۷ تفریح زنانه که در کوش آداسی می‌توانید تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۷ تفریح زنانه که در کوش آداسی می‌توانید تجربه کنید

کوش آداسی یکی از زیباترین جزیره‌های ترکیه است که باید به آن سفر کرد و خاطره‌ها ساخت. جزیره‌ای که یکی از بهترین نقاط ترکیه برای گذراندن روزهای عاشقانه‌ی عمر است. جزیره‌ای که در روزهای بهاری و تابستانی شلوغ است و در روزهای زمستانی خلوت. جزیره‌ای تاریخی با جاذبه‌های تفریحی مدرن. در سفرتان با تور کوش آداسی اگر به دنبال تجربه‌ها و تفریحات زنانه هستید همراه ما باشید تا ۷ تفیح زنانه در کوش آداسی را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- به حمام ترکی بروید

حمام‌های ترکی در همه جای دنیا شهرت پیدا کرده‌اند. حمام‌هایی قدیمی که در جای‌جای ترکیه می‌توانید نمونه‌هایش را بیابید. حمام‌هایی که آدابی خاص دارند و همین آداب باعث شده است شهرت پیدا کنند. آدابی که فقط به حمام کننده‌ها محدود نمی‌شوند. در سفرتان به کوش آداسی اگر می‌خواهید به صورت سنتی حمام کنید و به مکان‌های قدیمی این شهر که هنوز زنده هستند بروید به شما توصیه می‌کنیم به حمام‌های سنتی کوش آداسی سر بزنید. حمام‌هایی که برخی‌هاشان به صورت مختلط و برخی‌های دیگرشان در ساعاتی از روز زنانه و در ساعاتی دیگر مردانه هستند. حمام‌هایی که دلاک‌هایش با بهترین شوینده‌ها شما را می‌شویند و ماساژتان می‌دهند.

 

۶ تفریح ماجراجویانه در سفر به کوش آداسی

 حمام ترکی


۲- گشت و گذار در چهارشنبه بازار

چهارشنبه بازار کوش آداسی یکی از بهترین بازارهای این شهر است که می‌توانید به آن مراجعه کنید و خریدهای ارزان انجام بدهید. بازاری که در آن هم می‎توانید میوه، صیفی‌جات و غذاهای خیابانی و هم پوشاک و وسایل تزئینی و عتیقه بیابید. بازاری که قیمت اجناسش ارزان است و به همین دلیل با مراجعه به آن می‌توانید سوغاتی‌های زیادی خریداری کنید. بازاری که برای گشت و گذار در آن باید چانه بزنید و قیمت همه چیز را بشکنید. بازاری که در آن می‌توانید زیست روزمره‌ی مردمان را نیز ببینید.

 

۵ مرکزخرید معروف کوش آداسی؛ جزیره‌ی تفریحات ناب

 کوش آداسی


۳- با تورهای کروز بزنید به میانه‌ی آب‌های این جزیره

یکی از خاص‌ترین و به یادماندنی‌ترین تفریحاتی که در کوش آداسی می‌توانید انجام بدهید شرکت در تورهای کروز کوش آداسی و جزایر اطراف آن است. تورهایی که غالبا یک نیمروز به دراز می‌کشند و یک وعده‌ی غذایی شما را مهمان خودشان می‌کنند. تورهایی که با شرکت در آنها توسط یک کشتی لوکس به میانه‌ی آب‌ها، جاییکه آبی آسمان با آبی دریا یکی می‌شود می‌روید و در آنجا می‌توانید تفریحات مختلف مانند شنا، ماهیگیری، نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها و همینطور آفتاب گرفتن و تماشای زیباترین مناظر را امتحان کنید. تورهایی کروز این جزیره غالبا هزینه‌ای در حدود ۱۸۰ لیر دربر دارند و شرکت در آنها با تجربه‌ها و خاطره‌های شگفت‌انگیزی همراه است.

 

 کوش آداسی


۴- رفتن به پارک آبی

پارک آبی کوش آداسی از جمله پارک‌های آبی معروف ترکیه است که با مراجعه به آن می‌توانید یک روز هیجان‌انگیز، پر تفریح، آبی و به یادماندنی را تجربه کنید. دو پارک آبی آدالند و آکوآفانتاسی کوش آداسی بهترین سرسره‌ها و استخرها را دارند تا شما با مراجعه به آنها بتوانید گونه‌های مختلف تفریحات آبی را تجربه کنید. این پارک‌ها همچنین بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها را نیز در خود جای داده‌اند تا به شما امکان دهند بهترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را در آنها نوش جان کنید. نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی که تا همیشه مزه‌هایشان زیر زبان شما می‌مانند.

 

۸ اقامتگاه برتر کوش آداسی برای گذراندن یک سفر خانوادگی

 کوش آداسی


۵- ساحل گردی در طلوع و غروب

کوش آداسی سواحل درجه یکی را در خود جای داده است. سواحلی که هرکدامشان زیبایی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. سواحلی که برخی اختصاصی و برخی‌های دیگر عمومی هستند. سواحلی که انواع تفریحات ساحلی را در آنها می‌توانید انجام بدهید. سواحلی که زیباترین تصاویر از طلوع و غروب خورشید را در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند. بودن و سپری کردن زمان در سواحل این جزیره یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توانید انجام بدهید و یادش را در حافظه‌تان برای همیشه نگه دارید.

 

 کوش آداسی


۶- بازدید از مناطق تاریخی کوش آداسی

کوش آداسی در خود جاذبه‌های باستانی و تاریخی مهمی را جای داده است. جزیره‌ای که با گشتن در آن می‌توانید در تاریخ باستان غوطه‌ور شوید و اطلاعات جالبی از آن به دست آورید. یکی از جاذبه‎های قدیمی این جزیره شهر باستانی آفرودیسیاس است. شهری که در ۱۷۰ کیلومتری ازمیر قرار گرفته است. شهری که یکی از قدیمی‌ترین آمفی تئاترهای جهان را در خود جای داده است و از بیشتر فضاها و مکان‌های آن سنگ‌ پاره‌هایی امروزه به جا مانده‌اند.

 

گشت و گذاری تاریخی در کوش آداسی؛ شهر باستانی ترکیه

 کوش آداسی


۷- خوشمزه‎ترین غذاهای عمرتان را در بهترین رستوران‌ها نوش جان کنید

کوش آداسی در خود رستوران‌های زیادی دارد. رستوران‌هایی که هم غذاهای گوشتی در آنها سرو می‌شوند و هم غذاهای گیاهی. رستوران‌هایی که زیباترین‌هایشان در فضاهای ساحلی واقع شده‌اند و با مراجعه به آنها می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای عمرتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

کوش اداسی

۱۰ اسفند ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 27 خرداد 1400)

نظرات کاربران