۱۵ کافه‌ی جذاب در کادیکویِ استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۱۵ کافه‌ی جذاب در کادیکویِ استانبول

کادیکوی یکی از بخش‌های بسیار محبوب توریستی استانبول است. منطقه‌ای بندری که چندین مرکز خرید، موزه‌ها، جاذبه‌های گردشگری و ... را در خود داشته و روزانه هزاران هزار گردشگرشگر در آن‌جا دیده می‌شوند. در چنین محله‌ی محبوبی، حتما چند کافه‌ی جذاب پیدا می‌شود که برای خود نوشیدنی گرم و سرد یا بستنی یا چیزهایی از دست سفارش دهید. در نوشته امروز ما به معرفی ۱۵ کافه‌ی جذاب در کادیکوی خواهیم پرداخت که در تور استانبول، می‌توانید به سراغشان بروید.

 

بستنی فروشی اوستا علی استانبول (Meşhur Dondurmacı Ali Usta)

بستنی فروشی اوستا علی بین مردم خود استانبول و البته توریست‌هایی که به خوبی در مورد شهر تحقیق می‌کنند، بسیار محبوب است و یکی از بستنی‌ فروشی‌های معروف استانبول شناخته می‌شود. یک کافه‌ی جذاب که برای سال‌های متمادی در این نقطه از کادیکوی به فعالیت مشغول بوده و بستنی‌های با طعم‌های متنوع و البته بسیار خوشمزه را به فروش می‌رساند. این بستنی فروشی در منطقه بندری قرار گرفته و از هر نظر عاشق آن‌جا خواهید شد.

آدرس: Caferağa, Moda Cd., 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر

 

کافه دِم مودا استانبول (Dem Moda)

این کافه بسیار زبا و جذاب در کادیکوی، از جمله مکان‌های فوق‌العاده عالی برای صرف نوشیدنی و انواع دسرهای خوشمزه بوده و حتی منویی برای غذا نیز در اختیار شما می‌گذارد. فضای داخلی مجلل و مدرنی برای این محل در نظر گرفته شده و میزهایی نیز در فضای باز در اختیارتان می‌گذارد. از نظر کیفیت، دِم مودا جزو بهترین‌ها حتی در کل استانبول بوده و بهترین چای‌ها و قهوه‌ها را می‌توانید در آن‌جا میل کنید. یکی دیگر از نقاط قوت آن، دسرهای بسیار خوشمزه و متنوعی است که در آن‌جا سرو می‌شود. دسرهای بین‌المللی که با طعمی عالی تهیه شده و با قیمتی نه چندان بالا در منو قرار دارند. پیشنهاد می‌کنیم بعد از گردش در محله کادیکوی سری به این کافه جذاب بزنید.

 

بهترین رستوران‌های محله کادیکوی استانبول

آدرس: Caferağa, Şair Nefi Sk. 9/1, 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

 

کافه و شیرینی فروشی بایلان استانبول (Baylan)

این شیرینی فروشی درست در ورودی بازار کادیکوی قرار گرفته و جزو شیرینی فروشی‌های بسیار معروف استانبول است که به عنوان یک کافه نیز فعالیت می‌کند و همان‌جا می‌توانید از شیرینی‌های بسیار خوشمزه‌ی بایلان برای خود سفارش داده و همراه یک قهوه ترک میل کنید. گذشته این شیرینی فروشی به ۱۹۲۳ میلادی بر می‌گردد. در ابتدا بایلان در بی‌اغلو کار خود را آغاز کرد و بعد از چند باری جا عوض کردن در نهایت حالا در کادیکوی به فعالیت مشغلول است.

آدرس: Caferağa, Muvakkıthane Cd. No: 9/A, 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۷ صبح تا ۱۰ شب

 

قهوه ویانا کادیکوی استانبول (Viyana kahvesi Kadıköy)

ویانا در چند محل دیگر در استانبول نیز فعال است و با توجه به نوآوری‌ها و کیفیت بالای مواد اولیه‌ای که به کار می‌گیرد، هم به عنوان مکانی برای سفارش قهوه ترک و هم خوردن دسرهای خوشمزه، گزینه‌ای بسیار خوب در کادیکوی به شمار می‌رود. اگر به دنبال خوردن قهوه‌ای با کیفیت در مکانی مدرن و امروزی هستید و دوست دارید در کنار نوشیدنی، یک کیک خوشمزه یا دسری متفاوت سفارش دهید، حتما در سفر به استانبول، سری به ویانا کادیکوی بزنید.

 

راهنمای خرید در محله کادیکوی استانبول

آدرس: Caferağa mah. Neşet Ömer sok Kadıköy İş Merkezi No: 1/B307, 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۷ صبح تا ۱۲ شب

 

کافه یاشیلچام استانبول (Yeşilçam Cafe)

اگر به جای یک کافه مدرن به دنبال کافه‌ای با فضای گرم و دوست داشتنی هستید، یاشیلچام انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. کافه‌ای بزرگ که به اسم سریالی به همین نام درست شده و طرفداران آن نیز به آن‌جا می‌آیند. کف پوش و دکور چوبی، صندلی‌های رنگارنگ، چراغ‌های زیبای رنگی و فضای شاد و دوست داشتنی این کافه، کاملا با کافی‌شاپ‌های مدرن امروزی متفاوت است. البته نباید از کیفیت بالای چای و قهوه و همچنین دسرهای این مکان به راحتی گذشت. همچنین این محل یک منو غذا نیز پیش روی شما می‌گذارد.

آدرس: Kadıköy Merkez

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۱۲ شب

 

کافه مونتاگ استانبول (Montag)

این کافه یه به قول خودشان "اسپرسو بار" کار خود را در سال ۲۰۱۴ در کادیکوی آغاز کرد و از جمله کافه‌هایی در شهر است که برای عاشقان قهوه تدارک دیده شده. جایی که بهترین دانه‌های قهوه را از جاهای مختلف دنیا وارد می‌کند و خود رست کرده و در نهایت نوشیدنی‌های منحصر به فرد را عرضه می‌کند. جدا از سفارش انواع قهوه، در این مکان می‌توانید پودر یا دانه‌های قهوه نیز تهیه کنید. مونتاگ یه شعبه هم در مودا دارد و همچنین سایتی برای سفارش آنلاین مشتریانش نیز تدارک دیده است.

 

۶ رستوران عالی در کادیکوی استانبول

آدرس: Caferağa Mah, Muvakkıthane Cd. No:16/A D:Kat:1, 34710, 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

 

شکرسی کافر ارول استانبول (Şekerci Cafer Erol)

اگر عاشق چیزهای شیرین هستید، بدون شک باید در تور استانبول سری به این مکان جالب بزنید که دهه‌هاست در استانبول فعالیت می‌کند و به مرکزی برای علاقه‌مندان به شیرینی، پشمک و خوراکی‌های جالب بلد شده است. شکرسی کافر ارول دارای دکور بسیار زیبایی بوده و در کنار فروش انواع خوراکی‌ها، در فضای داخلی آن‌جا نیز مثل هر کافه‌ی دیگری، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای مختلف به فروش می‌رسد.

آدرس: Osmanağa, Yasa Cd. No:19, 34714 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

کافه سوفلر کادیکوی استانبول (Suflör Kadıköy)

این کافه یکی از خاص‌ترین جاهایی است که در سفر به استانبول می‌توانید در آن‌جا، چیزی برای نوشیدن یا خوردن برای خود سفارش دهید. طراحی داخلی این محل به گونه‌ای است که انگار در یک نقاشی سیاه و سفید نشسته و چیزی می‌‌خورید. سوفلر کادیکوی از جمله کافه‌های اینستاگرامی شهر بوده و شدیدا بازدید از آن‌جا را به همه توصیه می‌کنیم.

آدرس: Osmanağa, Nihal Sk. No:5/a, 34714 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

چوکو پورت کادیکوی استانبول (Choco Port Kadıköy)

یکی دیگر از کافه‌های اینستاگرامی استانبول که با فضای صورتی و دکورهای مختلف خود، جایی زیبا و جذاب آماده ساخته است. البته چوکو پورت تنها برای عکاسی نیست و در آن‌جا نوشیدنی و دسرهای بسیار خوشمزه‌ای ارائه می‌شود و همگی آن‌ها با ظاهری جذاب به روی میز می‌روند. البته در ساعات شلوغ روز، با توجه به محبوبیت بالای این مکان، پیدا کردن جای خالی در آن‌جا کمی سخت می‌شود.

 

معرفی ۷ کافه‌ی فضای باز در استانبول

آدرس: Osmanağa, Gen. Asım Gündüz Cd. No:25/2, 34714 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۱۱ شب

 

استوری کافی استانبول (Story Coffee)

این مکان در خیابانی قرار گرفته که محلی‌ها به آن‌جا "خیابان قهوه" می‌گویند، چون تعداد زیادی کافه در این محل قرار گرفته است که یکی از آن‌ها، استوری کافی بوده که نه تنها به خاطر نوشیدنی‌های بسیار عالی بر پایه قهوه‌ای که می‌فروشد بلکه به خاطر ساندویچ‌های سبک و خوشمزه‌اش نیز معروف است. فضای این کافه مدرن و در عین حال دنج بوده، برخورد کارکنان آن بسیار گرم و دوست داشتنی است و البته منو متنوعی نیز پیش روی شما گذاشته می‌شود.

آدرس: Caferağa, Dalga Sk. No:22, 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۱۱ شب

 

مودا چیکولاتاکیسی استانبول (Moda Çikolatacısı)

عاشق شکلات هستید؟ اگر این طور است باید در طول سفر به استانبول، سری به این مکان بزنید! این کافه‌ی فوق‌العاده دسرهای فوق‌العاده خوشمزه و لاکچری با شکلات زیاد سرو می‌کند و آن‌جا را به مقصدی جذاب برای طرفداران این خوراکی خوشمزه بدل کرده است. از شلکات داغ تا انواع دسرهای میوه‌ای شکلاتی یا حتی بستنی‌های مختلف، همه چیز دراین محل برای شما مهیاست.

 

بهترین روف رستوران‌ها و کافه‌ها در استانبول

آدرس: Caferağa, Şair Nefi Sk. No:24, 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

 

کافه بریکیه استانبول (Brekkie)

اگر به دنبال یک کافه‌ی خوب برای صبحانه و میان وعده می‌گردید که شیرینی‌های خوشمزه‌ای سرو کند، یکی از بهترین جاها در کادیکوی، بریکیه خواهد بود. این کافه فرانسوی انواع شیرینی‌ها همچون کروسان را سرو کرده و همچنین ساندویچ‌های خیلی خوشمزه و خوراکی‌های مختلف را به فروش می‌رساند. حتی می‌توانید صبحانه ترکی سفارش داده و البته در کنارش بعضی از شیرینی‌های فرانسوی خوشمزه را نیز برای خود تهیه کنید.

آدرس: Osmanağa, Yoğurtçu Parkı Cd No:24/1, 34714 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

 

کافه کروپکا استانبول (Kropka)

این کافه در مرکز تلاقی سه خیابان قرار گرفته و در اکثر ساعات روز بسیار شلوغ است. کافه‌ای نسبتا کوچک که امکان نشستن در میزهای بیرونی آن‌جا را دارید و هنگام نوشیدن قهوه، می‌توانید به انبوه جمعیتی که در حال رفت و آمد هستند نگاه کنید. در این مکان انواع نوشیدنی‌های گرم سرو شده و همچنین می‌توانید، نوشیدنی‌های قهوه سرد نیز سفارش دهید که برای سفر در ایام گرم سال به استانبول، گزینه‌ای مناسب خواهد بود. کروپکا شیرینی‌ها و دسرهای خوشمزه‌ای نیز سرو می‌کند که امتحان کردنشان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

بهترین کافه‌های شاخ طلایی استانبول

آدرس: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

ساعات فعالیت: Caferağa mah, Moda Cd. No:57 D:C, 34710 Kadıköy

 

مانستر بابل تی شاپ استانبول (Monster Bubble Tea Shop)

اگر به دنبال بابل تی‌های شرق آسیایی هستید، سری به این کافه‌ی جذاب بزنید. این نوشیدنی که بیشتر آن را در تایلند مشاهده خواهید کرد، به شکل‌ها و طعم‌های مختلفی درست و سرو می‌شود و مانستر بابل تی شاپ نیز، بهترین جا در استانبول برای خوردن آن‌هاست. نوشیدنی خنک و خوشمزه‌ای که از نوشیدنش سیر نخواهید شد. البته متاسفانه این کافه فضای کمی داشته و همیشه شلوغ است و خیلی اوقات مجبورید به صورت بیرون‌بر برای خود چیزی سفارش دهید.

آدرس: Osmanağa, Halitağa Cd. No:6/A, 34714 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۱۱ صبح تا ۱۰ شب

 

کافه برلینر و دونات مودا استانبول  (Moda Berliner & Donut Cafe)

دونات‌های بسیار خوشمزه، نوشیدنی‌های گرم و سرد عالی، دسرهای شکلاتی و ... تماما نقاط قوت این کافه‌ی فوق‌العاده هستند. جایی که هم برای صبحانه و میان وعده و هم به عنوان ایستگاهی برای نوشیدن قهوه ایده‌آل است و نباید آن را در کادیکوی از قلم بندازید.

 

معروف‌ترین جمعه بازارهای استانبول

آدرس: Caferağa, Dalga Sk. 7 A, 34710 Kadıköy

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۱ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران