گردش‌ با قایق‌های تفریحی در کوش‌آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
گردش‌ با قایق‌های تفریحی در کوش‌آداسی

تابستان‌ها، کوش‌آداسی پر می‌شود از جمعیت گردشگرانی که برای لذت بردن از سواحل این شهر زیبا به آن‌جا سفر می‌کنند. یکی از تفریحاتی که در میان گردشگران بسیار پرطرفدار است، سوار شدن بر قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی و گردش در آب است. در میان این قایق‌ها و کشتی‌ها، برنامه‌های متنوعی به راه است.

گاهی تنها یک گردش آبی با کلی برنامه‌های تفریحی و موسیقی برقرار بوده و گاهی به قصد بازدید از جزیره یا جایی متفاوت، توری یک روزه برگزار می‌شود. ما در نوشته‌ی امروز سعی کرده‌ایم تا جای ممکن، بهترینِ این سفرهای کوتاه در سفر با تور ترکیه به کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

 

 تور یک روزه خلیج کوش آداسی

یکی از پرطرفدارترین تورهای دریایی، به خلیج کوش آداسی برگزار می‌شود. این تور برای یک روز کامل برگزار شده و شامل سرویس از هتل، ناهار و نوشیدنی می‌شود و شما برای تفریح به یکی از زیباترین بخش‌های کوش‌آداسی برده خواهید شد. در این تور، شما از بندرگاهی زیبا به آب برده می‌شوید و در دو بندر دیگر نیز توقف خواهید کرد. امکان شنا در آب‌هایی زیبا و شفاف را دارید، همراه جمعی که سوار قایق هستند به تفریح و رقص می‌پردازید و بر ساحلی زیبا با شن‌هایی به رنگ برف قدم خواهید گذاشت. جایی که برای شنا در نظر گرفته می‌شود، برای اسنورکلینگ و تماشای ماهی‌های رنگارنگ نیز بسیار مناسب خواهد بود.

 

معرفی مرکز خرید سوکه در نزدیکی کوش آداسی

هزینه‌ی این تور: ۱۵۰ تا ۱۹۰ لیر

تور جزیره ساموس

پرفروش‌ترین تور دریایی از کوش‌آداسی، بدون هیچ شکی به جزیره‌ی ساموس برگزار می‌شود. این جزیره‌ی یونانی بسیار زیبا در دریای اژه، یکی از زیباترین نقاطی است که در آب‌های اطراف کوش‌آداسی مشاهده می‌کنید. این شهر در زمان باستان، جزیره‌ای بسیار قدرتمند بود و حالا هم به خاطر وجود ابنیه تاریخی در آن، جزو میراث جهانی یونسکو به حساب می‌آید. اگر چه شما یک روز را در ساموس خواهید بود، اما این جزیره یک مقصد کامل گردشگری به حساب می‌آید. طبیعت و سواحلی زیبا دارد که هر کس را عاشق خودش خواهد کرد. شنا کردن در آب شفاف و زلال دریای ساموس نیز، به تنهایی می‌تواند یکی از دلایل رفتن به این جزیره باشد. البته فراموش نکنید که برای رفتن به این تور، به پاسپورت خود احتیاج دارید، پس آن را همراه ببرید.

هزینه: ۱۷۰ تا ۳۰۰ لیر

 

گردش‌های کوتاه با قایق‌های تفریحی

قایق‌های تفریحی زیادی در آب‌های کوش‌‌آداسی فعالیت می‌کنند. این قایق‌ها تورهای ۶ ساعته برگزار می‌کنند که شامل موسیقی، نوشیدنی، رقص، کف و شنا در آب و در یک کلام، چند ساعت فوق‌العاده شاد می‌شود. البته با توجه به تنوع قایق‌ها و کشتی‌هایی که این گردش‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند، مدت‌های متفاوتی نیز برای این تورها در نظر گرفته شده است و در نهایت از نظر قیمتی نیز خیلی با هم فرق می‌کنند. اگر اهل تفریح و رفتن به کلاب‌های مختلف هستید، این کشتی‌ها یک تجربه عالی روی آب از چنین مراکزی خواهند بود.

 

گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

هزینه: از ۱۱۰ لیر

 

تورهای غواصی

یکی از کارهای ماجراجویانه که می‌توانید در آب‌های کوش آداسی انجام دهید، رفتن به تور غواصی است. این تورها عموما با یک آموزش کوتاه در خشکی آغاز می‌شود و سپس صبح به آب می‌زنید و بعد از این که مدتی را برای رفتن به جایی که مد نظر است طی می‌کنید، به همراه مربی به آب رفته و از فضای زیر آب لذت می‌برید. قایق‌های تفریحی که برای این کار در نظر گرفته شده، بعد از غواصی شما را به جایی زیبا برای صرف ناهار و تفریح و استراحت می‌برند و سپس برای نوبت بعد از ظهر، شما در جایی دیگر برای غواصی برده می‌شوید. البته تورهای کوتاه مدت‌تر با یک بار غواصی و بدون ناهار نیز هستند که قیمت کم‌تری دارند. غواصی نیز از عموما در آب‌های بین ۵ تا ۱۸ متر انجام می‌شود و بسته به توری که در آن شرکت می‌کنید، ممکن است امکان عکاسی زیر آب نیز برایتان، مهیا باشد.

هزینه: از ۱۱۰ لیر (برای یک بار غواصی)

 

چارتر کشتی‌های تفریحی

این گزینه تنها برای کسانی خوب است که به صورت جمعی به تور کوش آداسی رفته‌اند. قایق‌ها و کشتی‌های مختلفی نیز برای این کار مهیاست که از قایق‌های لاکچری با ۸ نفر گنجایش تا کشتی‌های ۱۲۰ نفره را شامل می‌شود که عموما برای جشن‌ها یا مراسمات خاص در نظر گرفته می‌شوند. بازه‌ی قیمتی برای این کار و مقصدی که در نظر می‌گیرید نیز بسیار گسترده بوده و عموما شامل غذا، نوشیدنی و خدمه نیز می‌شوند.

 

۱۰ تفریح خاص که در کوش آداسی می‌توانید انجام بدهید

هزینه: از ۵ هزار لیر

۱۵ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران