگ استریت پاتایا، با خدمه حرفه‌ای و محیطی صمیمی، یادآور مهمان‌نوازی ایرانی است. جالب است که خاطره‌ای ایرانی در تایلند برای خود بسازید تا پس از برگشت به کشور در مورد این رستوران عالی برای همه تعریف کنید.

 

بهترین بازارهای چیانگ مای تایلند

آدرس رستوران تهران پاتایا: جنب وایکینگ استریت، خیابان دوم

 

رستوران شاطر عباس در بانکوک

شاطر عباس، یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که نام و آوازه ایرانی آن تا تایلند هم رسیده است. این رستوران واقع در بخش مرکزی شهر بانکوک، دکوراسیونی زیبا و جذاب با پرسنلی حرفه‌ای دارد که غذاهای خوشمزه و باکیفیتی را به تمام مشتریان ارائه می‌کند. رستوران شاطر عباس بانکوک علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای عربی را هم در منوی خود داشته و آن‌ها با بالاترین کیفیت برای مهمانان خود سرو می‌کند. همچنین در این رستوران می‌توانید نوشیدنی‌های ایرانی مانند دوغ را هم سفارش داده و میل کنید. پس از غذا هم یک چای خوش‌عطر و طعم ایرانی بنوشید تا همه چیز کامل شود. این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌های شما در تور بانکوک برای میل کردن غذای ایرانی و عربی است که در محدوده قیمتی متوسط امکان سفارش دارد.

شماره تلفن رستوران شاطر عباس بانکوک: ۰۰۶۶۲۶۵۵۶۴۶۰

آدرس رستوران شاطر عباس بانکوک: خیابان نانا، بین خیابان اول و سوم

 

رستوران پردیس در پاتایا

یکی دیگر از رستوران‌های خوب ایرانی که در پاتایا قرار دارد و بسیار مورد توجه ایرانیان است، رستوران پردیس است که با دکوراسیون زیبایش، توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب به میهمانان ارائه می‌دهد.

 

بهترین جزایر تایلند برای بازدید

تلفن رستوران پردیس در پاتایا: ۳۸۶۶-۱۶۹۴۱۱

آدرس رستوران پردیس پاتایا: انتهای خیابان دوم، جنب هتل گلدن بیچ

 

رستوران پارسا در پاتایا

حالا که در تایلند می‌خواهید به رستوران ایرانی بروید، پس چرا یک رستوران لوکس نباشد؟ در صورتی که ترجیح می‌دهید غذایی لذیذ در یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی بخورید، رستوران لوکس پارسا انتخاب خوبی برای شماست. این رستوران روبه‌روی مرکز خرید بزرگ ایرانیان در خیابان ساحلی واقع شده است و منوی متنوعی از غذاهای سنتی ایرانی تا انواع غذاهای دریایی دارد. پس اگر هوس غذای دریایی کرده‌اید اما دلتان نمی‌خواهد در رستوران‌های تایلندی و به سبک آنها غذا بخورید، رستوران پارسا در پاتایا به کمکتان می‌آید. علاوه بر این می‌توانید انواع کباب‌ها و خورشت‌های ایرانی مثل قرمه‌سبزی، فسنجان و قیمه را از منو سفارش داده و به همراه یک نوشیدنی عالی همچون دوغ نوش جان کنید.

آدرس رستوران پارسا پاتایا: خیابان ساحلی، بین خیابان یازدهم و دوازدهم، روبه‌روی مرکز خرید ایرانیان

 

رستوران کنج در پوکت

گاهی از خوردن غذای معمولی خسته شده‌اید و یا می‌خواهید خیلی سریع چیزی بخورید و هر چه زودتر به ادامه گشت و گذارتان بپردازید. بی‌شک یک روز از سفر خود در پوکت به چنین چیزی نیاز خواهید داشت. چرا که از تماشای زیبایی‌های این جزیره سیر نمی‌شوید. در این صورت رستوران کنج بهترین انتخاب شما خواهد بود. از آنجایی که کنج، یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی و فست‌فودی تایلند است، در اینجا می‌توانید انواع پیتزاها و ساندویچ‌ها را سفارش داده و پس از آن دوباره به گردش بروید. همچنین خوردن یک غذای سنتی مثل میرزا قاسمی در یک فضای ایرانی همراه با موسیقی دلنواز ایرانی می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. خیالتان از بابت هزینه رستوران راحت باشد. منوی رستوران کنج جزو دسته متوسط به شمار می‌آید و مبلغ مناسبی را برای غذاها در نظر گرفته است. کنج از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

 

مهیج‌ترین پارک‌های آبی تایلند

آدرس رستوران کنج در پوکت: پاتونگ، رو به روی هتل دوانجیت

 

رستوران نایب در پاتایا

آوازه رستوران نایب در همه شهرهای ایران پیچیده است. اگر به پاتایا بروید هم می‌توانید این رستوران را پیدا کنید و یک پرس کباب کوبیده‌ درجه یک ایرانی بخورید. شعبه پاتایای نایب یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی تایلند است که طعم کباب‌هایش در خاطرتان خواهد ماند. به طوری که حتی گردشگران غیر ایرانی هم برای خوردن کباب به این رستوران می‌آیند تا از طعم و بوی خوش گوشت لذت ببرند. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است.

آدرس رستوران نایب پاتایا: خیابان دوم، خیابان پارتامانک، نرسیده به پل

 

رستوران سبلان در بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند است و بهترین غذاها را می‌توانید در این شهر بخورید. اگر در طول سفرتان هوس غذای ایرانی کردید، رستوران سبلان بانکوک، یکی از رستوران‌های ایرانی خوب در این شهر است که با غذاهای خوشمزه منتظر شماست. این رستوران فضای شیک و لوکسی ندارد اما کیفیت غذاها خوب است و رفتار درست پرسنل و محیط صمیمی آن باعث می‌شود شما راضی از این رستوران بیرون بروید.

 

هزینه سفر به تایلند چه قدر است؟

شماره تلفن رستوران سبلان در بانکوک: ۰۸۶۷۹۳۲۵۹۲

آدرس رستوران سبلان بانکوک: خیابان راچاپاروپ، خیابان واتاناونگ

 

برخی از افراد هستند که با امتحان کردن غذاهای جدید میانه خوبی ندارند و ترجیح می‌دهند در هر جا و شرایطی هم که باشند باز هم همان غذاهای امتحان شده و مورد اطمینان قبلی را میل کنند. در این صورت می‌توانید رستوران‌های ایرانی را پیدا کنید و با آسودگی خیال یک غذای خوشمزه بخورید. همچنین اگر از غذاهای دریایی یا فست فود هم خسته شدید، به رستوران های ایرانی تایلند بروید و دلی از عزا دربیاورید. علاوه بر رستوران‌های نام برده، رستوران‌های پادیران و پارس جدید هم از دیگر رستوران‌های ایرانی در شهر پوکت، رستوران سعید در پاتایا و رستوران نور در بانکوک هستند که می‌توانید در آنها غذا سفارش دهید.

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۴ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران