معرفی تور هیجان‌انگیز دریانوردی آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی تور هیجان‌انگیز دریانوردی آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جهان به شمار می‌آید که سالانه هزاران هزار مسافر از آن دیدن می‌کنند و روزهای خاطره‌انگیزی در آن پشت سر می‌گذارند. شهری که از جاذبه‌های تاریخ کهن در خود پاسداری می‌کند و مهمانانش را با گذشته‌ی تاریخ تمدن بشر آشنا می‌سازد. جزیره‌ای که انواع تفریحات را برای مسافرانش فراهم آورده است تا آنها متناسب با روحیات‌شان در این جزیره حسابی خوش بگذرانند. در این جزیره می‌توانید انواع تفریحات آبی را امتحان کنید و روزهای خاطره‌انگیزی را برای خودتان بسازید. همچنین می‌توانید به بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها نیز تشریف ببرید و لذیذترین غذاهای عمرتان را نوش جان کنید. در سفرتان با تور آنتالیا اگر می‌خواهید در یک تور ماجراجویانه‌ی بی‌نظیر شرکت کنید همراه ما باشید تا یکی از تورهای دریانوردی مشهور این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


تور دریانوردی آنتالیا

اگر قلبی به وسعت دریا دارید و جدای از تماشای دریا از سواحل، می‌خواهید بزنید به قلب آب و پیش بروید تا آنجایی که آبی آسمان و دریا یکی می‌شود، می‌توانید در سفر به آنتالیا در این تور شرکت کنید. توری که طرفداران زیادی دارد و در بیشتر روزهای تابستانی و بهاری سال برگزار می‌شود. توری که طی آن شما سوار یک کشتی می‌شوید و از میان آبها و صخره‌هایی که از آنها سر برآورده‌اند پیش می‌روید. توری که شما را به عمق آرامش و سکوت می‌برد و طبیعت فوق‌العاده‌ای را مقابل دیدگان‌تان قرار می‌دهد. توری که هم می‌شود خانوادگی در آن شرکت کرد و هم مجردی. توری که یکی از تفریحات جمعی در آنتالیا به شمار می‌آید و به همین علت طرفداری زیادی دارد. اگر می‌خواهید با امکانات این تور آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

پنج مکان شگفت انگیز آنتالیا

تور دریانوردی آنتالیا 

امکانات تور دریانوردی آنتالیا

تور دریا نوردی آنتالیا یکی از تورهای طولانی مدت است که ۱۲ ساعت به درازا می‌کشد. این تور برای شما سرویس‌های رفت و برگشت به محل اقامت‌تان در نظر گرفته است تا رفاه مناسبی برای شرکت در آن داشته باشید. در این تور شما ناهار را مهمانان برگزارکنندگان هستید و تنقلات نیز در طول تور برای شما فراهم است اما اینگونه نیست که نوشیدنی‌های متنوع و زیاد در اختیار داشته باشید. همچنین فیلمبرداری و عکاسی در این تور انجام نمی‌شود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم به هنگام شرکت در این تور دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری خوب همراه خود کنید تا بتوانید تصاویر فوق‌العاده‌ای که می‌بینید را نیز ثبت نمایید.

 

تور آنتالیا و پیشنهادهای تابستانی مراکز خرید

تور دریانوردی آنتالیا 

نکات ویژه مربوط به تور دریانوردی آنتالیا

  • برای شرکت در تور دریانوردی آنتالیا باید از قبل حضورتان را رزرو کنید و برای این کار می‌توانید به سایت تریپ ادوایزر مراجعه نمایید. توری که خدمتتان معرفی شد تور Green Canyon نام دارد.
  • هزینه شرکت در این تور برای هرنفر نزدیک به ۲۰۰ یورو است و تنها ۲۴ ساعت پیش از برگزاری تور اگر حضورتان را لغو کنید تمامی هزینه شرکت در تور به شما عودت داده خواهد شد.
  • برگزاری این تور منوط به مساعد بودن شرایط آب و هوایی است. بنابراین اگر شرایط آب و هوایی مناسب نباشد تور لغو می‌شود و از سوی برگزارکنندگان آن یا یک روز دیگر به شما پیشنهاد می‌شود و یا اینکه هزینه‌ای که پرداخت کرده‎اید به شما عودت داده می‌شود.

تور دریانوردی آنتالیا

  • حداکثر افرادی که می‌توانند در این تور شرکت کنند ۱۰۰ نفر است اما برای برگزاری تور نیاز است حداقل تعدادی از افراد در آن شرکت کنند. بنابراین اگر تعداد شرکت‌کنندگان تور به حد نصاب نرسد برگزاری آن لغو می‌شود و پولی که برای آن پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.
  • اگر برای ماه عسل یا یک سفر عاشقانه به آنتالیا رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور ثبت‌نام کنید. چرا که شرکت در آن لحظات رمانتیکی را برایتان رقم می‌زند. تماشای غروب آفتاب و رنگ باختن نور از آسمان یکی از آن لحظات است. بودن بر عرشه و شکافتن آب و پیش رفتن به دورها و دورها از دیگر لحظات عاشقانه‌ای است که شرکت در این تور برایتان می‌سازد.
  • این تور در یک صبح آغاز می‌شود (حوالی ساعت ۸ صبح) و پس از غروب آفتاب به پایان می‌رسد. بنابراین یک روز سفر شما را به خودش اختصاص می‌دهد. اگر قرار است برای چند روز (بیشتر از ۴ روز) در آنتالیا بمانید به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید اما اگر مدت حضور شما در این جزیره کوتاه است شاید شرکت در آن چندان برایتان مناسب نباشد.
۲۴ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران