بهترین هتل‌های سواحل لانگ و بانوان در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های سواحل لانگ و بانوان در کوش آداسی

کوش آداسی یکی از برترین مقاصد ساحلی ترکیه است و از جمله شهرهای بسیار پرطرفدار میان گردشگران ایرانی نیز به حساب می‌آید. ساحل بانوان و ساحل لانگ دو ساحل بسیار محبوب و مهم در میان توریست‌های تور ترکیه به شمار آمده و البته هتل‌های خیلی خوبی نیز در نزدیکی آن‌جاها ساخته شده است. امروز ما قصد معروفی برترین هتل‌های ساحلی در این دومنطقه را به شما داریم، پس اگر می‌خواهید در تور کوش آداسی در یکی از این هتل‌های جذاب اقامت داشته باشید، حتما در ادامه همراه ما باشید.

 

با سواحل لانگ و بانوان آشنا شویم

بانوان، ساحل اصلی کوش آداسی است که نام گذاری آن به دوره‌ی عثمانی بر می‌گردد و همه می‌توانند از آن‌جا استفاده کنند. خود ساحل یک کیلومتر طول داشته و از شن نرم و آبی تمیز شکل گرفته است. در این ساحل بزرگ شما تخت‌های بسیار زیاد و آفتاب‌گیرهای متعددی می‌توانید برای کرایه پیدا کنید و همچنین امکان انجام انواع تفریحات آبی در کوش آداسی را خواهید داشت.

 

شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

ساحل لانگ ۱۰ دقیقه با ماشین از ساحل بانوان فاصله داشته و با ۱۸ کیلومتر درازا، در طول سال‌های اخیر به خاطر ساخت و ساز‌های متعدد، به چند بخش تقسیم شده است. این روزها اما "ساحل لانگ" به یک بخش ۶ کیلومتری اطلاق می‌شود که در واقع بهترین جای کوش آداسی برای تفریحات آبی محسوب شده و پارک آبی آکوا سنتر نیز در همان نزدیکی است. در مجموع ساحل لانگ با این که بسیار محبوب است اما به نسبت ساحل بانوان کوش آداسی، فضای آرام‌تری داشته و خلوت‌تر خواهد بود.

بهترین هتل‌های ساحل بانوان

 

هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال (The Grand Blue Sky International)

این هتل ۴ ستاره‌ی زیبا تنها ۳-۲ دقیقه پیاده از ساحل بانوان فاصله داشته و البته یک ساحل کوچک اختصاصی نیز برای خود دارد. " گرند بلو اسکای اینترنشنال"  با فضایی بسیار گسترده دارای ۳۱۳ اتاق، ۶ سوییت بزرگ، چندین استخر، فضای سبز و باغ اختصاصی، زمین‌های ورزشی و ... بوده و از جمله هتل‌های محبوب و مفرحی به شمار می‌رود که می‌توانید در سفر با تور کوش آداسی، این جا را برای اقامتی خانوادگی و دلچسب انتخاب کنید.

 

تورهای یک روزه کشتی‌ کروز در کوش آداسی

این مجموعه به طور کلی سه انتخاب در زمینه اقامتگاه‌ها دارد که شامل اتاق استاندارد با نمای باغ، اتاق استاندارد با نمای دریا و سوییت‌هاست. در عوض وقتی می‌خواهید تفریح کنید انتخاب‌های زیادی دارید. در این هتل چندین استخر در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها مختص به کودکان و نوجوانان هستند و در کنار آن یک ساحل اختصاصی عالی نیز در نظر گرفته شده که انواع تفریحات آبی را می‌توانید در آن‌جا امتحان نمایید. چند زمین تنیس، فوتبال، سالن بازی‌های میزی، سالن بازی کودکان و ... نیز از دیگر بخش‌های تفریحی هتل به شمار می‌روند.

" گرند بلو اسکای اینترنشنال" همچنین دارای یک مرکز اسپای شیک، یک اسکله چوبی با امکانات عالی، چند رستوران و بار و بسیاری امکانات دیگر است که آن را به یک انتخاب ایده‌آل بدل کرده است.

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii

شماره تماس: 00902566450002

 

هتل پالمین (Palmin Hotel)

پالمین دیگر هتل ۴ ستاره بسیار خوبی است که در فاصله‌ای بسیار کم از ساحل بانوان ساخته شده و با فضایی شاد و دوست داشتنی و امکانات تفریحی خیلی خوب، انتخابی عالی با قیمتی نسبتا مناسب در کوش آداسی به حساب می‌آید. این هتل جدا از اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های خانوادگی از ۳ نفر تا ۶ نفر را ارائه داده و اگر چه ساحل اختصاصی ندارد، اما سرویس رایگان هتل، شما را هر ساعتی که بخواهید به لب دریا خواهد رساند. جدا از آن، فاصله‌ی کم تا ساحل بانوان باعث شده تا پیاده خیلی راحت بتوانید به آن‌جا بروید.

 

اقامت در ۵ ویلای جذاب کوش آداسی

در فضای باز هتل چند استخر بزرگ در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها با چند سرسره آبی همچون پارکی جذاب و کوچک برای شما خواهد بود. در کنار آن‌ها یک استخر نسبتا کوچک به صورت سرپوشیده نیز در نظر گرفته شده که در همه‌ی روزهای سال می‌توانید از آن‌جا استفاده نمایید. کلاب مخصوص کودکان و زمین بازی برای کوچک‌ترها، در کنار سالن تنیس روی میز و بیلیارد، زمین‌های تنیس روباز، اتاق بازی‌های کامپیوتری و سالن نمایش فیلم و انیمیشن به همراه جشن‌های شبانه جذاب، پالمین را به هتلی شاد و عالی برای اقامت در تور کوش آداسی تبدیل می‌کند.

این هتل نیز در کنار یک رستوران با محیط روباز و یک رستوران بزرگ سر پوشیده، دارای ۳ بار در جاهای مختلف بوده و شما می‌توانید در کنار ساحل نیز نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید. همچنین هتل پالمین کوش آداسی دارای یک مرکز اسپا و سلامت خوب با امکانات عالی نیز هست.

آدرس: Kadınlar Denizi, 09400 Boyalık

شماره تماس: 00902566147744

 

ریزورت لو بلو (Le Bleu)

اما جدا از هتل‌های ۴ ستاره‌ای که نزدیک به ساحل بانوان به شما معرفی کردیم، بد نیست نگاهی به این هتل ۵ ستاره و لاکچری نیز بندازیم که از جمله برترین ریزورت‌های کل کوش آداسی به حساب می‌آید و با ساحل اختصاصی معروفش، یک اقامت عالی را برای شما رقم خواهد زد. "لو بلو" انتخاب‌های متنوعی پیش پای شما می‌گذارد که از اتاق‌های استاندارد تا انواع سوییت‌ها با قیمت‌های مختلف را شامل می‌شود. در نهایت البته باید بدانید که "لو بلو" یکی از گران‌ترین هتل‌های شهر است و برای تور لاکچری کوش آداسی انتخابی خوب خواهد بود.

 

معرفی مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

در مجموع سه استخر برای هتل در نظر گرفته شده که یکی استخر اصلی و بزرگ با نمای دریاست، دیگری استخر بازی است که در آن چندین و چند سرسره آبی در نظر گرفته شده و فضای بزرگی دارد و در نهایت یک استخر کم عمق برای کوچک‌ترها نیز در هتل وجود دارد. فضای بازی کودکان و نمایش‌های موزیکال شبانه به همراه زمین‌های مختلف ورزشی و البته تفریحاتی که در ساحل و اسکله اختصاصی "لو بلو" می‌توانید تجربه کنید از جمله دیگر تفریحات هتل به شمار می‌روند.

این هتل نیز دارای مرکز اسپا و سلامت اختصاصی است با این تفاوت که "لو بلو" یکی از شیک‌ترین و لاکچری‌ترین اسپاهای کوش آداسی را میزبانی می‌کند. همچنین چندین رستوران فوق‌العاده عالی و بارهایی با نوشیدنی‌های متنوع نیز در این هتل در نظر گرفته شده.

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4

شماره تماس: 00902566144800

 

بهترین هتل‌های ساحل لانگ

 

سان‌کانکت آتلانتیک هالیدی کلاب (SunConnect Atlantique Holiday Club)

" سان‌کانکت آتلانتیک هالیدی کلاب" یک مجموعه اقامتی تفریحی است که در کنار اتاق‌های دو نفره و خانوادگی شیک و زیبایش، امکانات زیادی برای بازی و خوشگذرانی در خود تهیه دیده است. اتاق‌های این هتل شیک و زیبا هستند و امکانات رفاهی بسیار خوبی از جمله اینترنت رایگان را در اختیار شما می‌گذارند.

 

دریاچه بافا، بهشتی در نزدیکی کوش آداسی

در زمینه تفریحات، این هتل دارای چندین استخر بوده و یک پارک آبی اختصاصی با نام تورتوگا (Tortuga) نیز در خود دارد که انواع بازی‌های مختلف را برای سنین مختلف در اختیارتان می‌گذارد. همچنین برای تجربه تفریحات آبی می‌توانید به سراغ ساحل اختصاصی هتل رفته و از امکانات عالی مجموعه استفاده کنید. سالن ورزشی بزرگ و مجهز، کلاس‌های یوگا دسته جمعی و زمین‌های ورزش‌های ساحلی نیز در دسترس تمام مهمانان هتل قرار خواهد گرفت. شب‌ها نیز برنامه‌های تفریحی مختلف از جمله جشن‌های شبانه و برنامه‌های موزیکال در هتل برپا می‌شود.

این ریزورت ساحلی بزرگ و جذاب دارای یک اسپای اختصاصی بوده و سه رستوران اختصاصی و دو بار نیز دارد. شما می‌توانید در کلاب ساحلی این هتل غذا و نوشیدنی سفارش داده و آن را درست چسبیده به دریا میل کنید. یک اسنک بار عالی برای میان وعده‌ها نیز در نظر گرفته شده که حتما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: Karaova Mevkii Sahil Siteleri

شماره تماس: 00902566331320

 

هتل افسیا (Ephesia)

هتل افسیا یک انتخاب ویژه در کوش آداسی است. مجموعه‌ای ۴ ستاره با قیمت نه چندان بالا که امکانات عالی رفاهی و تفریحی را برای مشتریان خود به همراه دارد. این مجموعه با داشتن یک ساحل اختصاصی، نزدیک به ساحل لانگ واقع شده و به همین دلیل شما می‌توانید با حضور در افسیا، تفریحاتی بی‌پایان را در تور کوش آداسی تجربه کنید. این هتل در کنار اتاق‌های ۲ و ۳ نفره اتاق‌های خانوادگی ۴ نفره را نیز ارائه می‌کند که همگی نمای دریا را پیش رو دارند.

 

بازدید از بهترین غارهای کوش آداسی

از نظر امکانات تفریحی هتل افسیا هیچ چیز کم ندارد. این مجموعه هم دارای استخر روباز است و هم استخری سرپوشیده دارد و علاوه بر آن‌ها، استخری برای کودکان و نوجوانان نیز در آن‌جا تعبیه شده. ساحل اختصاصی این محل بزرگ بوده و امکانات خوبی در آن تعبیه شده است با این حال برای تفریحات آبی، امکانات محدود است و اگر می‌خواهید ورزش‌های خیلی هیجان انگیز و جذاب را تجربه کنید، بهتر است به ساحل لانگ بروید. یکی از بخش‌های جذاب هتل، برنامه‌های شبانه آن‌جاست. برنامه‌های رقص، نمایش‌های موزیکال و هیجان انگیز و البته پارتی‌های شبانه این هتل را به هیچ وجه نباید از دست بدهید.

این هتل مجموعا دارای ۲ رستوران و ۳ بار بوده و شما امکان سفارش نوشیدنی در ساحل را نیز دارید. همچنین مرکز اسپا و سلامت نیز در افسیا در نظر گرفته شده که البته به کیفیت هتل‌های ۵ ستاره نیست اما جایی تمیز و شیک بوده و دارای حمام ترکی و سرویس ماساژ نیز هست.

آدرس: Long Beach

شماره تماس: 00902566333288

 

ریزورت ساحلی و اسپا باتیهان (Batihan Beach Resort & Spa)

باتیهان یکی از انتخاب‌های لوکس و البته کامل در ساحل لانگ است که خود دارای ساحل اختصاصی بوده و امکانات گسترده‌ای را در فضای بزرگش برای شما تهیه دیده است. اتاق‌های این هتل شامل واحدهای دو نفره و خانوادگی است اما منظره‌ای که هر کدام از این اتاق‌های ارائه می‌کنند، آن‌ها را از هم متمایز خواهد کرد. برای مثال اتاق‌هایی که منظره‌ی دریا را دارند از اتاق‌های منظره‌ی استخر یا باغ گران‌تر هستند. با این حال امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت رایگان برای همه‌ی واحدها در نظر گرفته شده است.

 

۷ توصیه برای سفری عالی در کوش آداسی

همچون دیگر هتل‌های این منطقه، باتیهان نیز تفریحات زیادی را برای شما ترتیب داده است. از استخرهای متعدد و بازی‌های آبی تا ساحل اختصاصی و امکاناتی برای انجام انواع فعالیت‌های هیجان انگیز و البته دیسکو شبانه و نمایش‌های موزیکالی که شرکت در آن‌ها برای مهمانان هتل، تماما رایگان خواهد بود.

باتیهان در کنار زمین‌های ورزشی همچون زمین تنیس، والیبال، بسکتابال، سالن تنیس روی میز، مینی گلف و زمین تیر اندازی با کمان، یک سالن ورزشی با امکانات خیلی خوب و یک مجموعه اسپا را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این مکان دارای چندین رستوران و بار خیلی خوب نیز هست.

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach

شماره تماس: 00902566331423

۱۰ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران