بایدهای گردش و تفریح در تور کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بایدهای گردش و تفریح در تور کوش آداسی

هر کسی آرزو دارد تا سفری که برای آن برنامه‌ریزی می‌کند به یکی از بهترین خاطرات زندگی او تبدیل شود. برای این کار بهتر است تا با یکسری نکات و بایدهای مقصد گردشگری قبل از سفر آشنا شوید. ما در این مقاله قصد داریم تا بایدهای گردش و تفریح در تور کوش آداسی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به این شهر ساحلی ترکیه را دارید حتما مطالب این نوشته را با دقت بخوانید. چرا که این بایدها به شما گردشگران عزیز کمک خواهد کرد تا برجسته‌ترین مکان‌ها برای گردش در کوش آداسی را بشناسید و حداکثر استفاده را از زمان خود برای گذراندن یک سفر خاطره انگیز بکنید.

 

بازدید از حمام ترکی در کوش آداسی

یکی از خاطره‌انگیزترین کارهایی که گردشگران می‌توانند در تور کوش آداسی انجام دهند بازدید از حمام ترکی می‌باشد. حمام‌های ترکی در حقیقت یک شکل سنتی از اسپاها هستند که امروزه افراد برای رسیدن به آرامش ترجیح می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای اولیه که وارد کوش آداسی می‌شوید رفتن به حمام را در برنامه خود قرار دهید. زیرا با این کار پوست شما آمادگی بیشتری را برای آفتاب گرفتن به دست خواهد آورد.

 

از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید

رفتن به پاموک کاله را در سفر خود به کوش آداسی فراموش نکنید

یکی از بی‌نظیرترین مکان‌هایی که می‌توان ادعا کرد در دنیا منحصر به فرد است بازدید از پاموکاله در نزدیکی کوش آداسی می‌باشد که مسافران می‌توانند رفتن به آن را تجربه کنند. این مکان خارق‌العاده با چشم‌اندازی رویایی از صخره‌های پله‌ای و سفید رنگ حسی عجیب را به شما القا خواهد کرد. آبشارهای دیدنی و آبگرم‌های این منطقه همان چیزهایی هستند که این سفر را برای شما خاطره‌انگیز خواهند کرد.

تفریحات شبانه کوش آداسی را از دست ندهید

کوش آداسی یکی از شهرهای زنده و شاد ترکیه محسوب می‌شود. به خصوص در فصل تابستان تفریحات شبانه به یکی از پرطرفدارترین کارهای تفریحی در این شهر تبدیل می‌شود. اگر شما نیز عاشق رقص و موسیقی هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده باشد شب از هتل خارج شده و تجربه رفتن به کلاب‌های شبانه را از دست ندهید.

 

معرفی پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

پارک‌های آبی کوش آداسی برای عاشقان هیجان

کوش آداسی به دلیل ساحلی بودن گزینه‌های بسیاری را در مورد تفریحات آبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. به طوری که شنا کردن و استراحت در سواحل زیبای آن اصلی‌ترین هدف مسافران تور ترکیه می‌باشد. اما اگر فکر می‌کنید این سرگرمی‌ها برای شما کافی نیست و احتیاج به هیجان بیشتری دارید پارک‌های آبی کوش آداسی را از دست ندهید.

لذت خرید در بازارهای سنتی کوش آداسی را تجربه کنید

کوش آداسی یکی از شهرهای کوچک ترکیه می‌باشد. با این حال چند بازار سنتی دارد که حتی اگر علاقه‌ای به خرید هم نداشته باشید می‌توانید ساعات خاطره‌انگیزی را در آن‌ها تجربه کنید. این بازارهای دارای حس و حالی متفاوت و شاد هستند که اکثر بومیان منطقه نیز برای انجام خریدهای روزانه خود به یکی از آن‌ها می‌روند. همچنین بازارهای سنتی کوش آداسی یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید یادگاری و یا سوغاتی برای اطرافیانتان است که با قیمتی مناسب می‌توانید پیدا کنید. هرگز چانه زدن در حین خرید را فراموش نکنید. زیرا برخی از فروشندگان قیمت‌های بالایی را به توریست‌ها می‌گویند که با چانه زدن می‌توانید قیمت را کاهش دهید.

 

تور سافاری اسب سواری در کوش آداسی

به بازدید از روستاهای اطراف کوش آداسی بروید

تنبلی نکنید و حتما در سفر خود به کوش آداسی یک بار هم که شده از یک روستای اطراف آن دیدن کنید. با رفتن به یکی از این روستاها طوری تصور خواهید کرد که گویا در زمان سفر کرده و سال‌ها به عقب برگشته‌اید. از جمله دیدنی‌ترین روستاهای اطراف که می‌توان به هر گردشگری پیشنهاد داد روستای کیرازلی و روستای قدیمی دوگان بی می‌باشند.

روز خود را با صبحانه سنتی ترکی در کوش آداسی آغاز کنید

ترک‌ها اهمیت بسیار زیادی به صبحانه می‌دهند. به طوری که صبحانه آن‌ها شامل پنیر سفید، عسل، زیتون، خیار، تخم مرغ، سوسیس مخصوص به نام سوجوک می باشد. پس تنبلی کردن را کنار بگذارید و صبح زود بیدار شده و این صبحانه مفصل و لذیذ را از دست ندهید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

به آبتنی با آب گرم داووتلار بروید

کوش آداسی دارای آب گرم‌های بسیار خوبی می‌باشد که این روزها به یک مکان توریستی تبدیل شده است. یکی از این آب گرم‌ها که رفتن به آن شدیدا توصیه می‌شود آبگرم داووتلاور است. این مکان دارای آب چشمه با دمای تقریبی ۴۰ درجه سانتی گراد بوده و املاح مفید بسیار زیادی را در خود گنجانده است. آب گرم داووتلار امروزه با نام حمام حرارتی ترکیه در بین گردشگران شناخته می‌شود. همچنین بسیاری از بومیان منطقه نیز رفتن به آن را به دلیل خواص درمانی که دارد ترجیح می‌دهند.

۲۳ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران