معرفی جزایر اینستاگرامی تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
معرفی جزایر اینستاگرامی تایلند

تایلند کشوری با مجمع‌الجزایر فراوان است که تعداد آن‌ها به بیش از هزار جزیره بزرگ و کوچک می‌رسد. واضح است که همه آن‌ها مسکونی نیستند و همه آن‌ها هم توریستی نیستند. اما همه آن‌ها با سواحل ماسه سفید پودری، جنگل‌های زیبا و صخره‌های سنگ آهکی خیره کننده، خلیج‌های بسیار زیبا و زندگی دریایی احاطه شده‌اند. برخی از آن‌ها که توسعه یافته‌تر هستند، کافه‌های ساحلی و امکانات اقامتی هم ارائه می‌دهند. ما در این مقاله اینستاگرامی‌ترین جزایر تایلند که حس و حال اکانت اینستاگرام‌تان را زیر و رو می‌کنند معرفی می‌کنیم.

 

کوه فی فی

کوه فی فی، زیباترین و مشهورترین جزیره تایلند به خاطر خلیج فوق‌العاده دیدنی مایا و مناظر نفس‌گیر و میهمانی‌های ساحلی در دنیا شناخته شده و مشهور است. جزیره فی فی در تایلند، سواحل ماسه سفید، آب‌های شفاف و آبی و جنگل‌های بارانی گرمسیری موقعیت عکاسی بی‌تکراری به شما می‌دهند. اصلا لازم نیست حرفه‌ای باشید تا عکس‌های خوبی نسیب‌تان شود فقط کافی‌ست دکمه شاتر را فشار دهید.

کوه سامویی

کوه سامویی در تایلند با خلیج‌های خیره کننده و سواحل ماسه سفید پودری‌اش یکی از زیباترین و توریستی‌ترین جزیره‌های تایلند است که در تمام طول سال گردشگران را میزبانی می‌کند. به علاوه در اینجا شما فرصت‌های زیادی برای خرید و بازارگردی دارید. سامویی ترکیبی از سواحل شلوغ و زندگی شهری مانند: چاونگ، مکان‌های محلی مانند بوفوت، نقاط پر زرق و برق مثل ساحل سیلور سامویی را به یکی از نقاط محبوب تبدیل کرده است. تلفیق زندگی مدرن و مواهب طبیعی بهترین عکس‌های اینستاگرام‌تان خواهد شد.

 

مقایسه‌ی جزیره ساموئی و پوکت برای سفری خاطره‌انگیز

کوه هونگ

این جزیره کوچک و دوست داشتنی در استان کرابی واقع شده است. شکل ظاهری این جزیره با کنار هم گرفتن صخره‌های سنگ آهکی تشکیل شده است. درست در مرکز این جزیره در احاطه سنگ‌های آهکی تالابی به رنگ یشم وجود دارد که گردشگران علاقه‌مند بیشتر به خاطر دیدن این تالاب و گرفتن عکس‌های کم‌تر دیده شده و ناب به این جزیره می‌روند. در واقع این تالاب چیزی شبیه جزیره‌ای کوچک در دل این جزیره درست کرده است. به علاوه در مسیرهای طبیعی پیاده‌روی می‌توانید از حیوانات عجیب و پرندگان دیدن کنید.

کوه فنگان

کوه فنگان به دلیل شهرت جهانی جشن و پایکوبی‌هایش است که بین گردشگران شناخته شده و معروف است اما این جزیره گرمسیری زیبا خیلی بیش از این‌ها در چنته دارد. در کنار مهمانی‌هایی که به مرور فراموش می‌شوند کوه فنگان شما را با موهبت‌های طبیعی زیبایش مثل سواحل و آبشارها غافلگیر می‌کند. شاید عکس‌های جشن و مهمانی‌ها تکراری شوند، اما هرگز گذر زمان زیبایی عکس‌های طبیعی این جزیره را کم‌رنگ نمی‌کند.

 

جزیره راچا یای، بهشتی در نزدیکی پوکت

کوه تائو

سواحل زیبا و آب‌های شفاف و آبی این جزیره نه تنها برای عکاسی عالی هستند، بلکه در داخل جزیره هم برای کاوش و عکاسی فرصت‌های طلایی و جذابی وجود دارد. به علاوه کوه تائو برای غواصی و تماشای مرجان‌های زیبای دریایی شهرت بالایی کسب کرده است. از طرفداران غواصی نیستید؟ به جای آن به نقطه تماشای John-Suwan بروید که مناظر فوق‌العاده پانوراما از خلیج‌های دوقلو و دریای آبی چندرنگ به نمایش می‌گذارد.

 

۸ حقیقت درباره جزیره زیبای کرابی

کوه لانتا

کوه لانتا در تایلند از جزایر زیبا و آرام واقع در استان کرابی است که به دلیل عدم توسعه یافتگی دارای سواحل زیبا و بی‌شمار، فضای آرام و سرسبز و تفریحات متنوع است. در اینجا ویلاهای ساحلی و سنتی برای اقامت وجود دارد که نسبت به جزایر توریستی ارزان‌تر هستند. به تعدادی از کافه‌های جذاب محلی بروید و در طیفی از سوغاتی‌های مختلف تایلندی غرق شوید.

کوه لیپ

کوه لیپ جزیره‌ای کوچک در نزدیکی مرز مالزی است که دارای پاک‌ترین آب‌های آبی و نرم‌ترین شن‌های سفید در کل تایلند است. در اینجا شما به همه چیز دسترسی خواهید داشت. بنابراین با هزاران عکس زیبا و پوستری به خانه برمی‌گردید. خلیج‌های صخره‌ای و کافه‌های ساحلی قاب‌های زیبایی برای عکاسی در دسترس شما قرار می‌دهند.

پوکت

به عنوان بزرگ‌ترین جزیره تایلند نباید فراموش کرد که پوکت پر از زیبایی‌های وصف نشدنی برای عکاسی و تماشا است. جدا از تفریحات شبانه در پوکت و زندگی رنگارنگ محلی این جزیره دارای زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی فراوان است. بی‌شک مجسمه عظیم بودا با منظره ۳۶۰ درجه‌ عکس‌های زیبا و پوستری زیادی به گالری گوشی‌تان خواهد داد. به علاوه سواحل زیبا و توسعه یافته‌ای به مثل پاتونگ هم با کافه‌ها و امکانات ساحلی جایی عالی برای عکاسی هستند.

کوه چانگ

در حالی که رسیدن به کوه چانگ دشوار است، اما ارزش کمی سختی را دارد. این جزیره فیل مانند با سواحلی که دور تا دور آن را گرفته، دارای جنگل‌های همیشه سبز، رودخانه‌ها و آبشارهایی دیدنی است. این جزیره با تمام زیبایی‌ها و شرایطی که دارد مقصدی مناسب برای همه است نه فقط اینستاگرامرها. در اینجا دریا با آب‌های زمردین به سواحل ماسه سفید می‌رسند که برای عکاسی چشمگیر و فوق‌العاده هستند.

 

۵ جزیره خالی از سکنه‌ و بکر تایلند برای طبیعت‌گردی

۲۹ تیر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران