تفریح در بهترین سواحل کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
تفریح در بهترین سواحل کوش آداسی

برای مسافرانی که عاشق سفرهای پرماجرا و روزهای پرهیاهو هستند تور ترکیه باید در بالای لیست انتخاب‌هایشان باشد. همه جای این کشور پر از مقاصد دلپذیر و تفریحات جذاب است و به خصوص کوش آداسی، شهری بزرگ با سواحل مختلف، بارهای ساحلی، و خیابان‌هایی که باید کشف شوند، یکی از آن جاهایی است که هر کسی باید یک بار به آن سفر کند. تور کوش آداسی مقصدی فوق‌العاده است که به جز ساحل چیزهای زیاد دیگری هم برای ارائه دارد و به همین دلیل هم هست که مخاطبان زیادی را به خودش جذب می‌کند. ما در اینجا بهترین سواحلی که می‌توانید در آن‌ها شنا و تفریح کنید و کلی خوش بگذرانید را معرفی می‌کنیم تا چراغ سبزی در پیدا کردم مسیر درست گردشی شما باشد.

 

ساحل بانوان در کوش آداسی ترکیه (Ladies Beach)

این یکی از معروف‌ترین سواحل کوش آداسی است که تقریبا همه آن را می‌شناسند و چون در منطقه شهری واقع شده دسترسی به آن هم آسان است و بیشتر توریست‌ها به آن سر می‌زنند. بدیهی است که این ساحل دارای ماسه‌های طلایی برتر، آب‌های کم عمق و تمیز و امواجی است که شما را به حرکت در می‌آورد و هیجان زیادی به شما منتقل می‌کند. به علاوه این ساحل همه امکانات توریستی لازم را دارد و چون نزیک به مرکز شهر است همه به راحتی آن را پیدا می‌کنند، مخصوصا اگر در پیدا کردن آدرس‌ها زیاد وارد نباشید به راحتی ساحل بانوان کوش آداسی را پیدا خواهید کرد. البته وقتی همه ویژگی‌های خوب و اساسی یکجا جمع می‌شود بدیهی است که جمعیت زیادی به آن هجوم می‌برد و این یعنی همیشه خدا شلوغ است و مجبوری برای پیدا کردن جایی برای نشستن تلاش کنید. تنها قسمت دشوارش احتمالا همین است زیرا بعد از آن کلی به شما خوش می‌گذرد.

ساحل کوستور در کوش آداسی ترکیه (Kustur Beach)

این ساحل در منطقه‌ای آرام واقع شده و ساحلی طولانی و شنی و صخره های عظیم در پایین است که اگر در یکی از هتل‌های مجلل در ضلع شمالی شهر اقامت داشته باشید قطعا با این ساحل روبرو خواهید شد. اگر با صخره‌ها و عبور از آن‌ها مشکلی نداشته باشید، می‌توانید از عرض این ساحل و آب‌های کم عمق که برای آب تنی و نه شنا بسیار مناسب است، لذت ببرید. علاوه بر این، این سواحل باید یکی از تمیزترین سواحل کوش آداسی باشد که می‌توانید از آن دیدن کنید زیرا اصلا شلوغ نیست و محیط بسیار مناسبی دارد. همانطور که گفتیم آب‌های کم عمق آن مناسب شنا نیست اما اگر همچنان حس ماجراجویی دارید در این ساحل می‌توانید پاراسلینگ، موج سواری یا اسکی روی آب را امتحان کنید! این یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.

 

امنیت و شرایط کلی سفر به کوش آداسی

ساحل یالانچی بورنو در در کوش آداسی ترکیه (Yilanci Burnu Beach)

برای فرار از شلوغی جمعیتی که حمام آفتاب گرفته‌اند و ماجراجویانی که در ورزش‌های آبی خودشان را غرق کرده‌اند به می‌توانید با مینی‌بوس ساحل بانوان به این ساحل برسید. مینی‌بوس هر ۵ دقیقه از ساحل بانوان حرکت می‌کند و کافی است که فقط به راننده بگویید که می‌خواهید در یالانچی بورنو پیاده شوید. مردم ترکیه مهربان و دوستانه هستند و مخصوصا به توریست‌ها همیشه کمک می‌کنند. اگرچه در همان نزدیکی کلوپ ساحلی مشهور جید قرار دارد، اما باز هم برای افرادی که می‌خواهند از سر و صدا دور باشند و استراحت کنند یالانچی بورنو انتخاب بسیار خوبی است.

کلوپ ساحلی جید در کوش آداسی ترکیه (Jade Beach Club)

اما اگر طرفدار ساحلی آرام نیستید و دوست ندارید تمام مدت دراز بکشید و فقط حمام افتاب بگیرید، اصلا نگران نباشید در اینجا یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. کلوپ و بار ساحلی Jade دارای یک ساحل زیبا است که فقط برای مهمانان خود در دسترس است و نوشیدنی‌های باورنکردنی سرو می‌کند. محیط این ساحل و کلوپ آرام برای بزرگسالان جوان عالی است! اما کجای این کلوپ جالب است؟ اولا در تمام روز امکان تفریح و گشت زنی در ساحل وجود دارد و همین که هوا تاریک می‌شود بساط مهمانی‌ها و تفریحات شبانه کوش‌آداسی به راه می‌شود.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی کوش آداسی

کلوپ ساحلی میراکل در کوش آداسی ترکیه (Miracle Beach Club)

از سال ۲۰۰۵، این بار ساحلی گردشگران تور کوش آداسی را در نزدیکی ساحل معروف گرین کوش آداسی جذب کرده است که می‌خواهند یک مکان شیک برای استراحت و نوشیدن نوشیدنی‌های خوب پیدا کنند. این ساحل تمیز است اما نه چندان کم عمق، و این خوب است زیرا می‌توانید غواصی کنید یا هر ورزش آبی دیگری را امتحان کنید. همچنین بسیاری از هنرمندان به این کلوپ می‌روند و به اجرای برنامه زنده می‌پردازند که همین خودش به تنهایی چند لول سطح مراکل را بالا می‌کشد. علاوه بر این، ساحل گرین تنها چند دقیقه با اینجا فاصله دارد و از طرف دیگر، حتی می‌توانید به ساحل بانوان بروید. موقعیت بهتر از این نمی‌توانست باشد، چرا که مهمانی‌های اینجا هر روز غروب اوج می‌گیرد! این یک نوع ساحل برای گشت و گذار در تمام روز و شب، پایکوبی، شنا کردن، و لذت بردن از ساحل و امکانات آن است.

ساحل عشق در کوش آداسی ترکیه (Love Beach)

آیا دوست دارید تا ساحل لانگ بیچ رانندگی کنید و به یک منطقه آرام و بدون شلوغی و موسیقی بلند برسید؟ ساحل محبوب «سوگی» (به ترکی عشق) در جنوب شهر و در نزدیکی داووتلار و ساحل زیبای آن واقع شده است. شما باید حداقل نیم ساعت از مرکز شهر رانندگی کنید، تا به این نکته ارزشمند برسید که به عقیده ما ارزشش را دارد. ساحل سوگی که به راحتی به ساحل عشق ترجمه می‌شود یکی از زیباترین مناظر کل کوش آداسی است و شاید هم اصلا به خاطر همین به این نام در آمده است. زیبایی این مناظر را حتما باید ببینید. از این ساحل می‌توانید پارک ملی و حتی جزیره یونانی ساموس را ببینید! و این بر جذابیت آن افزوده است.

 

سفر روزانه از کوش آداسی به فتحیه

ساحل سبز در کوش آداسی ترکیه (Green Beach)

در کوش آداسی می‌توان به راحتی با مینی‌بوس به این طرف و آن طرف رفت و فعالانه در سواحل آن به تفریح و گشت و گذار پرداخت و به همین دلیل هم بین توریست‌های ماجراجو بسیار محبوب و پرطرفدار است. با این حال، برخی روزها آرزو می‌کنید که ساحلی تقریبا نزدیک مرکز و در عین حال بسیار تمیز و شنی و کم جمعیت پیدا کنید، اگرچه ساحل بانوان همه این‌ها را دارد اما گرین بیچ یا همان ساحل سبز نسخه متعادل‌تری است که هم به مرکز شهر نزدیک است و هم جمعیت کم‌تری به آن می‌روند! یعنی حتی احتمال این را دارد که نقطه‌ای راحت و رایگان برای خودتان پیدا کنید که بتوانید در آن حوله و وسایل‌تان را پهن کنید. علاوه بر این، هر زمان که بخواهید از دریای تمیز و نه چندان پر از آب لذت خواهید برد. به علاوه هر چند دقیقه یک مینی‌بوس به سمت این ساحل حرکت می‌کند، بنابراین نیازی نیست خیلی منتظر بمانید. از جاده اصلی تا پله‌هایی که با صخره‌های زیبایی احاطه شده‌اند، به بهشت خواهید رسید!

کلوپ لانگ بیچ کاپلو در کوش آداسی ترکیه (Long Beach Club Capello)

اگر قرار باش فهرستی از ۱۰ کافه زیبای ساحلی تهیه کنیم قطعا کلوپ لانگ بیچ کاپلو در این فهرست خواهد بود، آن هم نه فقط برای کوش آداسی بلکه در کل ترکیه! بنابراین اگر می‌خواهید از شلوغی فرار کنید، یک کوکتل خوب را امتحان کنید و به طور هم زمان از یک ساحل زیبا و شنی لذت ببرید، مکانی منحصر به فرد پیدا کرده‌اید. این کلوپ در منطقه‌ای فوق العاده و برای استراحت کردن پس از یک روز شلوغ و کاری ساخته شده است. بنابراین هم توریست‌هایی که به دنبال آرامش هستند و افراد محلی که به دنبال رفع خستگی آخرهفته هستند سر از اینجا ر می‌آورند چرا که این کلوپ همه چیز دارد و نیازی نیست دنبال چیزهای بیشتری بگردید. اگرچه بهتر است در سفر همیشه فقط به پیدا کردن یک جای خوب اکتفا نکنید و با دور شدن از مرکز شهر نقاط آرام دیگری را هم کشف کنید.

 

هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی

ساحل دیاموند در کوش آداسی ترکیه (Diamond Beach)

اسم این ساحل واقعا همان چیزی است که از نامش یعنی الماس انتظار می‌رود! زیبا و درخشان و تحسین برانگیز. اگر به جای آب تنی و بازی‌های آبی به دنبال ساحلی عمیق برای شنا هستی پس ساحل دیاموند همانی است که توجه شما را به خودش معطوف خواه کرد. اگرچه عمق آن به قدری است که همه چه شناگران حرفه‌ای و چه مبتدی می‌توانند از آن لذت ببرند. دیاموند ساحلی بسیار طولانی در کوش آداسی است که شاید حتی از لانگ بیچ هم طولانی‌تر باشد و حای جمعیت بسیار پراکنده و کمی در آن دیده می‌شود یعنی ممکن است جایی که شما هستید، برای خودتان منطقه خصوصی شنا داشته باشید و کسی هم نباشد که بیاید در حریم شما. به همین خاطر هم هست که اصلا شانس گرفتن بهرین عکس‌ها را در کنار ساحل و یا از دریا دارید زیرا بهترین عکس‌ها را می‌شود و سواحل خلوت و بدون شلوغی گرفت.

سواحل پارک ملی در کوش آداسی ترکیه (National Park Beaches)

همه این سواحلی که بالاتر گفتیم را فراموش کنید، آیا عاشق طبیعتگردی هستید؟ ما یک پیشنهاد عالی و شگفت انگیز داریم که نفس شما را بند می‌آورد. اگر در طول سفر به کوش آداسی وقت کافی برای اکتشاف دارید، بهترین‌ها را در پارک ملی بویوک مندرس پیدا خواهید کرد. ما قول می‌دهیم که رانندگی در ۲۳ کیلومتری جنوب مرکز کوش آداسی ارزش چیزی که در نهایت به دست خواهید آورد را دارد! راستش را بخواهید استراحت کردن در سواحل پارک ملی تجربه‌ای فوق العاده و متفاوت است مخصوصا پیاده روی در بکگراند طبیعی و زیبای ساحل. سعی کنید صبح را زودتر حرکت کنید تا فرصت کافی داشته باشید و تا غروب، همه جا را دل سیر بگردید. برای دیدن نقاط سرسبز بیشتر طبیعت‌گردی در اطراف جزیره کوش‌آداسی را از دست ندهید.

 

چرا باید کوش آداسی مقصد بعدی سفر شما باشد؟

 

منبع

۲۸ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران