۴ تفریح گروهی در سفر به کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۴ تفریح گروهی در سفر به کوش آداسی

کوش آداسی یکی از جزیره‌های فوق‌العاده‌ی ترکیه در روزهای بهاری و تابستانی است. جزیره‌ای پر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی. جزیره‌ای که یادگاری‌هایی از دوران باستان در خود دارد و به همین دلیل یکی از مهمترین نقاط کشور ترکیه به شمار می‌آید. جزیره‌ای جذاب با بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها. جزیره‌ای که امکان انجام انواع تفریحات آبی در آن فراهم است و یکی از بهترین نقاط ترکیه برای غواصی به شمار می‌آید. اگر به صورت جمعی و گروهی به این جزیره سفر کرده‌اید و می‌خواهید بدانید در سفر با تور کوش آداسی چه تفریحات فوق‌العاده‌ای در انتظار شماست همراه ما باشید تا ۴ تفریح گروهی در این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- سافاری جیپ

یکی از مهیج‌ترین تفریحات گروهی در کوش آداسی سافاری جیپ است. در این جزیره می‌توانید یک روز خود را به این تفریح گروهی اختصاص بدهید و حسابی خوش بگذرانید. در این تفریح شما به همراه تعدادی از افراد دیگر سوار ماشین‌های جیپ می‌شوید و به طبیعت کوش آداسی می‌روید. یک تفریح پر از شور و هیجان و پر از سرعت و شور، پر از خوراکی‌های خوشمزه و پر از اتفاق‌های پیش‌بینی نشده‌ی جذاب. حداقل شرکت‌کنندگان این تور ۳۰ نفر هستند و شرکت در این تور در حدود ۶ تا ۸ ساعت به درازا می‌کشد. برگزارکنندگان این تور برای رفاه حال شما سرویس‌های رفت و برگشت به محل اقامت‌تان در کوش آداسی را تدارک دیده‌اند. اگر با دوستان و نزدیکان‌تان به کوش آداسی رفته‌اید و می‌خواهید دوستان دیگری از سراسر دنیا پیدا کنید به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید.

 

۲ تور سافاری هیجان‌انگیز در سفر به کوش آداسی

سفر به کوش آداسی

۲- پارک ملی بیوک مندرس

در زمینی به مساحت ۲۹۸ هکتار در سال ۱۹۶۶ میلادی پارکی در کوش آداسی تاسیس شد که از آن زمان تاکنون یکی از مهمترین جاذبه‌های تفریحی شهر به شمار می‌آید. پارکی دریایی و جنگلی که در آن می‌توانید تفریحات متنوعی از جمله تفریحات آبی و ماجراجویی‌های دوستانه را تجربه کنید. در این پارک می‌توانید به طور جمعی با دوستان و نزدیکان‌تان یک پیاده‌روی فوق‌العاده در مسیری رویایی را امتحان کنید. همچنین می‌توانید اگر اهل کمپ‌زدن هستید این کار را انجام بدهید. تماشای فلامینگوها که گونه‌ای از پرندگان درحال انقراض هستند و عکس انداختن از آنها از دیگر تفریحات این پارک به شمار می‌آید. پارک ملی دلتا آیدین بیوک مندرس کوش آداسی در ۲۸ کیلومتری کوش آداسی واقع شده و دسترسی آسانی دارد. در روزهای تابستانی و بهاری از ساعت ۸ صبح تا ۷ بعد از ظهر و در روزهای پاییزی و زمستانی از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر می‌توانید به این پارک مراجعه کنید و خوش بگذرانید.

سفر به کوش آداسی

۳- بازدید از روستاهای دور و اطراف کوش آداسی

جاذبه‌های کوش آداسی فقط محدود به آنچه درون شهر است نمی‌شود. دور و اطراف این جزیره پر از مکان‌های گردشگری است که اگر می‌خواهید یک سفر خاطره‌انگیز به کوش آداسی داشته باشید باید به آنها هم سری بزنید. مهمترین این جاذبه‌ها که بازدید از آنها به صورت گروهی بسیار خاطره‌انگیز است موارد زیر هستند.

  • روستای کرازلی: این روستا در شرق کوش آداسی واقع شده است و یکی از روستاهای سبز و پر میوه‌ی ترکیه به شمار می‌آید. در این روستا می‌توانید تاکستان‌های سرسبز را ببینید و بهترین انگورها را نوش جان کنید. رستوران‌ها و کافه‌های محلی این روستا مکان‌هایی فوق‌العاده برای نوش جان کردن غذاها و قهوه‌های بی‌نظیر هستند. در این رستوران‌ها و کافه‌ها می‌توانید از وضعیت توریست بودن بیرون آیید و حس و حالی شبیه به افراد بومی پیدا کنید.
  • شبه جزیره دیلک: از جنوب کوش آداسی اگر ۲۸ کیلومتر فاصل بگیرید به یکی از بهترین نقاط اطرافش می‌رسید که در سواحل آن می‌توانید تفریحات آبی خاطره‌انگیز انجام بدهید. سواحل این جزیره جان می‌دهند برای شنا کردن و اگر جمعی به کوش آداسی رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما بازدید از سواحل این شبه جزیره را در برنامه‌ی بازدیدهای خود بگنجانید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

سفر به کوش آداسی

۴- پارک آبی

پارک‌های آبی یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری در هر شهر ساحلی به شمار می‌آیند و کوش آداسی نیز از این قاعده استثنا نیست. این جزیره در خود چندین پارک آبی عالی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان رقم بزنید. پارک‌هایی که امکانات تفریحی‌شان هم برای خردسالان است و هم برای بزرگسالان. پارک‌هایی که می‌توانید حداقل یک نیمروز خود را به بودن در آنها اختصاص بدهید. یکی از مشهورترین پارک‌های آبی کوش آداسی پارک آبی آدالند است که سرسره‌ها و استخرهای متنوعی دارد و تماشای رقص دلفین‌ها را نیز برای بازدید کنندگانش فراهم می‌آورد.

 

۷ تفریح زنانه که در کوش آداسی می‌توانید تجربه کنید

سفر به کوش آداسی

۰۱ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران