۶ تفریح ماجراجویانه در سفر به کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۶ تفریح ماجراجویانه در سفر به کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین جزیره‌های کشور ترکیه است که در روزهای بهاری سال بی‌شمار مسافر را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای که تفریحات ساحلی و آبی جزو جدایی ناپذیر آن هستند. جزیره‌ای تاریخی که قدمت آثار به جا مانده از آن بازمی‌گردد به دوران یونان باستان. جزیره‌ای که پر از هتل‌های لوکس است و پر از رستوران‌های ساحلی. به اندازه‌ای که در این جزیره می‌توانید متنوع‌ترین غذاهای دریایی عمرتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان با تور کوش آداسی اگر به دنبال تفریحات ماجراجویانه و خاص هستید همراه ما باشید تا ۶ کار هیجان‌انگیز در این جزیره را یک به یک خدمتتان بازگو کنیم.


۱- به غار زئوس بروید

غار زئوس یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در نزدیک کوش آداسی است که برای رفتن به آن باید از مرکز کوش آداسی مقداری فاصله بگیرید. غاری که یکی از جاذبه‌های گردشگری خاص و ناب این جزیره به حساب می‌آید. غاری که برای رفتن به آن باید هزینه کنید اما بدون شک این هزینه ارزشش را دارد. برای رسیدن به این غار باید از آب بگذرید و سوار قایق شوید. بنابراین دیدن این غار یک تفریح ماجراجویانه‌ی دریایی به حساب می‌آید.

 

 چرا باید به کوش آداسی سفر کرد؟ 

غار زئوس


۲- رفتن به روستای کرازلی

روستای کرازلی یکی از روستای زیبا و جذاب نزدیک به کوش آداسی است. این روستا در ۱۰ کیلومتری کوش آداسی قرار دارد و برای رفتن به آن باید حداقل یک تفریح یک روزه برای خودتان در نظر بگیرید. روستایی پر از درخت میوه که با رفتن به آن و نقاط سرسبزش، در فصل تابستان می‌توانید میوه‌های تازه و خوشمزه نیز نوش جان کنید. روستایی پر از رستوران‌ها و قهوه‌ خانه‌های محلی. روستایی که اگر قصد اقامت در آن را داشته باشید این امکان برایتان فراهم آمده است.

 

روستای کرازلی


۳- دریانوردی

یکی از تفریحات نسبتا لاکچری و گرانی که در کوش آداسی می‌توانید انجام بدهید دریا نوردی با کشتی است. در بندرگاه کوش آداسی کشتی‌های زیادی پهلو گرفته‌اند که می‌توانید در یک تور نیمروزی سوار آنها شوید و به دریانوردی بروید. تورهایی که در آنها می‌توانید شنا و ماهیگیری را نیز تجربه کنید. جدای از این تفریحات، کوش آداسی چندین کشتی کروز دارد که به وسیله‌ی آنها می‌توانید به میانه‌ی آبها بروید و دریا را از آنجا ملاحظه کنید. کشتی‌هایی که می‌توانید یک وعده‌ی غذایی نیز در آنها نوش جان کنید و در عرشه‌شان لحظات خوشایندی از زندگی را تجربه کنید.

 

 گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی 

کوش آداسی


۴- به پارک آبی آدالند بروید

پارک آدالند یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی کشور ترکیه است که با رفتن به آن می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیز گوناگونی را تجربه کنید. پارکی که رفتن به آن با نوعی ماجراجویی همراه است. چرا که بخش‌های مختلفی دارد و سرک کشیدن به هرکدام از بخش‌های آن می‌تواند برایتان با یک کشف و یک هیجان همراه باشد. رفتن به این پارک هم برای سفرهای مجردی مناسب است و هم برای سفرهای خانوادگی. درهای این پارک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و با همه‌ی امکانات تفریحی‌اش از آنها میزبانی می‌کند. این پارک همچنین پر از بوفه و رستوران است که می‌توانید یک وعده‌ی غذایی را نیز در آن نوش جان کنید.

 

 مرکز خرید مدرن AVM کوش آداسی ؛ دنیایی از سرگرمی و تفریح‌های به یادماندنی

 پارک آبی آدالند


۵- به پاموکاله بروید

پاموکاله یکی از زیباترین و خاص‌ترین جاذبه‌های نزدیک به کوش آداسی به حساب می‌آید که به شما توصیه می‌کنیم در سفر به این جزیره فقط به دریا و ساحل اکتفا نکنید و به دیدن این جاذبه‌ی بی‌نظیر نیز بروید. پاموکاله منطقه‌ای متشکل از ۱۷ چشمه‌ی آب گرم است که خواص درمانی دارند. دمای این چشمه‌ها از ۳۵ تا ۱۰۰ درجه است و در ارتفاعات واقع شده است. این چشمه در خارج از شهر قرار دارد و بازدید از آن یک تفریح هزینه‌بر و همچنین ماجراجویانه محسوب می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است در سفر با تور کوش آداسی این ماجراجویی و هزینه را به جان بخرید.

 

 ۸ اقامتگاه برتر کوش آداسی برای گذراندن یک سفر خانوادگی

 پاموکاله


۶- در تور سافاری جیپ شرکت کنید

اگر می‌خواهید فضای کوهستانی کوش آداسی را ببینید و یک تفریح گروهی انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم در تور سافاری جیپ کوش آداسی شرکت کنید. توری که نزدیک به یک نیمروز به درازا می‌کشد و پر از هیجان است. توری که یک لیدر مسلط به زبان انگلیسی در آن شما را همراهی می‌کند. توری که برگزار کنندگانش به دنبالتان در محل اقامت‌تان می‌آیند و پس از پایان این ماجراجویی مجددا شما را به محل اقامت‌تان در جزیره بازمی‌گردانند. توری که باید حداقل شرکت‌کنندگان در آن ۳۰ نفر باشند و خانم‌های باردار اجازه شرکت در آن را ندارند. برای شرکت در این تور از قبل باید هزینه آن را پرداخت کنید و تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور اگر انصراف بدهید تمامی هزینه‌ی تور به شما عودت داده خواهد شد.

 

سفر به کوش آداسی

۰۵ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران