بهترین دسر کافه‌ها در چیانگ مای تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین دسر کافه‌ها در چیانگ مای تایلند

شهر شگفت‌انگیز چیانگ مای، زادگاه برخی از عجیب‌ترین معابد بودایی در کل تایلند است. این خطه، سرشار از جنگل‌های انبوه و جاذبه‌های گردشگری جالب توجه است. اما اگر با تور تایلند به این شهر سفر کنید خواهید دید که علاوه بر این جاذبه ها، چیانگ مای بهشت خوراکی ها نیز به شمار می‌آید. بیایید با هم سری به بهترین دسر کافه‌های چیانگ مای بزنیم و از فضای عالی آنها لذت ببریم.

 

Cheevit Cheeva

Cheevit Cheeva نه تنها یکی از بهترین دسر کافه‌های چیانگ مای است، بلکه همچنین یکی از شیک‌ترین کافه‌های سراسر تایلند به شمار می‌آید. شما در این فضای الهام‌بخش و زیبا انواع خوراکیها و میان وعده‌های لذیذ، دسرها و نوشیدنی‌ها را خواهید یافت، اما توصیه می‌کنیم که از چای طعم‌دار و برنج چسبناک همراه با خامه آن غافل نشوید.

Dhara Dhevi

این کیک فروشی، بعنوان یکی از بهترین دسر کافه‌های چیانگ مای با استقبال بسیاری از مسافران روبرو شده است. اینجا نه تنها در تهیه کیک تخصص دارد، بلکه بهترین ماکارونی‌های خارج از فرانسه را نیز سرو می‌کند.

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

Khaofang

اگر تصمیم گرفتید که یک جشن زیبا برای تولد یا سالگرد ازدواجتان در چیانگ مای برگزار کنید، ما دسر کافه Khaofang را پیشنهاد می‌کنیم. در اینجا می‌توانید یک کیک بسیار زیبا و دست ساز را به هر شکلی که می‌خواهید سفارش دهید. و یا از میان انبوه شیرینی‌ها و دسرهای منوی این کافه، انتخاب های جالب توجهی داشته باشید.

Roselato

آیا به دنبال یک دسر فوق‌العاده جالب در چیانگ مای هستید؟ پس حتما جلاتوهای Roselato را امتحان کنید. این کافه، دسرهایش را به شکل گل رز ارائه می‌دهد. سالن بستنی آن بسیار جالب است و شما تشویق می‌شوید که هر روز به اینجا مراجعه کنید و بستنی‌های بیشتری را در اشکال و رنگهای مختلف گل رز امتحان کنید.

 

خوردن غذای حلال در خیابان‌های بانکوک

 Fruiturday

این دسر کافه با محوریت دسر میوه‌ای در چیانگ مای، انقلابی در شیوه ارائه خوراکی‌های تایلند ایجاد کرده است. شما در این جا می‌توانید از دسرهای بسیار سالمی که دارای میوه تازه بعنوان مواد اصلی هستند لذت ببرید، با آبمیوه‌های شیرین طبیعی رفع عطش کنید و نیز از برنج چسبناک محبوب آن بهره‌مند شوید.

Jardin d’été Gelato

اشتباه نکنید! این کافه جلاتوی شیک در چیانگ مای ممکن است کوچک باشد، اما کیفیت شیرینی‌هایی که عرضه می‌کنند به نحوی است که احساس می‌کنید که در وسط پاریس قرار دارید. در اینجا، خوراکیها و دسرها توسط سرآشپزهای ماهر و مهربان و با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و تازه تهیه می‌شوند.

On Cloud Nine

اگر دوست دارید که ضمن خوردن دسرهای خوشمزه تایلند به یک رویای شیرین کودکانه فرو روید، کافی است به کافه On Cloud Nine سر بزنید. نمای بیرونی صورتی آن بسیار شاعرانه است و فضای داخلی نیز به همان اندازه جالب توجه بوده و شیرینی‌ها و دسرهای خوشمزه‌ای را با ظاهری عالی به فروش می‌رساند.

Iberry garden

اگر می‌خواهید به طیف وسیعی از انواع دسرها از جمله بستنی‌ها، اسموتی‌ها و کیک‌ها دسترسی داشته باشید، باغ iberry انتخاب بی‌نظیری است. شما می‌توانید از خوردن دسر خود در باغ، در زیر چراغ‌های چشمک زن و در کنار مجسمه سگ صورتی بزرگ که به تک تک مشتریان سلام می‌کند لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

Frosé yogurt

این دسر کافه صورتی پرزرق و برق، یکی از کافه های اینستاگرامی معروف در تایلند است. شما ضمن ثبت عکس‌های زیبا، برای سفارش دسر نیز با گزینه‌های فراوانی روبرو هستید. می توانید ماست سفارشی خود را با آب نبات، میوه، کوکی و سایر خوراکی ها ترکیب کنید. در ضمن برنج چسبناک انبه، کاسه میوه، نوشیدنی گازدار و اسموتی‌های مختلف را در این جا تجربه خواهید کرد.

Charin pie

پای خانگی و یک قهوه که رویش تصویری از چهره خودتان نقش بسته ... جالب تر از این چیست؟

شما می‌توانید از بین کیک‌های موجود در این کافه، هر کدام را می‌خواهید امتحان کنید و سرانجام طعم انتخابی‌تان را سفارش دهید. در ضمن لازم است که هنگام سفارش قهوه، یکی از عکس‌هایتان را ارائه دهید تا تصویرش روی قهوه ثبت شود بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی! بعلاوه باید گفت که این کافه کوچک دنج، یکی از بهترین‌ها برای انجام امور شخصی و کاری است.

 

معرفی انواع غذاهای خیابانی تایلند

گالری هنری Woo café

این کافه با انبوه گل ها و گیاهان و آثار هنری، مکانی رویایی برای برای لذت بردن از انواع دسرها را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در میان گلدان‌های رنگارنگ و فضایی با نورپردازی هنری بنشینید و از خوردن دسرهای خوشمزه کافه لذت ببرید. گزینه‌های غربی و نیز تایلندی در منوی کافه موجودند. بعلاوه یک فروشگاه برای خرید لوازم خانگی و دکوراسیون منزل نیز در طبقه بالا وجود دارد.

Waan

این دسرکافه زیبا در چیانگ مای، از طیف وسیعی از تزئینات عطرآگین نظیر تنه درخت و صندلی های چوبی تا مجسمه حیوانات بهره برده است. تجربه خوردن کیک تازه و قهوه در این فضای جادویی و بوی مطبوع هرگز از یادتان نخواهد رفت.

Flips & Flips

این دسر کافه که  فاصله کمی از شهر قدیمی چیانگ مای دارد، دارای دونات های خانگی بسیار غنی و ترد است که در دهان آب می‌شوند. ما دونات‌های چای سبز و بادام و شکلات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت هر کدام از آنها بین ۲۰ تا ۴۵ بات متغیر بوده و انتخاب از بین اینهمه طعم متنوع و عالی، بسیار مشکل است. 

 Barneo

 اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید، به این دسر کافه سر بزنید. اینجا به خوبی می‌دانند چگونه کیک پنیر اغوا کننده تهیه کنند و در یک محیط مدرن و زیبا به سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع بپردازند. یکی از خوراکی‌های معروف این کافه، رول پنیری است که از یک کیک پنیر سرخ شده و پرشده از مخلفات لذیذ تشکیل شده است.

 

بهترین رستوران‌های پرتغالی در بانکوک

Coco corner

عاشقان نارگیل از مراجعه به این دسر کافه بسیار خوشحال خواهند شد، زیرا اینجا در تهیه دسرهای نارگیلی تخصص دارد. نکته قابل توجه دیگر، دکوراسیون داخلی جالب توجه کافه است که از یک راهروی باریک مملو از گیاهان و چراغ‌های آویز تشکیل شده است.

Harinezumi

 خوردن بستنی و سایر دسرهای این کافه قطعا توصیه می‌شود. اما شهرت اینجا علاوه بر خوراکی‌های لذیذ، به دلیل وجود جوجه تیغی‌های ناز و زیبا و خوکچه‌های هندی است که می‌توانید با آنها بازی کنید. این حیوانات تمیز هستند. همچنین در صورت تمایل، دستکش‌های ضخیمی برای نوازش آنها به شما داده خواهد شد. 

در این مقاله با هم سری به بهترین دسر کافه‌های چیانگ مای زدیم. واقعیت این است که این کافه‌ها صرفا به خاطر ارائه خوراکی‌های لذیذشان شهرت ندارند، بلکه محیط و دکوراسیون آنها نیز بسیار جالب توجه و یاد ماندنی است و همچنین بهترین مکان برای فرار از شلوغی‌ها و ازدحام شهر به شمار می‌آیند.

 

۱۰ غذای خوش‌طعم و جادویی تایلند

 

۲۰ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران