ورکشاپ‌ جذاب مرمرکاری در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
ورکشاپ‌ جذاب مرمرکاری در استانبول

استانبول معروف‌ترین شهر گردشگری ترکیه است که بهترین هتل‌ها، بهترین رستوران‌ها و بهترین کافه‌های این کشور را در خود دارد. شهری که مرکزخریدهایش بی‌شمارند و همیشه شلوغ هستند. چراکه برترین برندهای بین‌المللی و ترکی در آن شعبه دارند. شهری پر از امکانات تفریحی که می‌تواند هم سر مجردها را گرم کند و هم سر کسانی که خانوادگی با تور استانبول سفر کرده‌اند. در سفرتان به این شهر اگر می‌خواهید در یک تور هیجان‌انگیز و متفاوت ثبت‌نام کنید، همراه ما باشید تا تور شرکت در ورکشاپ مرمرکاری استانبول را خدمتتان معرفی کنیم.


تور ورکشاپ مرمرکاری استانبول

اگر می‌خواهید در سفر به استانبول در یک تور گردشگری متفاوت حضور داشته باشید، شاید این تور متفاوت‌ترین و بهترین توری باشد که بتوانید در آن شرکت کنید. توری که طی شرکت در آن می‌آموزید صنایع دستی درست کنید و آنچه می‌سازید را می‌توانید به عنوان یادگار با خودتان از کارگاه بیرون آورید. توری که میان هنردوستان طرفداران زیادی دارد و شرکت در آن نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد گران نیست و موقعیت مناسبی در شهر دارد. توری که به شما یاد می‌دهد چطور روی سنگ مرمر حکاکی کنید و آثار هنری جالب توجه ایجاد نمایید. توری که ابزار و وسایل این هنر را در طول ورکشاپ در اختیار شما قرار می‌دهد و مدرسش یکی از مشهورترین و بهترین مدرسان مرمرکاری در استانبول است.

 

۷ گالری هنرهای مدرن در استانبول

در ورکشاپ مرمرکاری استانبول انتظار چه چیزهایی را باید داشته باشید.

محل برگزاری این ورکشاپ در نزدیکی برج گالاتا در استانبول است و فضای مناسبی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد. با ورود به این کارگاه ابتدا راهنما شما را با چیستی و تاریخچه مرمرکاری آشنا می‌کند و در مرحله بعدی شما به درون کارگاه می‌روید تا با İlker Selimler آشنا شوید. این فرد مدرس این کارگاه است و یکی از بهترین‌های ترکیه در زمینه آموزش این هنر به شمار می‌آید. در این مرحله به شما ابزارهای کاری مختلف داده می‌شود؛ تا ضمن اینکه می‌آموزید، خودتان نیز دست به کار شوید. بعد از این آموزش شما به فضای باز این کارگاه می‌روید تا درحالیکه زیباترین تصاویر مقابل دیدگان‌تان قرار دارد، بهترین نوشیدنی‌ها را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. در فضای خارجی این کارگاه تنگه‌ی بسفر با همه‌ی زیبایی‌هایش مقابل دیدگان‌تان قرار می‌گیرد.

وسایل مورد نیاز در ورکشاپ مرمرکاری استانبول

این تور شما را به یک قهوه یا چای مهمان می‌کند و یک عصر خاطره‌انگیز برای شما می‌سازد اما جدای از این نوشیدنی، ابزارهای کار مختلف مانند: سینی، کاغذ، برس، قطره چکان، پین‌های فلزی و ... نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. جدای از اینها، برای کار کردن، شما یک دستکش و لباس فرم نیز دریافت می‌کنید.

 

معرفی موزه هنرهای مدرن استانبول

ساعت برگزاری ورکشاپ مرمرکاری استانبول

این ورکشاپ در ساعت ۴ عصر آغاز می‌شود و حدود ۲ ساعت به درازا می‌کشد. ساعت برگزاری این ورکشاپ از این جهت مناسب است که بعد از برگزاری آن می‌توانید در بسفر گشت و گذار کنید و یک شب عالی در سفر به استانبول داشته باشید. همچنین قبل از برگزاری ورکشاپ نیز می‌توانید به محله گالاتا در استانبول بیایید و این محله را بگردید.

نکات ویژه درباره تور ورکشاپ مرمرکاری استانبول

1- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام کنید و هزینه‌ی شرکت در آن نیز حدود ۷۰ دلار است.
2- محل برگزاری این تور در یکی از نقاط توریستی شهر استانبول است. بنابراین به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
3- تمامی توریست‌های شهر استانبول می‌توانند در آن شرکت کنند و محدودیتی خاصی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.
4- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان در این ورکشاپ ۸ نفر است، اما برای برگزاری آن یک حداقلی نیز وجود دارد. بنابراین اگر ثبت‌نام کنید و ورکشاپ به حد نصاب نرسد، ورکشاپ به یک روز دیگر موکول می‌شود و یا هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.
5- اگر قرار باشد شما حضورتان در ورکشاپ را لغو کنید باید 24 ساعت قبل از برگزاری آن این کار را انجام بدهید، تا تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود.
6- اثری که در این ورکشاپ می‌سازید به خودتان تعلق دارد. بنابراین می‌توانید به عنوان یک سوغاتی منحصر به فرد برای نزدیکان‌تان و یا یک یادگاری ویژه از سفر به استانبول روی آن حساب کنید.
7- معرفی چیستی و تاریخچه‌ی مرمرکاری در این ورکشاپ به دو زبان انگلیسی و چینی انجام می‌شود. البته اگر ترکی بلد باشید نیز این معرفی به زبان ترکی برایتان صورت می‌گیرد.

 

هنر و فرهنگ ترکیه را در موزه پرا ببینید

۰۳ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران