تجربه زیپ لاین در چیانگ مای تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
تجربه زیپ لاین در چیانگ مای تایلند

چیانگ مای دارای برخی از زیباترین کوه‌ها و جنگل‌های تایلند است. درختان بلند که مشرف به دره‌های زیبا و سازندهای سنگی هستند، صحنه‌ای عالی برای ماجراجویی‌هایی نظیر زیپ لاین فراهم می‌کنند. سفر با تور تایلند و قرارگرفتن در ارتفاعات، آب و هوای بهتر و پاک‌تری را در دسترستان قرار می‌دهد. تعداد زیادی تور زیپ لاین در این شهر وجود دارند و ما در این مقاله قصد داریم که شما را با بهترین تورهای یک روزه زیپ لاین چیانگ مای آشنا کنیم.

 

Skyline Adventure

این زیپ لاین، شما را به قلب جنگل شمالی تایلند در کوه‌های Doi Saket ، در فاصله ۴۵ دقیقه شرقی چیانگ مای می‌برد. این تور، حدود ۲۴ مسیر با طول‌های مختلف ارائه می‌دهد که طولانی‌ترین آنها ۹۰۰ متر است. ۴۲ سکوی متفاوت، چهار پل آسمانی را به هم متصل می‌کنند. شما خودتان را مانند عقابی خواهید دید که بر فراز جنگل و دره و درختان انبوه پرواز می‌کند. کارکنان این تور، بسیار حرفه‌ای هستند و رفتار دوستانه‌ای دارند. سایر خدمات این تور شامل نهار خوشمزه تایلندی، نوشیدنی‌هایی نظیر آب، چای و قهوه و میوه‌های فصلی و بیمه است.

 

تجربه هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پاتایا

Eagle Track Zipline

در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از شمال شهر چیانگ مای، در تپه‌های سبز Maerim، می‌توانید تور زیپ لاین محبوب Eagle Track را پیدا کنید. Eagle Track بهترین انتخاب برای خانواده‌هایی است که فرزندان خردسال دارند، یا افرادی که کمی ترس از ارتفاع دارند، اما می‌خواهند که تجربه‌ای از زیپ لاین داشته باشند.

این تور سه بسته پیشنهادی برنز ، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌دهد. برنز، زیپ لاینی است که ارتفاع کمتری داشته و بسیار مناسب بچه‌هاست. نقره‌ای، در ارتفاعی بالاتر و طولانی‌تر تجربه زیپ لاین را به علاقمندان هدیه می دهد و بسته پیشنهادی طلایی، ترکیبی از دو بسته قبلی بوده و امکانی برای یک ماجراجویی عالی را فراهم می‌کند. سایر خدمات تور زیپ لاین، شامل نهار، مربیان انگلیسی زبان و بیمه است.

Jungle Flight

این تور، هیجان انگیزترین ماجراجویی زیپ لاین را ارائه می‌دهد و طولانی‌ترین مسیر در حدود ۱۰۰۰ متر را برای این تفریح بی‌نظیر فراهم می‌کند. شما در این تجربه، با منظره‌ای خارق‌العاده از تپه‌ها و کوه‌های اطراف و آبشار مواجه خواهید شد و به صورت چرخشی، ظرف ۴ دقیقه پایین خواهید آمد. این تور، دارای ۱۹ زیپ لاین است و بسته‌های پیشنهادی متنوعی دارد. نهار تایلندی و بیمه نیز به علاقمندان ارائه می‌شود و باید گفت که این تور، تاکید بسیار زیادی به ایمنی دارد و شرایط این امر را به خوبی فراهم می‌کند.

 

زیپ‌لاین در سفر به پوکت جزیره‌ی زیبایی‌ها

Flight of the Gibbon

این تور، طرفدار اکوتوریسم بوده و حامی پروژه‌هایی است که از جوامع محلی و محیط زیست حمایت می‌کنند. پرواز با این زیپ لاین، شما را به نحوی مطلوب برفراز زیست گاه‌های طبیعی گیبون‌ها پرواز می‌دهد و شما شانس دیدن آنها را خواهید داشت. بعلاوه این تور، شامل یک ساعت پیاده‌روی در مسیر جنگل تا یک آبشار زیبا است. گفتنی است که این تور زیپ لاین، در سمت راست مرکز شهرچیانگ مای قرار دارد.

Pongyang Zipline & Jungle Coaster

این تور، تنها ترن هوایی جنگلی در چیانگ مای را دارد . بعلاوه علاقمندان، در زیپ لاین با سرعتی زیاد و در مسیر پر پیچ و تاب حرکت می‌کنند و می‌توانند با ترمز سرعتشان را کنترل کنند. این سقوط  ۱۴ متری، شبیه بانجی جامپینگ است. چرخش از روی یک کابل ۲۰۰ متری، بهترین راه برای افزایش دیوانه‌وار آدرنالین و در عین حال مشاهده پرندگان جنگلی است.

 

۵ تفریح ماجراجویانه که در سفر به پوکت

Flying Squirrels

این تور، ضمن فراهم آوردن امکانات ماجراجویی زیپ لاین، دوره‌های خلاقانه‌ای برگزار می‌کند. در اینجا می‌توانید روی کابل‌های هوایی سوار دوچرخه شده و از مربیانی حرفه‌ای و تجهیزاتی با کیفیت عالی برخوردار شوید. بیمه، وعده غذایی و تی شرت رایگان نیز در این تور به شما اهدا می‌شوند. این تور، برگزار کننده ۱۶ زیپ لاین در طول‌های متفاوت  و حتی به صورت زوج مسیر است. و در کنار زیپ لاین، فعالیت‌های متنوعی نظیر پیاده‌روی در جنگل، کوهنوردی و خط اسکیت زیپ وایر را نیز ارائه می‌دهد.

بهترین تورهای یک روزه زیپ لاین چیانگ مای، ضمن رعایت نکات ایمنی، اوقاتی فرح بخش و زیبا برایتان خلق خواهند کرد. این تورها عمدتا ظرف ۵-۷ ساعت، در سانس‌های متمادی امکان تجربه این ماجراجویی را در یک روز برایتان درنظر خواهند گرفت.  لذت بردن از این هیجان مختص سنین خاصی نیست، بلکه تمام افراد از کودکان تا اشخاص مسن می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. توصیه می‌کنیم که در هنگام استفاده از زیپ لاین، کفشهای کاملا مناسب بپوشید که از پایتان بیرون نیایند. استفاده از اسپری حشره‌کش و ضد آفتاب را فراموش نکنید.

سبک و راحت باشید و از پوشیدن لباس‌های ناراحت و یا استفاده از زیور آلات خودداری کنید و البته برای ثبت این لحظات به یادماندنی دوربین همراهتان داشته باشید. دستورالعمل‌های ایمنی ارائه شده از سوی تور را به دقت مدنظر داشته باشید. اگر موهای بلندی دارید، حتما آنها را با کش محکم ببندید. و در آخر اینکه صرف هزینه بابت این ماجراجویی را پول هدر دادن ندانید، شاید شما در کل عمرتان همین یکبار فرصت تجربه زیپ لاین را داشته باشید و قرار نیست این امکان به طور مکرر برایتان فراهم باشد.

 

۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

۳۰ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران