تماشای باله‌ی رامایانا در تور کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
تماشای باله‌ی رامایانا در تور کوالالامپور

پایتخت مالزی یعنی شهر کوالالامپور یکی از زیباترین و پرامکانات‌ترین شهرهای این کشور است که با سفر به آن می‌توانید شبانه‌روزی خاطره‌انگیزی پشت سر بگذارید. شهری پر از محله‌های جذاب که پیاده‌روی در هرکدام آنها خودش یک تفریح فراموش ناشدنی به شمار می‌آید. شهری که شب‌های پرشوری دارد و زیر نور لامپ‌های نئونی از مهمانانش در مکان‌های مختلف از جمله کافه‌های شبانه، رستوران‌ها و سالن‌های اپرا میزبانی می‌کند. در سفرتان با تور کوالالامپور اگر می‌خواهید یک شب عالی و متفاوت داشته باشید همراه ما باشید تا تور باله‌ی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور باله‌ی رامایانا در کوالالامپور

این تور یکی از تورهای شبانه‌ی کوالالامپور به شمار می‌آید که می‌تواند مسافران شهر کوالالامپور را با سنت‌های نمایشی در این شهر آشنا کند. توری که طرفداران زیادی دارد. البته در میان هنردوستان و آنهایی که علاقه‌مند بازدیدهای هنری در سفر به مالزی هستند. توری که ۶ ساعت به درازا می‌کشد و طی شرکت در آن جدای از آنکه به تماشای باله می‌روید، یک شام عالی نیز به همراه برگزارکنندگان این تور نوش جان می‌کنید. در این تور شما به نزدیکی معبد پرامبانان برده می‌شوید. چرا که این باله در نزدیکی این معبد اجرا می‌شود و طی شرکت در این تور فرصت دارید یک شب از عمرتان را به تماشای رقص‌های شرق آسیایی بگذرانید. رقص‌هایی که از افسانه‌های مربوط به شرق اقتباس شده‌اند.

 

فعالیت‌هایی برای سفری دو نفره به کوالالامپور

امکانات تور باله‌ی رامایانا در کوالالامپور

1- با شرکت در این تور می‌توانید یک شام عالی مهمان برگزارکنندگان تور باشید و درحالیکه غذاهای خوشمزه مالزیایی‌ نوش جان می‌کنید اطلاعات جالبی درباره آنها نیز به دست بیاورید.
2- این تور سرویس رفت و برگشت دارد. البته در بخشی از شهر که دسترسی مناسبی دارد برگزار کنندگان با شما قرار می‌گذارند و بعد از آنجا با سرویس رفت و برگشت شما را به سالن باله و رستوران می‌برند و مجددا به محل قرار بازمی‌گردانند. البته ابن تور آپشن سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در کوالالامپور را نیز دارد.
3- جدای از وعده‌ی غذایی شام، برگزارکنندگان این تور بطری‌های آب معدنی نیز برای نوش جان کردن به شما ارائه می‌دهند.
4- در این تور یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی شما را همراهی خواهد کرد. در این همراهی می‌توانید اطلاعات جالبی درباره فرهنگ و هنر مالزی به دست بیاورید.
5- با شرکت در این تور می‌توانید یک باله‌ی معروف که نزدیک به ۴۰ سال در این کشور قدمت دارد و جایزه‌های زیادی در طی سالیان به خود اختصاص داده است را ببینید.

ساعت برگزاری تور باله رامایانا در کوالالامپور

این تور در ساعت ۱۸:۳۰ عصر آغاز می‌شود که طی آن شما به تماشای باله می‌روید و بعد از دیدن باله‌ی رامایانا به رستوران تشریف می‌برید تا یک شام عالی سفارش بدهید و نوش جان کنید.

نکات ویژه درباره تور تماشای باله رامایانا

1- رامایانا حماسه باستانی هندوستان است که به گفته‌ی مورخان در ۴۰۰ پیش از میلاد مسیح به نگارش درآمده است. این منظومه که رکن مهم ادبیات هند به شمار می‌آید در بسیاری از شهرها و کشورهای جهان به صورت نمایش، اپرا و باله درآمده است. در مالزی نیز این این منظومه توسط گروهی بیش از ۴۰ سال است که به صورت باله اجرا می‌شود.
2- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این سایت با جستجوی نام شهر کوالالامپور می‌توانید تور تماشای باله رامایانا را پیدا کنید و در آن ثبت‌نام نمایید.

 

نکاتی که باید قبل از سفر به کوالالامپور بدانید

3- برای برگزار شدن این تور نیاز است حداقل دو نفر در آن شرکت کنند. بنابراین به احتمال بسیار زیاد این تور هرشبی که در آن ثبت‌نام کنید برگزار می‌شود، اما اگر شما بخواهید حضورتان در این تور را لغو کنید و هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید را به صورت کامل دریافت نمایید، باید ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید.
4- اگر برای یک سفر عاشقانه به کوالالامپور رفته‌اید شرکت در این تور می‌تواند یک شب بسیار خاطره‌انگیز برایتان رقم بزند.
5- برای شرکت در این تور می‌توانید یک لباس رسمی و جالب بپوشید و همین اتفاق می‌تواند این شب را برای شما یک شب متفاوت رقم بزند. شبی که مانند توریست‌ها لباس نمی‌پوشید و مانند شهروندهایی که به دیدن رویدادهای فرهنگی و هنری می‌روند می‌شوید.
6- این تور از آنجا که با همراهی یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی انجام می‌شود می‌توانید اطلاعات جالبی نه تنها درباره‌ی باله‌ی و هنر مالزی بلکه درباره شهر کوالالامپور و مردمانش نیز می‌توانید کسب کنید.

۲۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران