بهترین رستوران‌های تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین رستوران‌های تایلند

رستوران‌های پیشرو، غذاخوری‌های ستاره‌دار میشلین و غرفه‌های غذای خیابانی مشهور جهان، تایلند را بعنوان قهرمانی در سرو غذاهای جنوب شرقی آسیا معرفی می‌کنند. می‌توانید در هر رستوران تایلند، سفر آشپزی جالب توجهی را آغاز کنید و پرسه زدن در خیابان‌های شلوغ بانکوک و سایر شهرهای توریستی را با شکم گردی‌های خاطره انگیزی ترکیب نمایید.

 

معرفی برترین رستوران های تایلند

غرفه‌های خیابانی املت خرچنگ، غذاهای مجلل هندی، منوهای مکزیکی با پیچ و تاب تایلندی و انواع غذاهای سنتی و اصیل را در سفر با تور تایلند تجربه خواهید کرد. می‌توانید غذاکده‌های زیبا را در نزدیکی معابد تاریخی با غذاهای سنتی و اشکال هنری متنوع کشف کنید. هر وعده غذایی در یک رستوران تایلند، سفری فرهنگی و گواهی بر اشتیاق مردم تایلند به غذا بوده و حواس شما را با رنگ‌های پر جنب و جوش خوراکی‌ها و گیاهان و ادویه‌های تایلندی وسوسه می‌کند.

 

رستوران گاگان آناند

وقت آن رسیده است که در رستوران Gaggan Anand، تجملات را به تور بانکوک اضافه کنید. این رستوران تایلند از فضایی مینیمالیستی، صمیمی و اینستاگرامی برخوردار بوده و پس زمینه‌ای عالی همراه با برگ‌های آویز برای لذت بردن از غذاهای لذیذ به شمار می‌آید.

بعلاوه رستوران، به طور دائمی به معرفی طعم‌ها و تکنیک‌های ماجراجویی جدید می‌پردازد. و نمونه‌ای از این خلاقیت، غذای Lick It Up است که همراه با رنگ‌های جذاب گیاهان سرو می‌شود. پنکیک کوچک با گوشت اردک و ادویه کاری، انواع ماست، اردک خشک شده و میگو قرمز اسپانیایی نیز با جذابیت بالایی در منو خودنمایی می‌کنند.

همچنین این رستوران تایلند، دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و به راحتی قابل دسترسی است. قیمت‌ها نیز کمی بالا هستند، اما تجربه غذاخوردن در این مکان، ارزش این هزینه را دارد.

آدرس: 68Sukhumvit 31, Bangkok, Thailand

عکس: prestigeonline.com

 

رستوران ناهم

Nahm، بهترین رستوران تایلندی در بانکوک است. این غذاکده، توسط سرآشپز دیوید تامپسون اداره می‌شود که به سرو غذاهای اصیل تایلندی افتخار می‌کند. منو، مملو از غذاهای اصیل و معطر با طعم‌های زنده است.

این رستوران ستاره‌‌دار میشلین، به خاطر برداشت خلاقانه‌اش از غذاهای سنتی تایلندی مورد تحسین قرار گرفته است. یکی از بهترین غذاهای این غذاکده "تام خا" است که یک سوپ نارگیل و گالانگال بوده و به خاطر طعم بی‌نظیر شیرین، ترش و تندش شهرت دارد. از دیگر گزینه‌های پرطرفدار می‌توان به کاری خرچنگ شناگر آبی، سالاد غذاهای دریایی با سس مربای چیلی، کاری خرچنگ زرد، سرخ کردنی گوشت گاو، سوپ مرغ و نارگیل نیز اشاره کرد.

از طرفی محیط، بسیار زیبا و در عین حال بی تکلف بوده و شرایطی عالی را برای یک تجربه غذاخوری فراموش نشدنی رقم می‌زند. گفتنی است این رستوران تایلندی که در یک هتل تازه تاسیس واقع شده، تجربه منحصر به فردی را به دور از مرکز شهر ارائه می‌دهد. شکم گردی در کنار استخر، وجود پرسنل حرفه‌ای و دقیق، وای فای رایگان و پارکینگ، از دیگر جذابیت‌های این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: 27South Sathorn Road Tungmahamek Sathorn Bangkok 10120

 

لاکچری ترین رستوران های بانکوک

عکس: bangkokpost.com

 

رستوران برونو

بار رستوران تایلندی برونو Bruno’s، دو دهه است که غذاهای لذیذ اروپایی و بین المللی را سرو می‌کند. این رستوران به خاطر محیط زیبا و گرم و غذاهای استثنایی‌اش شهرت داشته و از محبوبیت بالایی در میان مردمان محلی و گردشگران تور پاتایا برخوردار است. اگر گذرتان به اینجا افتاد، توصیه می‌کنیم از صرف طعم لذیذ استیک شاتوبریان غافل نشوید. و وعده غذایی‌تان را با پاستا و دسرهای مختلف کامل کنید.

همچینن محیط رستوران صمیمی و خانگی بوده و خدمات سطح بالا، قیمت‌های منصفانه، وای فای رایگان و پارکینگ نیز به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: 306Chateau Dale Plaza 63 Thappraya Rd, Pattaya City, Chon Buri, Thailand

عکس: wanderon.in

 

رستوران سوای

رستوران تایلندی Suay، یکی از بهترین رستوران‌های پوکت است که بر روی پایداری و غذاخوری از مزرعه تا میز تمرکز دارد. این رستوران، نامی منحصر به فرد دارد که به معنای "زیبا" بوده و نمایانگر فضای جذابش است.

این مکان، غذاها را با مواد اولیه محلی در ترکیب با دستورپخت‌های مدرن تهیه می‌کند. سرآشپز، منویی ارائه می‌دهد که طعم‌های متنوع و متداول تایلندی را جشن می‌گیرد و از سالادهای خرچنگ خوش طعم گرفته تا اردک کاری، باس دریایی کبابی، بستنی انبه خوشمزه، برنج چسبنده انبه، براونی، آب میوه، کاپوچینو و یخ چای در انتظارتان به سر می‌برند.

از جمله غذاهای خاص این رستوران تایلند نیز می‌توان به سینه اردک ترد اشاره کرد که با ترکیب بافت‌ها و مزه‌هایی تهیه شده که رویکرد نوآورانه رستوران را به غذاهای تایلندی نشان می‌دهد. البته اگر گیاه‌خوار هستید، می‌توانید به دنبال گزینه‌های وگان باشید.

بنابراین پس از بازدید از پارک ملکه سیریکیت در سفر با تور پوکت، پیشنهاد می‌کنیم برای استراحت و شکم گردی سری به این رستوران بزنید. موقعیت مکانی مناسب این نقطه، دسترسی به آنرا با هر وسیله نقلیه‌ای آسان می‌کند. همچنین در اینجا خدمات فوق العاده پرسنل صمیمی و حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد. قیمت‌ها مناسب بوده و وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز ارائه می‌شوند.

آدرس: 50/2Takuapa Rd, Phuket, Thailand

 

رستوران های گیاهی در کرابی

عکس: phuket101.net

 

رستوران لایی لای گریل

رستوران تایلندی Lae Lay Grill، بهترین رستوران کرابی بوده و مناظر خیره کننده‌ای از دریای آندامان و تنوع استثنایی غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید دستور پخت‌ها و مواد اولیه غذاهای ژاپنی و تایلندی را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه کشف کنید.

خرچنگ کبابی با کره سیر، باس دریایی تابه‌ای سرخ شده، ماهی سالمون ساشیمی و بیف، از محبوبیت بالایی در این رستوران برخوردارند. و دسرهایی همچون بستنی نارگیلی خوشمزه، کیک شکلاتی و پودینگ شکلاتی در کنار نوشیدنی‌هایی نظیر لیموناد، آبمیوه و قهوه عالی نیز به شدت توصیه می‌شوند. همچنین این مکان، منوی متنوعی برای کودکان را نیز ارائه می‌دهد.

می‌توانید برای یک شام تنبل، یک قرار عاشقانه یا یک جمع خانوادگی و دوستانه در اینجا حضور پیدا کنید. از طرفی خدمات جذاب پرسنل آموزش دیده، نقش بسزایی در موفقیت این مکان دارد.

آدرس: Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81180, Thailand

عکس: miitiinii.com

 

رستوران داینینگ روم

رستوران تایلندی Dining Room، تجربه غذاخوری بدیع و خلاقانه‌ای را در قلب چیانگ مای رقم می‌زند. این رستوران، در موقعیت ایده آلی قرار دارد و منظره‌ای از رودخانه Mae Ping را در فضایی رمانتیک ارائه می‌دهد. می‌توانید از فضای داخلی صمیمی و خانگی و یا  تراس مشرف به باغ‌های سرسبز و رودخانه، برای صرف خوراکی‌هایتان بهره بگیرید.

اگر می‌خواهید از غذاهای بین المللی لذت ببرید، می‌توانید برای چشیدن طعم های مدرن اروپایی از این مکان دیدن کنید. در این میان خرچنگ ترمیدور، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو بوده و کاری خوک، سالادهای خوشمزه و سایر غذاهای دریایی لذیذ نیز، به لذت حضور در این مکان می‌افزایند. همچنین خدمات حرفه‌ای پرسنل مثبت و مهربان، فضای دنج، وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری، از دیگر مشخصه‌های جذاب این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: Nha Wat Kaet Soi 1, Chiang Mai, Thailand

 

رستوران‌های پاتایا با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده

عکس: 137pillarshotels.com

 

بار رستوران باراکودا

Barracuda، یکی از بهترین رستوران‌ها در جزیره کو تائو است. در این رستوران تایلندی، می‌توانید غذاهای دریایی تازه و مدیترانه‌ای را میل کنید. و در عین حال پشت میزهایی که روی ماسه‌ها چیده شده‌اند، از نمای ساحلی این غذاکده رمانتیک برخوردار شوید و از شنیدن صدای امواج ملایم و تماشای غروب خیره‌کننده خورشید لذت ببرید.

منو بسیار غنی بوده و باراکودا کبابی آبدار و میگو، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. پرسنل خوش برخورد، در تمام طول سال به گرمی به استقبال مشتریان می‌آیند و خدماتی تماشایی ارائه می‌دهند. همچنین برای سرگرمی و وقت گذرانی، تلویزیون و وای فای رایگان نیز در دسترسند.

آدرس: Mu7 koh lipe Tarutao Koh sarai, Ko Tarutao, Satun, Thailand

عکس: thefunkyturtle.com

 

رستوران تابتیم

در نهایت، سری می‌زنیم به این رستوران که در ریزورتTubtim ،  در بهشت آرام جزیره کو سامت تایلند واقع شده است. اینجا، یک گنجینه آشپزی پنهان است که غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می‌دهد. این رستوران تایلندی ساحلی، محیطی ایده آل را برای مهمانان فراهم می‌کند تا ضمن لذت بردن از صدای آرامش بخش دریا و تماشای غروب خیره کننده خورشید بر فراز خلیج، به خورد و خوراک و استراحت بپردازند. در واقع این فضای رمانتیک، یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای عاشقانه به شمار می‌آید.

و اما منو... باید بگوییم منو بسیار جذاب و غنی بوده و در این میان طعم میگوهای ببری کبابی که به آرامی همراه با ادویه‌های مناسب طبخ می‌شوند، برای تمام عمر در خاطرتان خواهند ماند. جالب است بدانید صید این جانوران دریایی مشکل است. گزینه پرطرفدار دیگر، سوپ تام یام غذاهای دریایی است. از طرفی باید بگوییم این رستوران، از موقعیت مکانی مناسب با دسترسی آسان برخوردار بوده و خوراکی‌ها نیز با قیمت‌های متوسط ارائه می‌شوند.

آدرس: 13/15Moo 4 Koh Samet, Klaeng, Rayong, Thailand

 

بهترین رستوران‌ها در ساحل جامتین پاتایا

عکس: tubtim-resort-koh-samet.hotelmix.co.uk

۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران