تور موتورهای چهارچرخه در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
تور موتورهای چهارچرخه در کوش آداسی

کوش آداسی هم شهر تاریخی ترکیه است و هم شهر تفریحی. شهری که انواع امکانات مدرن و هیجان‌انگیز برای گشت و گذار را در خود دارد و در کنار این تفریحات برترین بناها و آثار به جا مانده از تاریخ باستان را نیز در خود حفاظت کرده است و ۷ توصیه برای سفری عالی در کوش آداسی قبلا به شما ارائه شده است. شهری که هتل‌های لوکس دارد و در رستوران‌هایش می‌توانید بهترین غذاهای ترکی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. شهری که در سال مسافران زیادی از تور ترکیه را به خود می‌پذیرد و از آنها در هیجان‌انگیزترین تورها میزبانی می‌کند. یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین تورهای این شهر تور موتورهای چهارچرخه است. اگر می‌خواهید با این تور آشنا شوید در این مطلب همراه ما باشید.

 

تور موتورهای چهارچرخه در کوش آداسی

اگر اهل هیجان و تفریحات گروهی هستید باید بدانید در تور کوش آداسی می‌توانید در تفریحی شرکت کنید که بسیار هیجان‌انگیز است. تفریحی به همراه موتور که می‌توانید طی آن به نقاط بکر کوش آداسی بروید و آنقدر گاز بدهید و پستی‌ها و بلندی‌ها را پشت سر بگذارید که آدرنالین در خونتان ترشح شود. این تفریح به شیوه‌های مختلف، در مسیرهای متنوع و توسط شرکت‌های گوناگون برگزار می‌شود. بنابراین با توجه به بودجه، علایق و زمانی که در اختیار دارید می‌توانید یکی از این شرکت‌ها را انتخاب کنید و این تفریح گروهی را با آنها انجام بدهید. اگر نمی‌خواهید زیاد زمان برای این تور صرف کنید می‌توانید شرکت‌هایی را انتخاب کنید که این تور را در دو ساعت برگزار می‌کنند و اگر می‎خواهید در این تور غرق شوید می‌توانید شرکت‌هایی را انتخاب کنید که در نصف روز این تور را برگزار می‌کنند. توری که طی آن دوست‌ پیدا می‌کنید و به شما توصیه می‌کنیم اگر چند نفری با دوستان‌تان و در بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی به آنجا رفته‌اید حتما در این تور شرکت کنید. چرا که یک تفریح متفاوت گروهی است و برایتان خاطره‌های خوش به یادگار می‌گذارد.

 

از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید

امکانات تور موتورهای چهارچرخه کوش آداسی

۱- این تور بسته به شرکتی که در آن ثبت‌نام می‌کنید امکانات مختلفی دارد. برخی از آنها که در مدت زمان طولانی‌ برگزار می‌شوند شما را ناهار و تنقلات مهمان می‌کنند و برخی‌های دیگرشان که در مدت زمان کوتاهی برگزار می‌شوند تنها یک بطری آب معدنی در اختیار شما قرار می‌دهند.
۲- برخی از شرکت‌های برگزارکننده این تور برای رفاه حال شرکت‌کنندگانش سرویس رفت و برگشت به محل اقامت‌ آنها در کوش آداسی را در نظر گرفته‌اند. سرویسی که هزینه‌ی شرکت در این تور را بالا می‌برد. بنابراین اگر در سفر به کوش آداسی بوجه‌ی زیادی در اختیار ندارید به شما توصیه می‌کنیم در تورهایی شرکت کنید که این امکان را ندارند و هزینه‌ی شرکت در آنها کمتر است.
۳- این تورها غالبا یک بار در صبح‌ها و بار دیگر در عصرها برگزار می‌شود و شما متناسب با زمان‌تان می‌توانید یکی از این اوقات را برای شرکت در تور انتخاب کنید.
۴- راهنمای این تور به زبان انگلیسی مسلط است و به راحتی می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید.

نکات ویژه درباره تور موتورهای چهارچرخه در کوش آداسی

۱- این تور برای شرکت‌کنندگانش محدودیت خاصی ندارد اما شرکت در آن برای افرادی که مشکل ستون فقرات دارند، خانم‌هایی که باردار هستند و نیز کسانیکه تحت درمان خاصی قرار و مشکلات قلبی دارند پیشنهاد نمی‌شود.
۲- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این سایت با جستجوی نام کوش آداسی می‌توانید تورهای موتورهای چهارچرخه را پیدا کنید و در هرکدام آنها که خواستید ثبت‌نام نمایید.
۳- حداکثر شرکت‌کنندگان در این تورها غالبا ۹۹ نفر است. بنابراین این تور جزو تورهای شلوغ کوش آداسی به شمار می‌آید.
۴- برخی از شرکت‌های برگزارکننده این تور ابتدا شما را به شنا در دریا می‌برند و بعد به همراه موتورها شما را راهی دشت‌های کوش آداسی می‌کنند. بنابراین یادتان باشد با شرکت در این تورها مایو و حوله نیز همراه خود داشته باشید.
۵- رانندگی این موتورها اصلا کار دشواری نیست و پیش از شروع رسمی تور، ابتدا به شما آموزش داده می‌شود.
۶- این تور در صورتی برگزار می‌شود که شرایط آب و هوایی مساعد باشد. در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی تور لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول می‌شود. البته در این صورت شما اگر بخواهید می‌توانید هزینه‌ای که برای ثبت‌نام آن پرداخت کرده‌اید را پس بگیرید و در تور شرکت نکنید.
۷- اگر بخواهید حضورتان در تور را لغو کنید برای اینکه تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود، باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید.

 

۵ جاذبه دیدنی نزدیک به کوش آداسی

۰۲ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران